Jammer visje :? Maar je weet in ieder geval wel waar je aan toe bent. Op naar de volgende ronde meid!
heeey,
@ kk; succes!!!
@ visje; balen van je :evil: :twisted:
xx
@rebecca, dank je wel voor de link
@mell, zwaai leuk dat je hier ook bent!!!
@visje, jammer meid dat je ongi doorgekomen is!!
@kk, spannend meid nog 5 daagjes!!
hier eindelijk na 7 dgn mijn ongesteldheid voorbij
op naar de vruchtbare daagjes :mrgreen:
spannend he allemaal.
ik vind het wel spannend, maar wel heel leuk.
@mell: thanks voor je reactie. ik heb het dan eigenlijk nooit gevoeld toen ik de pil gebruikte. maar daarna ook niet. dus misschien deze tijd.
ik weet het niet
en ik hoop met ganseharte dat ik bij de volgende zwangerschap wel mijn kindje mag behouden.
heel veel succes iedereen
@visje. ik hoop voor je dat het de volgende keer goed gaat.
gr karen
@simba: yes yes, i know ik tel af , ik probeer ook langs 1 kant er niet te veel aan te denken. miss dat ik dan dingen zou voelen die er feitelijk ni zijn.
ik heb wel weer boobie pijnen , maar ja, dat kan zijn omdat iets te fel ben voorzien van oren en poten :oops:
grts kk
Ik duim ook voor jou kk :thumbup: :thumbdown: :thumbup: Spannend hoor allemaal.
Ik ben er ook iedere maand bang voor dat ik me teveel van mijn lichaam bewust ben. Ik probeer er deze maand ook niet zoveel bij na te denken en alles lekker een beetje op zijn beloop laten
@ rebecca: wat voelde je dan zoal voor je NOD?
ik heb alleen (.)(.)pijn en heel moe, ik val al om 21 uur int slaap. maar dat kan van het werk ook zijn
Mijn borsten, waren de afgelopen keren echt om gek van te worden. Zo ontzettend pijnlijk dat ik uiteindelijk niet eens meer op mijn buik kon slapen.
Verder een zwaar gevoel in de onderbuik, en dat soort dingetjes. Dingetjes die ik niet goed kon verklaren en naar mijn idee ook niet eerder heb gevoeld, maar waarschijnlijk ben ik me gewoon te bewust geweest van mijn lichaam.
maar het kan bij iedereen anders zijn, dus we houden de hoop erin voor jou meis!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
heey meiden,
spanennd hoor kk!!
Nou hier een negatieve test gehad Dus blijf maar afwachten!!
xx
@ mell: 5 dagen das ook wel wat. heb je anders een regelmatige cyclus?
ik heb zo net de berekening nog eens gemaakt en ik zou nu op een cyclus van 29 dagen zitten
sinds de MA heb ik 29 op mijn regels moeten wachten, dus nu ook 29 dagen? ik weet het niet, ik zal wel zien, ik dank dat ik beter ga kunnen tellen volgende maand, dan heb ik 2 cycli om mij op de baseren. tenzij het al zover is, maar dat denk ik niet
greetz
ik heb eigenlijk geen idee of ik een regelmatige cyclus heb… heb 11 jaar aan de pil gezeten (of miss zelfs wel langer denk ik nu…)
maar goed de reden omdat ik aan de pil ging was omdat ik zo onregelmatig was. In die periode was mijn gewicht ook niet goed, (ik was zo dun dat ik gewoon 3 maanden niet ongi werd :? ) en ik dacht dat mijn onregelmatigheid daarmee te maken had. Ben ook vrij snel toen aan de pil gegaan.
Maar ik heb nu gewoon een normaal gewicht… maar ja kennelijk toch nog niet regelmatig!!
Gisteravond zijn de :twisted: :twisted: langs gekomen. cyclus van 38 dagen. Toen ik mijn slijmprop ben verloren was dus mijn eisprong. Tja toen hebben helemaal niets gedaan. We kunnen dus niet zeggen dat het de eerste ronde niet gelukt is.
Op naar de volgende ronde.
Iedereen suc6!!
Liefs Linda.
hmmz :evil: :twisted: balen linda, succes de volgende ronde!!!
xxx
Balen Linda, maar nu weet je iig een beetje waar je aan toe bent. Je volgende ronde hoeft natuurlijk niet ook zo lang te zijn, misschien was dit alleen de ontpil ronde en valt het de volgende ronde weer mee. Je weet nu iig waar je op moet letten met je slijmprop.
succes!!
Linda - Balen meid, maar zoals gezegd, je weet nu in ieder geval waar je aan toe bent. Succes de volgende ronde.
Mell - Een negatieve test…Balen meid, maar dat hoeft nog niets te betekenen. Geen bloed kan misschien nog goed nieuws zijn :hug:
Balen hoor Linda dat de :evil: :evil: zijn door gekomen.
Mell ik hoop voor je dat wel een regelmatige cyclus hebt en dat je gewoon snel positief test
@linda, balen meid dat ze doorgebroken zijn
@mell, ik hoop dat je over een paar daagjes toch positief mag testen
ahhh… wat balen zeg, Linda!!
Succes gewenst voor de volgende ronde!! :mrgreen:
Hoi Dames,
Het is erg rustig de laatste dagen…
Heeft er niemand meer iets leuks te melden? Ik niet. Ja vanaf komend weekend gaan we weer beginnen met klussen. Als mijn cyclus net zo lang is als afgelopen keer dan moeten we nog wel ff doorgaan, maar ja stel je voor dat je toch eerder je eisprong hebt.
Ach mijn mannetje vindt het niet erg hoor.
Liefs Linda
Ach Linda, klussen is altijd leuk toch :lol:
Hier weinig te melden eigenlijk. De afgelopen dagen ben ik fruk met werk. We lopen tegen het einde van het kwartaal aan en dan zijn we altijd zo druk.
Afgelopen maandag de verjaardag van mijn man een beetje gevierd. Aankomende zaterdag zou ik een surprise party geven voor hem, maar hij is er achter gekomen :roll: We doen alsnog wel een feestje houden hoor, maar het had zo leuk geweest
Verder lekker veel klussen en de volgende NOD maar weer afwachten