wie gaat er ook voor een derde kindje?

hay

Hier vanmorgen bloedverlies, lichtroze en buikpijn. :frowning:

Ik snap er niks meer van want als dit mijn ongi is ben ik gewoon een hele week te vroeg…

Ook heb ik superlast van mijn onderrug wat ik normaal nooit heb als ik ongi moet worden.

We wachten af, al heb ik nu zelf t gevoel dat ik naar de volgende ronde ga…

Kusje, mijn jongens zijn 9 jaar en 2 jaar , hun vader woont niet meer bij ons.

Ik heb sinds anderhalf jaar een nieuwe vriend waar t helemaal geweldig mee klikt en die wil heel graag een kindje van ons saampies.

En tsja kinderen zijn me lust en mijn leven dus een derde wondertje is zeker welkom…

groetjes

Hoi meiden,

Ik kreeg geen melding meer dat hier berichtjes geplaatst werden, dus ik heb even wat gemist.

Tijgertjuh, welkom hier meid. Ik ga heel hard duimen voor je dat het een innestelingsbloeding is. :pray:

Karin, vervelend is dat he, dat afwachten. Ik was afgelopen maand ook een paar dagen overtijd en had er zelfs al twee testen tegenaan gegooid, maar toen kwam het alsnog. Ik duim voor je dat je meer geluk hebt.

Kusje, wij mogen weer he? :wink: Het moet er maar eens van gaan komen, hoor. We zijn al sinds januari bezig, ik vind het lang genoeg zo. Maar helaas hebben we er niets over te zeggen. We doen ons best, meer kunnen we niet doen.

vaag heel vaag, vanmorgen bloed verloren en buikpijn, later in de middag niks meer en ook geen buikpijn meer…

Is dit nou een hele korte ongi, een innesteling of houd me lichaam me echt voor de gek…

ik had een week lang die gekke krampen…en mestal duidde dat voor mij op een zwangerschap.Nu ging alleendie krampen weer weg,en heb ik nog steeds een negatieve test…

Tijgetjuh, raar hoor, het klinkt niet als een gewone menstruatie vind ik,maar ja, ik wil je ook geen hoop geven zodat je straks extra teleurgesteld bent… :? lastig hoor…over een paar dagen toch maar een testje doen denk ik… :pray:

Winnie, we gaan ervoor he!! Vanaf januari is idd al lang genoeg ja. Voor ons is het de tweede ronde pas,maar toch mag het nu wel van me :mrgreen:

goedemorgen allemaal

Testen is niet meer nodig, net toen ik opstond en naar de wc ging was t een duidelijke zaak.

Ongi is doorgezet, dus op naar de volgende ronde.

Dit is mijn eerste ongi zonder de pil dus dat zal de rede wel zijn dat ik een week te vroeg ben.

Het positieve is dat ik vanaf nu weet dat mijn cyclus op gang gekomen is.

Hoe gaat t met de rest hier ???

groetjes

Tijgertjuh :hug:

Jammer meid.

Karin, wat gek dat je overtijd bent en nog geen positieve test. Misschien maak je gewoon nog niet genoeg van het HCG-hormoon aan. De duimen draaien hier nog volop.

Kusje, het feest is weer begonnen, he? :mrgreen: Ik vind het soms wel wat vervelend hoor. Mijn cyclus loopt niet helemaal gelijk met de banner (afgelopen maand was mijn vruchtbare dag volgens mijn temp twee dagen later), dus we “klussen” maar gewoon heel regelmatig. Omdat het al een tijdje duurt, is het soms een beetje geforceerd en dat vind ik wel jammer. Ik kan niet wachten tot ik zwanger ben en we alleen nog maar vrijen omdat we er zin in hebben. Je moet er wat voor over hebben, he? :think: :mrgreen:

Vanmorgen zijn we lekker naar de stad geweest met ons viertjes. Arwen heeft een hele mooie winterjas van de H&M en Quint heeft een stoere trui gekregen voor de winter. En ik heb mooie stoere laarzen zonder hakje. Die wilde ik graag, omdat ik zo veel loop met de kids en dan loopt een platte schoen toch veel beter. Bovendien kan ik dan als ik straks een dikke buik heb beter op deze laarzen lopen. Een slimme meid is op haar toekomst voorbereid, he? :wink:

Hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend?

Tijgetjuh…balen meis!! volgende ronde raak?

Winnie, ik begrijp precies wat je bedoelt zo voel ik het ook soms. Dan heb ik niet echt zin en ben ik moe en dan denk ik: Ja maar straks is het een gemiste kans’ laten we het maar wel doen. En meestal komt het dan wel goed maar toch he… :oops:

nog even en we gaan de wachtdagen weer in…

vandaag is m’n oudste zoontje 7 geworden,dus veel visite gehad,heel gezellig maar ben blij dat t weer achter de rug is pfff. Volgens jaar zet ik een kado’tjes brievenbus neer en een taart ernaast met een bordje: bedien jezelf" :mrgreen:

gelukkig heeft m’n zoontje het prima naar z’n zin gehad!

Gefeliciteerd met je zoon, Kusje. Zeven jaar alweer, wat een grote kerel heb jij! :wink:

Ha ha, dus het komt jou ook bekend voor. Het komt inderdaad meestal wel goed, hoe moe of ziek we ook zijn. Want inderdaad, stel je voor dat dat net het moment is.

Ik heb trouwens een heel goed gevoel deze maand. Volgens mij wordt het een vruchtbaar maandje! :pray:

Dankje Winnie, ja het is al een hele kerel idd! Wilde een sterrenkijker en boeken over planeten enzo haha komt wel goed met m!

Heb je een goed gevoel over deze maand? Hoe komt t? Voorgevoel ofzo? Ik hoop het zo voor je :pray: en natuurlijk ook voor mezelf :lol:

Tsja, ik weet het niet ,kan er nog niet zoveel over zeggen,ik voel wel weer die buikpijn van het groeien van het eitje,dus binnen nu en een dag of 3 zal het zover zijn denk ik,superspannend weer! heb jij ook dat je jezelf aantrekkelijker voelt rond je ei? En dat je huid mooier oogt? Ik wel,dan doe ik echt meer moeite om er goed uit te zien enzo,echt grappig :mrgreen:

hay hay

Winnie en kusje ja tis zonde maar hopelijk volgende maand raak.

Al moet ik wel zeggen dat ik t vreemd blijf vinden.

Na 1 ob, was t alweer over…

ik ga me niet blij maken verder , ik zie dit maar als een rare ongi omdat dit de eerste keer zonder de pil is.

Wel wordt ik al een paar dagen s;avonds misselijk en mijn temp is dan ook hoger als normaal, en ik heb dan een gloeiend hoofd.

hopelijk ga ik niet ziek worden want daar heb ik dus helemaal geen zin in hahahaha

Kusje nog gefeliciteerd met je zoontje zijn verjaardag

groetjes

Tijgetjuh, das wel heel kort hoor,na 1 ob vol zou ik toch zeker geen menstruatie noemen. Als ik jou was zou ik over een paar dagen toch eens testen…

Inderdaad Tijgertjuh, 1 dag is wel heel kort. Spannend!

Tijgertjuh, hoe is het?? Nog bloedverlies gehad? En Winnie, lekker aan de klus net als ik ? hahahaha! :mrgreen:

Ik heb helaas weer een griepje te pakken, dus het kost wat meer moeite, maar ja, we zijn wel aan de klus :mrgreen:

Tijgertjuh, ik ben ook nieuwsgierig!

ow beterschap dan maar Winnie…ik las ergens dat dat gelukkig geen invloed op je eitje heeft! :slight_smile:

Dankjewel :-* .

Dat is goed nieuws, daar hoopte ik al op. :wink:

hay hay

Ik heb alles bij elkaar 3 ochtenden bloed gehad, en in de middag was t weer weg, dus ik heb na t avondeten vandaag toch maar een test gedaan , maar helaas negatief.

Dus het was echt een ongi, op naar de volgende ronde en hopen dat t dan mischien raak is…

Winnie veel beterschap, hopelijk ga je er niet al te lang last van hebben.

Ondanks dit veel klusplezier.

Kusje ook veel klusplezier, dat er maar mooie beebjes op mogen volgen.

Wij zijn ook weer lekker aan de klus ook al is t nog lang niet mijn groene periode hahha tis ook veel te lekker :oops:

groetjes :smiley:

@Tijgertjuh74 wrote:

Wij zijn ook weer lekker aan de klus ook al is t nog lang niet mijn groene periode hahha tis ook veel te lekker :oops:

Oefenen is ook heel belangrijk hoor :mrgreen:

Jammer Tijgertjuh, ik hoop ook voor jou dat het de volgende ronde raak is :-*

Hahahahaha Tijgertuh! Lekker door klussen hoor, is veels te leuk!! :mrgreen:

Wij hebben gisteren niet geklust,ik hoop dat het geen kwaad kan,we doen het om de dag zo’n beetje en soms elke dag,maarja stel dat mijn ei vanmiddag is geprongen dan helpt het niet dat we het eergisteren hebben gedaan of wel…pfff…had ik maar een luikje in m’n buik… :frowning: