@Mell
Ik meet inderdaad maar 1x per dag. We klussen toch om de dag dus daar ligt het niet aan.
@Cariska
Klinkt inderdaad goed :dance:
Liefs, Linda
linda ik heb ook ovulatietesten van sensitest en bij mij kwam er pas op de dag van mijn ei een duidelijke streep en daarvoor bijna geen dubbele streep. Dus kan zijn dat ie nog komt maar als je om de dag klust is het ook goed want dan heb je toch de meeste kans om je ei te benutten
hee hallo
@ linda. het was een drukkend gevoel. was wel gevoelig maar niet echt heel pijnlijk.
@cariska: heee meid het zou toch helemaal geweldig zijn.,
ik heb die van de meeuwesen voorheen DA gebruikt maar volgens mij kan je die gewwon eerder gebruiken. want als het raak is zie je die daar ook gewoon op. het is normaal om te wachten tot je ongi dag vandaar dat ze dat er op zetten.
ooo meiden voor mij nog vier dagen
knuffel karen
@sophie welkom hier en klets lekker mee
echt leuk
en oja
@linda ik had ook altijd maar van die vage lijntjes maar niet 1 keer een dikke duidelijke lijn. dus ik kon er net zoals jij ook geen wijs uit worden
dit nog even ter aanvulling voor jou
gr karen
JAAAAAAAAAAAAAA Ik ben zwanger!!! Ik ben echt helemaal blij!!! :inlove:
@elisss en Cariska: GEFELICITEERD Dat is nog eens goed nieuws!!! dat we allemaal snel een + test hebben.
@Linda: Ik zou het idd gewoon proberen hoor, ook al is hij ziek, de zwemmertjes worden veel eerder gemaakt, dus die zullen wel goed zijn En je hoeft toch ook niet altijd uuuuuuuren bezig te zijn :oops: :shifty:
Ik gebruik geen ovu testen, ik temp alleen, maar daar word ik deze maand ook niet veel wijzer van. Mn temp is al ietsjes omhoog, maar ik heb nog geen vruchtbaar slijm gehad. Dat heb ik normaal wel heel erg. Ach misschien dat mn temp morgen ineens omhoog schiet. Maar kan nu niet echt zien of mn ei-sprong is geweest en wanneer i dan geweest is. En ik doe mee als proefpersoon van zwangerschapstesten, dus moet 8 dagen na mn ei sprong beginnen met testen… Moet ik wel weten wanneer die was :eh: :think: We wachten morgen maar weer even af. Heb ook nog niets gevoeld, maar goed dat heb ik ook niet elke maand.
CARISKA GEFELICITEERD!!!
Ik hoop dat ik over een paar dagen dezelfde post kan doen! :mrgreen:
Cariska, Gefeliciteerd!!! Wat heerlijk he dat het eindelijk is gelukt. Heb jij ook steeds zo’n ongi (=dat ongesteld in het ‘forums’?)-gevoel in je onderbuik? Heb ook dat ik allerlei dingen vergeet en soms wat chaotischer ben. Of dat nu van de vreugde is of van de hormonen…? Heb vanochtend ook het verlossende telefoontje gehad dat ik de baan krijg. Dus dubbel Joepie! Heb dus echt toen een hele vruchtbare week gehad. Ik zou het liefst al de hele wereld het goede (beide) willen vertellen, maar manlief vindt het allemaal te snel. Wat vinden jullie? Heb nl ook binnenkort verjaardagen en normaal lust ik dan wel een wijntje…
@Sophie; Welkom!
@Karen; nog een paar daagjes geduld… :shifty:
@Ellisss wrote:
Cariska, Gefeliciteerd!!! Wat heerlijk he dat het eindelijk is gelukt. Heb jij ook steeds zo’n ongi (=dat ongesteld in het ‘forums’?)-gevoel in je onderbuik? Heb ook dat ik allerlei dingen vergeet en soms wat chaotischer ben. Of dat nu van de vreugde is of van de hormonen…? Heb vanochtend ook het verlossende telefoontje gehad dat ik de baan krijg. Dus dubbel Joepie! Heb dus echt toen een hele vruchtbare week gehad. Ik zou het liefst al de hele wereld het goede (beide) willen vertellen, maar manlief vindt het allemaal te snel. Wat vinden jullie? Heb nl ook binnenkort verjaardagen en normaal lust ik dan wel een wijntje…
Ellisss, nee had geen ongi gevoel, was erg moe en steeds een hongergevoel. Begin vorige week zei ik al dat ik me anders voelde, kon het niet goed verwoorden....maar was dus al zwanger!!
Gefeliciteerd met je baan!!!!!
Wij vertellen het eerst alleen aan mijn ouders en oma. De ouders van mijn vriend krijgen het later te weten....
Verder houden we het nog even voor onszelf..
Ellisss: gefeliciteerd met je nieuwe baan ook!!
Ben je nu niet bang dat ze je er uit gooien als je verteld dat je zwanger bent?
Zelf zit ik nog in mijn proeftijd (van 2 maanden, dus nog 3 weken en dan ben ik er door) en ben eigenlijk wel bang om het te moeten vertellen als ik zwanger ben (binnen nu en 3 maanden).
Over het vertellen van de zwangerschap: Moeilijk, maar ik denk dat ik toch wel mijn ouders en schoonouders zou vertellen hoe of wat, en of ze het nog even stil willen houden voor verdere bekenden, tot rond 2,5 maand ofzo…?
Denk dat het per persoon verschilt: doe waar je je goed bij voelt!! :mrgreen:
Hallo meiden,
meiden bedankt voor het warme welkom!
Cariska, gefeliciteerd met je goede nieuws!!
hier al de hele week ongikrampen!! durf eigenlijk niet meer te hopen, maar mijn borsten voelen weer groter en iets pijnlijker dan normaal!!
ik heb iig een goede eisprong gehad en we hebben op tijd geklust!!
nog een paar daagjes geduld!!
voelen jullie nog wat symptomen?
Cariska - Gefeliciteerd meid!!! Strooi een beetje met hormoontjes hier :**: dan zijn wij allen ook snel zwanger
whoehaaaaaaaa!!
Ook cariska, ontzettend gefeliciteerd!!! wat heerlijk voor jullie.
Als jullie :: :: :: :: :**: hormoontje overhebben–> hierop aan!!!
Hebben ze hard nodig hier, en willen ook zooo graag…
@Maris voor jou spannend nu! Nog niets te merken??
@Sophie… wil jke geen hoop geven, maar zo lang voo je ongi al krampen??? Klinkt goed… voor jou!
Hier verder weinig nieuws. Klusdagen komen er weer aan. Probeer het allemaal niet zo te plannen, hoewel het wel handig is om het wel iongeveer rond je ei te doen natuurlijk! Nou we gaan er weer voor en hopen er maar het beste van deze maand!
:hug: aan de rest!
xxx loesje
ja loesje normaal heb ik het ook een paar dagen voor mijn NOD maar nu echt al vanaf het afgelopen weekend, dat is een week voor mijn NOD
volgens de gyn heb ik die zondag daarvoor mijn ei gehad…
ik vind het zo spannend, vooral omdat mijn mannetjes zaad zwak was dat kwam uit de testen…dan lijkt het me zo mooi om te zeggen? mijn mannetjes zaad zwak ech nie!!! :lol:
Heb deze maand zo het gevoel dat ik zwanger ben…
Maar het zal allemaal wel waanideeen zijn…
Het begon al met de ieni-mini bloeding op dag 12. Daarna sinds vorige week veel misselijk en een raar gevoel in mijn onderbuik.
Verder ontzettend licht ontvlambaar, iets wat ik normaal niet zo snel heb, in ieder geval veel minder.
En verder allerlei kwaaltjes die ik hier gevonden heb op het forum, in het lijstje zwangerschapskwaaltjes(moe, grote eetlust…enz…). Dus ik hoop het zo!!!
knap van je dat je nog niet getest hebt maris
ga je morgen testen?
Ik heb afgelopen vrijdag getest; maar dat was uiteraard te vroeg.
Nu wil ik wel, maar durf niet.
Wil liever toch morgen afwachten eigenlijk. Dus morgen testen! denk ik…
Zit al de hele dag: nu testen nu testen… maar dan maak ik mezelf helemaal gek.
ja vrijdag was wel erg vroeg geweest spannend hoor!!
succes morgen
Cariska: GEFELICITEERD. GENIET ERVAN MEID!!!
Ik heb nu geen tijd om te schrijven. Mijn man ligt nog steeds ziek in bed en moet hem steeds verzorgen met drinken enzo. (tja als mannen ziek zijn dan…)
Ik zal z.s.m weer meeschrijven, want nu wordt het toch wel heel leuk hoor 2 in een paar dagen tijd. Gaat de goede kant op.
Liefs, Linda
cariska gefeliciteerd
Gaat wel snel hier nu met de zwangeren dus hopen dat er snel nog vele zullen volgen
Ik moet nog 5 dagen geduld hebben voor ik kan testen maar ben nog geen 1 keer overtijd geweest dus wacht in spanning af