linda: die test heb ik ook, vind ik het makkelijkst lezen.
Geen gedoe met onduidelijke strepen. Gewoon ZWANGER, PUNT.
Of zoals bij mij niet zwanger tot nu toe
Heb je het meteen bij je vader verteld? en je schoonfamilie?
Of houden jullie het nog even voor je?
Hai dames!
Linda ~ Meid van harte gefeliciteerd!! Het is je zo gegund!! lekker genieten nu heh!! :dance:
Littlewonder ~ Jij ook van harte gefeliciteerd!! :dance:
Maris ~ Ik schrijf dan niet zo heel veel, maar ook ik schrijf hier al een behoorlijke tijd mee en ik weet absoluut hoe je je voelt meid :hug: Geloof me, wij komen ook wel aan de beurt!!
Hier is mijn menstruatie vanmorgen begonnen, dus ik moet helaas ook weer door naar de volgende ronde :roll: !
We zeggen het nog niet tegen mijn vader en schoonfamilie.
wachten tot 8 weken.
Verder gaat alles supr. ben helemaal niet misselijk
Liefs, Linda
he meiden
gefeliciteerd meiden die zwanger zijn!!!
kop op he maris!! ik voel met je mee :hug:
hier komt de klustijd er weer aan toch alitijd weer spannend!!!
:lol:
Sophie ~ Inderdaad ook spannend voor jullie meid! Hopelijk is het voor jullie ook snel raak!!
Hopelijk is het voor ons allemaal snel raak
@linda: GEFELICITEERD!!! Ja met cb kan het natuurlijk niet duidelijker. Wat ik alleen van de strepen testen zo leuk vind is dat ze elke paar dagen veel duidelijker worden en dit weekend was mn teststreep gewoon een heel stuk donkerder dan de controle streep!! Heb er nog 1 liggen, die doen we volgende week denk ik nog maar een keer, kan het nl. nog steeds niet geloven. Heb je de vk al gebeld?? Of wil je nog heel even wachten??
hallo hallo hallo
nou nou wat een verhalen allemaal weer. en dan ben ik maar 5 dagen weggeweest
@linda GEFELICITEERD MEID ECHT GEWELDIG. LEUK VOOR JE NOU LEKKER GENIETEN HE…
ooo en de andere meiden niet opgeven he…
echt niet doen maar ik snap dat je wel eens denkt van nou bij mij wil het niet niet lukken. ik hopp echt voor jullie dat jullie ons straks kunnen vertelen dat het allemaal gelukt is.
voor alle zwangeren april is echt een goede maand geweest…
nou met mij gaat het wel goed hoor
alleen nog veel pijn aan mijn borsten. en ik heb ook helemaal geen zin in aanraking van mijn man. hebben jullie dat ook? of ben ik zo apart
nou nog twee dagen en dan ben ik over mijn vorige zwangerschap heen.
vind het wel spannend. maar ik heb het gevoel dat het goed zit.
ook omdat ik meer kwaaltjes heb als bij de vorige.
no van het weekend was echt helemaal geweldig. ben lekker bruin geworden. en heb leuke dingen gedaan
nou nu ga ik een lange tijd neit meer weg hoor dus ik kan mooi alles weer blijven volgen
ooo linda wat geweldig meid. echt helemaal goed voorje
hallo allemaal!
Nou heb vanmorgen de stap maar eens genomen om de huisarts te bellen. Morgenochtend om 10.20 heb ik een afspraak. gewoon om mijn bloed eens te laten testen op enge dingen en eens even over mijn cyckus wat vragen te stellen. Lees zoveel tegenstrijdige verhalen over een korte luteale fase dat ik nu wel eens wil weten hoe het echt zit. Dus dames wordt vervolgd…
xx loesje101
Ik wil nog even wachten met bellen. Er kan natuurlijk nog vanalles misgaan.
Ik moet de hele week werken en ben pas zondag vrij daarna pas weer donderdag dus denk dat ik dan pas de VK bel. Ben dan 6,5 week. Op mijn werk heb ik niet de gelegenheid te bellen en een rustig plekje op te zoeken zonder dat het opvalt.
Ik ben zo moeeeeeee. Ik wil de hele dag wel slapen. Verder af en toe maagzuur en lichte steekjes in mijn borsten,maar toe nu ote nog niet misselijk
Succes Loesje101.
Thanks voor alle felicitaties!!! Ik ben ook niet meer weg te slaan bij jullie.
Liefs, Linda
Loesje101 ~ Succes bij de huisarts meis! Ben benieuwd of daar iets uit gaat komen.
Loesje101 ~ Succes bij de huisarts meis! Ben benieuwd of daar iets uit gaat komen.
en loesje hoe was het bij de huisarts?
vandaag heb ik mijn eisprong gehad, dus het blijft weer spannend…
gisteren op tijd nog geklust het hoeft natuurlijk maar 1 klein zaadje te zijn…
die vreselijke 2 wachtweken dringen weer aan
@Sophie: Spannend de komende weken. Ik zal voor je duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Vandaag de verloskundige gebeld. Mag 28 mei komen. spannend!!! Gisteren met iemand gesproken van moeders voor moeders. Die komen 22 mei en dan kan ik 23 mei meteen meedoen!! Aangezien mijn schoonzusje via MvM zwanger is geworden wilde ik dit zeker doen. Wie doet/wil dit doen??
Ik merk dat ik echt al een buik begin te krijgen. Vanavond bij het avondeten werd ik misselijk van de gebakken aardappelen terwijl ik dat normaal erg lekker vind. Verder ben ik (nog) niet misselijk. Wel erg moe nog steeds.
Liefs, Linda
Ik zie net dat er nog 2 dames tegelijk met mij naar de VK moeten. Visje79 en Littlewonder. Het zal druk worden op 28 mei op het forum.
Liefs, Linda
fijn linda dat je je zwanger voelt!!
nu al een buikje?? leuk hoor!!!
hey meiden misschien een rare vraag maar ik hoor veel meiden hier praten dat ze hun eisprong hebben gehad.
Meten jullie die dagelijks of kun je dat voelen??
Ik zou namelijk niet weten hoe dat zou voelen moeten voelen en ben hier erg nieuwschierig naar.
Ik meet dagelijks mijn eisprong maar tot nu toe nog helaas helemaal niets.
hé dragon
ik heb vandaag mijn eisprong gehad, want had buikpijn en pijn in de rug.
Daarnaast merk ik het aan het cervix slijm dat ik heb tijdens mijn vruchtbare dagen.
Je kan het ook met ovulatietesten doen of temperaturen…
Verschillende methodes dus om het te voelen
Sophie ~ Verschrikkelijk heh dat wachten! Dat zij bij mij ook de twee weken waar ik altijd verschrikkelijk tegen op zie. Ik probeer mijn gedachtes iedere maand te verzetten, wat redelijk goed gaat, totdat mijn eisprong is geweest, dan begin ik me toch weer af te vragen of we geluk hebben gehad…
Linda ~ Fijn inderdaad zeg dat je je echt al zwanger begint te voelen. Ook fijn dat je nog niet echt misselijk bent! Spannend hoor 28 mei!
Loesje101 ~ Hoe was het bij de huisarts vandaag?
Dragon ~ Als je een beetje een regelmatige cyclus hebt, dan kun je ongeveer uitrekenen wanneer je je eisprong hebt. Gemiddels is dit zo een 14 dagen voor je menstruatie.
Ikzelf heb een redelijk regelmatige cyclus en dus kan ik het zo ongeveer uitrekenen. Bovendien kan ik het, net als Sophie, aan mijn cervixslijm merken.
ja dit zijn de verschrikkelijkste weken en dan ga ik het internet altijd afstruinen voor herkenning van mijn symptoompjes en ik trap er al anderhalf jaar in :shock:
@Linda: spannend, je eerste afspraak bij de VK! En nu al een buikje??? Jeetje, dat is snel!! :mrgreen:
@dragon: op http://www.vruchtbaarheid.org kun je heel veel informatie vinden, o.a. over hoe het slijm moet zijn en wanneer je vruchtbaar bent.
@Loesje: ik durf het bijna niet te vragen, maar hoe was het bij de HA?
Deze maand heb ik voor het eerst ovulatietesten gedaan, maar tot de dag van vandaag geen positieve gehad
Heb wel 2 keer het juiste slijm gehad (om niet verder in details te treden), dus wel geklust. Ik ga gewoon door met de ovulatietesten tot de NOD.