Elliss :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: dat je snel een positieve test vast hebt
Hier is ook het lange wachten begonnen. Heb geen klachten alleen af en toe wat vreemde gevoelens. Kon van de week niet lekker op mijn buik slapen en af en toe wat steekjes maar weet nog steeds niet of ik dat ook had toen ik nog niet bezig was met een kindje.
Tja de test gedaan vandaag, maar hij was niet overduidelijk. Voel me wel anders, maar ook alsof ik ongesteld ben. Opvallend is dat ik van die gevoelige borsten heb. Dat gevoel heb ik niet meer gehad sinds ze begonnen te groeien ergens op mijn 12e .
Heb ook last van mijn onderbuik. Normaal vloei ik dan heel erg maar nu dus niet…
Ik hoop dat ik vandaag de mogelijkheid heb om ff een nieuwe test te kopen. Wil wel een duidelijker resultaat. :shifty:
hallo dames!!
Even een paar dagen met andere dingen bezig geweest… Op zich heel goed schijnt heel goed te zijn voor het toch zwnager worden, haha
Nou ja zitten hier nog niet in de klusdagen maar en wordt toch wel geklust, maar wel op een iets ontspannender manier! Gewoon wanneer we zin hebben, natuurlijk moet er ook wel op het juiste moment geklust worden, maar moet het echt iets minder proberen te plannen. Een kindje maken laat zich duidelijk ook echt niet plannen!
@Elisss… klinkt heel erg goed!!! Mag ik hieruit concluderen dat je een licht positieve test hebt gehad??? In dat geval ga ik je al wel heel voorzichtig feliciteren!!!
… Want streep is streep, hie licht ook!!! :dance: :dance: Dat zou heeeeel leuk nieuws zijn!!!
@Visje79… ook spannend zeg… heb ook de hele tijd als ik in de wwachtdagen zit het gevoel allerlei steekjes te voelen en bij alles denk je… zou het zo zijn??? Ik zou ook niet weten of ik al die dinegn ook niet had toen ik nog niet zwnager probeerde te worden :eh: ! Vreselijk he…
@Cariska… ik ga vast een dik duimpje voor je draaien dat het geode gevoelens zijn!!!
xxx loesje101
ja ellis was ie positief?? Hoe vaag de lijn ook is een lijn is een lijn. Dat zou super zijn!!!
Hier wachten we “rustig” af…
hallo hallo
even weer wat van me laten horen. heb van het weekend heel druk gehad we hadden namelijk rommelmarkt/bazar voor de tjenobyl kinderen. met het geld willen we namelijk volgend jaar weer een groep van 30 kinderen naar lelystad halen.
we hebben 44040.61 euro opgehaald. echt vet blij waren we met zijn allen.
nou meiden nog een paar dagen dan maar hopen dat me ongi wegblijft vind het wel spannend.
hoe is het met de anderen allemaal
knuffled
oooo die 0 achter de laatste 4 moet weg
dus 4404.61
dat is het juiste bedrag
Elisss - Wel heel spannend allemaal hoor! Als je echte duidelijkheid wilt kun je natuurlijk een digitale test kopen, die geeft gewoon aan zwanger of niet zwanger. Maar inderdaad als ie nu niet echt duidelijk was, neem ik aan dat je iets van een licht streepje hebt gezien? Net als wat de dames voor mij hebben gezegd, een streep is een streep
Loesje101 - Jij ook al een paar daagjes bezig met andere dingen? Ik ook, ik probeer me deze maand er veel minder mee bezig te houden. Natuurlijk sta je er wel eens bij stil, maar ik heb het gevoel dat ik me er deze maand wat meer vanaf kan zetten. Ik lees ook wel regelmatig mee op het forum maar heb deze maand ook minder gerageerd…
Karen Marieke - Wat hebben jullie een mooi bedrag opgehaald zeg :thumbup:
Visje79 - Het wachten is een ramp…Het lijkt altijd een eeuwigheid te duren :roll: En spannend dat je allerlei dingetjes voelt!! Zelf denk ik ook iedere maand dingetjes te voelen, maar ik denk dat ik me nu gewoon meer bewust ben van mijn lichaam dan toen ik de pil nog slikte. Mijn duimen draaien voor je hoor meid :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Cariska - Ook zo spannend voor jou!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Mijn mannetje en ik genieten volop van elkaar :inlove: Van het weekend zouden mijn vruchtbare dagen zijn. Hopelijk heeft het ons aan het einde van de maand geholpen dat we ons er een beetje van af hebben gezet en lekker van elkaar genoten hebben
:dance: Ja!!! Heb een predictortest gedaan en het was positief! Ben helemaal in de wolken!
@Rebecca: geniet ervan met zijn tweeen. Enne…ik heb gesolliciteerd indezelfde week op een baan die ik heel graag wil hebben. Dus je ergens anders op kunnen focussen, helpt blijkbaar wel…
Ik hoop dat jullie me snel mogen volgen!
@Karen: Je hebt idd een mooi bedrag bij elkaar geraapt. En die nul meer of minder scheelt wel ja…
GEFELICITEERD
Dit is het super nieuws
hallo hallo
wat een geweldig nieuws elliss.
echt helemaal top
nou lekker genieten
knuffel karen
Elisss, meid van harte!!! Geniet ervan nu!!
hee rebekka
leuk om te zien dat een ander ook nog zo laat is (voor onze tijd dan).
zit namelijk in de nachtdienst echt leuk dan om alle dingen door te lezen.
woon je al land in de USA. en waarom ben je er gaan wonen als ik vragen mag?
knuffel karen
heey meiden,
ik me al lang niet laten zien in dit topic, maar wel steeds nog meegelezen.
maar wilde Ellisss ff feliciteren!!
gefeliciteerd meid!! :inlove: :dance:
xx
Elisss GEFELICITEERD!!! :mrgreen:
Karen Marieke - Ja het is best leuk om zo op je gemak het forum af te kunnen struinen, terwijl in NL iedereen lekker op bed ligt :lol:
Ik woon nu een jaar en 2 weken in Amerika. Ik ben getrouwd met een Amerikaan, die na 8 jaar in NL toch wel heimwee begon te krijgen naar zijn familie en het land. Uiteindelijk hebben we besloten om hierheen te verhuizen
mag ik ook meekletsen…ben nog maar nieuw hier en wij gaan ook voor ons eerste kindje!! wij zijn in dec 2006 gestopt met de pil, maar tot nu toe zonder resultaat…
gefeliciteerd eliss geniet er lekker van!!
Ellis GEFELICITEERD!!!
Sophie welkom hier!!!
Ik heb vanochtend een test gedaan (matcare) en ja een heeeeeeeeeeeeeel vaag lijntje, met nadruk op heel vaag, dus hoop niet dat ik het mezelf inbeeld…(vriendlief zag het ook maar toch…)
Verder ben ik erg moe en steeds een hongergevoel.
Heb net een nieuwe test gekocht van da huismerk. Maar daar staat op dat je die kan gebruiken vanaf de eerste dag van de gemiste menstuatie…
Heeft iemand zulke testen al een paar dagen eerder gebruikt? Wil eigenlijk morgen testen (kan niet meer wachten…)
@Elliss:
GEFELICITEERD meid. :dance: :dance: Geniet ervan. Ik hoop dat je toch nog een beetje met ons mee wilt kletsen met je eventuele ‘kwaaltjes’. Of heb je verder nergens last van.
@Sophie
Welkom hier. Klets gezellig mee.
Ik zit nu in mijn vruchtbare dagen, maar mijn mannetje ligt ziek op bed. , maar hij heeft gezegd dat hij toch wel wat wil doen aangezien nu toch de meeste kans op bevuchting is. Toch wel lief van hem.
Ik heb de afgelopen 5 dagen de ovulatietest van sensitest gebruikt, maar ik kon er niet echt veel wijs uit. Eigenlijk alle dagen een lichte streep gezien. Als het volgende maand nog niet raak is koop ik toch maar een wat duurdere.
Afgelopen dagen heb ik wel een raar en zwaar gevoel in mijn buik gehad. Ook af en toe (dat was echt raar) een trappend gevoel. Ik heb mjn hand op mijn buik gelegd en ik voelde gewoon wat trillen. Net of iemand van binnenuit aan het kloppen was (dat kan natuurlijk niet maar even ter verduidelijking)
Zondag en maandag was ik grieperig (denk ik) Ik had het koud, was duizelig/misselijk en moest overgeven. Voor een zwangerschap lijken mij deze kwaaltjes toch wel erg vroeg deze maand.
@karen marieke wrote:
nou stond ik van morgen tegen het bed aangeleund met mijn onderbuik. en toen kreeg ik last van mijn buik toen ging er vanaf staan en toen was het weg. ik heb dit nog nooit gehad. en het was echt met mijn onderbuik.
dus weet niet wat dat is.
@Karen
Wat voelde jij toen precies in je buik? Een drukkend en zwaar gevoel?
Liefs, Linda
@lindabreusers wrote:
Ik zit nu in mijn vruchtbare dagen, maar mijn mannetje ligt ziek op bed. , maar hij heeft gezegd dat hij toch wel wat wil doen aangezien nu toch de meeste kans op bevuchting is. Toch wel lief van hem.
Vrienden van mij liepen in het ziekenhuis omdat het op de normale manier niet lukte. Er werd gezegd dat ze op een datum moesten klussen maar hij had 39 graden koort. Maar ... ze werd zwanger en hebben nu een prachtige dochter! Dus het kan hoor!!!
heey linda,
ik gebruik ook de ovu-tests van sensitest. Bij mij gaf hij 2 dagen een heel duidelijke streep. Donkerder dan de controle streep. Hoe vaak gebruik je ze? misschien mis je net je piek als je 1 x per dag meet. Bij sommige vrouwen duurt die piek maar een paar uur!!
@ cariska; klinkt goed meid… duimen maar!!
xx