Wie gaat er ook voor een eerste kindje??

Loesje79 ~ Van harte meid!! Lekker genieten nu!!

Loesje79

Gefeliciteerd!!

Ik hoop dat er snel velen zullen volgen (waaronder ik dan ook eens)

Liefs, Linda

Loesje Gefeliciteerd! :clap:

Ik leef wel met de negatieve testers mee hoor. :hug: Is best cru als je wel steeds mag lezen dat een ander wel zwanger is… :cry:

Loesje79: GEFELICITEERD!!! :dance:

Ik hoop dat je er van kunt gaan genieten!! :-*

hee loesje79… gefeliciteerd!!

Heerlijk!!!

Nu hopen dat het deze maand een gunstige maand is voor de loesjes :wink: !!

En natuurlijk ook voor de rest van de dames!!!

Heb sinds de dag van mij ei niet meer geklust, hoop maar dat ik mijn ei ook op die dag heb gehad anders is het weer een gemiste kans deze maand… :frowning:

In ieder geval daarvoor om de dag geklust…

Hoop zo dat het lot mij ook eens gunstig gezind is…

Tís inderdaad heerlijk om te lezen dat de dames hier zwanger worden, maar zou het zelf ondertussen ook zo graag een keertje willen…

Sorry voor mijn klaagrede dames…

Heb ineesn weer zo;n eng gevoel dat het nooit gaat lukken… :frowning:

xx loesje101

Hoi meiden,

Ik hoop ook zo dat jullie snel zwanger worden. We vinden het allemaal heel spannend. Heb al het boek van kluun voor mn mannetje gekocht ‘help ik heb mn vrouw zwanger gemaakt’ erg grappig boek en ze leren eindelijk dat ze de discussie niet aan moeten gaan :mrgreen:

Het wordt super lekker dagje vandaag, we gaan zo nog ff naar het tuincentrum nieuwe bloemetjes kopen.

:-*

hallo hallo hallo hallo hallo hallo

hier ben ik weer.

thanks voor alle leuke berichtjes.

ik ben echt heel blij, maar maak me wel wat zorgen ook omdat ik natuurlijk eerst een miskraam heb gehad. dus.

maar ik ben wel heel blij.

ik was samen met 20 andere familie leden op vakantie. dus heb het iedereen laten weten door beschuit met rose en blauwe muisjes.

echt heel leuk

allebei mijn tantes huilen. en mijn oom en neef ook

iedereen wist natuurlijk van onze miskraam af

dus iedereen was echt heel blij.

en bidden voor ons dat het allemaal goed mag gaan.

dus het is een vakantie om nooit te vergeten

en ik hoop echt van ganze harte dat het blijft zitten

iedereen heel veel succes en niet opgeven he heb ik ook niet gedaan

knuffel

ik heb net negatief getest. Kon het niet meer houden. Nu was dag 28. Dus eigenlijk iets te vroeg als ik van vorige cyclussen uitga.

Ik denk dat ik het over een paar dagen weer doe. Ik voel namelijk wel vanalles.

• drukkend gevoel in onderbuik
  • borsten steken en jeuken af en toe
  • soms licht misselijk
  • vergeetachtig

Ik lees me helemaal suf op het internet, maar ja daar word ik ook niet veel wijzer van.

Liefs, Linda

Succes Linda; ik blijf nog voor je duimen!!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray:

heee

@linda… laten we hopen dat je over een paardagen een mooie test in handen hebt. zou toch helemaal geweldig zijn.

echt ik hoop zo voor je zal vooe je :pray:

nou met mij gaat het goed, maar nou hoorde ik gisteren van mijn zus dat ze zwanger is en dan ze is gaan vloeien, dit heeft ze ook bij de andere twee kinderen gedaan en die zijn gezond en wel ter wereld gekomen, maar goed toch altijd weer spannend. nou moet ze om kwart over 12 voor een echo. dus echt wel even weer spannend. ze is namelijk 9 weken.

ik wou dit even met jullie delen.

knuffel

@linda: Ik had tot de dag dat ik teste helemaal nergens last van, daarna begonnen bij mij mn borsten en nu ben ik dus ook misselijk. Vergeetachtig ben ik nog niet, moet alleen wel heeeeeeeeeeel vaak plassen de laatste dagen :mrgreen: Zal voor je duimen dat het raak is, maar heb je niet elke maand zo’n beetje deze klachten?? Zul je zien dat de maand dat je nergens last van hebt het opeens raak is (maar duim uiteraard voor deze maand :pray: :pray: :pray: ) Welke testen gebruik je trouwens, die van sensitest deed het bij mij meteen heel duidelijk, wellicht had ik een paar dagen eerder al een licht streepje gehad.

@Loesje101: zou het idd een goede maand voor de loesjes zijn?? Krijgen we wel hetzelfde ‘probleem’ bij de januari mama’s :inlove: maar daar komen we vast wel overheen, hier lukt het toch ook aardig :mrgreen:

@karenmarieke: Das balen voor haar zeg :pray: dat er niks aan de hand is en dat ze een gezonde 3e krijgt. Wel gezellig dat jullie samen zwanger zijn!!! (en :pray: dat het deze keer wel goed gaat hoor!!)

Hier ook voor ons eerste kindje:)

we zijn nu in de 3e ronde (na de prikpil) beetje lastig verwarrende cyclus deze maand gehad vanwege een nestelbloeding die goed of niet goed is verlopen… de bloeding kwam 3 dagen na mn eisprong en heeft 6 dagen geduurt. ik wacht nu nog steeds op mijn menstruatie en op dit moment 6 dagen over tijd. 2 keer zw. getest: negatief. 5 dagen achter elkaar (vanaf 1e nod) dik positieve ovulatietests.

Morgen een 3e zw. test, als die weer negatief is dan word de huisarts erbij geroepen. symptomen zijn er namelijk wel, niet heel erg maar ze zijn er. maar dat zegt niets misschien… veel plassen, krampen in de buik door de dag heen in vlagen, en zeer duidelijke adres op de linker kant van mn buik en op mn borsten en tepels sinds 2 a 3 dagen. maarja dat kan ook het weer zijn. word wel met de dag blauwer/duidelijker.

wachten wachten wachten dus :frowning:

Ook wij gaan hier voor ons eerste kindje.

Ik ben 1 mei gestop met de pil en net menstruatie af en ook wij gaan er meteen voor.

Lukt het niet dan niet, en anders zijn we heeeeeeel erg blij :smiley:

Zijn er hier wel mensen die net gestopt waren met de pil en die vrij wel direct zwanger waren?

denk neit dat het echt vaak voorkomt maar zoals loesje hierboven wel dus al in de eerste ronde. maar het duurt gemiddeld 3 tot 6 maanden meestal. maar het kan ook langer duren. dat ligt bij elke vrouw en omstandigheden anders.

ze zeggen dat met de prikpil het ook heeel lang kan duren tot je enigsinds menstrueert en alles uit je lichaam is: ik heb 1 keer de prikpil gehad en was bij bloed, urine en uitstrijkje alles in orde er vlak na al. de menstruatie is niet constant maar het is er wel, en heeft elke keer na 14 dagen na de eisprong (LH-getest) opgezet. deze maand dan niet, maar dat kan ook een goed teken zijn;)

@Loesje79:

Inderdaad bijna elke maand ongeveer dezelfde klachten gehad. Alleen nu voel ik veel meer mijn borsten. Echt veel meer. Afgelopen maanden weleens een steekje. Vandaag bijv waren ze duidelijk aanwezig.

Ik heb de test van Clear Blua digitaal gebruik. Meteen duidelijk zwanger of niet zwanger. Zijn wel duur hoor. Maar ja als ik van mijn vorige cyclus uitga zit ik nu ook nog niet op mijn NOD. Er is dus nog hoop :pray:

Liefs, Linda

@knuffeldraakje welkom hier!

@Dragon, jij ook natuurlijk!

@Loesje79… Ach dat probleem lossen we zo op! Had jij nou helemaal geen enkel klachtje voordat je ging testen? Ik bedoel voelde je je niet een beetje anders of zo of andere kleine dingetjes? Geen duidelijke aders of steekjes en krampjes of zo?

Heb de hele tijd het idee dat je in ieder geval wel een ding moet voelen als je zwnager blijkt te zijn, maar blijkbaar is dat dan toch niet zo?

Ben zelf continu gespitst op van alles en nog wat om dat eigenlijk maar weer tot de conlcusie te komen dat het niet anders is dan andere maanden en ik eigenlijk niets voel!!!

@Karenmarieke… wat leuk samen met je zus zwanger zijn! Zo zie je maar het hoeft lang niet altijd iets erg te betekenen, bloedverlies… maar ik begrijp je ongerustheid!!! En wat heerlijk zo’n vakantie, zeker nu… Tja bijzonder gewoon!!!

@ Linda… ik duim echt heel hard voel… Lees op internet zo ontzettend veel verhalen over meiden die pas heel laat een positieve test in handen hadden! Dus wie weet…

Hoest verder met de andere dames? Hier lekker een paar dagen vrij gehad. Allemaal feestdagen achter elkaar en heeeeerlijk weer!

Officieel zou mijn NOD woensdag zijn, maar ik ga even uit van aankomede zaterdag vanwege een vermoedelijk late eisprong…

Voel niet zo veel… soms verbeeld ik me een beetje steekjes in mij zij te voelen, maar ja dat verbeeld ik me elke maand!

Nou afwachten maar weer!

xx loesje101

hallo hallo

knuffeldraakje en dragon welkom en veel succes.

nou mijn zus is voor de echo geweest…

hieruit bleek dat het kindje 6 weken is…

dus het kan zijn dat het kindje het kindje vroeg is overleden (maar de verloskundige zei dat alles er goed uit zag)

maar het kan ook zijn dat ze later haar ovulatie heeft gehad en dat het ze dus later is in haar telling.

ze moet over twee weken weer terug komen dus nu maar hopen dat alles goed blijft gaan en dat de kleine blijft zitten.

knuffel

Knuffeldraakje en Dragon: welkom hier!!!

Karen Marieke: sterkte voor je zus! :-*

Lindabreusers: moeilijk he elke maand weer die laatste dagen, en dan testen…

Ik heb me voorgenomen me er niet meer mee bezig te houden. Afgelopen maand was echt zo’n domper voor me. Ben goed ‘wakkergeschud’… :wink:

We zien het wel hoe het loopt.

dag dames:)

dankjullie wel voor dit welkom:D

he meiden ook van mij een warm welkom, hopelijk mogen jullie gauw zwanger raken :wink:

maris dat zeg ik ook elke maand, maar het lukt me niet misschien straks tijdens de vakantie…het houdt me toch bezig…zeker nu er drie zwangere vrouwen op de afdeling zijn die alles delen met ons :roll:

spannend loesje nog een paar dagen wachten he

en zwangere dames hoe voelen jullie zich? kunnen jullie een beetje genieten?