wie gaat er ook voor een derde kindje?

Tuurlijk kennen wij Tessa nog.

Leuk dat je ondanks jullie beslissing toch nog even komt neuzen.

Succes met het huis en de keuze straks. Ook voor jullie is een 3de wondertje gegund. Misschien niet nu, maar hopelijk straks weer wel.

Goedemorgen allemaal

NOu hier denk ik de eisprong weer gehad… gisteren als het goed is…

maar tot mijn ontdekking bloedde ik vanmorgen eigenlijk wel het begin zoals een gewone menstruatie… beetje vreemd :think: :think: zal mijn cyclus nu deze maand ff lekker in de war gaan door na twee weken weer een menstruatie te krijgen?? het is namelijk niet roze maar echt rood

afgelopen donderdag begon het weer met buikpijn heb deze maand niet getempt …

dus ik wacht eerst die bloeden maar weer af hoop echt dat mijn lichaam nu niet ff zegt van we gaan ff in de war wezen argggg niet leuk dit

Liefs An

Hallo,

Mijn naam is linda en ook wij zijn bezig voor een derde. We hebben vorige maand de pil weggedaan, en nu moet ik vrijdag ongi worden. Maar ik heb een aantal klachten waardoor ik twijfel. Ik heb lichte krampjes, borsten voelen gevoelig en branderig aan, meer plassen (onzuiver) en moe. Maar ik las dat dit ook goed ontpillen kon zijn. wat denken jullie? gr linda

Ben ik weer…ik snap niet waarom ik geen bericht meer krijg via mijn mail…Zo blijf ik wel achterlopen natuurlijk.Meelezen is altijd leuk :).

Alles goed met iedereen?

Hé Karin, wat leuk dat je weer even komt neuzen.

Gaat alles goed met jouw(en je keuze)?

Met mij alles redelijk goed; de ene week heel erg blij omdat ik een positieve test in handen had(jeeeh echt waar) en afgelopen week benik in sneltreinvaart bij de gyn beland omdat de naar mijn idee simpele schimmelinfectie maar niet over wilde gaan en nu denken ze aan de ziekte van lichen. Een huidaandoening die vnl na de menopauze komt en niet erg prettig is, omdat hij vnl. op een vervelende plek zit. Omdat ik nu zwanger ben kan ik de enige therapie die ervoor is(sterkte hormoonzalven) nl. niet doen. Er zijn bioptjes genomen en over 1,5 week verwacht ik de uitslag of het het wel of niet is. Fingers crossed en genieten van het andere!!!

by the way karin, ben je toch weer bezig voor een kindje of staat je banner er per ongeluk nog? :silenced: Anders ben je al flink wat daagjes overtijd meis.

banner staat er nog per ongeluk.En nee ik ben niet ongie en ook niet zwanger,moet nog ongie worden.En het is zeker weten dat ik niet zwanger ben.We staan eigenlijk al een maandje stil door alledaagse dingen.Ritme weer vinden enzo…

Oké Karin, dacht stiekem dat je toch weer overstag was gegaan. Ik hoop dat jullie echt ooit weer zover komen dat het toch weer kan meis…

probleem is nu gewoon het financiele plaatje.Het is niet eerlijk tegenover onze omgeving en onszelf om toch door te zetten als je motieven niet op een goede basis staan.Ik hou de banner nog steeds aan eigenlijk om te zien wat nu weer de cyclus gaat worden.

mochten mensen dat willen kunnen ze lezen op mijn hyves,daar heb ik het hele gebeuren verwoord in mijn blogs.

Dank je :slight_smile:

www.goudlockje.hyves.nl

En nog gefeliciteerd btw :oops:

Ik heb je verhaal van het stoppen met proberen gevolgd, toen kwam ik hier ongeveer net rondneuzen.

Heftig hoor.

Bedankt trouwens. Het blijft voorlopig nog even spannend.

Heej hallo allemaal

wat is het ontzettend rustig hier…

Jaaa ook van mijn kant… had me eigenlijk voorgenomen niet zoveel te gaan schrijven de laaste week na mijn NOD dag toe… maar goed

Hoe voel ik me eigenlijk wel erg goed. Heb wat zere b(.)(.)pies heel af en toe wat krampjes onder in mijn buik, mij bukken als mijn broek dus wat strakker zit om mijn buik krijg ik wat een rot gevoel(misselijk kan je het niet echt noemen )

maar verder voel ik me prima nergens last van. dus ik wil eigenlijk niet te veel op die kwaaltjes die ik hier boven beschreeft doen… aangezien vorige maand mijn lichaam me erg voor de gek heeft gehouden…

Maar zoals jullie lezen let ik er ongemerkt toch weer op want ik weet ze precies hier te beschrijven.

het word gewoon een spannende week weer met gewoon maar afwachten. aankomende vrijdag gaan partner en ik lekker met ons tweenen zonder kindern een weekendje luxenburg en daar heb ik toch zin aan

zondag is ook mijn NOD dag dus word een spannend weekend

Liefs An

Hallo allemaal

zoals ik net heb gezien zijn de :twisted: :evil: :evil: gearriveerd en wel 3 dagen te vroeg :shock: :shock: :shock: Dit heb ik echt nog nooit gehad!!

dus mijn hele cyclus zal wel harry de warry zijn dit is voor het eerst sinds 6 jaar dat ik al van de pil af ben dat mij dit gebeurd

voel me beetje hopeloos eigenlijk en ik baal enorm!! na het weekend verander ik mijn banner morgen eerst weekend weg hoop dat me dat ff op andere gedachten doet komen

Liefs toch wel een verdrietige An

Balen meis!

Inderdaad erg jammer, Anneke!!!

Hallo allemaal!!

Het is voor mij alweer lang geleden…

Ben echt benieuwd hoe het met jullie gaat?

Groetjes

heyhey

Nog een keer een miskraam gekregen?Zie ik dat goed?Jakkie meis…

Hier zijn we opgehouden met dromen.De spullen gaan de deur uit.Iedereen om me heen is zwanger van hun derde kindje (alsof er een vloek op rust :frowning: ) en kunnen dan mijn spulletjes goed gebruiken.

Hoe is het met iedereen?

ah karin, wat vind ik dat rot voor je!!

wij willen nog steeds even wachten met een derde, maar nou is het (oeps) deze maand 1 keer mis gegaan, juist in de vruchtbare periode, dus weer afwachten, heb al wel getest, maar veel te vroeg natuurlijk :mrgreen:

Mocht het wel zo zijn, dan zijn we er wel hartstikke blij mee!!

Groetjes Tessa

Hihihi ik hoop dat het je gelukt is :stuck_out_tongue:

Het was een hele tijd stil hier.

Hoe is het nu met jullie meisjes??

Zoals jullie aan mijn banner kunnen zien ben ik inmiddels zwanger van nummer 3. Af en toe benauwd het mij nog wel eens, zeker als ik die ouders met maxi cosi’s op school zie sjouwen en nu is het nog zo makkelijk met 2 lopende al grotere kinderen.

Maar die kleine is o zoooo welkom hoor en ik ben er dolblij mee.

Ik denk dat ik hier maar niet meer moet komen…ik kan het nog niet echt scheiden van elkaar.Ik gun iedereen het van harte,en ik weet dat het bij ons niet gebeurd meer.

Ik zou nu een baby hebben van 2 maanden.Doet teveel pijn nog…

Succes all!