wie gaat er ook voor een derde kindje?

Neeeh Tessa !!!

O, Tessa!!! :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Sterkte!!!

Kusje, zie ik nu een zwangerbanner?!?!?!?!?! :lol:

nou hier ben ik dan, ik ben nog steeds :frowning:

Maar kzal bij het begin beginnen…

De gynecoloog wilde eerst uitwendig een echo doen want hij dacht dus dat ik al 12 weken zou zijn, dat die eerste miskraam zeg maar geen miskraam zou zijn, ik zeg nou dat denk ik niet, ik denk eerder zo’n 5,6, of 7 weken heen te zijn, langer niet. nou uitwendig was natuurlijk niks te zien :? Toen maar inwendig, en toen schrok ik, er was helemaal niks te zien in de baarmoeder, de baarmoeder had een normale grote en er zat echt niks in!!! Toen zei hij direkt dat hij dacht aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, pfff dan val je echt van je rose wolkje af hoor! hij stelde voor dat ik bloed moest prikken, en dan woensdag weer bloed prikken, en dan gaan ze de hcg waarde vergelijken of ie stijgt, daald, of hetzelfde blijft.

Toen ik gisteren dus weer thuis kwam, kreeg ik ontzettende pijn in m’n rug, dus gisteravond toch maar gebeld, ik wist niet of dat kwaad kon, het was echt zo’n pijn wat je hebt als je menstruatie komt, maar dan erger. De assistente vertelde me, dat dat normaal gezien daar niks mee te maken heeft, voor de zekerheid heeft ze gekeken of de bloeduitslagen al binnen waren en die waren er… Ik had nog maar een HCG waarde van 17!!! Das dus veels te weinig, het wordt dus sowieso niks, het is dus of een miskraam of bbm. Maar bij een miskraam had de gyne toch wat moeten zien in de baarmoeder of niet?

Gisteravond kon ik ook echt niet in de slaap komen van de pijn, toen heb ik uiteindelijk 2 paracetamols ingenomen en toen ging het iets beter, en nu is die rugpijn weg, raar of niet? Die rugpijn is misschien ook wel van het onderzoek gekomen, anders zou ik het ook niet weten.

Het is hier dus allemaal erg onzeker, ik heb hier ook niks geen ervaring mee, weet iemand van jullie er misschien wat meer van?

Nou Kusje in elk geval jij gefeliciteerd! Ik vind het echt leuk voor je en gun het je ook echt, ik hoop in elk geval dat het bij jou beter af mag lopen dan bij mij :-*

Groetjes Tessa

Laat het goed controleren of het een bbs is want anders kan het nog heel naar gaan worden…

Ik had ook voor je gehoopt dat het goed was en dat alles in orde was,maar helaas.Misschien heeft de natuur een andere mooie maand voor je in de planning… :frowning:

Sterkte meis…

Hé Tessa. Het enige wat ik kan schrijven is: :hug:…

Ik leef erg met je mee en hoop dat er snel een mooi wondertje in je buik zit! :-*

Hè gets Tes, zeker omdat je nu nog niets weet.

Ja dat het niet goed is, maar nu maar hopen dat het niet bbm is.

Sterkte meis… :hug:

O, tessa…wat ontzettend rot voor je meid…dat had ik echt niet verwacht!!

laat idd goed nakijken of het geen bbm zwangerschap is,want daar moet je niet te lang mee rondlopen. Wel raar dat ze helemaal niks in je bm zagen. het kan natuurlijk zijn dat het al afgekomen is, en dat je nog hcg in je bloed hebt. Mmmmm… :think:

Hou je taai meid, even pas op de plaats voor jezelf anders trek je het niet! :hug: :hug:

Kirsten, je ziet het idd goed, ik heb vanmorgen een test gedaan, en er kwam meteen een duidelijk 2e roze streepje!! Ik had het echt niet verwacht, dacht dat ik mezlf voor de gek hield met al die steekjes en zo,maar niets is minder waar! Manlief was door het dolle heen,maar ik vind het nog te spannend om er echt van te genieten. Eerst maar eens zien of het wel blijft zitten… :shifty:

Gefeliciteerd Kusje.

Maar het is idd nog wel heel vroeg, dus de kans dat het misgaat is nog flink. Maar positief blijven hoor. :pray:

San, ik probeer zeker positief te blijven. het mooie is dat ik nu met 3 dagen voor NOD een duidelijkere test heb dan een paar maanden geleden met de mk (en die test was notabene op m’n NOD). Dus op zich ziet het er goed uit,maar je weet nooit, dus ik hou nog heel even een slag om de arm…

Kusje ik duim in elk geval voor jou dat het mag blijven zitten, ook dat voor de rest natuurlijk!

Ik hoop voor me zelf dat het vandaag meevalt, dat ze nu duidelijk kunnen zeggen wat er aan de hand is, dat ik gewoon weet waar ik aan toe ben!

Ik heb ook een goed gesprek gehad met m’n mannetje, en 1 ding is duidelijk, zo gauw het kan gaat deze dame aan de nuvaring! Even afstand nemen, ik zal eerst psychisch en lichamelijk moeten genezen, want ik zal nooit meer een zwangerschap hebben zonder in de narigheid te zitten (de eerste 3 mnd dan), en het lijkt me ook niet gezond voor m’n lichaam als ik naar 2 miskramen weer gelijk in verwachting zou raken, dit was wel m’n 5e zwangerschap in 3 jaar!

Nou ik hoop later op de dag meer nieuws te brengen.

Liefs Tessa :-*

Zo is het Tessa!

Goed van je dat je even afstand neemt. Even tot rust komen.

Het is natuurlijk niet niks wat je allemaal meemaakt…

Ik wil je in ieder geval een dikke :hug: geven…

Kusje, het is gewoon super!

Lekker van genieten ondanks de onzekerheid! Dat doe ik ook!!!

Ook die onzekerheid hoort erbij!!! :inlove:

Tessa, ik hoop dat je al wat meer zekerheid hebt meid! Ik begrijp jullie beslissing heel erg goed, het gaat je allemaal niet in de kouwe kleren zitten! Even rust voor jezelf en je gezin,das nu echt even een prioriteit!

:hug: :hug:

Kirsten, ja het is ook geweldig! en ik begin toch wel een beetje euforisch te raken, het is ook zo’n wonder…ik voel me heel goed,alleen een beetje last van zeurende buikpijn,maar dat mag geen naam hebben! We wachten het gewoon af… :smiley:

nou hier ben ik weer.

een uur voor m’n afspraak begon ik te vloeien :oops: nou toen wist ik al helemaal zeker dat het mis was, de gyne vertelde me dat ik toch een ‘gewone’ miskraam heb gehad. Maandag was mijn hcg 17 en vandaag nog maar 2. Dus ik weet nu waar ik aan toe ben.

Ik ga het denk ik straks wel moeilijk krijgen, een goede vriendin van me is ook zwanger en ik zou anders gelijk met haar oplopen, dus altijd als ik haar zie zal ik aan m’n eigen :: :: denken…

Ik hoop dat ik et psychisch goed kan verwerken, en voorlopig maar niet meer aan zwanger worden denken, we willen in elk geval nog een jaar wachten.

ik ga lekker genieten van m’n twee kindjes en doe het even lekker kalm aan, kheb nu vreselijke pijn in m’n rug en buik :wall:

Jullie in elk geval veel succes!!

:-* tessa

Tessa, meis…wat sneu allemaal voor je…het is rot dat je vriendin nu ook zwanger is en met jou op zou lopen ja…misschien heb ik makkelijk praten,maar probeer te blijven zien wat je hebt. Laat je gevoel wel de ruimte. dus veel praten en huilen als dat nodig is. Het is een goed besluit om even een pauze in te lassen, je voelt zelf wel aan wanneer je er weer klaar voor bent! dikke knuf vanuit hier en laat je niet kisten he!!

Dat wondertje komt wel… :-*

Hee Tessa wat lees ik nu allemaal jeetje meis dit is niet niks ik wil je een dikke :hug: geven probeer het een goed plekje te geven …

Kusje van harte meis wat mooi op tijd weet je dit al.

Gefeliciteerd :dance: :dance: geniet er van!

Hier de klus dagen gepasseerd… wanneer ik precies mijn ei heb gehad weet het zo niet weet wel dat ik gisteren opeens weer veel slijm(sorry voor het onsmakelijke) verloor. normaal zou mijn eisprong afgelopen zondag moeten zijn geweest.

maar goed ik wacht het gewoon weer af.voel me niet heel veel anders vandaag iets meer moe maar dat zal wel met mezelf te maken hebben of het weer…

geen steekjes nog verder niks van dat alles geen zere borsten enz enz.

dus hier gewoon afwachten en maar weer verder zien

hou jullie op de hoogte

Groetjes An

Annekep bedankt! mmm…veel slijm? Was het helder en rekbaar ( of in ieder geval helder) en heb je geen buikpijn ofzo gevoeld? Ik voelde zo’n 3/4 dagen na m’n ei steekjes aan de linksonder in m’n buik. maar elke zwangerschap is anders! Ik hoop op een gode afloop voo je deze maand! Ik hou het forum elke dag in de gaten (vind het zo spannend :slight_smile: ) en ik hoop dat de rest toch ook snel (weer) zwanger is! :-*

hoi hoi

Ja het was wel helder heel helder of het rekbaar is / was heb ik eigenlijk niet zo op gelet

Ik duim gewoon weer mocht het niet zo zijn waar ik altijd wel rekening mee hou ga we weer door naar de volgende ronde

Groetjes An

goedemorgen allemaal

Nadat ik gisteren geschreven had nergens zoveel last van te hebben stak gister avond de misselijkheid op … en ja vanmorgen nog steeds moet de koffie bijna kauwen wil ik het weg krijgen … en geloof me die gaat er in als soep normaal gesproken.

Maar goed zegt natuurlijk nog niks

Kusje je vroeg nog of ik deze maand geen buikpijn had gehad nou wel dus volgens mij heb ik vorige week donderdag geschreven dat ik idd al buikpijn had en die was vrijdag nog wat erger… daarna niet meer maar of ik dan ook gelijk mijn ei heb weet ik dus niet. mocht die dus wel eerder geweest zijn hebben we ook nog wel op de goede dagen geklust… het zal dus kunnen dat ie eerder is gweest.

niet dat ik er te veel van uit ga hoor.

Maar kun je van de innesteling ook al misselijk worden??

want als mijn eisprong op de normale datum zou zijn dan zit ik morgen zo beetje rond die dag… maar stel dat ie dus wel eerder geweest is… dan zit ik gisteren/ vandaag op die dag zo omme bij ik snap wel dat niemand dat ooit precies kan zeggen.

nou dit waren voor nu eerst weer ff de vragen

ik blijf voor degene die (nog) niet zwanger zijn duimen… en tessa voor jou nogmaals een hele dikke :hug: moet wel veel aan je denken hoor

Liefs An

Annekep, koffie moeten kouwen hahaha :mrgreen: klinkt wel positief meid! je kunt een paar dagen na je ei al"last’ hebben, komt vaker voor. Als je vorige week donderdag en vrijdag buikpijn had kun je zaterdag of zondag je ei gehad hebben. Dan klopt het met dat je bv sinds gisteren misselijk bent. Bij mij ging het net zo, na een dag of 3/4 na m’n ei kreeg ik die steekjes en een paar dagen erna vreselijk moe!! Wie weet meis… :pray: :pray: