wie gaat er ook voor een derde kindje?

4 dagen te vroeg?? Heb je dat wel vaker dan…? Anders kan het ook een innesteling zijn he… :think:

Hoi

Nee heb ik nog nooit gehad :think: :think: echt nog nooit

i blijf afwachten

heb je er licht zeurende buikpijn bij of niet?

Ja dat had ik toen ik het vanmiddag vernam daarna idd ja… nu weer weeige gevoel zelfs zo dat ik geen hap door mijn keel krijg

maar zoals je dat omschrijft precies zo ja

tsja, Annekep t klinkt toch echt als een zwangerschap, maar ik wil je ook niet te veel hoop geven anders ben je straks extra teleurgesteld als het niks is… :think:

Wat bij mij altijd t geval was: als ik kwaaltjes had voor m’n nod die ik anders nooit had voor m’n nod, dan wist ik zeker dat ik zwanger was, en allevier de keren was dat dus ook zo! Misschien kun je je daar een beetje aan vast houden? :-*

goedemorgen

Kusje ik snap heel goed hoor dat je me niet te veel hoop wilt geven…

Het heeft nog niet doorgezet hier wel toen ik vanmorgen wakker werd weer krampen onderin mijn buik dat ik dacht ok herkenbaar de duivels arriveren zo als ik op de wc zit… tenminste zo gaat het negen van de tien keer wel… maar nog niks te zien maar ik durf niet zo hard meer te roepen eigenlijk…

voorhetzelfde geld ga ik nu zo weer heen en tadaaaa maar goed…

het blijft :pray: :pray:

ben wel mega emo … extreem nu ben ik dat ook wel es als ik ongesteld moet worden de ene keer erger dan de andere dus …

ik blijf :thumbup: :thumbup: maar ook zoo :shifty: :shifty:

Anneke, bloedverlies zegt nog niets…

Ik heb 7 :shock: dagen flink bloedverlies gehad (en dat was mooi rood, niet roze of bruin of zo…) Te veel voor een “normale” innesteling en te weinig voor mijn normale ongi. Maar het was wel veel (minstens 5 keer afvegen met wc papier voordat het weg was en zo… Sorry voor de smakelijkheid op de vroege ochtend… :oops:)

Maar goed, kijk waar ik nu ben.

Verder alles goed met iedereen?

Hier nog steeds erg misselijk. Heb weinig zin in dingen. Ik vind thee niet lekker meer, heel vreemd.

Op dit moment leef ik op komkommer, tomaat, af en toe roerei en boterhammen met sandwichspread… :think:

Ik ga snel naar school, we komen te laat!!! :wall:

Hoi kirsten

is ook wel beetje zo maar toch je schrikt je het ongeluk hahaha want die kleur wil je niet zien :mrgreen: … hou wel krampen maar goed nog niks te bespeuren borsten doen inmens pijn de rechter tepel brand er over soms…

vervelend kirsten dat je je nog zo beroerd voelt wel mooi dat je in ieder geval nog wat gevonden hebt wat je nog heerlijk smaakt en binnen kan houden hoop voor je dat het niet de hele zwangerschap gaat duren … al is het voor een goed doel je 9 maand lang zo voelen zit niemand op te wachten denk ik

zodra ik verandering verneem stel ik jullie hier weer op de hoogte

Liefs An

annekep… :dance: :dance: je klinkt steeds zwangerder!!!

En die krampen, die had ik ook!! Ik was ervan overtuigd dat ik ongesteld zou worden,maar niks hoor en een paar dagen later had ik een positest vast! En die bloeding gisteren is precies op het tijdstip dat je een innestellingsbloeding verwacht ( normaalgesproken gebeurd dat een paar dagen voor je nod ) nogmaals ik wil je geen vals hoop geven,maar ik durf er m’n hand voor in het vuur te steken dat je zwanger bent! :smiley:

Kirsten, lastig he, zo moe en misselijk. Ik had het vanmorgen ineens heel erg. kroop zowat m’n bed uit, het voelde alsof ik drie dagen niet geslapen had. Hoe doen jullie dat met de kinderen dan? Ik had vanmorgen echt even geen puf voor ze,maar de jongste was wel huilerig want hij is erg verkouden… :frowning:

Nog even volhouden dan maar he meiden…voor we het weten zijn die eerste weken ook weer om! En dan gaan we groeien! :dance: :dance:

:think: :think: :think: :think: :silenced: :pray: :silenced: :shifty: :shifty: :shifty:

arggggg word gek van het wachten

annekep…toch maar een testje doen…?? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

gevoels matig zou ik dat heeel graag doen maar omdat het nog zo vroeg is durf ik het nog niet…

dus probeer nog vol te houden

Knap hoor dat je het probeert vol te houden. Ik ging op donderdag testen (zondag NOD), maar diet test was ook wel negatief! Hahaha!!!

Je klinkt inderdaad wel erg zwanger, maar ik durf het niet te hard te schrijven. Maar ik ben het wel met kusje eens; zwanger klink je wel!!! :lol:

En tja, ik moet gewoon opstaan en met de kids bezig zijn. De oudste moet naar school en de jongste verdient ook aandacht. Ik probeer 's middags wel mee te slapen met de jongste. Dat zorgt ervoor dat ik de laatste uurtjes totdat mijn vent thuiskomt ook nog volhoudt.

Het is dus echt door de zure appel heen bijten.

Bij de meiden was ik tot week 16 misselijk, dus daar ga ik nu ook nog maar vanuit… Ik hoop niet dat dit 9 maanden duurt. Dan gaat het echt niet goed… :sick:

Dames, ik groet jullie weer vanaf mijn fiets (moet weer weg!!! :roll:) Doei!!!

Kirsten het is wel moelijk hoor me in te houden

Net boodschappen doen als ik dan terug rij kom ik haast langs kruidvat ik zou een doosje halen maar goed kon na 3 keer rond gereden te zijn geen pakeerplek vinden dus ben weer naar huis gereden…

anders had ik de eigenmerk testen van kruidvat gekocht die van (4.99) zitten er twee in… dan had ik misschien wel ff 1 gedaan vandaag was ie dan negatief welke kans heeeeel groot is dan had ik nog 1 gehad voor zondag of maandag… maar goed niet gekocht dus :roll:

he jammer annekep…dan moeten we nog maar even wachten! Ben toch niet nieuwschierig :liar: :liar:

Was net ff bij m’n moeder en ik werd me toch misselijk van de lucht bij haar in huis pffff…ben maar snel weer weggegaan! En daarstraks stond de de buuf voor de deur, die vroeg of ik soms zwanger ben? Eh ja… ik zeg: ‘hoe weet jij dat?’ ’ Dat zie ik aan je energie’ zei ze… :o :o en toen zei ze ook nog dat het een meid wordt…wat moet ik daar nou van denken…?? :think: het is een heel lief mens en ze masseert ons wel eens, en zet energie recht enzo. Volgens mij heeft ze gewoon een hele sterke intuitie…! :smiley:

hahah jij niet nieuwschierig :liar: :liar: :liar: whahahaha

ooo kusje dat is wel leuk zeg dat iemand dat zo zegt. en je kan ook chinese conceptie doen he en kan je als je zekerheid wil ook doen en terug rekenen met de kinderen die je nu al hebt dan gaat ie aangeven wat het dan zou worden …als ik nu zwanger zou zijn word het een meisje zeggen ze ik heb es ff het ook gedaan met de datums van mijn zoons toen… en ook de voorspelling gaf toen aan dat het jongens zouden wouden dus klopt tot nu toe als een bus maar ja beetje moet je er in geloven denk ik

maar toch vind ik zoiets wel heeeel leuk

hahaha waarom is zij nu niet mijn buurvrouw… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Groetjes An

hahahaha, ik wil mijn buuf wel op je afsturen hoor hahaha! Wat is dat dat chinese ding? hoe werkt dat dan? :shock:

annekep, volgens de chinese conceptie zouden we nu een meisje krijgen! :shock: :shock: en het gekke is, ik heb alles van de jongens ingevuld en bij beide kwam er een jongen uit!! Hoe is het mogelijk!! Hoe kunnen ze dat nou zo voorspellen?? :shock: snap er niks van…

Hahaha zei ik toch :mrgreen: :mrgreen: had ik ooit ook al es gedaan… dus vandaar zelfs bij mijn eigen inschatting wanneer ik dacht dat mijn moeder zwanger was geraakt en zelfs dat klopte…

ik weet het niet hoe kan maar van de mensen en vriendinnen waarbij ik dat gedaan heb kwam alles tot nu toe nog uit…

idd erggg grappig

hier nog niks verder gearriveerd de misselijkheid is weer vol op aanwezig en krampen onderin ook… zere boopies ook morgen nog twee dagen te gaann