Wie gaat er ook voor een eerste kindje??

Knuffeldraakje ~ Ik weet het ook niet precies, maar meestal wordt er door dokters aangeraden om de test na een week nog een keer opnieuw te doen. Ik zou het zekere voor het onzekere nemen en zorgen dat er toch wel een week tussen heeft gezeten, dan weet je zeker dat het eventuele HCG toch wel verhoogd zou moeten zijn. Maar goed, je moet natuurlijk wel geduldig kunnen zijn :wink: (ik weet niet of ik zo geduldig zou kunnen zijn :oops: )

Lindabreusers ~ Zo spannend meis!! Ik hoop het zo voor je! Moederdag zou dan inderdaad wel heel mooi zijn heh om een positieve test in handen te hebben.

Hier alles goed hoor, nog niets van eventuele :evil: te merken, maar goed mijn NOD zou volgens mij morgen pas zijn. Ik ga echt proberen om pas na mijn langste cyclus eventueel te testen, mocht ik dan nog niet ongi geworden zijn.

Ik zal voor jullie allemaal erg hard :thumbup:

Van wat ik van de gyn. arts weet is de meeste kans op een positieve test na 14 a 22 dgn.

Dan zou er zeker genoeg HCG aanwezig moeten zijn voor een positieve test.

14 a 22 na bevruchting of na nod?

ben overigens geen bloed verloren, maar het voelde net als wanneer je bloed voelt wegdruppelen. maar het was dus echt geen bloed.

dinsdag ben ik 14 dagen over tijd, probeer het dan nog eens en ik ga met vriendin van me mee naar haar vk om te kijken wat zij voor mij kan betekenen( hopelijk verwijsbrief bloedprikken)

Hier gaan we ook voor ons eerste kindje.

Voor mij dan, mijn vriend heeft al een zoontje.

Maar die ziet hij niet door zijn ex vriendin! (rechter & advocaten gaan er mee aan de gang.)

Ik schrijf voornamelijk mee in de maart/april stoppers.

maar toch:)

We proberen het vanaf 9 maart (toen was ik ongesteld na de pil stop.)

En daarna heb ik een cyclus van 44 dagen gehad.

Dat was erg vervelend, natuurlijk ook omdat ik normaal er een had van 28 dagen (ik ben al een keer eerder gestopt met de pil.)

Ik was vooral erg onzeker omdat ik 18 dagen overtijd was en elke keer een negatieve test kreeg! :wall:

Ik was terleurgesteld en erg verdrietig. Juist omdat ik het zo graag wilden.

Ik werd toen na 44 dagen ongesteld, en me onzekerheid trok weer weg.

Ik wist waar ik aan toe was.

Bij de maart/april stoppers zijn er al 5 zwanger, ik ben natuurlijk heel blij voor hun , en ik gun het ze zo van harte.

Toch steekt het wel is dat het bij hun wel lukt, ik heb dit al is eerder gezegd in een deel waar ik schrijf dat ik met gemengde gevoelens heb (en meelees) als ik weer een zwangere zie van ā€˜ons clubje.’

Dat ik ook wil, en ik alleen maar meer onzeker word.

Ik ben echt kort bezig, en heb nu AL mijn gedachten van ā€˜ben ik wel vruchtbaar’

Het is onzeker zijn, maar toch blijf ik hopen…

Lesley

hoi dames…

even een kort berichtje van mij

Vanaochtend opgestaan met wat bruinverlies. Op de dag af nauwkeurig, dus weet bijna 1000% zeker dat ongi eraan komt.

Wat kan je lichaam je voor de gek houden zeg… Ben er even klaar mee moet me opladen voor volgende ronde…

Sprry volgende keer klets ik weer meer…

xx loesje101

@Loesje101

Ik dacht woensdag/donderdag ook dat mijn ongi eraan kwam aangezien ik zeer licht bruinverlies had tegen mijn baarmoedermond. Dit is nog steeds zo. Bij het afvegen kom ik echt niks tegen. Het blijft ā€˜daarboven’ allemaal hangen.

Heb je krampen? Die heb ik namelijk niet. Wel als ik weer even ā€˜gekeken’ heb maar daarna is het weg.

Iedere maand wanneer ik ongi moet worden doe ik met een wc papiertje wat verder mijn vagina in dan weet ik dat ik al wel of niet bijna ongi wordt. Ik geloof dat ik dit al jaren doe. Wanneer ik dan bruin of licht roze bloed zie dan weet ik dat ik ongi wordt. Zo ook deze keer, alleen nu blijft het bij dat beetje. De plekjes op het wc papier zijn ongeveer 2 mm bij 2 mm dus erg klein. Soms beetje meer dan geef ik de moed weer op, maar bijv uur erna is het weer zo weinig. Nou ik ga in ieder geval morgen pas testen. Eigenlijk heel stom, maar ik heb die rust ook dat ik tot morgen kan wachten. Hopelijk is het een voorteken.

Veel succes meid.

Liefs, Linda

Spannend hier!!!

Ik hoop morgen te lezen dat er een positieve test voor jou is Linda!

En uiteraard ook voor Loesje101. Wanneer ga jij testen??

hier nog steeds geen ongi, ook geen enkel sein ervan. (normaal voel ik het wel aankomen, niet met pijntjes of kwaaltjes maar gewoon het gevoel)

en toch al een tijdje weer overtijd. heb gister nog stiekem een test gedaan… negatief… had al wel verwacht… :frowning:

afwachten maar weer. ik heb zon voorgevoel dat op de dag dat ik alsnog naar de gyn kan of klan gaan bloedprikken dat juist die dag mn ongi doorkomt of dat jusit pas die dag er genoeg hcg in mn urine/bloed zit… nu maar hopen op de laatste optie :mrgreen:

Ik ben zwanger van ons eerste kindje!

Ik hoop dat alles goed blijft gaan verder. Het is nog zo pril…

Succes alle meiden die nog bezig zijn, of die overtijd zijn. Wat naar he dat wachten!

@Littlewonder

GEFELICITEERD!!! Ik hoop dat ik dat morgen ook kan zeggen.

Liefs, Linda

Littlewonder: GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD!!! :mrgreen:

IK BEN ZWANGER!!!

nu nog banner aanpassen

Liefs, Linda

Linda GEFELICITEERD

Ga lekker genieten

Wat gaat het hard zeg met het zwanger worden. April was echt een heel vruchtbare maand

Vooral zwangeren GEFELICITEERD! :smiley:

LINDA: GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERDD!!!

nu ben ik de enige nog die al die tijd ook met jullie mee praat… en niet zwanger is… :cry:

@ Whoehaaaaaa Linda… :: Gefeliciteerd!!! :: Wat heerlijk!!! Geniet van het gevoel!!!

@ Maris… weet hoe je je voelt, ben ook al vanaf november gestopt… Nu zevende ronde in… Je gunt het iedereen echt heeeel erg… maar je vraagt je echt af wanneer het in godsnaam eens gebeurt…

Ik denk steeds, en nu dus weer… is er misschien niet iets mis met me…

Ben weer ongi geworden dus kan me ook weer opladen…

In ieder geval dames, heb ik besloten dat ik eens wat onzekere factoren wil wegnemen. Ik wil mijn bloes eens even laten testen op een aantal dingen… onder ander chlamydia en andere enge aandoeningen.

Verder wil ik graag weten of mijn luteale fase van 9-10 dagen niet iets te kort is om zwnager te worden en of ik daar misschien iets aan moet doen… Dusss deze week eens een afspraakje met de huisarts!!

Iedereen verder een fijn weekend!

xxx loesje101

Maris en Loesje :hug: kan me voorstellen dat jullie beetje jaloers op ons zijn. Ik hoop dat jullie allebei snel een positieve test hebben.

Loesje goed van je dat je alles wilt laten controleren hopen dat de huisarts het ook wil

@Maris wrote:

nu ben ik de enige nog die al die tijd ook met jullie mee praat… en niet zwanger is… :cry:

heb niet al de tijd mee gepraat maar ook nog druk in een wachtmodus…

aan deze kant geen best nieuws… We waren vanmiddag met het neefje van mijn vriend aan het spelen geweest, en de bal op het dak van de garages geschopt. dus ik dacht ooh dat haal ik wel even. via een hekje erop geklimt, no problem for me. altijd gedaan… maar gelijk daarna voelde ik dat het leek alsof ik een miniplasje liet lopen. ik dacht dat kan wel op de blaas gedrukt hebben de rand van het dakje. maar ik had dus 2 bloedvlekjes op de wc ontdekt… geen goed voorteken dus. heb nog gevoelt en gekeken maar niets meer te vinden. ook geen buikpijn of iets anders… morgen toch even de ha nog weer bellen als die aan het werk is. anders wachten tot ik met mn vriendin naar de vk ga dinsdag. spanning zit hoog dus… :(:frowning:

dit voelt niet goed… maar kan wel zeggen als dit goed mis is gegaan hierdoor dan krijg de ha nog wat te horen! hij had me moeten laten bloedprikken ofzo. hij met zn stomme kop dat er niets aan de hand was. en dat ik gewoon een week moest wachten dat dan wel de ongi zal komen. nou *^$%%… bah… moet mezelf niet kwaad maken om iets wat misschien wel niet nodig is, maar dit voelt zooo slecht:( en zoo niet goed…:frowning: :cry:

Loesje101: ja idd. Denk nu ook: wanneer ben ik een keer aan de beurt :oops: hahaha :wink:

Ik denk dat mijn eisprong net voor mijn menstruatie is, want ik heb nu ook ovulatietesten gedaan. Ben dus ook bang voor een te korte luteale fase.

Dat ga ik deze maand maar nakijken en daarna misschien naar de HA.

Ik kan gewoon niet geloven dat de test positief was. Heel onwerkelijk.

Ik had Clear Blue digitaal. Dus een duidelijker antwoord is er niet.

Balen Loesje101.

Hoe is het met jou Rebecca?

Liefs, Linda