wie gaat er ook voor een derde kindje?

dank je wel :lol:

net mijn jongens naar hun vader gebracht en onder het auto rijden zoooooowww’n buikpijn echt buikpijn dat ik dacht okeeee ditis wel ouderwets aan de rechterkant enorme steken haast echt pijnlijk …

pffffffffffffffffffffffff maak me zelf gek…

:wall: :wall:

ouderwets voor een ongesteldheid of voor een zwangerschap?

nou dit gevoel herkende ik normaal heb ik dat bij de ongesteldheid … kan me zo niet herinneren of ik dat nu ook ervoor heb maar wat ik wel weet is dat als mijn ongesteldheid eenmaal los is gekomen dat ik dan echt zulke extreme steken kan voelen en weeig en een raar gevoel in mijn buik…

weet je wat ik zo raar vind

ik heb s morgens wat last niet al te lang overdag gaat het aardig voel ik wel es wat… en s avonds is het steeds misse boel worden de steken meer de beroerdheid

o…nee he…niet ongesteld worden hoor…geen streepje meer zichtbaar geworden op de test?

Bij mij zijn s’avonds de klachten ook erger dan s’ochtends,vooral de buikklachten. Ben s’morgens wel vermoeider als ik uit bed stap,maar das nu redelijk normaal begreep ik.

Hee hoi

nee er is geen tweede streepje meer bij gekomen op de test…

ik weet het niet of ik ongesteld ga worden zo voelde het wel ff maar goed er is nog niks… :pray: :pray:

Dus dat het s avonds aan buikklachten meer toe kan nemen is wel normaal nou ja we blijven afwachtennnnnn

ja, meer kunnen we helaas niet doen…gaaaap…zo moe… :zzz: :zzz: :zzz: ben ff bezig met koken,maar het lukt me maar half…gek he, zo rond een uur of 5 nemen de kwaaltjes meestal toe. komt natuurlijk ook omdat ik de hele dag in touw ben met vanalles en nog wat,en niet echt aan rust toe kom…duik er voor de verandering maar weer vroeg in vanaaf… :zzz: :zzz:

Nou maar ff rustig aan en straks idd lekker aan toegeven meis :zzz: :zzz: :zzz: en idd lekker op tijd je bedje in…

ik hou jullie op de hoogte hoe het er bij mij voor blijft staan

Bedankt voor de steun

Liefs An

ik ga na het eten met manlief de kinderen op bed leggen en daarna lekker op de bank met een grote kop thee! Morgen werken, en s’avonds weer hier te vinden haha! hoezo verslavend… :oops: :oops:

o, anneke natuurlijk heel graag gedaan! het is fijn om hier tegen elkaar aan te kletsen en zeuren enzo,mannen snappen dat allemaal toch niet hehe :wink:

Hoi

Hier nog niks te bespeuren…na de extreme krampen van gisteren had ik het idee dathet gisteren door zou zetten had weer roze verlies…

gister avond bere moe…

Maar vandaag zijn alle kwaaltjes ffwat minder…de misselijk heid de zere borsten nog een beetje… dus kan er echt geen touw aan vast knopen

hou jullie op de hoogte

Liefs Anneke

nog niks anneke? :pray: :pray:

ben je wel vaker overtijd? :pray:

nee kusje nog niks :pray: :pray: :pray:

Maar heb het idee dat het morgen gewoon komt… gisteren alweer roze verlies… nu let ik daar anders niet zo op ahaha maar goed de momenten dat ik het normaal zie dan is het kort daarna ook wel bingo met de ongi…

maar witverlies is haast nihil … kwaaltjes zijn zo goed als weg haast geen zere borsten meer misselijkheid niet meer gemerkt af en toe nog wel iets steekjes maar dat kan ook voor de ongi zijn

dus ik denk zelf dat we door gaan naar de volgende ronde :wall:

dus we wachten toch nog even af … maar mijn hoop is wel beetje weg

liefs An

anneke, denk je dat echt? :shock: nee he…had je dan altijd dat voor je ongi de kwaaltjes weer afnamen? En al 2 dagen rozeverlies, en verder niks is wel typisch hoor. dat rozeverlies hd je al 4 dagen vor nod, en nu 1 dag overtijd…mmmmm :think: :think:

en Anneke?..nog steeds niks?? :shifty:

ja de duivels waren stipt van morgen :cry: :cry: :cry: :thumbdown: verander nog mijn banner

thanks voor de steun en het mee leven

liefs An op naar de volgende ronde

echt??? :shock: :frowning: :frowning: oooo…dat had ik totaal niet verwacht!! je klonk zo zwanger… :frowning: dikke knuffel hoor… :hug:

gos… :frowning: nou…dan maar weer op naar de volgende ronde meis… :hug:

Ja kusje echt waar ik baalde wel ff stevig maar goed wel weer ff goed over gepraat hier maar goed dat heeft bij mij de nodige reden die jij al wel een beetje weet

we houden goede moed

liefs An en ps ik blijf jullie gewoon volgen hoor en iedereen succes ff een rot daggie maar morgen vast weer beter

:-*

Hé Anneke, wat jammer!!! :frowning: :cry:

Hoop dat het snel raak is…

Ik kan mij voorstellen dat je nu even een offday hebt. Is heel logisch…

Dikke :-* en :hug:

anneke, ik begrijp dat je je even rot voelt…neem de tijd meis… :hug:

Kirsten, hoe gaat het met jou? En waar is de rest eigenlijk?? :think:

Het is hier(en op andere gedeeltes) mega stil.

Hier nog een weekje wachten op OF de :twisted: of uiteraard iets anders… Zou een leuk verlaat verjaardagcadeautje zijn.

Ben vandaag 36 geworden!!!