Hoi Linda,
Je hebt idd wel een heel klein sprongetje in de temp, maar is wel minimaal. Misschien dat je idd later je ei pas gehad hebt. Aangezien dit je eerste maand is kan het best ontpillen zijn, ik heb ergens ook gelezen dat sommige meiden wel een 60 daagse cyclus hadden de eerste keer(of zelfs nog meer :? ). Dat is ook waarom ze aanraden eerst een echte ongesteldheid af te wachten voordat je er voor gaat. Scheelt heel veel zenuwen denk ik :lol:
Je kan het nog ff aankijken of anders een afspraak maken bij de huisarts, maar denk dat die de eerste keer ook niet zoveel kan doen. Alleen testen of je idd niet zwanger bent, maar verder is het wachten wachten en nog eens wachten :?
Hoop dat je snel een positieve test hebt, of dat je ongi wordt. Dan weet je iig waar je aan toe bent, want dit is natuurlijk harstikke irritant.
@ lindabreusers: eisprong gevoeld? ik zou niet weten wat ik moet voelenā¦
en om eerlijk te zijn, daar heb ik ook niet echt op geletā¦ en nee, ik heb niet getemperatuurdā¦ ik werk namelijk heel onregelmatig, en daarmee is het heel moeilijk om ongeveer op hetzelfde tijdstip mijn temperatuur te nemenā¦ ik heb getest, en het was negatiefā¦ ik denk dus dat ik aan het āontpillenā benā¦ had vorige vrijdag ook alle symptomen (buikpijn, lage rugpijn, moeā¦) dat de :twisted: eraan kwamen, maar nietsā¦ weet eigenlijk niet goed wat ik ervan moet denken, en ga morgen naar de huisarts, we zullen wel zienā¦ 't is voor mij ook allemaal nieuw :?
heey meiden.
ik meld me ook weer ffā¦
@ linda & evy; bij mij duurde mijn eerste ronde ook langā¦ 39 dagen. het zou dus heel goed kunnen dat je pas later je eisprong hebt gehad, en dat je pas later positief test.
Mijn eerste ronde voelde ik mijn eisprong ook niet. de 2e & 3e ronde welā¦ was denk ik ook ontpillen.
@ bat_kol; spannend meid, ik hoop dat t snel raak ik!!
@ anita; mooie banner!! :inlove: gefeliciteerd!!
@ de rest die ik vergeten benā¦ sorryā¦ :-*
ik ben nu 1 dag overtijd. Ik had echt verwacht dat mijn cyclus deze maand korter zou zijn, ik dacht echt dat ik 18 dagen geleden mijn eisprong had gevoeld!! maar ik heb niet het gevoel dat ik zwanger ben. ik heb totaal geen last van kwaaltjes die op een zwangerschap zouden kunnen duiden. Ook voel ik mn ongi nog niet opkomen. Ik zal het moeten afwachten!!
XX
Als ik de afgelopen 2 weken goed na ga heb ik op 23 februari een slijmprop verloren. Best groot 2 bij 1. Ik heb het zelfs aan mijn man laten zien.
Ik denk dat ik toen het vruchtbaarst was. Ik kan me alleen niet meer zo herinneren of dat we toen geklust hebben. Mijn man dacht van wel.
Als ik toen mijn eisprong gehad heb zou ik komend weekend ongesteld moeten worden (of niet).
Ik heb in ieder geval maar een tweede banner gemaakt.
Groetjes, Linda
Vanaf wanneer doen jullie de test als ik vragen mag?
ik heb al vrij vroeg getest, maar ja ik heb ook geen idee wanneer mij nod is. In de eerste banner heb ik al 4 dagen voor nod getest. laatste test was 6 dagen na nod (eerste banner) allen negatief.
Ik denk dat ik van mijn tweede banner uit moet gaan deze maand.
Gr. Linda
Het blijft du nog even spannend voor jou
Ik hoop dat je test met een paar dagen positief zal zijn
ja idd heel spannend.
Al heb ik me er wel bij neergelegd dat het deze maand niks is geworden. Zou ook wel te mooi zijn geweest. Ik weet niet eens wanneer eisprong is geweest.
Ach ja. Het is niet het einde van de wereld. Volgende maand nieuwe kans.
Ik zie dat jij nu wel in je vruchtbare dagen zit. Succes!!
Groetjes, Linda
mijn eerste cyclus was ik 39 dagenā¦ miss duurt het nu weer zo lang.
Ik ga pas testen als ik boven die 39 dagen kom (waar ik maar niet van uit ga!!!)
xx
Dankje
We zijn ook al heel druk met klussen hoor
Maar moet zeggen dat ik nu wel heel nieuwschierig ben en wou dat we al 2 weken verder waren haha
Ik denk dat ik deze keer ook rond de 39 dagen zal zitten.
Tenminste als ik van die slijmprop uit ga. 14 dagen erbij op tellen dan zit ik komend weekend op nod?? dus op 39 dagen. lang hoor. Is natuurlijk wel lekker dat je ff niet ongesteld bent, maar ik heb het liever toch maar gewoon normaal. Weet je waar je aan toe bent.
@Mell wrote:
mijn eerste cyclus was ik 39 dagenā¦ miss duurt het nu weer zo lang.
Ik ga pas testen als ik boven die 39 dagen kom (waar ik maar niet van uit ga!!!)
xx
Spannend ook voor jou dus
Zo zie je maar dat het elke keer weer spannend blijft
Zijn jullie al lang gestopt dan?
ja de weken, zelfs dagen duren erg lang. We moeten er eigenlijk niet te veel mee bezig zijn, maar ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Mijn man wordt er af en toe een beetje simpel van dat ik alweer achter internet zit. Hij zegt dan wacht maar gewoon afā¦ ja een man voelt niks in zijn lichaam gebeuren.
Wij zijn nu ook weer aan het klussen. Stel dat ik nog een langere cyclus heb als dat ik nu weer denk. dan hebben we in ieder geval er alles aan gedaan
@ linda; ja 39 dagen is idd lang!! t mooist zou gewoon een rgelematige cyclus van 28 dagen zijnā¦ maar helaas!! miss komt dat nog!
@ amanda; ik ben in november 2007 met de pil gestopt. na 11 pil ofzo!! Het is nog maar afwachten of ik een normale, regelmatige cyclus heb!
maar het blijft idd elke x spannend. zeker omdat ik dacht mn eisprong te hebben gevoeldā¦ maar ja dat was 18 dagen geleden, en nog steeds niks te voelen hierā¦
Precies zo is het ook hoor
denk dat het voor vrouwen zobizo anders is als mannen
Zelf lijkt het mij heel mooi om zwanger te zijn en een buikje te krijgen
Ik heb nu een maagband sinds 19 okt vorig jaar en ben druk bezig met afvallen om straks weer aan te komen op de posistieve manier
Voordeel van dit forum vind ik ook dat je het er uitgebreid over kunt hebben, vooral omdat de omgeving denkt dat we nog niet bezig zijn
heb steeds gezegd dat ik eerst onder de 100 kilo wil zijn
Het rara is nu trouwens ook dat ik steeds zin heb en voor we er voor gingen had ik zelden zin
Het is op zich niet zo heel erg dat ik nu een lange cyclus heb, maar wat doet het de volgende maand (nou ja maand hiervan kan ik al bijna niet meer spreken) Als je weet dat je altijd een lange cyslus hebt dan is dat prima, dan weet je ook wanneer je eisprong is.
Ik heb ongeveer 8 jaar de pil geslikt. In ieder geval lang genoeg om mijn cyclus nu van slag te maken. Ik had op zich niet zoān zware pil Microgynon 30. Welke hadden jullie?
Groetjes, Linda
Het rara is nu trouwens ook dat ik steeds zin heb en voor we er voor gingen had ik zelden zin
hihi ja dat heb ik ook!! ik voel me zowiezo veel beter in mn vel nu ik geen pil meer slik.
Ik moet zeggen dat ik ook steeds meer zin heb hoor. Echt zo apart. Maar ik denk bijna zeker te weten dat het door de pil komt.
Voordat ik aan de pil ging had ik ook veel meer zin. En nu ik gestopt ben ook. wel apart hoor. hihi. Voor manlief is het natuurlijk ook wel wat prettiger.
ik heb jaren dezelfde pil als jij gehad, alleen ben ik daar zoān jaar of 5 terug mee gestopt
ik werdt bijna niet meer ongesteld en als ik het was had ik nauwlijks bloed enzo, ook had ik nooit geen zin aan sex meer
In overleg met de huisarts ben ik toen gestopt, ik ben toen eerst nergens aan geweest en later heb ik de nufraring geprobeerd, deze heb ik echter maar 2 of 3 dagen gehad omdat ik hem steeds voelde zitten en hij verschoof bij mij ook, ik had er geen vertrouwen in
Toen hoorde ik over de Inplanon, een staafje die ze in je arm brengen
voordeel was dat hij 3 jaar kon blijven zitten en je nooit ergens over hoefde na te denken en er zit maar 1 soort hormoon in, dus je wordt er niet mee volgepropt
Je zou ook binnen een week weer vruchtbaar zijn als je hem zou laten verwijderen
Vorig jaar eind Februari had ik hem dan 3 jaar en was het dus tijd om hem te laten verwijderen
Mijn man en ik hebben toen dus ook gesproken over wat we alle wilden
Dit was al snel duidelijk, we wilden graag eerst nog een keer uitgebreid op vakantie, we zijn naar Egypte geweest (nijlcruise en duiken)
Na de vakantie wilden we er dus voor gaan
Ik heb er toen bewust voor gekozen om geen nieuwe inplanon in te laten brengen omdat hij nog geen jaar zou blijven zitten
Alleen toen kwam de maagband operatie ertussen en moesten we dus nog even wachten
Ik moet zeggen dat ik met Microgynon 30 wel altijd gewoon ongesteld werd alleen het werd steeds iets later. Ik begon ooit met 4 dagen na de laatste pil. Het werd daarna steeds een beetje later. Maar ja soms was het er ook alweer met 4 dagen. Geen peil op te trekken dus.
Wel had ik meestal wel weer last ervan als ik weer moest beginnen, na de stopweek. Na de eerst pil werd ik de dag erop meestal misselijk. Soms moest ik ook overgeven. Sommige mensen zeiden da wel da ik over moest gaan op een andere pil en dat ik natuurlijk ook wel doen, maar zou dat het probleem verhelpen? Ik weet het niet. Misschien zou het nog wel erger worden. en voor die paar uurtjes in de maand. Ik kon nog wel gewoon gaan werken. Ik had zoiets als het nu een hele dag aanhoud en ik kan niet meer gewoon werken dan ga ik pas overstappen.
Ik moet zeggen dat ik wel heel veel verschillende verhalen heb gelezen over Implanon. Niet altijd allemaal even positief. Duurt gem wat langer voordat hormonen uit het lichaam zijn.
Groetjes,Linda