Veel plezier met de film Kusje.
Met ons is alles goed. Quint is vandaag voor het eerst naar de psz geweest. Hij vond het prachtig, maar ik zag er wel tegenop hoor. De psz zit in hetzelfde gebouw als de basisschool en het ziet er zo groot en druk uit. Maar hij heeft zich goed vermaakt en hij heeft nieuwe liedjes geleerd en zijn eerste vieze woord (hondendrol). Ik vind het moeilijk om hem los te laten, maar ik ben zo ontzettend trots op hem dat hij het maar gewoon doet allemaal. En nog zonder te huilen ook. Mijn dappere manneke :inlove:
hahhaha dat bankavondje heb ik ok gehad mat mijn man!Ik was onverwacht vrij van mijn werk en wilde film gaan kijken met me man.Heerlijk om naast je eigen adonis ongegeneerd te kunnen kijken naar een stuk of drie anderen (Brad,George en Matt)
En nee,ben nog steeds niet oingesteld maar merk nu ook weinig meer van lichamelijke kwaaltjes…
Hey Winnie, vandaag had mijn jongste zoontje ook zijn eerste dag op de voorschool! Alleen moest hij wel huilen toen we weg wilden gaan, zoow…m’n hart brak…dat had hij bij de gastouder nog nooit gedaan,dus was het niet gewend van hem! gelukkig was het zo weer over en heeft hij lekker gespeelt en zijn oogjes uitgekeken! Ik zag trouwens net pas dat jou zoontje een maand ouder is dan mijn jongste haha leuk zeg!
Karin, lekker he zo’n avondje en wat een hunks die mannen hehehehe! Ik vind george echt grappig kijken soms met z’n hondenogen! :lol:
Nou, wij mogen weer bijna aan de klus jippieeee!! Ga je nog wel testen Karin?? ben helemaal niet nieuwschierig :liar:
Maar dat zegt niet veel Karin: bij de erste had ik gevoelige borsten, rommelende buik en misselijk, bij de tweede iets minder, en nu helemaal niks! Op 1 keer plotseling overgeven dan, maar dan is echt: he? ik ben misselijk! Spugen, en weer over… Moet wel zeggen dat ik daardoor ook telkens vergeet dat ik zwanger ben, dan schieten me ineens dingen te binnen als: moet wel de kraamzorg op tijd regelen! Wil wel op tijd een naam hebben! Of, hoe gaan we dat eigelijk doen met de kamerverdeling?
Maar nu denk ik, tijd zat :mrgreen:
Karin, spannend hoor. Wanneer ga je testen?
Kusje, hoe is de eerste dag gegaan? Quint had het vandaag wel moeilijk helaas. Hij huilde heel hard toen ik weg ging. Ik heb om het hoekje even gewacht en ik hoorde hem gauw niet meer. Later hoorde ik dat hij zich weer erg goed vermaakt heeft.
sorry miranda, ik was even in de war met de namen :oops: ik bedoelde natuurlijk met dat bankavondje karin en dat testen ook. heb het maar even aangepast… :roll:
zielig he Winnie, dan breekt je moederhart wel ff he…
verder ging het met Binck wel goed hoor,hij zag van alles en nog wat en liep van hot naar her hahaha! Supergrappig dat Quint z’n eerste vieze woordje op “school” heeft geleerd hahaha! Hij mag nu donderdag weer, en Quint? Ik moet zeggen dat ik het ook wel even lekker vind hoor, heeeel eventjes m’n eigen ding doen zonder dat er weer eentje valt ofzo :oops:
Quint mag maandag weer. Vandaag zijn de kids naar het kdv en dan tot maandag zijn ze thuis. Heerlijk hoor, om even je gang te kunnen gaan. Bij mij gaat dat niet, ik neem er nog eentje mee naar huis. Het duurt nog een jaar voordat zij naar de psz gaat en dan hoop ik weer een andere mee naar huis te mogen nemen :mrgreen:
Dus als het mee zit duurt het nog een jaar of 3 voordat ik af en toe een ochtendje voor mezelf heb
ik snap niets van mijn cyclus…
Voor mijn derde zwangerschap had ik regelmatige cyclus.Erna ook,maar het klopt niet met wat ik normaal heb als gevoel.Als ik het gevoel kreeg dat ik ongie werd,werd ik het ook binnen een dag.Nu nog steeds niet en had ik die krampen een aantal dagen.Nu blijk ik na veel rekenwerk wel op gisteren te zijn uitgerekend voor me ongie,maar voel ik niets aan mijn lijf en buik en borsten.-.-.We heb ik die krampen wel gehad de afgelopen dagen.
Ik ben wel brak en doodop,maar dat kan ook te maken met mijn dagen die ik draai.
En wat ook niet echt helpt is Desert Rose van Sting,lekker melancholiek enzo…Ben erg down nu…
oww Karin :hug: vreselijk he die onzekerheid…hopelijk heb je toch een posi test over een paar dagen! We duimen keihard voor je hoor!! Koppie op!
Ik heb een tijd geleden op ****************** besteld, 3 stuks voor 3 euro ofzo. Eerste keer te vroeg getest, daarna wel raak. Maar dan vind ik het niet zonde van de test zegmaar :mrgreen:
Edit: link verwijderd door beheer
hey dames! Alles o.k met jullie, het is zo stil…? Zooo…ik heb me vannacht toch een brakke nacht gehad pffff ! Onze jongste is ziek en wilde echt niet slapen, hij was echt heel sneu,met koorts en alles.Uiteindelijk heb ik m maar bij ons in bed gelegd,dan konden wij toch ook nog een beetje slapen (normaal ben ik er echt op tegen om de kinderen bij ons in bed te leggen,maar dit was echt zooo zielig dat ik dacht: nou vooruit,voor 1 keertje dan…)gelukkig sliep hij toen nog even,maar ik voel me nu wel een oud wijf zeg :?
Ik heb sinds gisteren weer lichte buikpijn,dus ik denk dat er weer een nieuw eitje aan het groeien is…de klusperiode komt er weer aan!
Karin,hoe is het nu met je?
Lamlendig,leeg en doodop.Verdrietig,labiel en stuk.Ja,dat zijn wel de woorden ongeveer.Ik las vanmiddag een verhaal van een stel ouders die hun twee kinderen verloren in een brand bij hun thuis.De zoon had met een aansteker zitten spelen en zonder dat de moeder dat wist zijn kamer in meegenomen waar hij met zijn zusje slaapt.Kennelijk is het matras gaan smeulen en zijn de kinderen door de rook overmant en gestorven.Hun ouders lagen nog te slapen toen het gebeurde.Die mensen zijn ontroostbaar.En ik nu ook…vaag he?Dat bedoel ik dus met labiel.Verschrikkelijk dat mensen dit mee moeten maken.Je eigen kinderen begraven…
Maar goed,ik heb net twee testen gekocht bij de etos.Eens zien straks.Belachelijk trouwens dat je voor merken meer moet betalen,terwijl ze hetzelfde zouden moeten vertellen,elke test weer…
Daarom heb ik ze ook besteld via i-net…
Maar wat verschrikkelijk is dat! Heb dit verhaal al een keer eerder gehoord, ook met aansteker spelen op een matras… Echt verschrikkelijk! Ik kom hier ook weleens een aansteker tegen, bijvoorbeeld in de badkamer: zo’n vage plek, maar daar gooit vriendlief dus zijn zakken leeg voor het de was ingaat… Maar ben al een keer pissig geworden dat ie met bepaalde spullen heel voorzichtig moet zijn: aanstekers, pennen, zijn schoensmeer en scherpe dingen zoals een punaise… De rest heeft hier wel een vaste en veilige plek, maar ik heb geen zin Ãedere ochtend het hele huis na te lopen of meneer niet iets heeft laten slingeren :roll:
Hier gaat het verder goed. Vanmorgen naar de grote speeltuin geweest, kids vermaakten zich wel. Daarna kibbeling gehaald voor de lunch en de jongens op bed gelegd: Jayden slaapt vaak smiddags niet meer, maar als we een hele ochtend buiten zijn geweest wel :mrgreen: Heerlijk, ff een uurtje rust. Maar eigelijk loert de de afwas nog :shifty:
Ik heb net getest,en volgens die test ben ik niet zwanger
Nu eens afwachten of mijn ongie weer op gang komt :S
hey karin, wel balen zeg…heb je niet te vroeg getest? Hopelijk wel…en anders hopen dat je maar snel ongesteld wordt. ben je voordat je ongesteld wordt ook altijd zo neerslachtig? Anders weet je namelijk al wel een beetje of je wel of niet zwanger bent. Ik heb het wel voordat ik dus echt ongesteld wordt,maar als ik zwanger ben heb ik het veel minder,dat was bij mij de vorige keer al een seintje. En niet meer van die enge verhalen lezen hoor, gatsie bah!
hallo allemaal
ik ben alexandra en trotse mama van 2 knullen.
Ook wij gaan voor een derde wondertje.
Mijn NOD is over 7 dagen en ik ben eigenlijk goed zenuwachtig, ook al is dit pas de eerste ronde, je weet maar nooit he
groetjes
Spannend Tijger!!
Welkom tijgertjuh! Spannende dagen voor jou! Jij hebt dus ook twee mannetjes,hoe oud zijn de jouwe?
Ach ja,we zullen wel zien.Ik ben de laatste tijd gewoon ook erg neerslachtig omdat we dus een heftig half jaartjehebben gehad.Ik denk ook nog niet dat ik het goed verwerkt heb.Maar goed,dag 5 en ben nog niet ongie dus te vroeg getest geloof ik niet…