ah Winnie, ga nou testen, je klinkt aardig zwanger hoor…enne…ik heb al getest als ik donderdag nog niet ongesteld ben ga ik vrijdag nog eens testen,maar ik weet zeker dat ik de :evil: :evil: ga zien…
@Winnie11 wrote:
Kusje, wanneer wil jij gaan testen?
Jaaaa, maar ik bedoel natuurlijk als er niets komt.
Vrijdag dus :mrgreen: . Ik wilde ook wachten tot vrijdag, maar ik weet niet zeker of ik dat ga redden :oops: Omdat het de laatste 10 maanden steeds niet raak was, merk ik dat het vertrouwen niet zo heel groot is.
Marda, wij gaan in principe voor 3 kinderen. Als er een tweeling komt dan is het ook van harte welkom (maar dan moeten we wel echt gaan verhuizen). Ik denk dat ik het ook wel best vind na drie zwangerschappen.
Marda, ik heb altijd geroepen dat ik 4 kindjes wilde, maar ik denk dat we met 3 kindjes compleet zijn hoor, alles past dan nog net enzo. Of we moeten de lorerij winnen, een nanny kunnen betalen en een heel groot huis enz…o, en dan zou ik stoppen met werken natuurlijk,dan is 4 nog wel te doen voor mijn gevoel.
Winnie,denk je echt dat je niet zwanger bent of twijffel je op dit moment ivm de misselijkheid? heb je nog steeds last van buikpijn? En heb je die als je ongesteld wordt ook altijd al een paar dagen vantevoren??
Gefeliciteerd Tessa!!! :dance: :dance:
Kusje, vanmorgen vroeg had ik krampen en wist ik zeker dat ik ongesteld zou worden vandaag. Maar in plaats daarvan werd ik dus misselijk en dat heeft de hele dag aangehouden. Nu begin ik dus toch te twijfelen. Maar omdat ik elke maand wel iets heb waardoor ik twijfel en toch elke keer weer teleurgesteld ben, ben ik nu ook wat gereserveerd. Ik zou het liefst morgenochtend willen testen, maar eigenlijk ben ik bang voor een negatieve test en dat ik morgen in de loop van de dag gewoon ongesteld word, dus ik wacht nog even.
Winnie, ik begrijp dat je bang bent voor een negatieve test. Maar als ik jou zo hoor gaat het eerder richting zwanger dan richting ongesteld.
je weet dat je ook krampen hebt als je zwanger bent? Daar begon het bij mij altijd mee. Ik krijg altijd pas krampen op het moment dat ik ongesteld BEN, en toen ik de vorige keer voor NOD al krampen kreeg wist ik gewoon dat ik zwanger was en dat was ook zo,vandaar dat ik me afvroeg of jij altijd voor je ongesteldheid al krampen krijgt.
Bij mij beginnen de krampen meestal een dag of twee vantevoren. Dan weet ik dat mijn menstruatie eraan zit te komen. Ik heb nu dus ook al vanaf zondag krampen. We kunnen niets anders doen dan afwachten, he?
ow…ik duim voor je meis…het is ZO spannend!!
Hey Winni, nou ik duim ook voor je hoor, spannend!!
Maar ik had dat ook hoor, dacht ook dat ik gewoon misselijk was van de spanning enzo. En die onderrugpijn die heb ik altijd als ik ongesteld moet worden en ook als ik zwanger ben (alleen dan iets erger).
Ik leef nog echt op de rose wolk. Kan het soms nog echt niet bevatten (behalve als ik weer zo misselijk ben he?! hihihi)
Maar aan de andere kant vind ik het ook weer beangstigend, want ik heb al eerder een miskraam gehad… Maar toen vloeide ik ook vanaf week 6 tot 9. Maar bij mijn zoontje had ik dat vloeien ook maar die werd geen miskraam… Hoe vreemd kan het soms lopen. Bij mijn dochter vloeide ik niks. Nu ook nog niet. Maar ja de vorige keren begon dat met 6 weken, dus het is nog afwachten…
Allemaal veel succes, en winni mocht je morgen de test toch gaan doen, veel succes!! Ik hou het topic in de gaten!!
Miranda nog bedankt voor je felicitatie he?! Heb je nog weer vaker overgegeven, of is het weer wat minder? Ik heb alleen last van misselijkheid en kokhalzen, gelukkig niet overgeven.
Groetjes Tessa
nou dames, hier zijn de :evil: :evil: in alle hevigheid uitgebroken, zoals verwacht dus. Winnie, hoe is het met jou?
gefeliciteerd tessa!!
Ohh Kusje, wat jammer
Ik had eigenlijk gehoopt dat we allebei een positieve test zouden krijgen deze maand. Bij mij is er nog niets in zicht, maar zoals ik al eerder zei, dat betekent nog niets. We wachten maar af…
Liefs,
Winnie
ik ook…maarja… :?
ik baal wel want ik stik van de buik en rugpijn en vanmiddag is Tim’s feestje,dan gaan we bowlen (jippieee :liar: )zul je net zien dat dat vandaag is…maar waar ik wel blij om ben is dat mijn cyclus bijna precies 28 dagen is,dat geeft weer moed!
Spannend nog steeds voor jou Winnie, elke dag erbij is er 1!
Gefeliciteerd met je manneke :-*
Ik hoop dat het met de rugpijn en buikpijn mee gaat vallen!
En inderdaad, een cyclus van 28 dagen is wel fijn, dan kun je ook beter inschatten wanneer je vruchtbare periode is. Bij mij varieert het van 26 dagen tot 31 dagen, dus dat is best onhandig.
net terug van het feestje,pfff…wat zijn we moe en m’n voeten! maar de kinderen hebben het erg naar hun zin gehad,das het belangrijkste!
Winnie, nog niks bij jou??
Dus het is wel leuk geweest? :mrgreen:
Hoeveel kinderen hadden jullie vanmiddag onder je hoede?
Hier nog steeds niets… :think:
voor de kinderen was het wel leuk ja,voor mijn man en mij geweldig :liar: . we hadden 6 kinderen onder onze hoede waarvan er twee volgens mij geen oren hadden ofzo… :? maar goed, het zijn niet voor niets kinderen natuurlijk. We hebben met z’n allen nog gezongen voor ons jarig jobje bij de taart en limonade thuis en hij mocht nog een kado’tje uitzoeken van het bowlingcentre zelf, echt leuk! Nu zitten manlief en ik allebei moe achter ons laptopje haha!
ben je nog misselijk Winnie?
Hey Kusje!! Fijn dat je een leuk middagje gehad hebt met je mannetje!! Al ben je het nu zat :mrgreen: Zijn jullie er al over uit wat jullie doen, of twijfel je nog steeds?
En winni jij maakt het wel spannend hoor, nog niet ongi… weet je zeker dat je nog geen test gaat doen :mrgreen: ?
Ik was vandaag behoorlijk misselijk, en werd vanavond ook nog een knoerd chagerijnig!! Ook weer zo iets doms, staat de vaatwasser al een half uur aan, zie ik al het bestek nog op het aanrecht staan, tsja hoezo zwanger? Ik ben een wandelend vergiet geworden. Gelukkig is die pijn in de rug wel over.
Nou iedereen veel succes en ik blijf :thumbup: :thumbup:
Groetjes Tessa
Tessa, ik wilde dat ik geen twijffels meer had, ik snap niets van mezelf…ben nu erg moe, duik met een boek m’n bedje in gaaaap! Morgen ben ik weer van de partij! geniet van het wonder in je buik meis!
liefs kusje
Welterusten kusje, en ik hoop voor je dat je er uit kunt komen (de twijfels bedoel ik dan he?! :mrgreen: )
Karin nog bedankt voor je felicitatie he?!
Groetjes Tessa