Wie gaat er ook voor een eerste kindje??

@knuffeldraakje: ik ben idd wel in ronde 1 meteen zwanger, maar zoals de getallen tussen haakjes bij mn banner aangeven, was ik in januari al gestopt met de pil, we hadden alleen malaria pillen geslikt en mochten dus nog niet beginnen. 6 april was ik ongesteld geworden en 7 april kregen we de uitslag dat we ook geen bilharzia hadden opgelopen en dat we er dus helemaal voor konden gaan, 23 dagen later positieve test :dance:

@linda: nou :pray: iig voor je dat het deze maand dan wel raak is. Maar je kunt niets anders doen dan een test, want elk steekje in je buik kan ook gewoon je darmen zijn en je borsten kunnen ook gevoelig zijn voor je ongie. Best balen dat je niet 1 heel duidelijk teken krijgt (op de test na natuurlijk, maar die duurt altijd veel te lang)

@loesje101: Nope helemaal geen klachten. Had mn banner tot 3 mei staan en heb 30 april positief getest, maar als ik naar mn eisprong keek was dat ook mn NOD. Dag daarna waren mn borsten wel meteen een heel stuk groter en stonden ze strak, maar verder geen steken oid. Ook in mn buik voel(de) ik helemaal niks. Gister heel af en toe een beetje zeurderig gevoel en begin nu dus ook misselijk te worden, maar voor NOD niks nopes nada. Heb vanmiddag toen ik thuis kwam nog ff een testje gedaan (omdat iedereen van alles voelt die zwanger is) maar met hele lichte middagurine een dikke vette positieve test. streepje kwam al naar voren terwijl het paars nog niet eens weg getrokken was en streep was net zo dik en donker als de controle streep. Heb dus zeker veeeel meer hcg dan dat ik zondag ochtend had. Wel met de test van sensitest, die vind ik persoonlijk het snelst en duidelijks al gaat er natuulijk niets boven het woordje zwanger van CB. Maar ik was zo snel zwanger en meteen ook zo overduidelijke testen dat ik die niet eens meer gekocht heb :mrgreen:

@karen marieke: duim voor je zus dat alles goed zit. Wat een spannende tijd voor haar zeg!

Ik heb vanmiddag bloed geprikt (schildklier problemen en das niet zo goed voor het kindje) :pray: dat alles goed is, volgende week de uitslag. Kan 28 mei al bij de vk terecht en krijg dan ook meteen een echo :inlove: ben echt zo benieuwd of ze meteen wat kunnen zien, ben dan ruim 7 weken dus hoop ergens een heel snel knipperend stipje te zien :pray:

:-*

hallo dames!!!

@sophie… ja toch elke keer weer spannend hoor! Mijn NOd hou ik even op zaterdag ipv morgen, denk namelijk nog steeds dat ik een late eisprong heb gehad… Als die datum eraan komt dan krijg ik toch wel weer de kriebels en ben weer heel erg op mijn lichaam aan het letten.

@ Loesje79… jeetje zeg zo zie je maar weer… snap dat je bijna twijfelt aan je zwanger zijn… Iedereen voelt altijd van alles!!! Maar ja de testen liegen er niet om!!!

Hier dus nogmaals toch wel weer beetje spannend… wil er allemaal niet teveel waarde aan hechten, maar heb nu sinds gister regelmatig zo’n beurs gevoel rond mijn schaambeen… niet de hele tijd hoor, soms uren niet, maar het is er wel… er ook sinds gister beetje steekjes in mijn borsten af en toe… niet pijnlijk en ook niet vervelend, voel ze alleen wel… Dat heb ik wel vaker, maar niet echt twee dagen achter elkaar. Nou ja zullen wel weer voorbodes van ongi zijn… :frowning:

xx loesje101

Alle nieuwe meiden ~ Welkom!! Dat jullie maar snel zwanger mogen zijn.

Loesje101 ~ Spannend meid, nog 1 dag tot je NOD! Wanneer ga je eventueel testen?

Hier heb ik nu de laatste 2-3 dagen verschrikkelijke last van hele pijnlijk steken in mijn borsten, maar dat is eigenlijk het enige dat ik voel… :roll: Ik heb me afeglopen maand ook voorgenomen om er minder mee bezig te zijn, dat is op zich goed gelukt, maar nu de laatste dagen weer in zicht komen, begin je je toch weer af te vragen of het gelukt zal zijn deze ronde…

@rebecca… ik ga niet eerder dan zondag testen (denk ik), ben dan pas echt over tijd … (hoop dat ik het vol weet te houden…

Rond je NOD datum is het gewoon spannend altijd! Als we er de rest van de maand maar niet zo mee bezig zijn, dan mag het rond de NOD best wel even toch??? we willen het toch ook zo graag… zucht

xxx loesje101

[quote="loesje101we willen het toch ook zo graag… zucht

[/quote]

Ja inderdaad :wink: Ik ben altijd alleen wel bang dat ik misschien te graag wil… Als ik negatief getest heb begin ik me ook af te vragen of ik nu eigenlijk wel zwanger kan worden…hebben jullie dat wel eens?

Ik weet dat ik daar eigenlijk nog helemaal niet aan moet denken, gezien de meeste stellen er gemiddels 6 maanden tot een jaar over doen om zwanger te raken… Maar soms denk je er toch aan…

zal ik je eens wat vertellen… ik ben daar echt elke maand bang voor en elke keer als het niet raak ik denk ik stiekem, misschien is er wel iets mis met mij, misschien kan het gewoon niet…

Ben nu vanaf januari echt bezig en er staat gewoon gemiddeld een half jaar tot een jaar voor, dan is 90% zwanger… Vreselijk he…

ja ik herken het ook

je gaat zo aan jezelf twijfelen!

En omdat je het zo graag wilt zie je juist allerlei zwangere vrouwen om je heen enzo!! Maakt het niet makkelijker

Ik heb dat ook. Ik denk ook steeds als ik weer ongi word dat het misschien wel niet lukt.

Vandaag beetje krampen gehad onder in mijn buik en nog steeds steken in mijn borsten.

Ook het drukkende gevoel in mij onderbuik is er nog steeds.

Wel heel licht donker bloed gezien. Heb echt met een wc papiertje moeten ā€˜graven’ zeg maar. Gewoon wat dieper erin totdat het mijn baarmoedermond aanraakt. Dan is er donker bloed. Maar dat is maar heel minimaal. Verder nog niks te zien. Ik heb dus nog wel hoop, maar weet ook dat dit dag 31. De vorige cyclus duurde 31 dagen dus misschien is het toch een voorteken van mijn ongi. Ik wacht het dus maar rustig af.

Afgelopen maand tijdens mijn eisprong had mijn man ook griep dus zijn zaad was toen niet optimaal. Wel geklust hoor.

@Loesje101 en Rebecca: Spannend. ik zal voor jullie duimen. :thumbup: :thumbup:

Liefs,Linda

Ben blij om te lezen dat ik toch niet de enige ben die dit stiekem denkt. Af en toe voel ik me ook best egoistisch om zoiets te denken. Er zijn natuurlijk genoeg meiden die echt problemen hebben met zwanger worden…

heee meiden.

wat spannend allemaal. jullie zitten ook al zo dicht bij elkaar. spannend voor jullie.

ik hoop dat er straks wat kunnen vertellen dat ze zwanger zijn.

knuffel karen

en geef niet op…

hallo dames…

Zou mijn cylcus normaal zijn verlopen, dan is vandaag mijn NOD. Niets te zien hier… Maar nogmaals, volgens mij is mijn NOD dit weekend, dus we houden nog steeds een slag om de arm… Hou mezelf de hele tijd voor dat er toch niets aan de hand is!!!

Wel nog steeds af en toe een licht zeurderig gevoel (bij vlagen)…

Voel niets in mijn borsten… Dus zegt allemaal niets…

We :pray: :pray: :pray: :pray:

@Linda…hoest bij jou meid??? Nog meer bloed of is het opgehouden…

xxx loesje101

Ik ben nog steeds niet ongi. :pray: Heeeeeeeel licht bruinverlies bij baarmoedermond. Je moet echt goed kijken anders zie je het niet. Straks had ik een beetje licht roze erbij, maar daarna niet meer. Weet niet of dat wel ongi is. Gisteren had ik nog wel lichte krampjes, maar die zijn vandaag ook verdwenen. Toen ik vannacht wakker werd en mijn hand op mijn buik neerlegde leek het wel alsof ik er steen op legde.

Ook moet de hele dag al plassen. ik ben geloof ik wel 20 keer weggeweest. Soms na 10 min alweer. Moest dan ook echt veel plassen. Ook al de hele dag een hongergevoel. Werd er vannacht zelfs wakker van. Dit heb ik nooit eerder gehad.

Op de site van Babyopkomst kwam ik het volgende tegen:

Bloeden van de baarmoedermond: de baarmoedermond wordt bedekt met een heel dun laagje huid. Hieronder zitten zeer veel dunne bloedvaatjes. Door je zwangerschap wordt de huid nog dunner en kunnen de bloedvaatjes makkelijker beschadigen. Bovendien wordt de baarmoedermond beter doorbloed, waardoor er bloedverlies kan optreden. Tijdens gemeenschap kan de penis tegen de baarmoedermond aankomen en hier een wondje veroorzaken. Dit is de reden dat het nogal eens voorkomt dat er bloedverlies optreedt na het vrijen, dit is absoluut onschadelijk en betekent niet dat je niet mag vrijen. Maar ook zonder aanwijsbare reden komt het voor dat de baarmoedermond spontaan wat gaat bloeden. Het bloed is helderrood en dun en er zijn geen buikkrampen.

Ik heb dus nog hoop!! :slight_smile:

Loesje101 en Rebecca hoe is het bij jullie???

Liefs, Linda

O ja was ik nog vergeten. Heb af en toe ook nog steekjes in mijn borsten.

Liefs, Linda

spannend hoor linda!!

ben benieuwd we blijven :pray: :pray:

Spannend!!! :pray: :pray: :pray:

Hier alles goed hoor. Uitgaand van mijn slijmverlies had ik afgelopen maandag mijn NOD moeten hebben. Uitgaand van mijn gemiddelde 33 dagen, as zaterdag pas, maar als ik dan weer uit ga van de langste cyclus die ik (vorige) maand gehad heb, dan zou ik mijn nod pas volgende week donderdag hebben… Ik wacht het gewoon af :wink: En stiekem wel een beetje hopen natuurlijk :pray:

Ben ik na volgende week donderdag eventueel nog niet ongesteld, dan ga ik er denk ik een testje tegen aan gooien :wink:

Spannend!!! :pray: :pray: :pray:

Hier alles goed hoor. Uitgaand van mijn slijmverlies had ik afgelopen maandag mijn NOD moeten hebben. Uitgaand van mijn gemiddelde 33 dagen, as zaterdag pas, maar als ik dan weer uit ga van de langste cyclus die ik (vorige) maand gehad heb, dan zou ik mijn nod pas volgende week donderdag hebben… Ik wacht het gewoon af :wink: En stiekem wel een beetje hopen natuurlijk :pray:

Ben ik na volgende week donderdag eventueel nog niet ongesteld, dan ga ik er denk ik een testje tegen aan gooien :wink:

Ik lees nog even mee : hier niets te vertellen :wink:

Ik ga voor jullie alle drie duimen voor de komende spannende dagen!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

hé maris jij hebt bijna je eisprong of niet?

ik volgende week denk ik!!!

nog geen nieuws meiden?

geen nieuws nog maar wel een vraagje:

ik heb 6 mei een test gedaan maar was dus negatief. maar wanneer zou ik dan mn nieuwe test het beste kunnen doen? hoesnel kan het hcg wel genoeg verhoogd zijn?

zou ik vandaag er op kunnen gokken? of is dat te snel achter elkaar? ben nu 10 dagen over tijd dus…

gister overigens ineens in 1 keer heel veel afscheiding gehad. voelde net als toen de bloeding had, drupdrup, bijna een plons :expressionless: ja klinkt stom maar hoop dat iemand snapt wat ik bedoel. gelijk naar de wc, maar kon niets rood zien dus echt geen menstruatie. wel veel vocht… en geen fijn geurtje:| is dat wel normaal?? :shock: t was maar even, en ook maar 1 keer. heb het niet weer gehad en ook neit eerder.

@Knuffeldraakje.

Het kan als je zwanger bent dat je wat bloed verliest. Er is dus nog hoop. Ik weet niet hoe snel HCG echt aangemaakt wordt, maar wel dat het ieder 2-3 dagen verdubbeld.

Zelf heb ik afgelopen zondag neg getest (NOD was gisteren). Ik wil nu zondag pas weer testen. = namelijk Moederdag. Vind ik wel een leuke gedachte. Ik zal voor je duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Hier nog steeds echt heeeeeel minimaal bruin bloed. Maar niet in maandverband of met afvegen, maar echt diep in vagina bij baarmoedermond. Ik heb ook totaal geen ongi krampen. :slight_smile: gelukkig

Wel nog steeds veel plassen en het valt me op dat ik wat vermoeider ben.

Gisterenavond om half 9 al aan het gapen en vanmorgen was ik nog niet uitgeslapen.Terwijl ik toch ruim 8,5 uur geslapen heb. Vandaag ook nog eens gekkenhuis op het werk dus je kunt je wel voorstellen dat ik nu echt doodop ben. En dan gaan we ook nog eens bij vriende BBQ.

Hoe is het met Loesje101 en Rebecca?

Liefs, Linda