Wie gaat er ook voor een eerste kindje??

he visje ga je ook zondag testen of later of eerder?

spannend he :wink:

strooi strooi strooi!!! Succes dames!

Cariska dank je! Hopen dat het bij mij nog wat oplevert voor morgen :lol:

Wellicht voor de andere meiden hier wel?? :mrgreen:

ik vang ook wat op cariska :wink:

en hou nog veel over voor de andere meiden :lol:

Wij gaan ook voor een eerste kindje :slight_smile:

Mijn prikpil is op 6 juni aanstaande uitgewerkt en dus kan het nog wel lang duren voor dat alles weer werkt. Toch ben ik nu al helemaal hyper-de-pieper van het idee dat we het gaan proberen.

Ik ben vandaag bij de ha geweest om het te vertellen en advies te vragen. Heb vandaag de eerste foliumzuur geslikt en nu voelt het zoooo echt opeens :slight_smile:

Ik vind het wel erg moeilijk om er verder niet over te praten met bv mijn moeder weet nog niet goed wat ik daarmee wilā€¦

succes norma spannend hoor :wink:

Norma: spannend!! Ik hoop voor je dat het gauw raak mag zijn! Hoop dat je niet veel last zult hebben van ā€˜ontpillenā€™ (zoals ze het hier noemen ;))!

Spannend Norma! Wat leuk dat het nu allemaal zo echt is heh :wink:

hee hallo

nou spannend allemaal zeg

@ cariska echt top meid echt helemaal geweldig goed hoor.

nou visje en sophie spannend hoor.

we zijn samen eigen aan het wachten op de niet ongi dag.

maar ik ga niet eerder testen als maandag

moet namelijk zaterdag ongi worden dus ik ga als ik maandag nog niet ongi ben geworden testen.

ik weet niet durf het niet eerder te doen. ook niet om dat ik eigenlijk niet zo veel voel

ja regelmatig kramp of drukkend gevoel en als ik moet poepen (klinkt wat raar) dat doen het in mijn buik pijn.

en ik heb harde ontlasting en moeite met poepen

maar toch durf ik het niet.

maar goed ik hoop op het beste

wel spannend voor ons allen

liefs karen

Pff vandaag crematie gehad. Best heftig. Goede vriend van mijn ouders.

Vanmorgen werd ik weer misselijk wakker. Dat is al sinds zondag zo. Ook heb ik last van gespannen borsten. Niet de hele tijd, maar ik merk het wel. Het doet niet pijn of zo, maar het is net alsof ze zwaarder zijn.

Ook heb ik nog steeds dat drukkende gevoel in mijn onderbuik.

Als ik van mijn cyclus van de vorige keer uit ga zijn mijn vruchtbare dagen nu, maar begin wel te twijfelen. Het kan zomaar zijn dat ze een week eerder zijn geweest. Was de vorige keer ook. Dan kunnen mijn klachten weleens een betekenis hebben (hoop ik dan he) :smiley:

Dat kan toch dat je een week na de bevruchting al klachten krijgt?

Liefs, Linda

Sophie ik wil maandag testen want dan is mijn NOD ik hoop dat er dan niets gebeurt is want ik ben nog geen 1 keer overtijd geweest

Heb wel sinds maandag dat ik beetje misselijk ben 's morgens en eigenlijk niet wil ontbijten maar het toch maar doe omdat het beter is

Norma welkom op het forum

Vandaag is mij NOD, en het is echt NOD, want er is hier geen spoortje van menstruatie te bekennenā€¦

Helaas ook geen spoortje van HCG, want de zwtest was negatiefā€¦

hard hoor om af te lezen: NIET ZWANGERā€¦

had het zo gehoopt :(ā€¦

Maris :hug: hopen dat het nog komt :pray:

@linda, ja het zou best kunnen al een week voor de bevruchting

@ karen en visje we gaan allemaal gewoon voor een positieve test volgende week :lol:

@ maris balen meid, maar zoals ze zeggen geen bloed geeft moed!!!

het wordt hier ook echt spannend, krijg steeds meer klachtjes en kan de hele dag door wel etenā€¦heb al een kleine week van ongikrampen en lage rugpijn en mijn buik is erg opgezetā€¦wat ook vaak voor mijn ongi komt!!

mijn borsten doen steeds meer zeerā€¦en nog durf ik nog steeds niet te hopen :frowning:

balen maris! misschien nog iets te vroeg?

Ik hoop ook dat er over een paar dagen wel ā€˜ZWANGERā€™ op staat, maar ja, we moeten het afwachtenā€¦

Sophie: ik ga voor je duimen!!! :mrgreen:

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

maris ik ook voor jou

hopelijk heb je over een paar dagen een positieve test :lol:

@Linda

Wat spannend :slight_smile:

@ Maris: Ojee, klinkt niet goed. :cry: Maar hopen dat je te vroeg was met testenā€¦

@ Norma: Welkom!

@Linda: klinkt goed die symptomen. Ik had ze ookā€¦

Er zijn er veel die over een paar dagen meer weten. Ik zal ook ff wat pos hormonen strooien :: :: :**: , wie weet heeft het nut. Sterkte allemaal!

Groetjes, Ellisss

heee hallo!

@ Marisā€¦ wat balen zegā€¦ maaar wie wet, moed is nog niet helemaal verloren natuurlijk!

@Sophieā€¦ oh wat zou het heerlijk zijn he! Dikke :thumbup: :thumbup: voor jou!!

@ Ook voor jou linda!

Sterker nog even voor iedereen die de komende dagen erg in spanning zit een dikke :hug: !!!

@karenā€¦ ken dat drukkende gevoel in je buik, heb het vaak rond mijn eiā€¦ Wie weet!

@Normaā€¦ welkom in dit cluppie!! Apart om nu echt ermee bezig te gaan! Leek altijd zo ver weg heā€¦

Verder voel ik dat mijn ei in aantocht gaat komenā€¦ beetje vroeg misschein want meestal is mijn ei rond dag 15 of 16 en zit nu op dag 13, maar heb rond mijn ei altijd een paar dagen kramp en drukkend gevoel in mijn buik. Vooral als ik ga zitten voel ik het! Nu maar hopen dat we het kunnen benutten deze keer. Vanavond maar eens proberen te klussen. Is alweer behoorlijk tijdje geleden! hihi!

Nou dames fijne avond!!

xx loesje101