Loesje: veel plezier :mrgreen:
hallo hallo
mijn laatste nachtdienst. en daarna lekker vakantie.
word morgen al om 11 uur opgehaald door mijn moeder en vertrekken dan naar de camping. dus weinig slaap.
dus ik kan jullie ook niet laten weten of ik een positieve test heb of ongi word. want dna zit ik op de camping maar als ik terug ben zal ik het jullie gelijk laten weten.
@ sophie: ik hoop echt voor ons allen dat we leuke berichten kunnen laten weten. zou toch echt helemaal geweldig zijn. hard :thumbup: :thumbup: voor iedereen.
en ff helpt ook wel
@ linda. ik hoop dat het het goede voor je mag wezen. zal leuk zijn.
meid wat een dan he zo’n crematie. veel sterkte nog toegewenst de komende tijd.
@loesje ik hoop voor je dat je lekker en goed klust voor het beste resultaat.
@maris. meid ik hoop voor je dat je toch een positieve test krijgt en anders dat gauw je ongi mag komen. want dan weet je tenminste waar je aan toe bent.
@visje: we gaan maandag samen testen. leuk zal aan je denken die dag.
karen marieke; veel plezier op de camping!!
Ik hoop voor je dat jij sneller goed nieuws hebt dan ik!
Vandaag weer negatieve test :evil:
We wachten maar weer af…
@ loesje
Ja precies opeens is het echt, was altijd zo’n ver van mijn bed show; zwanger worden? He nee zeg En nu opeens tik tak tik tak
@ maris… Balen zeg
Maar ook nog geen ongi in aantaocht? wel eens vaker over tijd geweest?
xx loesje101
@loesje101: ja het is wel jammer…
Maar we blijven wachten!
Nog nooit overtijd geweest. Vanaf het stoppen met nuvaring keurig elke 29e dag bruin, en 30e dag/1e dag gewoon ongi!
spannend dan Maris, vervelend he die onzekerheid?
Hopelijk heb je gauw meer duidelijkheid over wel of niet…
hier krijg ik steeds meer het gevoel dat het toch weer niet raak is…symptomen zijn er nog steeds hoor, maar ja het is dat gevoel…
nog twee daagjes, zondag maar testen of morgen, moet ik maar even zien :roll:
karen hopelijk heb je het lekker gehad op de camping en kom je met goed nieuws terug
Sophie: ik ga voor je duimen!! :mrgreen: :thumbup: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Maris meid, balen zeg van de negatieve test. Gewoon hoop blijven houden hoor meid, zolang er geen bloed is :hug:
Karen Marieke - Veel plezier op de camping
heb vanmorgen negatief getest…geloof er niet meer in!! krijg ook steeds meer ongi verschijnselen…
ik kon gewoon niet meer wachten, had gedroomd over een positieve test mar helaas…had niet zo mogen baten…denk nu dat morgen of overmorgen de :twisted: :twisted: doorbreken
wat kan mijn lichaam me voor de gek houden, ik had zo´n goede hoop
Sophie :hug: geef de moed nog niet op het is nog 2 dagen voor je NOD misschien zet het niet door en test je later als nog positief :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Maris geen bloed geeft moed! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Ik ga echt pas maandag testen. Heb wel gedroomd dat ik een licht streepje zou hebben op een test maa rwacht nog even af. Heb ook gedroomd dat mijn broer een dochtertje krijgt dus misschien had het daar nog mee te maken
@ Sophie…ik ken de teleurstelling… :hug:
maar het is nog niet helemaal gebeurt. Eerst echt je NOD afwachten! en wie weet…
xxx loesje
Sophie: niet meteen de moed opgeven!
Heb ik ook (nog niet helemaal) niet gedaan!!
Wacht rustig af.
Ik denk ook elke dag als ik naar het toilet ga, dat ik bloed zal zien, maar tot nu toe nog niets!
Sterkte!
Vervelend hè die onzekerheid. Tig keer naar de wc en van de ene kant ben je blij dat je niets ziet, maar je wordt ook gek van het wachten… Maris, Sophie en visje: ik zal voor jullie duimen :thumbup: :thumbdown: .
Ik heb nu de griep en nee dat is geen pretje. Mag niets slikken en ben er flink misselijk :sick: bij (van de zwangerschap dan, denk ik ). Bah…je moet er wel wat voor over hebben…
ja ik weet dat ik positief moet blijven, maar ik voel het gewoon weer aankomen de ongi!! Na 18 rondes weet je wel wanneer het er aan komt!!
En elke keer hoop je toch weer…vooral omdat ik al last had van een weeklang ongikrampen!! Maar ja mag niet zo zijn…
Maar goed ik denk dat het morgen doorbreekt helaas…
we gaan gewoon voor de 19de ronde…nieuwe kansen dan!!!
dank jullie voor de steun
sophie: blijf positief!! :mrgreen:
al kan ik me voorstellen na 19 rondes, dat de moed nog dieper dan onderin je schoenen gezakt is…
arme meid :hug:
maris jij nog steeds geen positieve test?
balen he die onzekerheid? eigenlijk is denk ik vandaag mijn nod! 14 dagen na de eisprong…dus …ben benieuwd :roll:
@ Sophie… nou ik baal na 6 rondes al, laat staan na 19 rondes. Maar toch zal het ook bij jou een keertje zover zijn. Heb je nu niets aan dat weet ik… Maar goed eerst nog maar eens afwachten!!!
@ Maris… bij jou ook nog geen nieuwe ontwikkelingen? NOg steeds geen gevoel dat ongi gaat doorbreken? Verder nog klachtjes dan?
Hier in de klusdagen, hoewel ik met de overgebleven testen van CB van vorige maand nog geen ei heb kunnen ontdekken, misschien vandaag of morgen… We klussen in ieder geval maar om de dag… meeste kans zeggen ze he… Weet iemand of je met die digitale testen je ei kan missen??
xxx loesje101
@Loesje101… nee nogsteeds helemaal niets…
Ja kwaaltjes als honger (zeg maar vreetbuien), misselijk, continue vreemd gevoel in mijn buik, jeukende (.)(.), eh… noem maar op…
Maar weer negatief getest. En nu geef ik het op. Ik ga niet meer testen.
Ben ik vrijdag niet ongesteld dan ga ik denk maar naar de ha.
Ik weet het niet meer
Vind het wel jammer, maar ik geloof er nu niet meer in…
Maris wat vervelend die onzekerheid zeg!! Hopelijk heb je gauw duidelijkheid :hug: