wie gaat er ook voor een derde kindje?

he, karin rot voor je hoor, doe maar gewoon wat het fijnste voor je is, kzal je gepsreksstof wel missen, maar zoals je het al zegt misschien is effe niet nu even beter voor je. Ik wens je veel sterkte toe :hug:

En san, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! Echt hartstikke leuk, ik hoop dat ik het met (hopelijk minder dan een week) ook kan zeggen :mrgreen: , ik wacht nog met spanning af… :pray:

Hoe was je eerste echo dan?

Groetjes Tessa

Tjee Karin, heftig hoor. En te zien aan je reacties op bv. dit forum ben je er zeker nog lang niet overheen. Het kost tijd en neem die tijd. Heb je in je omgeving ook mensen met wie je erover kunt babbelen? Volgens mij is dat heeeel belangrijk.

Tessa, Ik heb inmiddels 4 echo’s gehad, maar de laatste was tijdens mijn vlokkentest, alweer bijna 5 weken geleden.

Qua chromosomen is alles goed en de kleine lag heerlijk te heen en weren en ‘zwaaide’’ nog even.

Nu pas weer met 21 weken een echo.

Dus nog even wachten geblazen.

Jij succes met evt. testen volgende week. Ik hoop het zo voor je.

Hoi mag ik me bij jullie aansluiten, ben niet een fanatieke schrijfster maar wel leuk dit topic.

Zal me even voorstellen. Ik heb twee kids een zoon van bijna 2 1/2 jaar en een dochter van bijna 1 jaar en een mk opkomst helaas. Afgelopen donderdag tweede echo gehad en daar zag het niet goed uit. Ik ben nu 7 weken zwanger en zeerwaarschijnlijk met 5 weken al missgegegaan. Ben er redelijk nuchter onder, maar dat is misschien anders als het vruchtje er dadelijk af is.

hoi, hoi,

Ik weet niet of hier nog wel gekletst wordt, maar ik wilde jullie toch even op de hoogte houden!!

De vorige keer was ik toch niet zwanger maar… nu wel.

We hadden het afgelopen maand 1 keer onveilig gedaan en het resultaat mag er wezen! :mrgreen: We zijn er dan ook hartstikke blij mee, we zaten afgelopen maand ook echt van zullen we nou wel of niet voor een derde gaan, we neigden meer naar wel dan niet, maar nu is et zeker!

We hopen alleen wel dat het deze keer goed mag gaan, probeer er in elk geval niet te veel aan te denken, even lekker op de rose wolk :inlove:

Hoe is het met jullie dan?

Groetjes Tessa

sorrie welkom, ik lees nu pas jou berichtje :oops:

Hopelijk wordt je gauw weer zwanger en dat het dan goed mag gaan!!

Gefeliciteerd Tessa !!! :thumbup:

Ik duim heel hard voor jullie dat het nu wel goed mag gaan.

Welkom, hoe is het nu?

Dank je san!!

Hoe is jou echo afgelopen? Die zou je toch krijgen als je 21 weken bent?

Groeties Tessa