Kusje, volgens mij kunnen de zaadjes tot 48 uur blijven leven in je buik, dus als je vandaag eisprong hebt gehad dan kun je nog best succes hebben hoor :-*
Het is weer een spannende tijd, he?
En ik ben uiteindelijk ongie geworden,Werd eerst wel grieperig ziek en dat blijft lekker lang aanhouden nu -.-
Oh Karin, wat jammer zeg. Ik hoop dat je je gauw beter voelt :hug:
he getsie karin,das niet leuk… :hug: beterschap en wie weet de volgende ronde…
Winnie heb jij je ei gevoeld deze maand of niet? Ik had eergisteren weer de bekende eisprong buikpijn en dat hield de hele nacht daarna nog aan. S’ochtends was het nagenoeg weg. Echt raar want vorige maand had ik de hele week buikpijn! Ik hoop maar dat het een goed teken is…ik heb ook niet echt vruchtbaar slijm gehad…snap er niet veel van,van m’n lijf :roll:
Het slijm is bij ook nog niet echt aanwezig, maar ik heb wel vanmorgen steken in mijn zij gehad. Ik heb geen idee of dat van de eisprong is. We blijven voor de zekerheid maar even doorklussen. Mijn temp was nog laag vanmorgen, dus de vruchtbare periode zit er nog niet op. Vorige maand was mijn eisprong ook twee dagen later dan ik had verwacht, dus ik snap ook niet veel van mijn lijf :think:
lastig he, het is echt een gok, en dan nog maar hopen dat alle omstandigheden goed zijn anders kunnen we klussen wat we willen,maar dan lukt het nog niet. Nou ja, het is al 4 keer gelukt dus nu zal het ook wel lukken
Heb jij wel elke maand een paar dagn echt vruchtbaar slijm dan? Ik niet echt geloof ik,heb er wel op gelet maar nooit echt vruchtbaar slijm gehad… :think:
Ik heb het steeds op momenten dat ik het niet verwacht, bv een week nadat ik eisprong heb gehad en een week voordat de ongi moet beginnen. Ik hou dus mijn temperatuur bij, want op het slijm kan ik volgens mij niet vertrouwen.
Hallo Allemaal!!
Vinden jullie het goed dat ik met jullie kom mee kletsen?
Wij gaan ook voor de derde. Ik hoop dat het deze maand natuurlijk direct raak is, maar dat hopen we allemaal he?!! Al moet ik zeggen dat onze vorige zwangerschappen allemaal direkt raak waren, direkt de eerste maand zeg maar. Maar dat zegt natuurlijk niks over een volgende keer.
Ik tussen m’n beide kids in nog een miskraam gehad, vond ik overigens best nog wel heftig, met 8 weken was het afgestorven en toen ben ik met 11 weken gecureteerd omdat het niet vanzelf los liet.
Maar ik ben een blije moeder van 2 hele lieve kids (vinden we dat allemaal niet hihihi) en we hopen dat we er nog een derde bij krijgen…
Nou succes allemaal en we :thumbup: :thumbup: :thumbup: natuurlijk ook voor iedereen!!
Groetjes Tessa
Hoi Tessa! Natuurlijk mag je mee kletsen, welkom bij ons clubje,gezellig!
Winnie,heb je al wat aan je temp gemerkt? Ik heb sinds vandaag opeens vruchtbaar slijm. Moet dan je ei nog komen of is ie dan al geweest??
oww…nou lees ik dit weer ergens
"Als het baarmoederhalsslijm en de middenpijn weer verdwenen zijn, is de eisprong achter de rug. Dan is het voor die maand te laat om nog te vrijen voor een baby. "
hoe kan ik dan vandaag pas vruchtbaar slijm hebben??? :think:
Ik heb ongeveer 3 dagen geleden die middenpijn duidelijk gevoeld,en toen had ik geen vruchtbaar slijm…pfff…om het makkelijk te maken zeker… :roll:
Ohh Kusje, om gek van te worden, he? Ik had de steken dinsdag en gisteravond wat slijm, maar vanmorgen was mijn temp nog laag. Die gaat binnen 24 uur na de eisprong stijgen, dus ik ga er nog van uit dat ik nog steeds vruchtbaar ben. Dat slijm is volgens mij een teken dat de eisprong eraan zit te komen.
Tessa, welkom hier! Leuk dat je mee komt schrijven. Ik zie dat je kids ongeveer dezelfde leeftijd hebben als die van mij, maar dan omgekeerd (mijn oudste is een zoon en mijn jongste een dochter). Leuk is dat he, die kleintjes. Ik hoop ook voor je dat het meteen raak is deze maand. Dus jullie kiezen er ook voor om de kids gauw achter elkaar te krijgen. Wij willen dat graag omdat de kids dan veel aan elkaar hebben en bovendien zullen er twee een kamer moeten delen en dat is ook makkelijker als de leeftijd niet zo veel verschilt. En nu hebben we alle babyspullen nog in huis, dat maakt het ook makkelijker.
Wat doe je in het dagelijks leven? Werk je ook?
ja, inderdaad om gek van te worden :wall: we hebben vandaag na 3 dagen weer"echt" geklust. Ja, en eergisteren ook,maar dat telde niet als je begrijpt wat ik bedoel :oops:
Ik ben ook beneiuwd naar wat je doet Tessa!
Hallo allemaal!!
Gezellig hier, kan ik toch met iemand mijn gedachten delen! In mijn omgeving lukt dat niet omdat niemand weet dat we “bezig” zijn.
Jullie waren nieuwsgierig wat ik voor beroep heb, ik ben huismoeder. Ik wou eerst wel werken, maar omdat ik niet echt een opleiding heb verdien je niet zoveel en dan zou ik evenveel geld kwijt zijn aan opvang dan dat ik binnen haal. Nou toen was de keus voor mij makkelijk, ik geniet zo van de kids!! Ze zijn ook zo weer groot he?! Die babytijd had van mij wel wat langer gemogen, al was het niet altijd genieten. Ze zijn allebei huilbaby’s geweest, m’n dochter de eerste 6 weken en m’n zoontje 4 maanden.
En nu hopelijk gauw weer een beebje…
Ik dacht dat ik afgelopen zondag m’n eisprong had, en we hebben toen ook geklust :inlove: En nu heb ik vanaf maandag superzere borsten :oops: wie weet… Nog tien daagjes wachten, en dat vind ik altijd het moeilijkste he, je voelt vanalles en dan nog zo lang moeten wachten voordat je kunt testen.
Ik ben even de naam kwijt, maar leuk he we lopen inderdaad gelijk op qua leeftijd van de kids. Ik vind het ook heel leuk om ze kort op elkaar te hebben, als je toch een keer in de luiers zit, dan liever snel achter elkaar. Hoe oud/jong ben jij eigenlijk? Ik ben 23.
Nou succes allemaal en klusse!!
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Greetz Tessa
Heerlijk, huismoeder! Ik moet helaas wel werken, omdat we een paar jaar geleden een huisje gekocht hebben en de hypotheek betaald moet worden. En ik heb een man die ook parttime wil werken om bij de kinderen te kunnen zijn :inlove: Dus we werken allebei parttime. Soms vind ik het wel jammer en zou ik ook huismoeder willen zijn, maar op het werk ben ik toch Winnie en niet moeder en dat is soms ook wel even lekker. Ik werk maar drie dagen en ik heb een hoop vrije dagen en de mogelijkheid om thuis te werken als ik een kindje ziek in bed heb liggen, dus ik heb niets te klagen.
Het is inderdaad leuk om hier te kunnen kletsen. Bij ons in de omgeving weet ook niemand het. Daar ben ik wel blij om, aangezien het dit keer niet zo snel gaat als de andere keren. Dan blijf je maar vragen krijgen, he?
Tessa je bent nog lekker jong ,heelijk! Hoe oud ben jij eigenlijk Winnie? Ik ben 33 ,waarschijnlijk een van de oudste haha! Het lijkt me overigens heerlijk om fulltime voor de kinderen te zorgen,al is het ook wel zwaar. Ik ga soms wel echt ff voor de rust naar het werk en ik kan ook lekker lachen met m’n collega’s dus het is er ook echt even “uit” zeg maar. Maar als ik de keuze had… :mrgreen: (nou,misschien dat ik dan een paar uurtjes zou willen werken denk ik,das dan nog wel te doen)ik weet altijd alles zo lekker zeker he… :?
Ik werk gemiddeld 20 uur per week (om het weekend, elke vrijdag, en woensdag morgen) Maar toch voelt het alsof ik huismoeder ben, Heerlijk om bij de kids te izjn! Maar toch ook wel lekker als ik weer kan werken hoor… Heb ook geen (voltooide) opleiding, werk in de keuken, maar we halen er wel veel uit hoor: de kinderopvang is maar 1 dag in de week, en daar betalen we minder dan een tientje per kind, per keer voor… De rest krijgen we allemaal terug! En in het weekend natuurlijk toeslag, dat scheelt ook…
Spannend Tessa, zou gaaf zijn als het raak is!!
Ha ha, Kusje, af en toe denk ik dat ik stiekem berichtjes type onder jouw naam (volg je hem nog?) :lol:
Ook ik ga wel voor de rust naar mijn werk en ik zou het contact met mijn collega’s ook niet willen missen. Grappig dat je het zo omschrijft, ook ik denk soms dat ik wel zou willen stoppen, maar het andere moment vind ik het gewoon heerlijk om even te mogen werken. En die gevoelens wisselen soms per minuut! :eh:
En ehh… ik word in november 33, dus je bent wel de oudste hier denk ik, maar we schelen niet zoveel.
Edit: temp was nog steeds laag vanmorgen, dus het lijkt erop dat ik nog geen eisprong heb gehad. Mijn man wil eigenlijk een avondje vrij vanavond, maar ik denk niet dat ik hem die ga geven, want het zal net de laatste mogelijkheid zijn deze maand… :think:
Miranda, fijne werktijden heb jij trouwens. Dat is straks lekker te combineren met de schooltijden van de kinderen, toch?
hay hay
ben ik ook weer eens, mijn berichtenmelder doet t blijkbaar niet meer.
hier gaat alles zijn gangetje wat het kindjes maken betreft hahaha.
We klussen ongeveer om de dag dus dan zou je denken dat we toch een keer raak moeten schieten he.
ik heb ovu-testjes in huis liggen maar tjee wat werken die dingen raar, ik heb er nu 3 gedaan en maar op 1 kwam een lichte ( dus nega) streepje, die andere 2 zijn volgens mij mislukt.
Gister een rotdag gehad, mijn papa belde me om kwart over 8 smorgens, dus ik had al zon voorgevoel dat er iets was want normaal belt hij nooit zo vroeg.
Wat blijkt nu, ze hebben mijn pap zijn auto die nacht weggehaald en in het winkelcentrum een ramkraak gepleegd, met zijn auto :evil:
Gelukkig hebben ze m niet verder meegenomen maar IN de winkel laten staan.
Nou denken jullie mischien , tis maar een auto, maar mijn pap is met de VUT en heeft helaas echt niet de centen om ff een andere auto te kopen ( mocht ie totallos verklaard worden)
Hij reed een oud wagentje dus qua verzekeringsgeld komt er niet zoveel terug ( dagwaarde ).
Het was zijn lust en leven om lekker met de auto te gaan touren, met mijn kindjes ergens heen rijden enz enz, dus tsja hij is echt helemaal over zijn toeren…
Hopelijk word de auto niet totalloss verklaard, dit moeten we nog afwachten omdat de wagen nog onder politiebeheer staat.
Heftig dagje dus …
Hoe gaat t verder met jullie ???
groetjes
Hallo allemaal!!
Hey volgens mij ben ik de jongste dan! Ik heb altijd al jong moeder willen worden, was ook al vroeg “rijp” zeg maar, toen ik 15 was had ik al verkering met mijn mannetje!! Wat traditioneel he?!
En over dat werken gesproken, wij moeten altijd wel elke cent omdraaien voordat we et uitgeven hoor, tegenwoordig is alles ook zo duur geworden, maar de lonen gaan niet de lucht in he?! he, ik lijk wel zo’n ouwe oma te klagen…
Maar dat maakt voor ons niet uit om voor een derde te gaan hoor, het lukt allemaal en we gebruiken gewoon tweedehands kleren, als ze de liefde maar krijgen toch?
Hey en winni hartstikke fijn man als er bij jou een kindje ziek is dat je thuis mag werken!! Dat kom je toch niet vaak tegen. Fijne baas heb je!!
En tijgertjuh wat rot van je pa zeg!! Waarom pakken ze ook altijd de ouderen mensen, vind ik altijd zo zielig he?! Het is te hopen dat de auto nog heel is ja, want de dagwaarde van een oude auto is altijd laag en ja verzekeringen…
Ik heb nog steeds hele zere (.)(.) :oops: Vind het wel een beetje raar, want als je goed kijkt had ik dat dus al twee weken voordat ik ongesteld moet worden, beetje vroeg he?! Normaal gesproken heb ik dat een paar dagen voordat ik ongesteld moet worden. Maar ja wie weet houd mijn lichaam mij voor de gek? Ik ga in elk geval testen via internet bestellen, ben altijd zo bang om bekenden in de winkel tegen te komen he?! En het is stukken goedkoper!
Nou ja, we kunnen weer niks anders doen dan afwachten :lol:
Nou we gaan er voor he?!
Groetjes Tessa