ja heel veel succes. ik hoop dat je echt gauw mag zien dat je zwanger word zo leuk.
ik hoop dat ik dat ook mag.
ik heb gezegd dat ik zou wachten totdat ik weer ongesteld zou zijn, mara nou hebben mijn man en ik gisteren weer gemeenschap gehad. dus misschien is het wel weer raak.
maar goed iedereen die lekker jong aan kinderen begint lekker beginnen het is zo leuk JA TOCH MEIDEN!!!
ik hoop dat we elkaar straks allemaal kunnen vertellen dat we zwanger zijn.
leuk hoor! Ik vind dat iedereen voor zichzelf mag besluiten wanneer je kinderen wilt. Als jij er klaar voor bent, wat heeft iemand anders er dan mee te schaften?
Visje79 - Hier nog iemand die stiekem al aan het rond kijken is voor dingen, terwijl we nog niet eens zwanger zijn. Ach, ik denk maar zo, je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen
Ik wilde eigenlijk vanmorgen testen, maar we wachten toch ng even af. Toch bang voor een teleurstelling.
Ik ben nog steeds niet ongi en mijn temp blijft ook hoog zo rond de 37,2.
soms ga ik twijfelen of dat ik mijn ei wel heb gehad, maar dat moet eigenlijk wel.
-ik heb het gevoeld
-temp was daarna hoger
daarna trekkerig gevoel in buik en nog meer kwaaltjes.
Ik heb ergens gelezen dat op de dag van je eisprong je temp nog lager is dan daarvoor. de dag daarna stijgt je temp en als het tenminste 3 dagen zo blijft dan heb je je eisprong gehad.
Afgelopen paar dagen had ik echt ongikrampen, maar nu hebik eigenlijk nergens last van.
Inderdaad engelen geduld zeg! Spannend, ik ga voor je :thumbup: :thumbdown:
Jet jij hebt vandaag je NOD? Wanneer ga je testen?
Ik heb morgen mijn NOD en heb wel het idee dat ik allerlei dingen voel, maar ik ben ook bang dat ik er misschien te veel mee bezig ben. :roll:
Mijn eerste cyclus was 33 dagen, mijn tweede 31 dagen. Beide keren had ik erg veel last van slijn afscheiding ( :oops: ) tijdens mijn vruchtbare dagen en vervolgens 14 dagen daarna ongesteld. Ook deze ronde weer veel last gehad van slijm, daarop gebaseerd had ik het vermoeden dat ik de 25 ste mijn NOD misschien al wel had moeten hebben, maar nog niets tot op heden toe.
Als ik morgen niet ongesteld wordt, dan zou ik zaterdag eventueel willen testen, maar ik ben ook wel een beetje bang, je menstruatie kan toch wegblijven als je er te veel mee bezig bent?
Heb vanmorgen al getest maar negatief. Maar ook nog geen duiveltjes gezien terwijl ze altijd netjes op tijd zijn…
Het schijnt wel weg te kunnen blijven als je veel stress heb dan kan het helemaal in de war raken. Maar of het ook kan als je er teveel mee bezig bent dat weet ik niet, je lichaam kan soms rare fratsen uithalen… Ik heb ook al van die vreemde kwaaltjes maar ik hou het er maar op dat ze tussen de oren zitten en ik van de week gewoon ongesteld wordt, dan kan het ook niet tegenvallen! Zeg ik heel stoer…Maar diep van binnen… Je kent t vast wel!
Testen kun je natuurlijk altijd doen he, weet je iig waar je aan toe ben! Goodluck!
Ja, ik heb inderdaad wel geduld, maar misschien is dat ook wel een gevoel van. Ik weet wat ik in mijn lichaam voel. Dat trekkerige gevoel is niet zomaar aanwezig. Een vriendin van mij is nu zwanger en die had dat ook. Zoiets heb ik ook nooit eerder gevoeld. Normaal gesproken ben ik altijd erg ongeduldig…ik ben een ram.
Tot nu toe nog geen :twisted: gezien. Ik heb net met mijn man afgesproken dat we zaterdag gaan testen (als de :twisted: nog niet zijn langsgekomen). Zaterdag zijn we namelijk beide vrij. Wel zo leuk als de test positief is en ook bij neg. Kun je elkaar toch ‘troosten’.
@Rebecca: Voor jou ook spannend. Wat voel jij? Menstruatie kan wel wegblijven, maar meestal betekent het dat je zwanger bent. Menstruatie blijft meestal weg wanneer er extreme dingen gebeuren in je lichaam (bijv bij mensen die te weinig/te veel eten)
Tsja genoeg dit keer… Ik voel me vreselijk opgeblazen,moe, misselijkheids-aanvallen, veel plassen, stemmingswisselingen(super emo natuurlijk) en mn borsten doen ook heel zeer, ze duwen en steken. Maar ondanks dat ik moe ben,toch weer een opruim en schoonmaaktik :shock: heel vreemd…
Hier ook wel last van dat trekkerige gevoel, zeer, zeer, zeer pijnlijke borsten, een paar keen een vlaag van misselijkheid gehad. Ik weet het niet… Zo vaag allemaal.
Ik hoop in ieder geval niet dat mijn cyclus nu helemaal in de war raakt. Mijn vorige waren 33 en 31 dagen, dus ik hoop wel dat als ik ongesteld wordt, ik wel rond dat aantal dagen blij zitten. :think:
Noou Jet en Rebecca als ik jullie symptomen zo lees dan zou je toch bijna denken dat jullie zwanger zijn.
Ik ben nog steeds niet ongi. Temp leek vanmorgen iets lager te zijn dan de afgelopen dagen.
Ik heb ergens gelezen dat op de dag van je eisprong je temp nog lager is dan daarvoor. de dag daarna stijgt je temp en als het tenminste 3 dagen zo blijft dan heb je je eisprong gehad.
Over temperaturen, begin van de maand zit je laag, de dag van je ei-sprong kun je een dipje hebben (dus nog iets lager, hoeft niet) waarna het de dag na je ei-sprong ongeveer 0,3 graad omhoog gaat. De dag voor (of de dag dat) je ongesteld wordt gaat je temp weer naar beneden, net zoals het het begin van de maand is.
Heel handig dus om je ei-sprong te spotten, maar je moet wel netjes elke ochtend tempen voordat je opstaat en het liefst rectaal. Dat is blijkbaar het betrouwbaarst.
Succes meiden, misschien na het weekend voor jullie een positieve test!
Na 16 febr. is mijn temp gelijk gebleven met ong 37,1
Ik denk dat ik op 10 febr mijn eisprong heb gehad. Wat denken jullie als je dit zo ziet?
Gisteren haperde de oorthermometer een beetje. Ook mijn man heeft het geprobeerd (avond) en hij had temp van 35,6 nou heeft in de avond altijd iets van 36,8. Ik denk dat mijn thermo een beetje overwerkt is.
Ook met nieuwe batterijen doet ie raar. Toch dan maar op mijn lichaam letten. Ik ben nog steeds niet ongi. Dit is dag 31 v/d cyclus en 19 dagen na mijn eisprong.
Ik ga morgenochtend testen. Als er dan nog geen positieve test uitkomt snap ik helemaal niks meer van mijn cyclus. :think:
Ik heb ook bijna geen symptomen meer. Maar ja weet ook niet of dat constant aanwezig moet zijn.
Ik vind het nu wel heel spannend. Vorige week was ik er heel veel mee bezig en nu heb ik het even van me afgezet. Misschien dat ik daardoor ook minder op de symptomen let.
Ik ben de laatste dagen wel wat vermoeider, maar ik kan niet zeggen dat het heel extreem is. Tja voorheen lette ik er ook niet op en nu bij alles wat je voelt denk je al iets.
Voordat ik aan de pil begon (8 jaar geleden) was ik altijd heel regelmatig ongesteld. 27,28,29 dagen maar minder/meer ook niet. Dus vandaar dat ik dit ook heel vreemd vind, maar ja je weet niet wat de pil nog allemaal aan het doen is.