wie gaat er ook voor een derde kindje?

zwanger zwanger! :dance: :dance: het kan toch bijna niet anders… :mrgreen: :mrgreen: o, en m’n buuf vind het te ver lopen naar jou :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: :pray: :pray: :think: :think: we blijven hopennnnnnnnnnnnnnn whahaha… oooo dat vind ik nu jammer dat ze dat te ver vind pffff moet ik het nog afwachten :mrgreen: :wink: :roll:

tsja…tenzij je om de hoek woont natuurlijk haha ( dat zou wel een stunt zijn zeg :mrgreen: )

nog maar een paar nachtjes slapen annekep!! :pray: :pray:

Nog maar 2 nachtjes Anneke!!! :dance:

:mrgreen: :mrgreen: Ja dat weten we niet he :think: :think: … zou idd wat wezen als ik om de hoek woonde…

Hier vanmorgen wat misselijk weer opgestaan… maar nog niks te bespeuren. :twisted: :evil:

Ik heb nu wel 1 ding wat me opvalt normaal als ik ongi word er vlak voor en de hele week in de ongi dan wil mijn haar voor geen meter zitten dan is het futloos …helemaal nadat ik het gewassen heb de eerste dag is drama.

nu al paar dagen geen last van mijn haar wil super zitten en niks niet futloos… gisteravond hebik goed wat misselijke momenten gehad en goed wat steken en krampen onderin mijn buik…

We gaan weer een spannende dag in… en hopen dat ook deze zonder :evil: :evil: voorbij gaat

hou jullie op de hoogte

Groetjes Anneke

ik zeg niks… :silenced: :silenced: :dance:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :sick: :silenced: :silenced: :pray: :pray: :snooty:

misschien dat ik straks de testen ga halen maar of ik er vandaag al 1 doe??? nog geen idee

ps mijn urine is zo donker (dus geconcentreerd) ik drink toch wel genoeg dus daar kan het niet aan liggen …

anneke, ga nou gewoon die testen halen en doe er een !!! :silenced: :silenced:

hahaha kusje ben je NIEUWSCHIERIG??? :mrgreen: :mrgreen: ik ook hoor maar durf NIET!!! :think: :think:

nee hoor, ik ben niet nieuwschierig! :snooty: :liar:

zwangerder dan dit kun je niet zijn!!!

:roll: :mrgreen: :mrgreen: :shock: mmm ik ben eigenlijk ook niet nieuwschierig hoor :liar: :wall: :wall: nou ik ga zo ff boodschapjes doen denk dat ik er toch maar ff langs rij…(bij kruidvat) en mocht ik er 1 doen en die negatief uitpakken kan de anderen altijd volgende week nog doen ik ben zowww bang dat ik gewoon nog te vroeg ben met testen

ik heb :

-Hoofdpijn (zo nu en dan)

-krampen/steken onderbuik…

-zere b(.)(.)pies… ene keer meer dan andere keer

-emo

-misselijk/weeig.

-witverlies(dit is de ene keer heel weinig andere keer weer normaal)dit baart me dus wel zorgen aangezien dat meer hoort te zijn.

-Donkere urine(erg geconcentreerd dus) en drink wel genoeg.

-Geen futloos haar zit super!!!

dus zeg het me maar kan beiden kanten denk ik nog op een vrouwen lichaam soms :wall: :wall:

anneke, dat witverlies heb ik nu nauwelijks, hoeft helemaal niet meer te zijn,dat verschilt echt per vrouw! Voor de rest zou ik zeggen; hartstikke zwanger! Maar dat kan alleen een test uitwijzen. Wat zegt je intuitie?

Kusje je hebt PB

enne ik heb de testen in huis :pray: :pray: :pray: nog nog het lef vinden om ze te gaan doen pfffff

als ik 1 heb gedaan laat ik het hier horen

Anneke, ik heb het pb ontvangen,heb je ook al beantwoord :slight_smile:

Dus je hebt de testen in huis! Spannend nu!! Ik ben supernieuwschierig,maar misschien kun je het beste morgenochtend testen,met ochtenurine? :pray: :pray:

te laat je berichtje hier gezien had al 1 gedaan maar goed waar ik al bang voor was geeft ie nog niks aan… dus kan nog te vroeg zijn offffff … maar goed denk dat ik nu het weekend wel door moet gaan met afwachten en echt maar wachten totdat ik overtijd ben

ps zal zo de pb nog ff beantwoorden

je hebt nu een test met middagurine gedaan en je had altijd al late positesten, nog niks aan de hand dus :wink:

heb je het testje al wegggegooid? misschien verschijnt er toch nog lichtjes wat na een tijdje? Ik kan me echt niet voorstellen dat je niet zwanger bent… :shifty: :pray:

o,ik had bij m’n vorige zwangerschap eerst een nega test en een paar dagen later wel mooi posi!

ik heb hem nog idd ik bewaar hem nog ff… en idd met middag urine… dat kan idd schelen heb er nog 1 dus de volgende keer doe ik hem met ochtend urine … maar wanneer weet ik nog niet zo goed

misschien zondag dan is man lief ook thuis anders misschien maandag zolang de duivels er nog niet zijn kan ik stiekum blijven hopen :pray: :pray: :pray:

o, hahaha, nou ja geeft toch niks. Wacht het weekend even af meid! Als je altijd met ochtenurine al late posi testen had is het natuurlijk niet gek dat ie nu niks aangeeft!

ga ik zeker doen het weekend nog afwachten en dan maar weer verder zien…

:pray: :pray:

ik :pray: :pray: voor je…