Zo paar dagen niet in dit topic geweest, heb even bij gelezen!
Meiden ik vind dat jullie de spanning er in houden.
Mijn nod was op dinsdag en testte de zaterdag ervoor negatief.
Op de nod een positieve test!
Hoop echt dat er morgen minimaal 1 positieve test komt!!!
Dan wordt je een november mama denk ik ?
Succes met geduld opbrengen!
Spannend Linda, we testen morgen dus samen. Hihihihi :mrgreen:
Ik weet ook niet hoe het zit met de kwaaltjes, of je die continue blijft houden, of dat het ook weg kan trekken. Ik weet in ieder geval wel dat ik mijn kwaaltjes nog heb (hoewel, misschien zit het inderdaad wel tussen mijn oren :lol: ). Vooral de (.)(.)…auw auw auw, ik kan nu zelfs bijna niet meer op mijn zij liggen in bed, zo een zeer doen ze.
Ik ben Evy, bijna 26 en ben 26 januari gestopt met de pil…
Vanaf nu mag de natuur zijn werk doen…
spannend!
het eerst bericht is een feit :dance:
Ik ben Evy, bijna 26 en ben 26 januari gestopt met de pil…
Vanaf nu mag de natuur zijn werk doen…
spannend!
Ik hoef geen test meer te doen. Een uurtje voordat ik vanmiddag naar huis ging van werk, werd ik ongesteld :?
Op naar de volgende ronde
Linda, mijn duimen draaien hier hard voor jou meid :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Vanmorgen getest, maar nog steeds negatief. Tja het kan nog vanalles betekenen. Sommige mensen testen pas na 10 dagen overtijd positief.
Ik ga wel van 10 febr uit en dan 14 dagen later eigenlijk ongi, maar het kan ook 16 dagen later zijn en dan ben ik pas 4 dagen overtijd.
We blijven hoop houden. Ik was vanmorgen wel misselijk. Ik heb nu ook weer een drukkend gevoel in mijn onderbuik.
Wat shit voor jullie Rebecca. Succes in de volgende ronde.
Liefs Linda
Oh wat jammer voor jullie…
Had gehoopt dat ik nu 2 positieve posts vond van jullie!!!
Rebecca: hopelijk de volgende ronde meer geluk!!
Linda: nog even afwachten?
Succes meiden! :mrgreen:
Linda - De moed nog niet opgeven meid, zolang de :evil: :twisted: er nog niet zijn, houden we een beetje hoop
Rebecca
Wat jammer!!! op naar de volgende NOD dan maar? :-*
Linda, nu is het dus nog steeds spannend he!
pff nog steeds niet ongi.
Nu ga ik toch wel twijfelen of dat ik op 10 febr wel mijn eisprong gehad heb hoor.
Afwachten maar. Ik houd jullie op de hoogte.
Xxx Linda
join the club
zelfde probleem hier
Evy, heb jij je eisprong gevoeld? Heb jij getemperatuurd?
Mocht ik dan mijn eisprong later hebben gehad (dat kan natuurlijk) dan vind ik het zo raar dat toen mijn temperatuur omhoog ging. Ik snap er echt helemaal niks meer van.
Kijk mijn verschijnselen die ik heb kunnen natuurlijk van het ontpillen zijn dat snap ik alleen die hoge temperatuur die kan ik niet plaatsen.
Groetjes, Linda
ik denk dat ik toch nog even een test zou doen: en anders naar huisarts?
Hoi Maris,
Ik heb gisteren nog getest en die was negatief.
Ik denk nu heel sterk dat ik mijn eisprong veel later heb gehad als dat ik zelf denk. Ik heb op een andere site de verschijnselen van het ontpillen gelezen. Tja die lijken veel op die van mij. Ik heb e afgelopen dagen ook erg veel last van verstopping. Zo erg dat er steeds een aambei zit. Niet fijn
Ik wil deze week nog afwachten en evt (als het nog nodig is) in het weekend nog een testje wagen.
Groetjes, Linda
ohw, wat vervelend!!
Ben je nog niet zo heel lang gestopt met de pil?
Ikzelf ben nu sinds begin januari gestopt en heb 1 ‘echte’ menstruatie afgewacht, maar eerst rommelde het bij mij ook.
Het nadeel is dat je nooit weet wanneer het regelmatig wordt, en of het uberhaupt regelmatig zal worden…
Nee nog niet zo lang gestopt. 25 januari mijn laatste pil geslikt. Werd toen op 30 januari ongesteld.
Zit vandaag op dag 34. Zo lang heeft voor de pil het nooit geduurd.
Gr. Linda
ik denk dat het dan toch het ‘ontpillen’ is…
Ik heb gelukkig niet veel last gehad van ontpillings verschijnselen. Mijn cyclus is gelijk goed op gang gekomen volgens mij. Eerste ronde 33 dagen, tweede ronde 31 dagen en nu deze ronde 33 dagen.
Misschien toch een afspraakje maken met de huisarts Linda? Die kunnen voor jou een bloedtestje doen, dan heb je gelijk zekerheid. Je zou misschien heel weinig van het zwangerschaps hormoon kunnen hebben. En op die manier kun je ook gelijk vragen waarom je menstruatie eventueel weg blijft.
Ik ben pas een weekje of iets gestopt met de pil. Ik heb jaren de pil geslikt, microgynon 50, tot ik verhuisde in 2005 naar ierland. Hier bleken ze niet de microgynon te hebben, dus ben ik overgestapt op de celeste. Die pil moest ik vervolgens vaarwel zeggen vanwege medische redenen, er werd mij aangeraden aan de mini pil te gaan. Dat was zo’n gedoe elke dag op hetzelfde tijdstip… en aangezien ik om de week ongesteld werd, tijdens de mini pil, en mijn partner en ik toch een kinderwens hebben, heb ik er een week, of anderhalve week geleden de brui aan gegeven.
Ik wacht verder niet af wanneer mijn eerste natuurlijke menstruatie komt, we zien wel gewoon hoe het loopt. En de enigste twee ‘ontpillings verschijnselen’ tot nu toe is dat ik hoofdpijn blijf houden en mijn libido een onwijze sprong naar de positieve kant heeft genomen.
We zullen zien hoe het bij ons gaat lopen…