Een vriendin van mij had ook inplanon, maar heeft hem laten verwijderen
Ze bleef maar vloeien sinds ze hem had, dus idd zijn de bevindingen er bij iedereen anders over
Maar goed, ik ben er al een jaar af, dus neem aan dat alle rommel nu inmiddels wel uit mijn lichaam is
dat je libido gestegen is na het stoppen met de pil, had ik ook!
gok dat al die hormonen al die jaren de ‘wil’ verziekt hebben :lol:
hallo ladies,
Meestal kletst ik mee op wanabee mama’s, maar ik zie hier ook veel gelijkenissen. Wij zijn sinds november iets voor onze bruiloft begonnen met onze kinderwens waar te maken. Tot nu nog niets maar we zijn geduldig. Het gek maken en iedere keer weer wachten is zoooo herkenbaar. Gelukkig is mijn mannetje lekker nuchter dat houdt de balans er lekker in . Ik ben al 6 jaar van de pil af en merkte het ook zooooo onwijs aan mijn libido. Gelukkig sinds november de rubbers aan de wilgen gehangen :roll: .
Ik ben trouwens wel 30+ net hoor !!
Nog 12 dagen en ik weet hoe en wat heb mijn eisprong deze keer amper gevoeld en normaal voel ik het wel.
Linda: wat spannend voor jou allemaal.
Amanda: dat is ook heftig zo’n maagband operatie!!
Veel succes allemaal
Ilaan, vind het achteraf allemaal meevallen om eerlijk te zijn
Maar goed beter zo dan andersom he
ik ben nu in 4 maanden tijd al 20 kilo kwijt en dat is iets waar ik eerst alleen maar van kon dromen
Voel me er herel erg happy onder nu en dan moeten er nog heel wat meer kilo’s van af
Spannend ook voor jullie Ilaan. Ik ben ook sinds November gestopt! Het komt allemaal vanzelf wel
@linda: Ik heb 14 jaar pil geslikt, waarvan de laatste 8 jaar denk ik de microgynon 50. Werd ook altijd pas na 4 a 5 dagen nadat ik gestopt was ongesteld. Maar bij mij was mijn cyclus de 1e maand iig normaal (2e maand ben ik nog bezig :lol: heb wel volgens planning mn ei-sprong gevoeld) Was je voor de pil wel regelmatig of had je toen ook al lange cycli? Zo vervelend dat je alleen maar kan wachten.
@ amanda: Wat fijn dat het zo goed gaat met afvallen. Heb je de operatie niet voor niks gedaan. En als je straks weer wat dikker wordt is het voor een goed doel :mrgreen:
Mijn man is ook erg blij dat ik van de pil af ben. Helemaal de paar dagen voor mn ei heb ik harstikke veel zin. Moeder natuur regelt het allemaal
amaai dames, jullie hebben gisteren lekker doorgekletst
ik nam mercilon…al bijna 9 jaar… ik weet nu niet of dat onder de ‘zware’ of de ‘lichte’ pillen valt. Sinds ik ermee gestopt ben voel ik me wel helemaal anders…
Tis daarom dat ik het allemaal niet meer weet… is dit nu zwanger zijn of is dit het ontpillen?? … :?
@ amanda… serieuze ingreep zo’n maagband, maar het resultaat mag er waarschijnlijk zijn! Daar zit ik zelf ook wel wat mee… sinds ik
voortdurend zittend werk doen ben ik 12 kg bijgekomen en ik krijg ze er heel moeilijk weer af… ik moet echt alles laten om ook maar een kilootje te verliezen… en lekkerbek dat ik ben… ik heb het er heel moeilijk mee… maar ik zou ze wel kwijt willen voor ik zwanger geraak, maar de vraag is alleen: hoe?? dieten houd ik welgeteld 2 dagen vol
@lindabreusers… idd hier is het ook zo, ik zou er eigenlijk veel minder moeten mee bezig zijn, maarja, tis toch de belangrijkste stap in mijn leven… logisch toch dat het in je kopje speelt…
zo dames, ik ga nog wat werken… vandaag een dagje vrij en dus huishoudelijk werk… en straks naar de ha
Hoi linda,
Ik ben nieuw hier, maar heb je topic over je lange cyclus gelezen.
Klinkt mij heel bekend in de oren…
Ik heb ook jaren M30 geslikt en de afgelopen maanden heeeeel onregelmatig ongesteld geweest (ben met de pil gestopt vanaf juni) (varierend van 28-39 dagen) inmiddels zit ik weer op een gemiddelde cyclus van 29-30 dagen…netjes dus.
Aankomend weekend is mijn NOD voor de 2e ronde! Ik hoop zo dat het raak is (zou wel heel snel zijn).
Afgelopen week heeft een haptonoom aan mij ‘gevoeld’ dat ik zwanger ben. Hoop dat hij gelijk heeft! Vandaag (4 dagen voor NOD) kon ik het niet laten om een test te doen…maar helaas negatief!
Nu maar afwachten tot het weekend…zaterdag ga ik weer testen!!! :shifty:
ook een berichtje van mij
ik ben sinds 1 dec gestopt met de pil. ik gebruikte microgynon 30 en werd altijd ongesteld op de zelfde dag. ik gebruikte mijn laatste pil op donderdag en werd standaard maandag ongesteld. dus dat zat wel goed.
wat ik niet weet is hoe je een eisprong moet voelen. kan iemand dat mij vertellen.
en ik weet wel dat hel allemaal werkt omdat ik zwanger ben geweest maar ik mog het kindje niet behouden.
mijn man en ik zijn weer flink aan het sporten, ik had beter kunnen wachten tot dat ik weer ongesteld zou worden, maar dat heb ik niet gedaan.
en volgens mijn cyclus zou ik eind feb begin maart ongesteld moeten worden maar ben het nog niet.
maar ja je weet nooit wat je lijf doet na een miskraam.
LINDA: nou linda ik hoop dat je eindelijk eens uitsluitsel hebt. zou wel zo prettig voor jezelf zijn toch.
AMANDA: maar goed dat het mee valt. ik zie bij de patienten die ik verpleeg na een operatie dat veel patienten die een maagbandje krijgen dat ze het altijd heel erg mee vinden vallen.
dus gelukkig maar.
nou spannend om alle verhalen te lezen over zwanger worden.
gr karen
hoi hoi
ik ben heb ook Microgynon 30 geslikt, dit het laatste half jaar
daarvoor heb ik 7,5 jaar stederil30 gehad
mijn cyclus is behoorlijk in de war
ronde 1 50dgn en ronde 2 45dgn
maar merkte dat ik de 2de keer veel heftiger en anders ongesteld was dan met de pil dus hopelijk een goed teken!!!
@lala50, spannend zeg en helemaal omdat de haptonoom het gezegd heeft ik hoop dat hij gelijk krijgt!!!
Ik ben ook ruim 8 jaar aan de microgynon 30 geweest. Ik nam mijn laatste pil op woensdag avond en werd dan altijd op zondag ongesteld. Ook erg netjes dus. Wat apart om te lezen wat betreft de verschillende ervaringen.
Ik mag nu niet klagen wat betreft mijn cyclus na het stoppen met de pil. Die is naar mijn idee ook erg netjes. Tot nu toe 33, 31 en 33 dagen.
Lala50 - Spannend voor jou! Ben benieuwd of de haptonoom gelijk heeft!
Ik heb zelf iemand hier op het forum voor mij laten pendelen, en zij gaf aan dat ik rond april zwanger zou worden, ben benieuwd!
@rebecca
nou, wat zou het goed zijn he, als hij gelijkt heeft!!!
waar heb jij dat pendelen laten doen? zou ik ook wel willen!
enne…het is al bijna april…spannend voor je…wanneer is je volgende NOD?
Het pendelen heb ik door iemand op het forum laten doen. Ik zal eens zoeken naar het berichtje voor je.
Mijn volgende NOD zou liggen op 2 april, als ik uitga van de 33 dagen cyclus, wat ik overigens ook doe.
Hey Simba, ook hier :lol:
heey rebecca, ja ook hier :lol:
(nog maar net )
ben ook wel benieuwd over dat pendelen eigenlijk!!
Pendelen??
Mischien een domme vraag, maar wat is dat?
heey,
@ amanda; pendelen, is dat iemand met een slinger (met een steen eraan geloof ik) een voorspellign voor je doet, wanneer je zwanger raakt. Ik geloof t niet zo… maar voor mij kwam er september 2008 uit. (maar ik hoop toch eigenlijk wel wat eerder!!! )
(heey simba, heey rebecca!! zwaai :mrgreen: )
@ karen marieke; ik dacht zelf mn eisprong gevoeld te hebben ( pijn in mn buik, soort ongi gevoel, en krampen) maar achteraf denk ik dat het te lang duurt tot mn ongi… maar volgens mij is het gewoon te vergelijken met ongi-gevoel.
Ik hoop dat t snel weer raak is voor je, en dat je het dan wel mag behouden!!!
@ lala; wat is een haptonoom??
@ evy; ik heb ook jaren mercilon geslikt (is toch ook een lichte pil??) maar omdat ik er nogal saggo van werd ben ik overgestapt op marvelon. is bijna hetzelfde maar werd er minder saggo van. Ik ben zonder de pil echt een stuk vrolijker, en heb veel minder hoofdpijn!!
xxx
Dankje voor de uitleg Mel!!
Hier ook nog een LINK voor het pendel topic, ook hierin wordt uitgelegd wat het nu eigenlijk is.
** Mell - zwaai zwaai terug :mrgreen: **
hey hier nog iemand dat gaat voor haar 1ste kindje.
in jan. heb ik een MA gehad, heb ondertussen mijn regels al 2* gehad, en zou deze op 11/03 terug moeten hebben.
ik hoop natuurlijk van niet, maar dat beslis ik niet he
grtz KK
nou hier zijn eindelijk de :evil: :evil: doorgebroken. Dus nog even geduld en dan gaan we weer opnieuw beginnen met klussen :mrgreen: