Wie gaat er ook voor een eerste kindje??

@Loesje101: dat heb ik ook, nadat mn temp omhoog gaat 1 dag na ei, wordt ik elke keer precies 11 dagen later ongesteld. Daarom temp ik ook nog steeds (sla zo’n beetje de halve cyclus over) kan precies zien wanneer ik ongesteld moet worden en die dag is ook altijd mn temp weer laag. Dus ik ‘doe’ het hartstikke goed :mrgreen: Aangezien dit pas de eerste ronde is ga ik ook nog geen vrijschema toepassen. Ik heb de dagen voor mn ei toch altijd vreselijk veel zin, dus dan klussen we sowieso wel.

@Linda irritant dat je je zo misselijk voelt. Kun je niet gewoon een griepje onder de leden hebben?? Anders kan het idd het ontpillen zijn. Wat al die hormonen toch wel kunnen doen :shifty: En je mannetje heeft weer een boost zelfvertrouwen gekregen dus dat gaat deze maand helemaal goed komen :wink:

@karen: Ik heb de afgelopen maanden getemperatuurd omdat ik toch nog niet voor het echie mocht, maar vond het ook erg interessant om te zien hoe het allemaal werkte en weet nu dus ook redelijk goed hoe mn cyclus verloopt. Ik kijk dus ook niet naar de totale lengte van mn cylcus, maar alleen naar de dagen na mn ei-sprong. Die tijd duurt 11 dagen dus als dat langer duurt ga ik testen. Hoe lang het eerste deel van mn cyclus duurt maakt me dus niet zoveel uit. Kan mn banner dus elke keer halverwege mn cyclus gaan aanpassen (doe ik niet hoor :mrgreen: )

hallo

ik heb ook de vraag op “gestopt met” gesteld.

maar ik doe het hier ook maar even.

zoals jullie aan mijn banner kunnen zien zou ik dit weekend mijn ei hebben. maar nou denk ik dat ik hem van maandag op dinsdag nacht heb gehad in mijn nachtdienst. ik ben toen woensdag gaan testen met de ovutesten en dat streepje wat niet geheel scherp.

nou zijn we dinsdag avond gestart met klussen.

en de volgende dagen hebben we ook geklust.

maar nou is mijn vraag, hebben we wel kans dat het gelukt is. ze zeggen altijd wel dat je de dagen na je ook nog vruchtbaar bent dus dan hebben we de kans dat het gelukt is. ja toch???/

bedankt alvast…

liefs karen

@Karen marieke

Volgens mij is je ei gemiddeld 12-25 uur “houdbaar”. Dus ook als je vlak na je ei klust, binnen dit tijdsbestek heb je goeie kans!!!

Hier nog maar twee daagjes tot nod. Voel niets anders dan anders, denk ik. Aan de andere kant heb ik wel al een paar dagen af en toe een vreemd gevoel rechts onder in mijn buik… niet echt pijn of steken… meer bij vlagen even zeurend. OOk niet hele tijd… :think:

Nou ja zal wel niets zijn… verbeeld me elke maand van alles. Zou bovendien wel erg snel zijn als ik al iets zou merken…

Ga overigens pas woensdag of zo testen mocht ik niet ongi worden… kan maar zo een paar dagen later komen! :eh:

@Loesje79… Grappig, we hebben zelfde naam en ook zelfde soort cyclus!! :stuck_out_tongue:

xxx loesje101

@ Karen Marieke: Zou kunnen aangezien eitje inderdaad nog langer te bevruchten is alleen zijn de eerste uren daarin het beste om te benutten.

Waarom denk je dat je toen je eisprong gehad hebt?

Ik merk het namelijk niet.

@de rest: Veel succes!!

Groetjes, Linda

hallo hallo

@linda.

nou omdat ik die nachtdienst had en veel last van kramp onder in mijn buik. en die dag daarna ben ik begonnen met testen van de ovutesten. en toen wat er een treepje maar niet dezlefde kleur. en de dagen daarna dat ik ben gaan testen werd het streepje steeds lichter. dus vandaar dat ik dat denk maar goed weet het natuurrlijk niet zekerzzz.

maar ik hoop het wel want als het zo is dan heb ik binnen 24 uur geklust dus dat is wel goed lijkt mij.

dus nu maar hopen

liefs karen

hallo dames…

nou gisteren zijn hier de :twisted: :twisted: weer gekomen, helaas. Had best goeie hoop weer…

Deze maand waren mijn kleine symptoompjes weer totaal anders dan vorige maand dus er valt echt geen peil op te trekken…

Was wel weer een beetje teleurgesteld hoor… het is me gewoon niet gegeven op dit moment denk ik… Heb dan het gevoel weer dat ik ergens op zit te hopen wat toch niet komt… nergens op gebasserd natuurlijk. Maar ga nu de zevende ronde in, waarvan we de laatste drie keer pas echt serieus hebben geprobeerd. Maar dan zou het toch wel een keertje mogen zou je denken…

ah Loesje… :hug:

Wat jammer weer :frowning:

Ik ga voor je duimen dat het deze ronde wel mag lukken!!

hé loesje, balen zeg! ik duim dat het deze ronde wel lukken gaat!

thanx dames… :inlove:

desalniettemin gaan we er in de nieuwe ronde weer voor, maar heb eventjes een klein dipje… :frowning:

xxx loesje101

Ben in oktober gestopt, wilde eerst een maand foliumzuur slikken, dus sinds november zijn we er ‘klaar’ voor… En nou dacht ik dat het zo raak zou zijn, maar ooo wat duurt het wachten lang. Eind deze week weet ik of het zover is of dat we weer een maand vooruit kijken… :?

Ben zo benieuwd hoe het is zwanger zijn…

Was ik maar niet zo nieuwsgierig en ongeduldig…

Ellisss

Ellisss: welkom hier!! :mrgreen:

Wij weten allemaal hoe je je voelt… elke maand dat het niet raak is, is weer een teleurstelling helaas :frowning:

Ik ga voor je duimen dat je snel een positieve zwtest in je handen hebt!! :mrgreen:

Liefs,

Maris

halloo

elliss welkom klets lekker mee en hoop voor je dat je ons gauw gaat vertellen dat je zwanger bent.

mag ik vragen hoe oud je bent??? en wat doe je zoal…

@loesje… bale meid. snap helemaal dat je ff een dipje hebt mag best. maar geef niet op he. kom op :hug:

liefs karen

Ellis, welkom hier!!!

@ Ellisss: Welkom, klets gezellig mee.

@Loesje101: Balen zeg. Ken het gevoel (denk wij allemaal wel)

Ben vandaag jarig. 24 jaar alweer. Gisteren al gevierd dus vandaag poetsen op mijn verjaardag :frowning: .

Vanavond gezellig met mijn man uiteten dus dat maakt het toch wel een beetje goed.

Liefs, Linda

heee

@linda: gefeliciteerd met je verjaardag. wat leuk om te weten dat je even oud bent als mij. ik word over 2 maanden 24. lekker jong he :wink:

ik hoop dat je lekker van je verjaardag hebt genoten. en dat je leuke dingen hebt gehad.

liefs karen

ooo jaaaa.

nlog even een vraag. waarom blijf ik nu al zes dagen het zelfde soort streepje zien in mijn ovu testen. niet donkerder maar ook niet echt lichter. het zou toch op een gegeven moment weg moeten gaan???

of heb ik dat mis.

ik snap er ff niks meer van

liefs karen

Normaal gesproken wanneer je een ovulatietest doet dan is het streepje een paar dagen voor je ovulatie wat vaag. 24-48 uur vor je ovulatie dat wordt de lijn dikker. Dan weet je dat je ovulatie eraan komt. Daarna wordt de lijn weer vager.

Welk merk gebruik je?

Liefs, Linda

hee linda

die van sensitive of zo iets.

maar hij blijft gewoon nou niet heel vaag maar ook niet overduidelijk je ziet hem wel.

en dat is nu al 6 dagen zo.dan zou je toch eens moeten zeggen dat het komt of weg moet gaan.

maar goed ik heb niet meet van die krampen gehad die ik toen in mijn nacht dienst heb gehad. dus misschien was het dat toen toch. nou ik zie wel ik weet het ook niet ik wacht netjes tot 27 april en ben ik dan nog niet ongesteld geworden dan ga ik testen.

ik hoop het natuurlijk niet.

maar goed vind het wel een beetje vaag worden

Linda, Gefeliciteerd!!!

Karen, ik kan je niet helpen, gebruik ze zelf niet. Wel raar dat bij jou de lijn niet vager of duidelijker wordt…

Ik hoop dat je de 27ste positief kan testen!!!

@ Karen: Bedoel je Sensitest? Die heb ik namelijk ook besteld. Weet nog niet hoe ze het doen, moet er nog mee beginnen. Het is dan toch maar afwachten tot 27 april.

Weten er veel mensen dat jullie kinderen willen?

Bij ons alleen mijn nicht en mijn schoonzusje. Tja je wilt het toch iemand vertellen. Tenminste dat hadden wij wel.

Gisteren heb ik van mijn schoonzusje een mooi groot vakantiekleed gekregen. Wij gaan dit jaar namelijk voor het eerst met onze vouwwagen op vakantie. In de gang vertelde ze mij: Dit jaar heb je er wat aan op vakantie en volgend jaar… Dat is dan wel heel leuk om te horen. De visite die er was vond het ook erg leuk. Ik geloof niet dat ze door hadden dat het eigenlijk een vakantiekleed voor baby’s/kinderen is. Haha. Dat was wel leuk.

Liefs, Linda