wie gaat er ook voor een derde kindje?

Winnie, ja ik volg je heel goed ik heb precies hetzelfde. Ik hoop aan de ene kant stiekum dat het toch raak is,maar als het niet zo is,hebben we even “adempauze” en daar is ook wat voor te zeggen. het komt heel verwarrend over,maar ik denk dat jij en ik (en ik denk nog wel meer mensen) precies weten wat we bedoelen, en dat is het belangrijkste,als je maar doet waar je je goed bij voelt.

Heb je aanhoudend krampen of af en aan? Ik heb nog helemaal nergens last van (behalve van een krentenhoofd) ik heb er dus een hard (krenten) hoofd in. :mrgreen:

af en aan, maar sinds een paar uurtjes is het eigenlijk over. Maar ik heb vorige maanden ook soms twee dagen voordat het door ging breken al krampen gehad, dus ik ga er nu ook van uit dat het niet raak is. Het kan dan alleen maar meevallen, he? :wink:

meevallen zal het zowieso niet denk ik…er komt geheid een “baalmoment” maarja,we moeten er effies doorheen…

mijn man en ik hebben net de bucket list gekeken, nou dat was weer goed janken natuurlijk aan het eind van de film snotterdesnot. Lekker soms wel hoor. (al zie je mij trouwens niet snel huilen, en zeker niet waar de kinderen bij zijn) ik besefte pas laatst dat het eigenlijk wel belangrijk is om de kinderen te leren dat iedereen wel eens verdrietig is en hoe daarmee om te gaan,maar ik vind dat gewoon erg lastig, hou me liever in…

Hoe sta jij daar eigenlijk in?

Hallo allemaal!!

Kusje en Winny, ik hoop voor jullie dat het raak mag zijn!! (Dan wordt de keuze ook een beetje voor je gemaakt he?!)

Hier weet ik niet wat ik er van moet denken, heb heel de dag al een zeurende pijn onder in mijn rug, maar ja dat heb ik als ik ongesteld ben maar ook als ik zwanger ben dus ja, daar schiet ik ook niks mee op.

Maar vanmiddag had ik iets wat ik eigenlijk nooit heb, mijn man en ik hadden een beetje ruzie, en ik barst zo in janken uit!!! Dat heb ik nooit!!! :shock:

Dus wie weet… (de ruzie is al bijgelegd hoor :inlove: )

Als ik morgen nog niet ongesteld ben ga ik dinsdag testen, dus ik ben benieuwd. Mijn langste cyclus totnogtoe (na het stoppen met nuvaring) is 33 dagen, vandaag is 32 en mijn vorige cyclus was ook 32.

Dus we wachten zoals gewoonlijk weer grrr af.

En miranda hoe is het met jou zwangerschap? Voel je je goed? En zit je helemaal op de roze wolk?

Nou welterusten allemaal.

Groetjes Tessa

Lastig he? Al die twijfels…

Maar hier voelde ik me ff wat minder: vrijdag ben ik bijna flauwgevallen (blackout) toen ik op werk was. Moest 6.30 beginnen en had gewoon gegeten en gedronken. Maar ineens werd alles draaierig, en zag en hoorde ik alles van ver weg. Daarna moest ik overgeven, maar waarschijnlijk van de spanning ofzo? na eenhalf uurtje ging het nog niet, en heeft de unit leider me naar huis gebracht : ze wilde me niet alleen laten gaan. Gister wel gewoon gewerkt (ook vroeg) maar vandaag ging het weer niet. Bleef maar duizelig en het gevoel houden dat ik elk moment kon inzakken. Gelukkig hadden ze genoeg mensen dus ik ben toch weer naar huis gegaan. Woensdag hoef ik pas weer, dus neem aan dat het dan beter gaat.

Maar verder is alles goed hoor :mrgreen: Je houdt het wel spannend Tessa!

o Tessa, ik ben zo benieuwd voor je!! Ja, stiekum hoop ik toch ook dat het bij mij raak is, dan wordt idd de keuze gemaakt en valt er niets meer te twijffelen. We zullen zien.

Miranda, zou je niet even een paar daagjes rustig aan doen? het klinkt niet o.k hoor, al ben ik geen arts. Ik zou in elke geval niet meteen weer aan het werk gaan! heb je al naar de huisarts gebeld om te vragen of het normaal is? Nou weet ik dat duizelig zijn wel normaal is, en soms zelfs flauwvallen,maar meteen daarna overgeven klinkt niet o.k… :naughty: .ik zou het toch eens navragen als ik jou was…in elke geval beterschap he!

Ja, Kusje het blijft spannend! Hier nog steeds geen ongi, wel vreselijk moe, pijn onderin rug, zere boops… Ik zit de uren af te tellen naar morgen. wat duurt wachten toch lang

Groetjes Tessa

o, en winni en kusje, gaan jullie morgen ook testen, of wachten jullie tot je echt een paar dagen overtijd bent?

Zou wel grappig wezen als we morgen 3 positieve testen hadden :mrgreen:

nou…ik heb net getest en hartstikke negatief, wat ik dus al verwachtte. Ik weet niet zo goed hoe ik me erbij moet voelen, nu twijffel ik weer over wel of geen nuvaring…zucht… :wall:

Tesse, knap dat jij het volhoudt tot morgen met testen…!

Kusje :hug: Nog even geduld meid, misschien heb je over een paar dagen wel een positieve test. :pray:

Miranda, doe je wel een beetje voorzichtig? Dat klinkt inderdaad niet best. Beterschap!

Tessa, jee, wat een geduld heb jij. Ik zou geloof ik elke dag wel testen. Ik duim voor je dat het morgen positief is :pray:

Hier heb ik buikkrampen en rugpijn, maar nog niets in zicht. Het is ook pas dag 27, dus alles kan nog. Ik wacht tot vrijdag met testen, maar ik heb eigenlijk wel alle symptomen die ik normaal voor een menstruatie heb, dus ik ga ervanuit dat het ook dit keer gewoon door zal zetten. We wachten maar af.

Jammer Kusje, en nu moet je toch een beslissing maken 8)

Hier vandaag ook lekker: ben ik klaar met boodschappen doen, voel ik ineens misselijkheid opkomen… Ik wist zeker dat ik het niet redde naar huis, maar toch maar snel gelopen, via een rustige route… Jayden liep naast me te zeuren om de beloofde croissant, waar ie het zakje niet van open kreeg, en op dat moment hield ik het niet meer: wagen op de rem gezet in in de bosjes zitten spugen :oops: Nou, dat luchtte wél op! Maar het voelde zo associaal, ookal kon ik er ech tniks aan doen. Gelukkig heeft ook niemand het gezien hoor: ik moet er zelf ook van spugen als ik het al zie bij een ander…

Thuis aangekomen de laatste croissant gegeten, en de kids op bed gelegd: ff tijd voor mezelf (nouja, kids op bed: ik hoor Jayden in zijn kamer spelen :mrgreen: )

Mag ik ook met jullie meeschrijven?

Ik ben Marda (nickname, combi van de namen van mijn dochters) en wij zijn al sinds juni 2007 bezig met het zwanger worden van ons derde kindje, maar dat is voor ons niet zo gemakkelijk omdat ik het PCO syndroom heb, ik heb al 2 dochters van 4 (bijna 5) en 2 jaar.

Hey winni en kusje, dat ik nog niet test is gewoon omdat ik er nog maar 1 heb liggen, ik wil niet weer te vroeg testen.

Maar wat ik vanmiddag weer mee maakte … Mijn zoontje zijn fles was lek (krijgt nog flesvoeding) en hij had al zijn kleren eronder.

Ik werd me toen zo erg misselijk, zat telkens te kokhalzen! Dat heb ik normaal nooit! Zelfs een ander zijn kots opruimen kan ik normaal zonder blikken of blozen doen.

Dus ik heb eigenlijk het gevoel dat ik wel zwanger ben, maar ja straks houdt mijn lichaam mij voor de gek en heb ik een griepje onder de leden ofzo.

Ik moest het effe kwijt!

En mar… sorrie ben even je naam kwijt, maar van mij mag je meekletsen hoor, ik zeg altijd maar hoe meer zielen hoe meer vreugd. Je bent al wel een poosje bezig las ik, moeilijk soms he?!

Ik ben tot nog toe (3 keer zwanger geweest) direkt zwanger geraakt bij alle zwangerschappen, dus ik weet niet hoe het voelt als het zolang duurt :oops:

Maar als ik het vragen mag, wat is dat syndroom waar je last van hebt dan?

Groetjes Tessa

Ik heb weinig tijd (mijn meisje is wakker geworden en wil uit bed), maar even gauw: Marda, je bent van harte welkom hoor. Leuk dat je meeschrijft! :-*

Marda, welkom hier! je bent dus al vanaf 2007 bezig om een derde kindje te krijgen, dat is idd wel lang ja, lijkt me erg frustrerend! Ik ben ook benieuwd naar wat dat PCO syndroom inhoudt?

Winnie, ik weet zeker dat ik niet zwanger ben,want ik test altijd 1 dag voor NOD positief als ik wel zwanger ben,en ik voel me ook niet zwanger dus nu gaan mijn man en ik vanavond eens goed praten over hoe nu verder…

Zo Miranda, een beetje in de bosjes staan kotsen he! :mrgreen:

neeee…het lijkt me niet tof om dat te moeten eigenlijk,maar als je moet dan moet je en desnoods in de bosjes! Ik kan me zo voorstellen dat het dan ook nog erger wordt als je met de kindjes bent en er eentje loopt te zeuren pffff…hoe reageerden ze er eigenlijk op dat jij opeens in de bosjes gaat staan spugen? Mijn zoontje (van 2.5) is altijd heel erg lief voor me als hij ziet dat het niet goed met me gaat, dan zegt ie: “kom maa” en dan slaat ie z’n armpjes om me heen, dat is zooooo lief!!

Tessa weet je zeker dat je niet al vanavond wilt testen? :mrgreen:

Hoezo kusje? Ben je soms ook een beeeetje nieuwschierig?hahaha!

Nee, ik wacht echt tot morgen, met ochtendurine is je hcg hormoon toch het hoogst? Waarschijnlijk doe ik het tussen 9 en half 10, kun je et forum in de gaten houden :mrgreen:

Groetjes Tessa

Kusje :hug: . Zo lang je niet ongesteld bent is er nog hoop, dus wie weet.

Miranda, jeetje, wat een ellende. Je moet er wat voor over hebben, he? Gelukkig heeft niemand het gezien, anders had je je nog ellendiger gevoeld. En maar goed dat je bosjes tegen kwam. Als mij zoiets zou gebeuren dan zou ik alleen maar bij iemand in de voortuin kunnen spugen :oops: .

Tessa, ik moet morgen werken, maar ik kom in de koffiepauze wel even kijken hoor :mrgreen:

Marda, ik heb gelezen wat het PCO syndroom is. Is het bij jou zo dat je geen eisprong hebt?

Ik ben de hele middag al erg misselijk. Ik ben alleen niet misselijk als ik eet. Dat heb ik pas twee keer eerder gehad. Maar aan de andere kant heb ik alle symptomen van een nadere menstruatie en ik voel me helemaal niet zwanger, ik heb zelfs juist heel sterk het idee dat ik niet zwanger ben. We wachten maar af.

Oeh, jij houdt de spanning er ook in Winnie!

En welkom Marda!

Gelukkig waren het bosjes idd, want hier op weg naar de supermarkt zijn alleen maar huizen met tuintjes… Gelukkig koos ik net een andere route, en hadden ze dus bosjes vóór een parkeerplaats :mrgreen:

Kusje: Jayden bleef dus eerst vragen of ik het zakje wilde openmaken, maar ik kon dus niet antwoorden omdat ik op mijn ademhaling moest letten. Maar het ging dus toch niet goed, en toen begon ik te spugen: Jayden keek echt zo :shock: , en toen was ie wel ff stil. Toen het wat beter ging, zei ie dus ook: "mama spugen?’ Dus ik antwoorde dat ik niet lekker was, en idd moest spugen. Toen pas maakte ik het zakje open, waar hij dus verbaasd van keek dat ie het nog in de handen had :mrgreen: Hij was dus wel heel lief erna, alsof ie het toch begeep…

Tessa, nee hoor ik ben helemaal niet nieuwschierig :liar: en ik zit ziek thuis maar denk dat ik morgen weer ga werken dus afhankelijk daarvan weet ik het snel of anders pas s’avonds!

Winnie, nu ga ik bij jou toch twijffelen hoor of je wel of niet zwanger bent. je zegt dat je pas 2 keer eerder missleijk bent geweest. Werd je toen wel ongesteld of bedoel je tijdens je zwangerschappen?

Miranda, schattig zeg dat hij zei “mama spugen” en daarna rustig was. Ik denk dat kinderen veel meer snappen dan wij denken,maar dat ze het gewoon nog niet kunnen zeggen.(wat dus weer voor veel frustratie zorgt bij ze zo af en toe) Mijn jongste is er dus zo een die gillend in de supermarkt op de grond gaat liggen he als hij z’n zin niet krijgt. Vreselijk! Dan krijg ik het helemaal warm en weet niet hoe snel ik met hem de winkel uit moet komen. De vorige keer zat hij in de buggy,maar ik had hem niet goed genoeg vastgemaakt en meneer kreeg een driftbui,nou zijn hele rug hol natuurlijk,krijsen en z’n benen hingen eruit zodat ik niet voor of achteruit meer kon met dat ding. Hoe bedoel je voor joker staan… :oops: en de oudste moest nog stiekum lachen ook… dussss…

:roll:

Oh Kusje, wat erg. Onze oudste heeft een heel rustig karakter, maar onze jongste kan er ook aardig wat van. Ze gaat nu af en toe al op de grond liggen krijsen, dus ik denk dat ze dat straks ook rustig in een winkel doet. We negeren haar maar als ze het doet, misschien gaat het nog over :pray:

Die misselijkheid had ik alleen tijdens de zwangerschappen, Kusje. Maar ik heb volop krampen en ik ben me toch een potje chagrijnig, dus ik denk dat het vandaag door gaat breken. Hoe is het met jou?

Tessa, voor jou een spannend dagje. De duimen draaien hier voor je! :-*