Wie gaat er ook voor een eerste kindje??

heey meiden;

@ beppie; ja t kan idd ook met je rechtermuisknop! maar dan komt ie over heel je achtergrond… dat wilde ik ni!! hihi nu kan ik em snel wegklikken als er visite komt!! :mrgreen:

Maar maandag je eisprong gevoeld?? hopen dat t raak is!!! ik heb em zelf vrijdag gevoeld!!!

@ visje; fijn dat je niet were zo heftig ongesteld ben geworden!! ik ben ook om die reden 13 jaar geleden aan de pil gegaan. deed heel veel zeer, en erg onregelmatig. maar dat valt nu ook heel erg mee!! ff afwachten of ik een beetje regelmatig ga worden!!

Heey maar wat balen dat je zo’n last van migraine hebt zeg!!

@ gem; balen dat je je slechter voelt nu je gestopt ben met de pil!! maar hopen dat je snel zwanger bent dan :smiley:

@ lindabreusers; spannend meid! ik hoop dat je zwangerschapskwaaltjes voelt!! :pray: ik heb wel gemerkt dat ik mezelf helemaal gek kan maken met wat ik allemaal voel… Duurt t dan lang he voordat je kan testen!!!

:-* mel

Ik heb het idee dat ik nu meer dikke slijmproppen verlies dan anders

Kan dat komen omdat we ny bezig zijn met klussen en er evt mischien toch iets beginnetnt is geweest?

Of zit het nu puur tussen de oren?

Ik hoop heel hard voor je dat het écht is! haha

:pray: :pray: :pray:

Het is inderdaad lang wachten.

Ik heb zwangerschapstesten van Sensitest gekocht. Staat dat je al 4 dagen voor nod kan testen. Ze zijn ook niet duur. 3 stuks met verzendkosten voor iets van € 8,-.

Gisteravond toen ik rustig in bed lag had ik echt een zwaar gevoel in mijn buik. Ik voelde gewoon dat er vanalles gebeurde. Het begon echt heel erg te trekken. zodra ik mij hand erop legde leek dat wel een steen in mijn buik zo zwaar.

Sinds vanmiddag en avond ook moe. :zzz: Terwijl ik vannacht niet minder geslapen heb dan andere nachten.

Op sbs6 komt iedere ochtend de herhalingen van de verloskundige praktijk. Die wil ik natuurlijk niet missen dus staat de dvd recorder standaard al ingesteld. Toen ik vanavond keek en er was een bevalling op moest ik gewoon huilen. Nou normaal ben ik echt niet zo hoor. Ik toen mijn gevoelens meestal niet zo snel.

Ik vind het echt allemaal erg spannend.

Suc6 allemaal!!

Gr. Linda

Dat is dan inderdaad even raar he

Ik hoop voor je dat je straks een positieve test in handen hebt hoor!!

@lindabreusers wrote:

Het is inderdaad lang wachten.

Ik heb zwangerschapstesten van Sensitest gekocht. Staat dat je al 4 dagen voor nod kan testen. Ze zijn ook niet duur. 3 stuks met verzendkosten voor iets van € 8,-.

Gisteravond toen ik rustig in bed lag had ik echt een zwaar gevoel in mijn buik. Ik voelde gewoon dat er vanalles gebeurde. Het begon echt heel erg te trekken. zodra ik mij hand erop legde leek dat wel een steen in mijn buik zo zwaar.

Sinds vanmiddag en avond ook moe. :zzz: Terwijl ik vannacht niet minder geslapen heb dan andere nachten.

Op sbs6 komt iedere ochtend de herhalingen van de verloskundige praktijk. Die wil ik natuurlijk niet missen dus staat de dvd recorder standaard al ingesteld. Toen ik vanavond keek en er was een bevalling op moest ik gewoon huilen. Nou normaal ben ik echt niet zo hoor. Ik toen mijn gevoelens meestal niet zo snel.

Ik vind het echt allemaal erg spannend.

Suc6 allemaal!!

Gr. Linda

Die zwangerschapstesten van Sensitest gebruik ik ook.

Gisteren twee testjes gedaan, allebi heel vaag streepje…positief…

Heb nu ook wat lichte buikpijn en vanmorgen bruinverlies tijdens wassen… :shifty: Ik durf nog niet helemaal enthousiast te zijn!

Ik hoop voor je dat de testen het toch goed hadden hoor en dat je nu in verwachting bent!!

Heel veel succes nog even

@Anita: Dan zal ik je al voorzichtig feliciteren hoor :hand: . Ook een licht streepje is zwanger!! Een negatieve test kan ok nog positief zijn, maar een positieve test (ook al is het vaag) is positief!

Van welke zwangerschapskwaaltjes had/heb jij last voor en na nod?

Ik ben namelijk af en toe heel lict misselijk. Maar ik merk nog niets aan mij (.)(.).

Is het waar dat je met sensitest al 4 dagen voor nod kan testen? Ik denk namellijk dat ik de testen morgen binnenkrijg.

Groetjes, Linda

@lindabreusers wrote:

@Anita: Dan zal ik je al voorzichtig feliciteren hoor :hand: . Ook een licht streepje is zwanger!! Een negatieve test kan ok nog positief zijn, maar een positieve test (ook al is het vaag) is positief!

Van welke zwangerschapskwaaltjes had/heb jij last voor en na nod?

Ik ben namelijk af en toe heel lict misselijk. Maar ik merk nog niets aan mij (.)(.).

Is het waar dat je met sensitest al 4 dagen voor nod kan testen? Ik denk namellijk dat ik de testen morgen binnenkrijg.

Groetjes, Linda

Linda Ik merk ook nog niets aan mijn borsten hoor. Wel was ik vandaag de hele dag licht misselijk, maar dat schuif ik op de spanning die ik in mijn lijf heb i.v.m. de positieve testen.

Ik heb zaterdagavond getest en gisteren was mijn NOD.

Zaterdag was de test negatief, heb er zelfs een traantje om gelaten, en gisteren was de test dus vaag positief. Als je het vol kan houden zou ik toch echt nog even een dag langer wachten. Maar ik weet dat dat heel moeilijk is.

Als je wel gaat testen, heb je kans dat ie positief is, je hebt ook kans dat ie negatief is, maar dan kun je na je nod nog een keer testen als je niet ongesteld wordt.

Zelf heb ik vandaag ook maar weer drie testen bij sensitest besteld.

We gaan het weekend naar mijn ouders in Friesland, misschien test ik zaterdagochtend nog wel een keer (hopen dat die echt duidelijk is) en dan leg ik die test naast mijn moeders ontbijt bordje ofzo…haha.

hallo

ook wij zijn bezig met ons eerste kindje.

na mijn miskraam gaan we het weer proberen

heb namelijk maandag 18 feb een miskraam gehad.

maar ik kan niet wachten tot dat ik ongesteld word om het weer te probren

dus eigenlijk is het ons tweede kindje.

maar goed

ik ben karen

ben 25 jaar en sinds 14 sep getrouwd met jacco 25

en we hopen na de eerste terleurstelling dat we nu mogen hopen op een goede zwangerschap

gr karen

Tot nu toe heb ik alleen nog maar neg testen.

Donderdag avond getest (veel te vroeg natuurlijk) En nu vanmorgen. Als ik het geod gevoeld heb ei p 10 febr. en nu dus 2 weken later zou in ongi moeten worden. Nu was mijn temp vanmorgen ook nog 37,2 aan de hoge kant dus voor een menstruatie.

Gisteravond een soort witte dikke afscheiding. Het leek wel op een propje. Vanmorgen een klein beetje,maar hier zat een ministukje lichtbruin bij. Wel heb ik lichte buikpijn (maar ja dat heb ik al dagen). Ook gisteren weer een trekkerig gevoel in mijn baarmoeder? gevoeld.

Tot nu toe heb ik last gehad van:

• maagzuur
  • hoofpijn
  • trekkerig gevoel in buik
  • buikpijn
  • humeurig (echt wisselend)
  • af en toe heel licht misselijk
  • meer afscheiding
  • iets meer vermoeid 's avonds ( dagen na ei juist mee energie)

Is het trouwens mogelijk dat je wel zwanger bent, maar pas een paar dagen na NOD positief test?

Groetjes, Linda

heey mensjes van het goede leven . ik ben er weer na een week ziek zijn geweest.

echt baluh ik heb me bijholtes dichtzitten dat was het dus dat ik laats dus die hoofdpijnen en misselijk enzo was.

nu heb ik antibiotica gekregen van de dokter en het gaat nu al iets beter met me.

ik heb nu ook maar even snel foliumzuur opgehaald nou je had ze moeten zien kijken bij de d.a.

maar dat wist ik wel dat dat zou gebeuren omdat ik er vrij jong uitzie majah ik vond het niet zo mooi . maar goed ik heb het nu.

ik wacht even af met de antibiotica en dan ga ik er mee beginnen.

doeidoei allemaal groetjes gemma :smiley:

Linda hopen dat je niet ongie wordt. Ik weet niet hoe het zit met testen pas positief na NOD.

Gem bedoel je dat ze je bij de DA te jong vonden voor foliumzuur?? Succes met je antibiotica kuur hopen dat ie snel aanslaat

Karen welkom op dit forum. Wat vervelend zeg een miskraam :hug: hopen dat je snel weer zwanger wordt

Mijn man en ik hebben dit weekend aan (bijna) iedereen laten weten dat we nu echt bezig zijn. Iedereen reageerde heel goed. Zaterdag zijn we naar een baby winkel geweest en we weten nu welke kinderwagen we later willen. Je kan er niet op tijd genoeg mee beginnen :lol: :lol:

@g.e.m wrote:

ik heb nu ook maar even snel foliumzuur opgehaald nou je had ze moeten zien kijken bij de d.a.

maar dat wist ik wel dat dat zou gebeuren omdat ik er vrij jong uitzie majah ik vond het niet zo mooi . maar goed ik heb het nu.

doeidoei allemaal groetjes gemma :smiley:

Gemma,

Hoe jong ben jij dan nu?

Vind het raar hoor,wat hebben die mensen van de DA er nou mee nodig.

Succes!

ik ben nu 21.

jah dat heb ik altijd al gehad ik kreeg dus ook nooit vuurwerk of sigaretten mee haha majah.

je het ging zo ik ging dus met me schoonmoeder naar de markt en ze wou even bij de d.a gaan kijken, maar toen kwam ze iemand tegen waarmee ze ging praten.

dus ik snel naar binnen bij de d.a opzoek naar foliumzuur want niemand hier weet het nog. dus ik ging snel naar de kassa om te betalen en die vrouw keek me al heel raar aan. dus ben ik later naar buiten gegaan.

later had me schoonmoeder nog iets nodig voor de neus en toen vroeg die vrouw aan me schoonmoeder of ik zwanger was dus ik zeg neej. en toen begon ze te rollen met haar ogen :? .

me schoonmoeder zei ook nog van neej gelukkig niet !

dus kun je ook een beetje nagaan hoe de medemens er hier over denkt.

het was in iedergeval een rare situatie

hallo

ik ben ook nog maar een half jaar 23 hoor.

en als je het nou eenmaal graag wil dan moet je ze maar lekker laten kijken en denken, ik wil graag een kindje.

je hebt er voor gekozen en wil er voor gaan

zo is het bij ons ook

wij zijn namelijk net getrouwd en ik had ook zoiets van ooo hoe zullen ze reageren maar allemaal heel positief. dus lekker beginnen met de foliumzuur en ik hoop dat je snel zwanger raakt.

en dat je niet het zelfde als mij mag mee maken dat je een miskraam krijgt

heel veel succes en hopend dat we elkaar gauw kunnen vertellen dat we zwanger zijn

leuk toch.

gr karen

Ik ben ook 23. Bijna 24 maar ook nog jong gezien de leeftijd waarop vrouwen tegenwoordig kinderen krijgen.

Niemand kan bepalen wanneer je aan kinderen toe bent alleen jijzelf. Dan maakt leeftijd niet zoveel uit vind ik.

Ik ben vandaag nog steeds niet ongi, blijf wel lichte krampjes in mijn buik houden. Maar ja dat is al 1,5 week zo.

Ik vandaag test bij Kruidvat gehaald. Ik denk dat ik woe weer ga testen.

Succes allemaal!

Groetjes, Linda

nou linda hopen dat er goed nieuws is :smiley:

@karen marieke wrote:

hallo

ik ben ook nog maar een half jaar 23 hoor.

en als je het nou eenmaal graag wil dan moet je ze maar lekker laten kijken en denken, ik wil graag een kindje.

je hebt er voor gekozen en wil er voor gaan

zo is het bij ons ook

wij zijn namelijk net getrouwd en ik had ook zoiets van ooo hoe zullen ze reageren maar allemaal heel positief. dus lekker beginnen met de foliumzuur en ik hoop dat je snel zwanger raakt.

en dat je niet het zelfde als mij mag mee maken dat je een miskraam krijgt

heel veel succes en hopend dat we elkaar gauw kunnen vertellen dat we zwanger zijn

leuk toch.

gr karen

je hebt helemaal gelijk vind ik. :slight_smile:

door deze woorden zie ik het weer positief :smiley:

Gemma, wat raar dat ze bij de drogist zo vreemd deden?

Ik ben bijna 24, maar toen ik een paar weken geleden meteen voor een halfjaar foliumzuur insloeg, keek niemand naar me om. Meer dat ik zelf heel schichtig keek, omdat ik niet wil dat iedereen weet ‘hoe erg’ ik bezig ben met zwanger worden en de maatregelen ervoor…

Nu zie ik er ook wel ‘oud’ uit… maar goed: als een kind van 13/14 condooms koopt, vragen ze toch ook geen legitimatie? Of bij alcohol… precies hetzelde…

Doe gewoon wat je wilt, schaam je niet en veel succes!! :inlove:

Ik ben even de naam vergeten… je had het over dat je naar een babywinkel geweest was en een kinderwagen had gezien…

HAHAH dat heb ik ook al helemaal bedacht! :mrgreen:

Eerst dacht ik dat iedereen dat pas midden in de zwangerschap deed, voelde me de eerste keer echt een beetje ongemakkelijk!

Nu naar de negenmaandenbeurs geweest en (te) veel informatie ingeslagen en al helemaal bekend met allerlei dingen!

In gedachte heb ik al een hele babykamer staan!!! :shifty: haha