wie gaat er ook voor een derde kindje?

En? Tessa, heb je al getest???

Nou Winnie, dat klinkt toch aardig positief hoor, als je vandaag niet ongesteld wordt denk ik dat je toch een beetje hoop mag gaan krijgen… :pray:

ja ik heb getest… en hij is POSITIEF!!!

JOEPI JOEPI JOEPI JOEPI!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Tessa, van harte gefeliciteerd meid!!! :dance: :dance: :dance:

wowi wowi wowi, ik kan het nog niet helemaal bevatten. Tis niet niks om het zo effe te weten te komen.

Tuurlijk ik had genoeg verschijnselen, maar dat ik voor de 4e keer weer direkt zwanger zou raken, dat had ik nooit gedacht. We hebben zelfs de eerste twee weken van mijn cyclus nog veilig gedaan!!!

O, ik ben zo blij :smiley:

Ga zo gauw mijn banner veranderen :inlove:

o Tessa! Gefeliciteerd!!! :clap: :dance: :smiley: :dance: :clap:

Geniet ervan meid!!! Hoe reageerde je man?

ow :oops: :oops: :oops: mijn man weet het nog niet…

Ik vind het zo lullig om het hem via de telefoon te vertellen.

En vanmiddag krijg ik een logee, dus dan kan ik het ook niet vertellen, het is zo frustererend!!

Dus dat wordt waarschijnlijk morgen pas.

En trouwens bedankt voor jullie felicitaties he, dat doet me zo goed dat jullie allemaal meeleven, en ik hoop dat jullie ook gauw zo’n dingetje in handen mogen hebben!!!

O jee, Tessa, dan kun je er tot morgen niet over praten. Gelukkig heb je ons dan, he? :wink:

Ik vind het echt super voor je. Ik blijf het grappig vinden dat jouw kindjes ongeveer dezelfde leeftijd hebben als die van mij. Lijkt het je niet zwaar, nog zo’n kleintje erbij? Ik vind het soms best pittig nu, als ze moe zijn of niet lekker en met zijn tweeen aan het huilen zijn. Maar de oudste is dan alweer bijna 3,5 als de baby komt natuurlijk. Hebben jullie nog een kamer over voor de baby of gaat die een kamertje delen? Jullie hebben natuurlijk ook nog alle babyspullen in huis, dus dan hoef je niet zo veel aan te schaffen.

Hey winni,

Ja, ik denk ook soms als de kinderen zo druk zijn, van oeps nog een derde? Maar het merendeel denk ik toch van ja, het zou leuk voor ze zijn. Mijn dochter is echt een moederkloek, is altijd heel lief voor mijn zoontje. En we wilden er sowieso meer als 2, dan heb ik ze liever kort op elkaar, dan dat je telkens weer in de luiers moet zitten. En de kinderen zijn zo minder gauw jaloers, omdat ze niet beter weten dan dat ze de aandacht moeten verdelen.

En ja ik heb alles babyspullen nog, zelfs een duowagen, lekker makkelijk!

En ja, er zullen er twee bij elkaar op de kamer moeten, maar wie dat wordt hangt af van het geslacht :mrgreen: Maar eerst zullen mijn zoontje en dochter bij elkaar op de kamer moeten, en dan kunnen wel later altijd nog wel bekijken wie bij wie gaat.

Alleen de auto wordt nog moeilijk, we hebben sowieso maar 2 gordels achterin en ik betwijfel of er nog een maxicosi in past, ik denk het niet.

Maar verder zijn er geen “hobbels”

En ben jij al ongi dan? Of misschien ook…

Groetjes Tessa

Hihi, je beschrijft precies onze gedachten. Bij ons zou ook alleen de auto een probleem zijn. En daar vinden we ook wel weer wat op. We hebben wel een bakfiets, dus dichtbij huis is bij ons sowieso geen probleem.

De stand van zaken hier: krampen, chagrijnig, misselijk, maar nog geen bloedverlies. Maar ik heb de laatste maanden erg wisselende cycli gehad, dus het kan best morgen of overmorgen nog komen. We blijven hopen!

Dus Winni, als ik het goed begrijp zijn de twijfels over? Je gaat voor een derde? En dat chaggi, had ik nu ook hoor. Zelfde als pijn onderin rug heb ik en tijdens zwangerschap en tijdens ongesteldheid. Dus ik bijf duimen voor je (natuurlijk ook voor de rest) :thumbup: :thumbup: :thumbup:

en :oops: kheb toch maar mijn man gebeld, tot morgen kon ik het niet volhouden :mrgreen: Hij is hartstikke blij :smiley: Hij had ook niet gedacht dat ik al zo snel zwanger zou zijn.

Nou iedereen veel succes, en ik blijf nog even lekker op mijn rose wolk!

Groetjes Tessa

Ehhh… dat weet ik nog niet of de twijfels over zijn. Het kriebelt toch wel erg hoor. Ik weet nu alleen dat ik wel een gat in de lucht zou springen als het raak zou zijn.

Leuk dat je je man gebeld hebt. Hihi, ik hoop niet dat hij levensgevaarlijk werk doet, zoals chirurg of zo, want hij zal er met zijn gedachten vast niet bij zijn vanmiddag :mrgreen:

Blijf jij maar lekker op de roze wolk. Geniet ervan meid! :-*

Tessa, fijn dat je man zo blij is, ik heb het de mijne toen ook door de telefoon verteld omdat ik het niet volhield. :mrgreen:

nog geen :evil: :evil: Winnie? hier nog niks in elk geval, ik denk dat het vanavond doorbreekt en anders morgen.

Nee niks… :pray:

Grappig trouwens dat jullie zonder je man erbij testen. Ik mag dat dus absoluut niet, he? Ik heb dat vorige maand een keer gedaan en toen kreeg ik op mijn kop :mrgreen:

Ja, ik ben TE nieuwschierig om te wachten tot hij thuiskomt, en ik ben s’ochtends pas uit bed als hij al naar z’n werk is dus vandaar! Maar hij vind het ook niet erg hoor, heeft er gelukkig ook nooit een punt van gemaakt! :smiley:

Daar kan ik me wel wat bij voorstellen :mrgreen:

Beuh, ik ben me toch misselijk. Ik zit de hele dag al te eten om de misselijkheid maar niet te voelen, maar er is niets meer :oops:

Ik hoop maar dat het voor een goed doel is en niet de resten van het buikgriepje van vorige week :roll:

Oh wacht, ik heb nog keelpastilles :oops:

Hey winni, kzou zeggen gooi er een test tegenaan!!

Ik wil eigenlijk nog even wachten, ik had mijn banner op 28 dagen staan en vorige maand werd ik pas de 31e dag ongesteld. Bovendien heb ik nog maar 1 test liggen.

Maar aan de andere kant, de misselijkheid…

Wat een druif ben ik :wall:

Kusje, wanneer wil jij gaan testen?

Tessa gefeliciteerd!

Winni wat spannend, ik duim voor je!

Het PCO-Syndroom komt er heeeeel kort gezegd op neer dat je uitjezelf niet of nauwelijks eigroei hebt, dus ook geen eisprong, het is een hormonale kwestie. Wil je nog meer weten google dan even, want het is te ingewikkeld en uitgebreid om het uit te leggen, op mijn weblog staat ook informatie (zie website knop onderin).

Weten jullie trouwens al of jullie het bij 3 kinderen laten, of is een 4e eventueel ook nog welkom?

Ik weet zeker dat we het bij 3 laten (tenzij ik zwanger wordt van een tweeling dat met de hormonen ook geen uitzondering is). Ik heb altijd 3 kinderen gewild. Vind het ook genoeg gezien de ruimte in huis, in een gemiddelde auto enz. Ben benieuwd hoe jullie er over denken.