Wie gaat er ook voor een eerste kindje??

helaas is de ongie weer doorgebroken!!

mijn lichaam heeft me weer behoorlijk voor de gek gehouden!!!

Maar ja we gaan er weer voor!!

Op voor de 19de ronde!! :cry:

Maris kan me voorstellen dat je nu even niet meer wilt testen. Blijft toch elke keer een teleurstelling een negatieve test :hug:

Sophie balen dat ze zijn doorgebroken :hug:

Ik heb vanmorgen een test gedaan en die was licht postitief :dance: maar geloof het nog niet. Ga straks nog een keer testen maar probleem is dat ik bij mijn ouders ben en dus niet zo makkelijk kan testen. Dus ik :pray: voor een tweede postitieve test. heb een CB digitale dus kan niet duidelijker dan.

@Sophie; jammer. Maar weer stug doorgaan…

@ Maris: Heb je nog steeds geen duidelijkheid?

@visje: oooo, dat zou mooi zijn!! Succes met de tweeede test!

wat fijn visje!!

toch nog goed nieuws dan!!

ben benieuwd hoop het zo voor je

ben zwanger :dance: :dance: geloof het nog niet echt naar CB zei ZWANGER

Visje79: GEFELICITEERDDDDDDDDDDDDDDD

Ik helaas niet zwanger deze maand. Maar we gaan ‘vrolijk’ verder :wink:

@Visje79: gefeliciteerd!!! :dance:

@Sophie en Maris: Balen zeg, ik ken het gevoel

Ik ben nog steeds licht misselijk. Ik moest vanmiddag trouwens ook kokholzen bij de soep. Ik had nog groentesoep over van zondag Die had ik zelf gemaakt. Normaal gesproken heb ik hier geen moeite mee.

Ook nog steeds een drukkend en zwaar gevoel in mijn buik. Broek lijkt echt strakker te zitten.

Herkent iemand dit?

Liefs, Linda

hallo

even heel snel eenberichtje van mij

IK BEN ZWANGER HEB GESTETS OP DE CAMPING DIT WOU IK EVEN ZEGGEN TOT ZONDAG AVOND

KNUFFEL

@Karen

GEFELICITEERD!!! :dance: :dance:

Geniet ervan. Ik hoop ook dat ik snel een positieve test in handen heb.

liefs, Linda

@ karen en Visje…

:: :: Gefelicieerd!!! :: ::

Wat heerlijk nieuws!!!

Hoop dat er snel veel volgen!!!

xxx loesje

Karen GEFELICITEEERD!!! :mrgreen:

visje en karen gefeliciteerd!!!

toppie zeg!!!

ja linda ik had het ook maar ben toch ongie geworden, hopelijk is het voor jou beter nieuws!! En zijn het je darmen die ophopen…

balen he maris, maar we gaan gewoon weer op naar de volgende ronde!!! :wink:

Visje en Karen Marieke, van harte!!! :dance: :dance: :dance:

Sophie en Maris balen zeg meiden :hug:

hallo meiden!!!

Hier een leuke koninginnedag gehad!!!

@Spohie en Visje… al beetje aan het idee aan het wennen???

Hier alles ok. Heb al een paar dagen zon raar krampend drukkend gevoel in mijn buik en weet dat dat mijn ei is… Alleen kennelijk is hij deze maand later dan normaal!

Vandaag is het wel het ergste dus waarschaijnlijk vandaag mijn ei, hebben vanmiddag nog geklust want mannetje moet werken vannacht en toen deed het klussen gewoon zeer! Nou ja algelopen dagen om de dag zowieso geklust dus wordt weer spannend. Denk dat mijn NOD nu wel iets later is dan mijn banner zegt aangezien mijn ei later is deze maand!

Verder nog meiden met nieuws???

@Linda hoe staat het met jou ervoor?

xx loesje101

Loesje 101 vind het nog erg wennen voelt nog een beetje alsof het niet waar kan zijn. Weet niet wanneer het gevoel echt wordt, denk als ik het hartje heb gehoord

Ja! Visje en Karen gefeliciteerd!! :dance:

Maris: ben je nu wel gewoon ongesteld geworden?

Sophie: jammer he, maar weer met volle moed vooruit…

Ellisss: ja gewoon ongesteld :frowning:

We gaan rustig door…

@loesje101: Ik heb nog steeds af en toe een drukkend gevoel in mijn buik. De eerste keer dat ik het voelde kon het natuurlijk van mijn eisprong zijn, maar nu na ongeveerd 2 weken kan dat niet meer.

Mijn borsten steken nog af en toe heel licht. Ook jeuken ze een beetje. Ik weet niet of dat er bij kan horen, maar fijn is het niet.

Ik ben gelukkig niet meer echt misselijk

Groetjes, Linda

Hoi meiden,

Al ff niet geweest, druk in de tuin, maar ook ik heb op koninginnendag licht positief getest :dance: :dance: :dance: gister ook nog ff met een ander merk, maar die was heel duidelijk positief!!! We zijn zwanger van onze eerste spruit :inlove:

Kan het gewoon nog niet geloven dat ik in ronde 1 zwanger ben geraakt :shock: :shock: :shock: , durf mn banner nog niet aan te passen, maar als zondag nog alles goed is ga ik dat wel doen, dan ben ik 4 weken en 1 dag. Had deze maand een cyclus van 25 of 26 dagen moeten hebben en mn banner is voor 29 dagen, dus mn officiele NOD is ook al voorbij.

@karen en Visje: Ook heel erg gefeliciteerd, kunnen jullie het al geloven???

Voor alle andere hier :pray: :pray: :pray: dat jullie ook snel een 2e streep of ‘zwanger’ mogen zien :pray: :pray: :pray:

:-*

gefeliciteerd meid :dance:

hoop dat je gauw kan genieten :wink: