heb je nog getest Tessa? En hoe voel je je Winnie? Al ergens last van?
Hallo Kusje!!
Wat rustig hier zeg! Ik heb inderdaad vanmorgen getest, maar ik weet niet wat ik er van moet denken. Ik zag heel vaag een schaduwlijn waar het streepje zou moeten staan, dus ja het kan beide kanten op grrrr.
Verder nog steeds misselijk, duizelig, zere (.)(.), gisteren steken onderin mijn buik, tsja mijn lijf voelt zwanger nu de test nog…
Ik heb nog 1 test over en die ga ik echt niet eerder doen dan maandag of dinsdag, dan ben ik pas over tijd.
Pff gaan we weer moeilijk weenkend tegemoed!
Gr. Tessa
Tessa, wat vreselijk spannend. Tsja, een schaduwlijn… als je niet zwanger bent zie je helemaal niets, dus het zou best eens raak kunnen zijn. We duimen met je mee!
Kusje, voel jij al wat? Ik voel me eigenlijk alleen maar beroerd op het moment. Gistermorgen dronk ik een kopje koffie en vrijwel meteen daarna had ik een diarree-aanval. Gisteravond hetzelfde. Ik heb nu behoorlijk buikpijn, dat zal misschien een beetje spierpijn zijn van de krampen, ik heb geen idee. Ik heb in ieder geval nog geen idee of ik zwanger ben. Jij wel?
We hebben trouwens net met een groep vrienden afgesproken dat we 15 t/m 17 mei een weekendje weg gaan. Ik kon natuurlijk nog niet zeggen dat ik hoop uitgeteld te zijn dat weekend. :roll:
ow Tessa, dat klinkt positief! Wat Winnie al zegt: als je niet zwanger bent zie je niks,dus als jij echt een heel licht lijntje zag ben je gewoon zwanger hoor! Alvast een voorzichtige felicitatie!
Winnie, ik voel echt nog helemaal niks. Ik hoop eigenlijk 1 dag voordat ik m’n NOD heb buikpijn te krijgen,dat had ik bij al m’n vorige zwangerschappen ook. Tot die tijd voel ik meestal niet echt aanwijsbare dingen jammergenoeg. Beterschap jij dan,ik hoop dat het met een mogelijke zwangerschap te maken heeft!
Hey Kusje!
De ene voelt de klachten heel vroeg maar de ander pas na 7 weken ofzo, als je uberhaubt al last van klachten krijgt. Ze zeggen toch ook altijd dat elke zwangerschap anders is?
Ik heb al wel ongeveer 3 dagen last van mijn gebit, en dat had ik tijdens mijn vorgie zwangerschappen ook, kiespijn zeg maar (telkens een andere kies), zonder oorzaak. Bij mijn eerste zat ik toen direkt bij de tandarts, hij kon niks vinden, het had ook allemaal weer met de zwangerschap te maken. Ik moest toen extra veel poetsen en spoelen.
Ik weet nog steeds niet wat ik er van moet denken. De test was me echt te vaag, een schaduwlijntje zonder kleur, aan de andere kant heb ik dus wel klachten die op een zwangerschap wijzen.
Nou ja, zoals altijd kunnen we alleen maar afwachten…
Iedereen in elk geval veel succes, en ik hoop voor de twijfelaars dat jullie eruit komen, en die er voor gaan klusse! :mrgreen:
Groetjes Tessa
Tessa, ik had ook altijd last van m’n verstandskiezen als ik zwanger was,heel typisch. Na de bevalling was dat dan ook vrijwel meteen weer verdwenen.
En je hebt het over een lijntje zonder kleur,zitten die er al niet op? Als je ze op een bepaald manier in het licht houdt die testen dan zie je ze. Die testen van het kruidvat hebben dat ook,of zag je wat anders? Ik kan me er niet zo goed een voorstelling van maken eigenlijk…
Wat grappig dat je kiespijn kreeg, Tessa. Nou ja, grappig… je begrijpt wel wat ik bedoel. Ik kan me niet meer zo goed herinneren hoe ik het wist de vorige keren. Ik geloof pas toen ik de test in handen had. Wel ben ik bij beide zwangerschappen erg moe geweest en bij de tweede erg misselijk. Maar dat was geloof ik ook nog niet in de eerste weken.
Kusje, hoe is het bij jou met de twijfels? Ik begin steeds meer te denken dat ik het misschien toch bij twee wil houden. Ik weet het echt helemaal niet meer. Ach ja, misschien wordt de keuze wel voor ons gemaakt volgende week :oops: :mrgreen:
Hey meiden, bij jullie alles o.k? Hier niet, ik voel me flink beroerd. Het begon gisteravond met een beetje keelpijn,nou dat werd steeds erger en s’nachts was ik opeens snipverkouden bah! Nu hoofdpijn en erg moe. M’n weerstand is erg laag op het moment. Nu weet ik dat dat ook is als je zwanger bent,maar bij mij dus ook altijd voordat ik ongesteld moet worden (nu weet ik dus nog niks) verder voel ik echt helemaal niks… :think:
Winnie, ik heb met mijn man afgesproken dat als het deze keer niet raak is, ik de nuvaring ga halen totdat ik zeker ben van m’n zaak. Niet leuk,maar ik zeg geen definitief nee. En inderdaad,misschien hebben we wel helemaal niks meer te kiezen over een paar dagen… :shifty:
joehoeee! waar zijn julie? :?
Ben ik weer! :mrgreen:
Kusje, hoe is het nu met je?
Tessa, heb je al meer nieuws?
Hier is weinig te melden. Ik dacht woensdag dat ik een buikgriepje te pakken had, maar ik heb nu nog steeds buikpijn, maar het is niet mijn baarmoeder, maar mijn maag of darmen. Dit is volgens mij niet een symptoom van een zwangerschap, dus het mag van mij gauw verdwijnen!
We zijn vanmorgen even gezellig naar de stad geweest. Quint heeft mooie pantoffels gekregen en Arwen een lekkere warme pyjama. De kindjes zijn weer verwend! En we hebben chocolademelk gedronken en kaneelstengels gegeten bij V&D, dat is erg favoriet bij de kids. Straks nog even boodschappen doen en het huishouden, oh wat heb ik daar zin in :liar:
Ik ben benieuwd hoe het met jullie is!
hey Winnie! Ik dacht al, waar is iedereen toch! Balen voor je van die buikpijn, maar je weet nooit natuurlijk, misschien is het gerelateerd!
Die kaneelstengels van de v&d zijn lekker he,mmmm! en warme choco met slagroom is in de winter hier ook favotiet bij de kinderen!
Hier ook nog niks bijzonders afgezien van een griepje die gisteren dan toch echt doorbrak, nu hebben we het allemaal gehad,gelukkig maar zijn we daar ook weer vanaf (hopen we :eh: )
twijffel je nog steeds over een derde?
Om eerlijk te zijn wel. Door het dipje eerder deze week ben ik na gaan denken hoe het zou zijn als we met ons viertjes zouden blijven. Eigenlijk vind ik het voor de kindjes ook wel fijn dat ze nu allebei hun eigen kamertje hebben. Maar aan de andere kant zou een derde ook nog steeds geweldig zijn. Het is op zich wel fijn dat we er nu zo over denken, het haalt de druk er een beetje af. Volgend weekend beslissen we hoe we verder gaan, misschien blijf ik nog wel even zonder de pil en laten we het nog een paar maandjes op zijn beloop.
Tessa, hou ons niet zo lang in spanning
Kusje, is het bij jullie nu definitief dat je weer aan het voorbehoedsmiddel gaat? Het is zo’n moeilijke beslissing he? Ik ben ook wel een beetje bang dat als we het uit gaan stellen dat het dan moeilijker gaat worden.
Hihi, zal ik jullie dan eens opbiechten dat wij óók ineens twijfels hadden? Is het wel slim om nu al voor de derde te gaan, terwijl we nog geen extra kamer hebben? En hebben we daar dan wel het geld voor? En hoe hoe moet dat met de auto, weer een andere? Dus toen zijn we weer hoesjes gaan gebruiken… Maar op een keer heb ik hém besprongen, en echt gedacht: "f*uck dat hoesje (of juist niet dus :mrgreen: ) en die keer is het dus ook raak geweest…
Moet er wel bij zeggen, dat toen ik de test deed, meteen vanaf het eerste moment superblij was en géén twijfels heb gehad! En mijn vriend ook niet…
Jij dus ook, Miranda :think:
Ze zeggen wel altijd: waar er twee eten kunnen er ook drie eten, maar er komt toch een hoop bij. Wij hebben dus inderdaad een kamer te weinig en we zullen een andere auto moeten aanschaffen.
Zo, ik ga nu mini-appeltaartjes bakken. Ik hoop dat ze lukken! :drool:
Ja, voor mij is het definitief dat ik een vbh middel ga gebruiken als ik nu niet zwanger ben. Als we over een paar maanden zeker weten dat we ervoor willen gaan stop ik er weer mee. Eigenlijk zou ik het ook prettiger vinden om pas een derde te krijgen als de jongste al naar school gaat,dan kan hij al meer zelf en er is meer rust in huis om van zo’n kleintje te genieten. Ik begrijp dat jij er ook behoorlijk mee worstelt he…? makkelijk is het niet in elk geval. :?
Miranda, als het bij ons over een paar dagen een feit is dat ik zwanger ben dan zijn we zeker heel blij en ik denk dat alle twijffel dan weg is. Het is gewoon omdat we nog terug kunnen dat we (of eigenlijk ik) zo twijffel, zo van: kan ik het wel aan en krijgen we geen spijt, het is al zo druk soms…je weet wel dat soort gedachtes. We kunnen nu alleen maar wachten,maar ben er niet zoveel mee bezig als ik had verwacht, en das wel weer fijn…
Winnie, wij hebben net kwarktaart gemaakt haha! :dance: ik hoop dat je appeltaartjes heerlijk smaken!
Hallo allemaal!!
Zo eindelijk weer een antwoord van mij, had de laatste dagen helaas weinig tijd. Maarrrr nog steeds geen :evil: :evil: :evil: hier!!!
Hoe is het met jullie dan?
Mocht ik morgen nog niet ongesteld zijn geworden dan ga ik dinsdag testen, ik wil niet weer te vroeg testen.
Maar ja de dag is nog lang… we hopen dat ze wegblijven
Succes jullie he?!
Groetjes Tessa
hey Tessa! Het wordt steeds spannender he! Hier nog nergens last van ,geen enkel symptoom en het griepje trekt gelukkig ook weg! Als ik over 4 dagen niet ongesteld ben ga ik testen en jij Winnie?
Ik had vrijdag als testdag in gedachten, omdat ik de vorige maand ook na 31 dagen ongesteld werd. Maar ik vrees dat het zover niet gaat komen. De krampen zijn al volop aanwezig en mijn huid is vet. Dat heb ik altijd vlak voordat ik ongesteld word. Het zijn even spannende dagen in dit topic!
oww…Winnie, das minder goed zo te horen (of niet?) hier zijn de puisten weer niet te tellen en dat heb ik ook altijd voordat ik ongesteld wordt. Ik las gisteren op een forum dat er een stel al een jaar aan het proberen was om kinderen te krijgen. Zij had altijd een normale cyclus van zo’n 28/29 dagen. Nou bleek achteraf dat zij altijd een hele late eisprong had, pas rond dag 21. Ze vreeen dus altijd tussen dag 10 en17. Helemaal “verkeerd” dus…toen begon bij mij opeens te dagen waarom ik er altijd zo lang over heb moeten doen. de keren dat het “raak” was hadden we gevreeen buiten de zogenaamde vruchtbare periode om (die dus misschien wel later viel dan gedacht!) misschien een tip ook voor jullie? De luteale fase (de periode tussen de eisprong en de menstruatie kan dus langer of korter dan 14 dagen zijn soms… :think:
Kusje, volgens mij heb ik dat inderdaad ook. We beginnen altijd met vrijen als mijn banner groen wordt, maar ik hou ook mijn temperatuur bij en die blijft altijd nog een paar dagen laag als de groene periode voorbij is. We gaan altijd door tot mijn temperatuur weer hoog is. Volgens mij duurt mijn luteale fase maar 10 dagen, maar ik heb ergens gelezen dat dat niet kan. Vandaar dat ik mijn cyclus niet helemaal begrijp. Voor de vorige zwangerschap had ik een hele mooie cyclus van 28 dagen en een luteale fase van 14 dagen en het was ook zo raak. Maar ja, een lichaam verandert naarmate het ouder wordt en twee zwangerschappen heeft gehad. :roll:
Wel krampen vandaag, maar geen bloedverlies. Maar zo begint het bij mij wel vaker, dus het zegt nog niets. Ik denk toch dat ik wel weer erg teleurgesteld ben als het niet raak is. Kun je me nog volgen? :oops: