Kusje, misschien komt het ook wel door de teleurstelling dat je je zo voelt. Dat speelt bij mij in ieder geval wel mee. Misschien kijk je er volgende week weer heel anders tegenaan :-*
Tessa is misselijk en chagrijnig. Dat is niet prettig meid. Ik hoop dat je je gauw beter voelt.
En ja, ik ben nog steeds (met vlagen) misselijk. Maar goed, ik heb vorige week dus een buikgriep gehad, dus wie weet zijn dit de naweeen. Ik dacht er eigenlijk over om morgenochtend te testen, maar mijn man moet morgen werken en dan is het al rennen en vliegen s’morgens. Vrijdagmorgen moeten we met Arwen naar het cb en heb ik een paar uurtjes vrij. Dan ga ik testen (als er dan nog niets is), dan hebben we ook tijd om het nieuws (positief of negatief) te verwerken voordat we de deur uit gaan. Ik moet nog maar even geduld hebben.
Winnie, dus je gaat zaterdagmorgen testen begrijp ik? Er staat vrijdag, maar dan moet je man werken zeg je…o, ik hoop zo voor je dat het raak is!!
Heb weer niet goed geslapen en ik twijffel nog steeds,maar ik neig toch steeds meer naar een vbm.
Tessa,hoe gaat het met je? Nog sjaggie en misselijk? Vervelend he? Aan de andere kant…je weet waarvoor je het doet he meid!
Ik was wel heel onduidelijk, he? :mrgreen: Vrijdag is het papa-dag hier en ik ga dan werken. Maar ik heb nu dus een paar uurtjes vrij morgenochtend omdat we met Arwen naar het cb gaan. Dan ga ik altijd graag mee, vooral als ze een prikje krijgt. Dus we hebben morgenochtend de tijd om even rusten te testen en de uitslag op ons in te laten werken. DUs morgenochtend moet het gaan gebeuren, tenzij er vandaag iets gebeurt natuurlijk. De vorige keren werd ik elke keer ongesteld nadat ik getest had, dus ik stel het zo lang mogelijk uit. Stom he? Waarschijnlijk is hij al wel positief als ik zwanger ben. Maar goed, testen vandaag zit er niet in, dan zou mijn man wel erg teleurgesteld zijn als ik het doe als hij er niet bij is.
Kusje, vreselijk he, die twijfels. :hug:
nee, ik vind het zeker niet stom dat je ermee wacht want het is tenslotte toch elke keer weer een teleurstelling als het negatief is.
Hoelaat ga je testen denk je?
Morgenochtend vroeg meteen (6:30), dan heb ik denk ik de meeste kans op een goede uitslag. Anders ga ik, als het negatief is, me af zitten vragen of het komt doordat ik nog niet genoeg HCG heb. Ik weet niet of ik een kans krijg om dan al meteen te posten hier, met de kids en zo, maar ik laat zo snel mogelijk weten wat de uitslag is! :-*
De misselijkheid is trouwens weg. Dat vind ik zelf wel jammer :mrgreen:
is de misselijkheid weg?? al de hele dag? Maar dat hoeft niks te betekenen,want heel veel vrouwen die zwanger zijn hebben het met vlagen en niet continu, dus niet wanhopen hoor!
Ik denk dat ik een van de eerste ben die morgenochtend op dit forum zit :mrgreen:
:mrgreen: lief…
De misselijkheid is trouwens weer terug en wel zo hevig dat ik me niet eens goed genoeg voel om boodschappen te gaan doen. Ik ben veel te bang dat ik me niet goed kan houden. Dus mijn lieve man offert zich op (hij heeft een vreselijke hekel aan boodschappen doen) en gaat melk en fruit halen voor de kids voor morgen.
Nou Winni, als ik dit zo hoor… ben jij zwanger! Ik voelde me net zo als jou, misselijk maar er niet aan toe geven, bang dat het toch ergens anders aan ligt! Veel succes morgen met de test, en ik ben heeeeeel benieuwd!! Ik ga morgen ook direkt kijken op et forum.
En kusje hoe is het met jou?
En waar is de rest?
Groetjes Tessa
o! gelukkig dat het terug is! Dat is toch wel een duidelijk teken van zwangerschap hoor…! heb je nog steeds krampen en misschien nog andere kwaaltjes?
Tessa, met mij gaat het wel, ik ben heel erg moe,maar ik verlies dan ook veel bloed. Zo veel dat toen ik vanmorgen naar de wc ging er al een plasje bloed op de grond lag voordat ik zat :oops:
dus alles doet het nog zeg maar… :?
en ja, idd waar is de rest gebleven??
Even een hele andere vraag: huilen jullie wel eens waar de kinderen bij zijn? Ik vind dat moeilijk,maar ik bedacht me laatst dat ze mama ook best wel eens verdrietig mogen zien,het leven is niet alleen leuk natuurlijk.
Dat is een moeilijke vraag, Kusje. Het ligt een beetje aan de situatie. Als ik onenigheid heb met mijn man (dat is gelukkig niet vaak) dan probeer ik mijn emoties wel te verbergen. Maar als ik verdrietig ben om een overlijden oid dan kan ik het niet verbergen en ik heb gemerkt dat de kinderen dat heel goed oppikken. Ze komen me dan knuffelen en troosten, zo lief! Het hoort er inderdaad bij, denk ik.
Behalve de misselijkheid heb ik eigenlijk geen kwaaltjes. Daarom twijfel ik of het niet de nasleep van de buikgriep is. Morgen weten we meer (hoop ik!)
Hey kusje, vervelend dat je zo moe bent, hopen dat je gauw opknapt!
En Winni ik heb ook nog een reactie geplaatst bij relaties. Ik werd gewoon zo boos he, zoveel stellen willen er kinderen krijgen maar kunnen het niet en dan zegt zo iemand dat ze een opleiding belangrijker vind voor 1 kind dan meerdere kinderen die het dan zelf moeten financieren, geluk en liefde is toch veel belangrijker, dan luxe?
Als je er beiden geestelijk er aan toe bent en je kunt een gewoon normaal leven leiden dan moet je er toch voor gaan?
O, mijn hormonen zijn weer goed bezig…
Groetjes Tessa
Tessa, ik ben het helemaal met je eens wat betreft die reactie van die persoon over de opleiding voor 1 kind. Ik ben zelf in armoede opgegroeid en heb al mijn opleidingen zelf moet betalen,geen cent kwam van mijn ouders,maar ik ben er wel ondernemender en zelfstandig van geworden en niet zo’n verwend nest als de meeste jongeren van tegenwoordig (“ik krijg alles van pappie"een brommer, rijbewijs en ook nog een auto” )bah! Daarbij, je kind kan echt wel studeren hoor ook al heb je nu niet veel geld. Als je vanaf de geboorte van je kind tot aan hun 15e/16e elke maand 10,- spaart, hou je een leuke som over voor een studie, en mocht dat niet genoeg zijn kunnen ze altijd nog een bijbaantje nemen (heel gezond voor ze) dus het is gezewets dat je er maar 1 kunt krijgen vanwege het geld voor later enzo…
Oh Kusje, ik reageer alleen op het laatste stukje van je post en vergeet op het eerste stukje te reageren :oops: . Sorry! Ik hoop ook dat je je gauw beter gaat voelen. Akelig kun je je voelen als je ongesteld bent, he? :hug:
Tessa, je hebt helemaal gelijk. Ik heb dat stukje maar gewoon genegeerd. Ik ken Emely van de januari-moeders, vandaar dat ik haar even een hart onder de riem wilde steken. Wij denken hetzelfde als jij. We proberen elke maand 20 euro op de spaarrekeningen van de kinderen te zetten, maar dat is straks ook lang niet genoeg om van te studeren. Maar we zien nu wel dat de kinderen leuk met elkaar spelen en het is soms echt heel gezellig en rommelig in huis. Dat vinden we veel belangrijker. Mijn man en ik hebben ook moeten werken om onze studies te betalen en daar zijn we echt niet slechter van geworden.
Echt fijn dat jullie er zo ook over denken! We kennen in onze kenniskring veel stellen die geen kinderen kunnen krijgen, en ik dan zoiets lees dan wordt ik gewoon boos (vooral nu met die zwangerschapshormonen hihihi).
En kusje je verwoordde het precies zoals ik het dacht :mrgreen:
En nog es een vraag je he?! Wat is nu een geschikte gezinsauto? In onze auto past echt nog niet een derde in, er zitten niet eens drie gordels achterin maar 2!
Groetiesss Tessa
Winnie, geeft toch niks! Ik kijk heus niet afgepast of je wel elke keer al mijn vragen beantwoord, dus no worry’s!
Tessa, je kunt zowieso in elke auto een extra gordel laten zetten bij je garage. Wij hebben een oude Toyota Starlet en er zitten toevallig 3 gordels achterin,1 heup en twee 3-puntsgordels (van die derde kwam mijn jongste laatst achter hahaha!)
En over wie hebben jullie het? En waar staat dat stukje van die emily dan?
onder relaties, rechts kun je mijn naam nog zien staan omdat ik als laatste een reactie gegeven heb
ow…gets! ik zag net onder “is dit mishandeling” echt een foto staan van een kinderbeentje met rare plekken (ik dacht meteen aan sigarettenpeuken) en die moeder vraagt of die plekken wijzen op mishandeling brrrrr…als ik mijn kind zo thuis zou krijgen!!! Ik ben zo blij dat mijn schatjes lekker hier thuis in hun bedjes liggen te slapen,rozig en wel. je moet er toch niet aan denken zeg!! :shock:
Akelig, he Kusje? Ik vind het jammer dat de moeder niet meer reageert in het topic, ik ben erg nieuwsgierig hoe het daar nu is.
En dan nu… (tromgeroffel)… de uitslag van de test (tromgeroffel) …
:dance: Ik ben zwanger!!! :dance:
Ik had het niet durven verwachten, dus ik stuiter hier door de kamer heen (en dat op dit tijdstip, ik kon niet langer meer wachten :mrgreen: ).
En dat na 10 maanden proberen. We wilden het net op gaan geven omdat we dachten dat een derde kindje niet weggelegd was voor ons. Kusje en Marda, ik ga nu heel hard duimen voor jullie! :-*
O Winni, VAN HARTE GEFELICITEERD MEID!!!
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Ik had wel gelijk!!
Echt ik vind het hartstikke leuk voor je!
We lopen nog wel aardig gelijk op, op een paar dagen verschil.
Nou blijf nog maar even mooi op de rose wolk zitten!!
Groetjes Tessa