Hoi Hoi
Ja ik heb al een hele tijd getempt en ik weet zelf precies wanneer mijn ei komt maar goed we gaan nu nog ff zo door en anders over 4 maand ga ik weer beginnen met tempen niet voor ons zelf maar om een lijst van een half jaar mee te kunnen nemen naar de gynacoloog… maar goed eisprong heb ik standaar rond 13 de of 14 de dag want ik heb een hele preciese cyclus als ik doorgestuurd word is dat voor mij al een medische reden 1 eileider kwijt en de andere al een keer ontstoken gehad dus zullen ze toch gelijk daar naar kijken
doordat mijn rechter natuurlijk al een keer ontstoken is gweest kan het maar zo zijn dat er een vervorming of wat ook maar zit dan kan ik nog zo trouw een eisprong hebben als het zaadje er niet goed of het bevruchte eitje niet goed door kan naar de baarmoeder ja dan kan je nog zo goede eisprong hebben dat schiet dan niet op… mijn eisprong is helemaal prima dus of ze bij mij stipt gaan vragen om mijn temp curve vraag ik me dan ook af omdat ik gewoon zelf al wel precies kan zeggen waneer hij springt.
en ja dat komt elke keer weer precies over een met de temp stijging…
maar we gaan maar eerst zo verder oefenen en dan zien we wel weer dat word dus zeker pas op de leeftijd voor ons beiden van 34 dat we dan door zouden kunnen gestuurd mocht het niet spontaan gebeuren
Groetjes Anneke
Nou gelukkig maar Anneke! Het zou zo zonde zijn als je weer terug wordt gestuurd om te tempen. Vind dat echt gek. Maar ja, het zal allemaal wel.
Ik hoop dat het gewoon snel raak is en dat je snel een gezond derde kindje bij je draagt… :-*
En Kusje, ja ik heb een depressie gehad. Niet tijdens mijn zwangerschap, maar een postpartum depressie. Zo niet leuk en het duurde heel lang voordat het naar buiten kwam (heeft een hele tijd gesluimerd.) Maar uiteindelijk kwam na 7 maanden de grote dip.
Mijn huisarts wilde de diagnose ppd niet stellen, maar hij wilde mij wel aan de antidepressiva hebben. Nou daar heb ik toen mooi voor bedankt. :snooty:
Ik gaf borstvoeding en ik wilde die troep niet in mijn lichaam. Uiteindelijk zouden gesprekken met een psycholoog prima hebben geholpen, maar mijn ha weigerde mij door te sturen.
Dus uiteindelijk alles op eigen kracht (binnen ons gezin dan natuurlijk…) gedaan. Mijn dokter hoef ik dus ook niet meer te zien.
Zelfs het consultatieburo :shock: vond dit een misser van de eerste rang.
Mijn herstelproces heeft een jaar geduurd, terwijl het misschien een kwestie van een half jaar was geweest met de juiste hulp.
Dus, ik zeg: Ga naar de huisarts, en dan 1 bij wie je wel het gevoel hebt dat je terecht kunt. Bij wie je een goed gevoel hebt en bij wie je je verhaal kunt doen. Als hij/zij in ieder geval naar je luistert en een plan met je opstelt, ben je al halverwege…
Zodra ik weer het minste of geringste idee krijg dat het hier mis gaat, trek ik aan de bel. Van een andere huisarts wel te verstaan!
Meid, bellen dus…
Ik ben niet zo van meteen naar de dokter stappen, en het gaat vandaag ook weer redelijk dus ik kijk het echt nog even aan… maar…ik hou het echt goed in de gaten,ben niet van plan om het uit de hand te laten lopen!
En wat een stomme huisarts had jij dan zeg,wat waardeloos dat ie je niet gewoon doorverwees,maar wel aan de antidepressiva wilde hebben :shock: wel heel goed van je dat je er op eigen kracht uitgekomen bent!! Dat lukt lang niet iedereen!
Ik ben overigens olvarit verslaafd… :oops: :oops: ik eet soms wel 2 potjes per dag leeg… :?
Getver, Kusje… Daar moet ik dus echt niet aan denken!!! :sick: :lol:
kirsten hahahahaha! echt niet? Ooo…ik vind het ZO lekker! vooral de macroni potjes! :mrgreen:
uuuuuh olvarit potjes. gruwel. Jij liever dan ik. :mrgreen:
o, San ook al niet? hahahaha! En ze zijn toch zo lekker…vooral die toetjes ook…mmmmmmm! :mrgreen:
Geef mij maar McDonalds nu… :drool:
Heb een fotootje van ons spruitje; hij doet het!!! :inlove:
Niet de mooiste kwaliteit, maar wel leuk om te zien!!!
Over 3 weken mag ik weer voor de termijnecho… :thumbup:
waauw Kirsten,wat mooi om te zien!!! geweldig!!!
Mac donalds kan me nu trouwens ook bekoren… :mrgreen: :mrgreen:
Ben ook helemaal verliefd!!! :inlove:
aahh…ja dat begrijp ik :inlove:
Hoe gaat het verder met je?
Hier begin ik eindelijk iets minder misselijk te worden.
Heb gisteren zowaar groente kunnen eten! :dance:
's Avonds op de bank helaas wel weer kokhalsneigingen, maar alles binnen weten te houden. :sick:
Ben benieuwd wat vandaag brengt! :think:
Yes, ook hier kan ik melden dat wij ook over een poosje een 3de frummel in onze handen mogen sluiten.
nou ja, als de natuur ons natuurlijk een handje helpt
Spannend San2001!!!
san, gefeliciteerd hoor!!
hoi hoi, kennen jullie me nog :oops: :oops: :oops: :oops:
Hoe is het met jullie, kheb helaas niet veel tijd gehad om weer effe te kijken bij jullie, zijn druk bezig met verbouwing, en na die miskramen had ik er eigenlijk nog niet zoveel zin aan.
We wachten toch nog echt even om voor een derde te gaan. Ik vind het fijn om te lezen dat het met de meeste gelukkig goed gaat!! (wat zwanger zijn betreft dan he?! Overigens voor degenen die het nog niet zijn, ik hoop dat het gauw mag lukken bij jullie!)
Ik vind het trouwens nog wel steeds moeilijk om nu zwangeren te zien hoor, dan denk ik dat had ik ook kunnen hebben, pff best moeilijk… Lichamelijk voel ik me best wel goed, wat sneller moe, maar verder mag ik niet klagen! Zo gauw ik tijd heb zal ik alles even bijlezen, want kben echt benieuwd hoe et met jullie gaat, en misschien dat ik dan weer even mee kan kletsen, tis maar net hoe m’n psyche is he?!
Nou ik duim voor jullie allemaal, en ik hoop weer tot gauw!!
Groetjes Tessa
jippieeeeee!! we hebben een prachtig kloppend hartje op de echo gezien!
:inlove: :inlove: volgens de echo ben ik nu ruim 7 weken zwanger, iets verder dan ik zelf gedacht had dus! We zijn zoooooo blij!
Hoe gaat het met jullie??
Lekker Kusje!!! :thumbup: :inlove:
Even showen hoor!!!
Heerlijk hè, om je mini even te bespieken… :mrgreen:
Hoi Allemaal
Kirsten alles goed met je?
Kusje wat super dat je echo zooo super leuk was en goed was.
Tessa meis neem de tijd en zie hoe je gevoel er straks bij is ik herken je gevoel wel heel goed… het is en blijft zoww dubbel… sterkte met keuze’s maken :hug:
Jullie hebben van mij ook ff niks gehoord … heb het wat druk gehad maar kon ook momenten de puf niet echt vinden
Hier alles wel goed gaat zijn gang in alles … de klus periode zit er weer aan tekomen maar ga er deze maand niet zo bij stil staan proberen niet op kwaaltjes te letten… heb ik me voorgenomen. ahum zal niet makkelijk zijn maar goed poging wagen.
Mijn lichaam heeft het wel aflaten weten na de vorige maand dat ik daar niet meer op kan vertrouwen.
in dec gaan partner er ik lekker met ons tweenen ff een weekend weg het weekend van 12, 13, 14 dec gaan we weekendje hotel in luxenburg… dat is wel iets waar ik naar uit kijk… dat is tevens ook mijn rot weekend waarin ik weer zal weten na deze ronde hoe het er voor zal staan
nou meiden hoop dat met jullie alles toppie gaat
Liefs Anneke :-*
Tessa, meis…tuurlijk kennen we je nog,toevallig moest ik gisteren nog aan je denken! Alleen toen ik daarstraks in de haast m’n berichtje postte zag ik het jouwe niet :oops:
Ik vind het echt vervelend voor je dat je het zo moeilijk hebt af en toe, ik gun je echt nog een wondertje! Vind het knap dat jullie zo bewust de keuze hebben gemaakt om te wachten met een derde,makkelijk zal het niet zijn.
Hoe is de verbouwing eigenlijk verlopen?
Kirsten, ik was zo trots toen ik dat kleine dappere hartje zag kloppen!! Mijn man en ik liepen allebei met een grote smile naar buiten… :mrgreen:
Anneke, fijn om weer wat van je te horen…ik voor je dat het deze maand toch echt raak zal zijn! En er even tussenuit doet vaakl wonderen hoor meid! :-*
Manlief en ik hebben heel goed gepraat. ik begrijp nu wat meer van zijn gedachtengang en betrek niet meteen alles op mezelf. We gaan met frisse moed verder en hij heeft beloofd om eerlijk en open te zijn tegen mij over bepaalde dingen. Het lucht op dat we veel hebben gepraat en dat daar ook ruimte voor is.
ga nu lekker even thee drinken!