wie gaat er ook voor een derde kindje?

goedemorgen allemaal

Hoe is het bij iedereen ?

Hier nog wat het zelfde… heb het idee dat het weeige/misselijke gevoel iets minder geworden is maar heb wel meer steekjes krampjes gekregen niet constant maar wel zo nu en dan… dus :wall: :wall: :wall: …

vriend lief is helemaal gek die zit niks anders als ik bv iets niet lekker vind ruiken zegt ie ooo let maar op als ik je een pot augurken voor zou zetten dat je het lekker vind :mrgreen: …

Of gaat ie zijn hand op mijn buik leggen hahahaha ik zo doe dat nu niet als het straks blijkt volgende week dat het niet zo is is de teleurstelling er weer

dus we gaan nog rustig afwachten

liefs An

yep, wederom een ventje :wink:

Miranda, gefeliciteerd!!! Wat leuk nog een jongetje! Ik zou nog een jongen toch ook wel heel leuk vinden hoor! :smiley: Dan hebben we een echt jongensgezin!

Annekep, steekjes!!! :mrgreen: :mrgreen: het klinkt goed!! fijn dat de misselijkheid minder wordt, kun je weer koken! :mrgreen:

Vandaag gewerkt en ik was moe, niet normaal :shock: en ik voelde me op n gegeven moment echt beroerd, niet leuk meer gewoon… :sick: nu gaat het weer, zit lekker warm op de bank,kop thee erbij, gezellig! :slight_smile:

Ja, dat zijn mijn moeder gister ook al: 'je krijgt dus een echt jongensgezin!"

Miranda, heerlijk he! Ik zou enorm pronken met mijn drie jongens als dat zo mocht zijn,en een meisje zou ook leuk zijn,maar stiekum… :mrgreen: :mrgreen:

Goedemorgen dames…

Iedereen leuk en gezellig weekend gehad? Ik hier wel rustig maar wel heerlijk …

Kusje hoe voel je je ? Kirsten hoe voel jij je alles ok met beiden

Tessa hoe gaat het met jou??? en met alle anderen dan?

Hier nog het zelfde… gister avond honds beroerd… overdag hou het ook aan maar dan idd in het weeige/misselijke gevoel en extreem veel BOEREN pffff daar word je echt niet goed van

steekjes onderin in mijn buik volgen vaker je kan idd zeggen zo’n ongi gevoel…

Borsten nog niet extreem pijnlijk wel het gevoel dat er iets meer aders op lopen vooral rond mijn tepelhof lijkt het wel of de aders duidelijker zichtbaar worden.

Pfff dames ben zo bang dat me lichaam me voor de gek houd eigenlijk wil ik daar wel het meeste van uit gaan om grote teleurstelling te voorkomen.

Ik zet hieronder even wat ik nu wel heb :

-Misselijk.weeige gevoel

-Boeren

-Met vlagen soms hoofdpijn

-Mega futloos haar

-meer blauwe aders op mijn borsten.(niet zo zeer extreem pijnlijk)

-Koud hebben

Nog een week te gaan

Groetjes An

Hoi meiden,

Ja, ik voel mij nog steeds hondsberoerd. Vandaar dat ik ook zo weinig reageer. Heb weinig puf zal ik maar zeggen… Sorry. Probeer zoveel mogelijk mee te lezen, maar llukt niet altijd om nog te reageren.

Wel super dat je al zoveel voelt. Anneke! Dat moet gewoon wel raak zijn… :wink:

Gefeliciteerd Miranda!!! Een jongen! :inlove:

Ik ga nu weer weg. Vandaag niet koken… :dance:

De oudste is jarig en heeft voor Chinees gekozen!!! Hahaha! Joepie!!!

Dames sterkte met alles!!!

Heerlijk Miran, een jongenstrio. Van harte.

Kirsten, gefeliciteerd met je oudste!! Ik hoop dat je lekker gechineesd hebt!!

Annekep, meid, je bent gewoon zwanger, je hebt alles wat ik ook had :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Hier heb ik sinds vandaag lichte pijn in m’n borsten, en pijn in m’n onderbuik vooral linksonder. Verder erg moe zo met vlagen. Kon zaterdag op m’n werk m’n ogen haast niet meer openhouden, de collega die naast me zat moest erg lachen,want elke keer als ie opzij keek zag hij me zitten knikkebollen of schaapachtig voor me uit zitten staren :oops: :oops:

Kirsten gefeliciteerd nog met je zoon!!

Kusje ik blijf toch twijfelen ik zal vertellen waarom

Ik ben vanmorgen naar de H.A geweest voor mijn misselijkheid waarom?

Vorige week dinsdag heb ik een spuit in mijn arm /pols gehad omdat ze dachten dat ik CTS had maar de EMG wees niet zoveel uit dus kreeg ik een injectie er in… precies twee dagen later werd ik msiselijk…

Nu na het weekend bedacht ik me opeens misschien komt het wel van de spuit.

Ik heb de huisarts dus vanmorgen gevraagd… die zei dat het idd heeel goed zou kunnen omdat het een soort van hormoon is wat er ingespoten word… je kan er als ware overgangs klachten van krijgen …

ik vertelde hem ook over mijn eventuele vermoeden maar dat leek hem omwaarschijlijk want hij zei ook dat zou in houden dat je gelijk na conceptie al misselijk word…

ik denk dat ik er maar vanuit moet gaan dat deze misselijkheid van de injectie komt… en het verder nog maar afwachten

iets pijnlijke borsten heb ik nu wel en de aders ook nog steeds zichtbaar.

hoofdpijn met vlagen ook nog(maar goed dat kan dus ook van de injectie komen)

dus al met al toch maar gewoon afwachten tot zondag of er na

Groetjes An

Annekep…das wel een beetje een domper he…aan de andere kant…pijnlijke borsten krijg je toch niet in de overgang? En misselijk meteen na de conceptie komt wel voor, maar jij was toch pas 2/3 dagen na de conceptie misselijk? Toen begonnen bij mij ook pas de kwaaltjes nml. Mou ja, we wachten het maar af he…wanneer wil je gaan testen?

Hee kusje

Ja is toch wel zeer zeker een beetje een domper maar goed misschien wel realiteit … ook mijn eerder uitgesproken gevoel…ik was idd pas misselijk 3/4 dagen na mijn eisprong… als alles zou kloppen zou ik op de dag van conceptie(of te wel het innestelen) mijn eerste beroerde gevoel hebben gekregen en dat leek de arts onwaarschijnlijk. maar goed als mijn ei eerder was… was ik later pas misselijk zeg maar (snap je het nog?)

Maar aan de andere kant heb je gelijk je krijgt daar idd geen zere borsten van … vanavond ook meer steken onder in mijn buik vanmiddag zelfs 1 zo erg dat ik er van omhoog schoot dat ik dacht van zooww dit voelt echt niet leuk maar was even die pijnlijk maar vanavond wel meer steken gevoeld maar goed kan natuurlijk ook nu te maken hebben met aankomende ongi

wanneer ik wil testen ik heb geen idee… ik denk dat ik toch maar moet wachten tot na NOD als ik daar aan toe kom… vorige maand werd het twee dagen eerder… weet niet wat deze maand het gaat doen …

ik kan er voor mezelf geen touw meer aan vast knopen raar maar waar

maare hoe voel jij je verder kusje, en alle anderen?

Groetjes An

Annekep, die steekjes krijg je echt niet met overgngsklachten hoor (ik heb collega’s om me heen met overgangsklachten en dat hoort er toch echt niet bij ) In principe kun je morgen al testen, deed ik ook en bij mij was ie al duidelijk posi,maar hangt van je hcg waarde af. iK zou het knap vinden als je het tot je NOD volhoudt! :mrgreen:

annekep, heb je trouwens altijd voodat je ongi wordt steekjes?

Goedemorgen

Ik heb niet snel steekjes ik krijg pas vaak steken als ik al ongi ben… dan kan ik dat rare gevoel in mijn buik krijgen ook goede buikpijn en dat het goed steekt

Gister avond even het idee dat de misselijkheid helemaal weg was… was ook zo maar nu toch wel weer dat gevoel.

ik weet niet of het verstandig is om nu al te gaan testen… ga nu maar zo denken elke dat dat ik nog niet ongi ben is er weer 1 en hoop dat ik zo wat naar de zondag kan…

Groetjes An

annekep, wat is wachten toch naar he… :wall: :wall: maar als je het volhoudt tot zondag zou dat heel knap zijn! Heb je nog nooit een posi test voor je nod gehad? En wat voelde je bij je vorige zwangerschappen heel in het begin? Weet je dat nog?

Hoi Hoi

nee ik heb idd nog nooit een pos. test gehad voor NOD kan me nog herinneren dat bij mijn jongste de test heeeeeeeel laat aan gaf zwanger en zelf nog niet bij de thuistesten van toen de tijd maar door de test van moeders voor moeders.

En ik heb idd terug lopen denken wat voelde ik bij mijn vorige zwangerschappen qua steken weet ik echt helemaal niks meer ik weet nog wel toen ik al wist dat ik zwanger was van de jongste dat ik wel wat misselijk was en veel duizelig… maar ik was toen vrij jong en hield me toen echt totaal niet bezig daarmee (raar eigenlijk he) en bij de jongste heb ik een korte tijd overgegeven allen gal hoor geen hele maaltijden…

ik durf gewoon niet te hopen dat het raak is maar dat is een heel verhaal die kan je nog wel pb-en…

vanmorgen de misselijkheid wel tijd aangehouden nu met vlaagjes weer… soms kan ik het niet eens misselijk heid noemen het gevoel lijkt veel op zenuwachtig zijn niet dat ik dat ben ook niet omtrent dat het nu spannend is maar bvals je ergens tegen op ziet kan je soms zo gevoel krijgen in je maag soms lijkt het daar wel op… maar goed heb niks om tegen op te zien als ik gewoon mijn ding doe kan ik me net zo voelen

Liefs An

hey annekep, mmmm…lastig toch he…je kunt er geen pijl op trekken zo. Maar hoe dan ook, zondag wordt het vanzelf, en elke dag een beetje sneller! Ik denk dat het wel verstandig is om tot zondag te wachten als je pas heel laat posi testen had. Anders heb je kans dat ie eerst negatief en later pas positief is,dan ben je teleurgesteld terwijl je misschien wel gewoon zwanger bent. Nog heeeeel even geduld dus… :pray: :pray:

Hoi allemaal

ik denk dat de :twisted: :twisted: zich aan het aanmelden zijn… net na het toilet licht heel licht roze verlies

Ik hou jullie op de hoogte

liefs Anneke

Hè potsiedikkie Anne, niet te hopen hoor. Roze kan nl. nog vanalles zijn.