Hoi kusje
haha ja koffie kauwen :mrgreen: zo voelt het momenteel wel… nou dan blijft het voor mij dus toch een beetje spannend deze maand
afgelopen donderdag en vrijdag idd buikpijn mss zaterdag of zondag mijn ei gehad
eergister avonden en gisteren merkte ik opeens dat ik veel slijm verloor (haast het gevoel of je zomaar opeens urine verliest) wat het niet was…
sinds gister avond en vandaag misselijk … dus wachten wachten wachten pfff worden idd dan ook lange wacht dagen dikke week nog … :shock: :shock:
Groetjes An
annekep heb je dat wel vaker dat je zomaar misselijk bent? En voel je nog niks van steekjes ofzo?
:shifty:
hoi kusje
nee dat heb ik eigenlijk nooit ja wel es paardagen voor ongi maar niet zo… kom net bij de winkel weg maar klinkt misschien overdreven maar was geen pretje daar te lopen toen ik binnenkwam die geur pfffffffffffffff nog beroerder er van… net ff plakje ontbijtkoek genomen in de hoop dat het wat afzakt.
vanmorgen had ik heel iets steekjes onder recht onder/boven schaambeen… en ff een paar prikjes in mijn ene tepel al hoewel mijn borsten niet extreem pijnlijk zijn nu…
:think: :think: :think:
oo…Annekep, klinkt goeeeed!!! heb je dat maar 1 momentje gehad die steekjes? Ik ben niet nieuwschierig hoor haha! En ik wil je ook niet gek maken natuurlijk, maar als het zo doorgaat… :mrgreen: :mrgreen:
Ja een uurtje of zow niet zo heel lang merk wel dat het misselijke gevoel in de maag zit maar als ik licht op mijn onderbuik druk dat het erger word de misselijkheid…
ben nu met eten bezig ook niet zo leuk om nu te doen
groetjes An
Goedemorgen
hier weer ff berichtje van mij…
Ik ben nog steeds beroerd… het rare is ik kan wel gewoon eten … als ik het ruik word ik beroerder… maar gewoon wat eten kan ik het wel te te veel want dan heb ik het idee dat het er uit gaat komen…
Heb ook steeds het idee dat ik wat moet eten om van het misselijke gevoel af te komen… maar het mag niet baten…
Ik heb wel eens gehad dat ik op een dag wel es wat een misselijk gevoel had maar zoals dit niet…gister avond ook onderin wat krampjes / steekjes… niet noemenswaardig… gisteravond zelfs nog zo misselijk dat ik er niet rustig van kon zitten… ben op een gegeven moment even buiten gaan staan voor frisse lucht goed en wel buiten de frisse lucht aan het inademen werd ik ff goed duizelig… maar ook dat mocht niet helpen
Ik weet niet wat ik ervan moet :think: :think: Man lief riep hier vanmorgen al zwanger zwanger zwanger… ik zo laten we dat nu maar eerst es afwachten tot volgende week ik vind het zelf nog zover weg en zou ik me dan echt nu al zo voelen mocht het daarvan wezen
pffffffff dit gaat een lange week worden arggghhhhh :wall: :wall: :wall:
Groetjes An
Hahaha!!!
We moeten eigenlijk echt van die schoonzwemmers-neusklemmetjes hebben. Dan kunnen we rustig koken en eten, zonder dat we misselijk worden!!! :lol: :lol: :mrgreen:
Ik ben erg nieuwsgierig An!!!
Ik duim voor je (wat duurt wachten lang hè?!?! :roll:)
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ja dat zou idd wel een oplossing zijn…
maar goed nu dus wel es een excuus dat je niet kan koken :lol: :oops: :roll:
Annekep, je klinkt echt zwanger hoor…! wel vervelend he dat je steeds misselijk bent,zeker met koken. Dat van die neusklemmetjes zou een goed ding zijn haha! Mijn schoonouders zijn hier en ik zou surinaamse kip maken vandaag, maar bij de gedachte alleen al wordt ik misselijk… :sick: :sick: dat wordt dus nog leuk… :roll:
En Annekep, zo te horen kun je best 4 dagen voor NOD voorzichtig gaan testen hoor…ik kan me voorstellen dat je geduld ernstig op de proef wordt gesteld!
Tessa, hoe is het met je?
Ja mijn geduld word nu echt op de proef gesteld ja pffffff waarom bestaan er niet betere testen die je eerder kan doen
Het is gewoon niet anders… de kop van de misselijheid word iets minder momenteel gelukkig maar helemaal fit voel ik me nog niet … voor hetzelfde geld kan het ook griep wezen hahaha
stom he je eigenlijk van alles nog lopen zoeken… helemaal omdat ik me niet voor kan stellen dat het bij mij zo snel zou kunnen gaan met 1 eileider… het gevoel bij mij bekruipt me steeds dat we uiteindelijk toch voor het medische trajact zullen moeten kiezen waarom…??? geen idee …
Groetjes An
Annekep, dat je maar een eileider hebt wil niet zeggen dat je niet zwanger kunt raken toch? heb je dan zoveel minder kans om zwanger te raken? mmm… :think: bovendien, als je de kwaaltjes die je nu hebt anders nooit hebt, is de kans vrij groot dat het toch echt wel raak is! En je hebt wel extra gevoelige testen die je 6 dagen voor NOD kunt doen ( ik geloof zelfs bij de etos) maar bij mij werkte die niet (ook al was ik zwanger) en de gewone test van kruidvat gaf al een heel duidelijk lijntje 4 dagen voor NOD bij mij. Er zitten er twee in een doosje ( voor 4,99 geloof ik ) dus mocht de eerste nog negatief zijn omdat je te vroeg test, doe je het een paar dagen later gewoon nog eens! maar als ik jou zo hoor, zit er al voldoende HCG in je bloed (als je zwanger bent ) tegen de tijd dat je wilt gaan testen,dus zal er al wel iets te zien zijn (gezien je kwaaltjes nu al) ik denk niet dat het buikgriep ofzo is, das meestal heftiger en dan braak je je even een dag helemaal het ongans en daarna is het over. Als je een soort van constant weeig gevoel van misselijkheid hebt is dat toch echt wat anders… :mrgreen: :mrgreen:
heej kusje
Ik weet niet of ik verminderde kans heb…om zwanger te raken zulke onderzoeken heb ik nog nooit gehad.
en ik zag ze idd zo straks liggen in kruidvat die testen moet zeggen was heeeeeeel moeilijk om ze te laten liggen :sick: :roll: :shock: :oops: … maar nog niet meegenomen
Maar zoals je zei… je omschrijft het precies goed het weeige gevoel /misselijkheid dat is het precies!!! gisteren zei mijn hub nog an je moet niet zoveel denken daarvan ben je vast misselijk of misschien moet je eten … gisteravond hadden we nog wel kippetjes over ik daar een paar van gehad het werd niet extreem erger maar absoluut niet minder… totdat ie vanmorgen vroeg ik zei nog steeds nog niet over toen begon ie heel zachtjes want ja de kids liepen hier ook… zwanger zwanger zwanger dus ik moest wel grinneken…
wie weet dat ik dit weekend wel zo test op haal anders maandag maar of zo maandag zit ik 6 dagen voor NOD of ik hem dan ga doen geen idee ligt er ook aan hoe ik me blijf voelden de komende dagen…
weet je aan de ene kant wil ik me nie tzo voelen omdat je je zo half voelt aan de andere kant wil ik niet dat het misselijke gevoel verdwijnt DOM!!!1 :wall: :wall:
Hahaha, die smily’s!! :sick: :shock: :shifty: :o :sick:
Als ik jou was zou ik m 4 dagen voor NOD doen, om je teleurstelling te besparen! je klinkt echt zwanger meis… :mrgreen: :mrgreen:
heb jij ook al twee kinderen, of lees ik niet goed?
hahaaha ja die smiley’s zijn ergggg leuk :roll: :sick: :sick:
ja ik heb van mijn zelf uit mij eerste relatie/huwelijk al twee kinderen die zijn al stukje ouder 13 en 11… twee jongens… daarn heb ik dat gedonder gehad met mijn eileiders… nu heb ik een andere relatie… mijn vriend heeft zelf ook twee kids twee meiden… die 1x per twee weken bij ons zijn … maar samen hebben we toch wel een erg grote wens om misschien zelf nog een mooi klein hummeltje te mogen krijgen. :drool:
Annekep dus je hebt al wat oudere kinderen? Dat is wel erg fijn hoor, als er nog een hummeltje komt! En gaat het goed als zijn kinderen komen? Is fijn als het goed klikt!
Pfff…ik heb hoofdpijn en die weeige misselijkheid wil niet weggaan. heb net ff proberen te dutten op de bank,maar lukt niet zo goed met 2 van die krielkippen! :?
hoi kusje
Hahaha
zow leuk om te lezen ff dutten op de bank hier precies hetzelfde dat wou ik ook doen vanmiddag het lukte mij niet omdat ik idd ook weeig/misselijk was… en hoofdpijn dat ik met vlagen heb dat begon ook gister avond koppijn niet zo zeer dat ik er niks door kan…
hih ga ff mijn klaag dingen /kwaaltjes hier onder zetten:
Weeig/ misselijk
hoofdpijn
veel boeren (vooral tijdens dat weeige/misselijke gevoel wanneer dat iets erger word.)
ietsie pijlijker borsten maar niet noemswaardig
Ja de kinderen onderling kunnen het heel goed vinden met elkaar gelukkig wel!!!
we hebben hier dus regelmatig de leeftijden 13 , 11 , 8, en 5 jaar…
pff had ik de neusklem nu maar :mrgreen: :mrgreen: want ben met het eten bezig niet de leukste klus om nu te doen… moet trouwens wel zeggen dat ik vandaag paar keer ff momentje heb gehad dat het misselijke gevoel stuk minder was maar het is weer op en top aanwezig
liefs An
Dames, wat gaan jullie hard!!! Ik houd jullie niet bij…
Maarreuh… Ik ga nu koken… Wish me luck!!!
krsten
Kook ze meis en smakelijk eten daarna :mrgreen:
Is het nog gelukt met koken? en smaakte het ook nog erna? :mrgreen:
We hebben vandaag de echo gehad, en alles ziet er goed uit met ons ventje!
Wauw, wederom een ventje?? Of weet je het niet en noem je ‘hem’ zo.
Fijn dat alles goed is, kan je nog meer genieten van je zwangerschap.