wie gaat er ook voor een derde kindje?

Karin,meid een dikke :hug: :hug: ik hoop dat het snel weer beter met jullie gaat!

Kusje

Ja ik voel altijd zo beetje wanneer mijn eisprong is dan heb ik extreme buikpijn een dag lang dan is de kans groot dat 1 van die dagen daarna misschien de dag zelf wel hoor de eisprong plaasts vind.

de steken zijn nu weer over… ik hou het gewoon in de gaten

hou steken zijn waarschijnlijk niet van je eisprong meer dat geloof ik niet helemaal als je regelmatige cyclus hebt, dit word een lange wacht 14 dagen voor jou kusje… ik ga met je meeduimen dat het deze maand raak mag zijn

groetjes Anneke

annekep, ik heb net als jij ook altijd erge buikpijn,soms zo erg dat ik m’n bed induik omdat dat de enige houding is die ik dan nog kan velen. Ik begrijp dat het bij jou ook zo extreem is dus? Tsja, wat die steekjes betreft,ik heb ze nu niet meer sinds 2/3 dagen,erg vaag allemaal. Ik baal ervan dat ik niet meer precies weet wat ik voelde bij mij voorgaande zwangerschappen. het enige wat me nog bijstaat is dat ik vlak voor m’n nod behoorlijke menstruatiepijn had,voor de rest eigenlijk niks. je zou denken dat je er met het kind minder mee bezig bent,maar dat is bij mij niet zo. Ik was er met de eerste 2 zwangerschappen helemaal niet zo mee bezig. En nu… :wall: :wall:

maandag kwart voor 2 afspraak bij de gynecoloog!!! Kben heel benieuwd :-*

En kusje, duimen dan maar he?!

O tessa, spannend!! Ja, en hier wordt het ook weer spannend… :shifty:

breekt even in

Kusje, ik wil je niet helemaal de hemel in gaan prijzen, maar ik had dat deze cyclus ook; eisprong gevoeld en een paar dagen later steekjes en prikjes in mijn buik.

En zie mijn banner! :inlove:

Ik hoop voor je dat die “pijntjes” hetzelfde zijn als bij mij en dat het raak is!

Succes meiden!!! :-*

breekt even uit

Kirsten…echt?? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: en wat voelde je nog meer??? ik heb die steekjes een paar dagen gehad, en daarna voelde ik niets meer nu ben ik vooral heel erg moe :zzz: :zzz: :zzz: :zzz: lag er gisteravond al om 9 uur in!

Hoe gaat het met de rest??

Ja, daarna niets meer, maar wel heel erg moe om onverklaarbare redenen! Hahaha! Ik lag ineens tegen mijn vent aan te slapen op de bank om 20.30u. Dat doe ik anders nooit. :oops:

En tot vrijdag niet misselijk of wat dan ook. Echt geen noemenswaardige verschijnselen dus (en daarom bij mij die twijfel: Is het wel echt zo!?)

Maar sinds gisteren weer een zeer innige verhouding met de toiletpot… :frowning:

Ik duim voor je!!! :thumbup:

mmmm…net als mij dan! :shock: Ik heb sinds vandaag af en toe prikjes in m’n buik onderin! en daarstraks was ik even misselijk (maar dat kan overal van zijn) ben wel de hele dag door verschrikkelijk moe! maar ja, mijn man is ook moe dus ik heb zoiets van 'haal je nou maar niks in je hoofd" dan kan het altijd meevallen…nog even wachten dus… :shifty:

Wachten is altijd het moeilijkste! :roll:

Mijn echte positieve test kwam ook pas 5 dagen na mijn NOD… Zucht… Al die dagen onzekerheid (inclusief bloedverlies waarvan ik dacht nu ben ik ongi, maar dan stopte dat weer tijdens de dag… Ik werd helemaal gek van mijzelf… :mrgreen:)

Succes met wachten!!! :? :-*

Dankje Kirsten! Als ik me niet in kan houden doe ik morgen of overmorgen een testje,maar ben aan de ander kant ook bang om teleurgesteld te worden omdat ik misschien te vroeg ben met testen…

Maar jij had zelfs bloedverlies? En pas 5 dagen na nod een positieve test?? Jeetje had je daarvoor vaak getest? Voel je je nu wel goed,behalve dan je innige verstandhouding met de wc pot :sick:

Ik ga zo op 1 oor denk ik :zzz: :zzz:

Hey allemaal!

Zo hier was ik ook weer :mrgreen:

Kirsten, dus jij teste ook laat positief? Ik denk ik ook (moet nog blijken want morgen weet ik hoe ver ik ben :shifty:

Hoe voel je je verder?

En kusje spannend joh, ik zal morgen het forum in de gaten houden, ik hoop het echt voor je. Gebruikte je trouwens geen voorbehoedsmiddelen, omdat jullie besloten hadden om toch nog te wachten?

Ik ben echt zenuwachtig voor morgen, ik ben zo benieuwd of alles daar goed zit van binnen en hoever ik nou ben :shifty: Kzal alleen wel met de benen bloot moeten denk ik :oops: ook zo leuk :liar: :roll:

Nou zo gauw ik morgen weer terug ben van het ziekenhuis, dan laat ik jullie de uitslag weten :pray:

Nou deze dame gaat nu echt :zzz: :zzz: :zzz: :zzz: ben behoorlijk moe

:-* tessa

O meiden, het is wel hartstikke spannend zo! :mrgreen:

Kusje, ik ben benieuwd of je het nog vol kunt houden om tot je NOD te wachten…

Wat leuk Tessa een echo vandaag! :inlove: Veel plezier. Ik ben benieuwd!

Wat mijn verhaal betreft: ik had 5 dagen voor mijn NOD de eerste dag dat ik wat bruinverlies had. Dat werd later op de dag wat roder, maar nog geen echte krampen (wat ik normaal verschrikkelijk heb…)

Maar de volgende dag was het echt veel… Alleen niet in mijn maandverbandje (durfde geen tampon in voor het geval dat! :oops:), maar alleen met afvegen. Dus ik vond het zo vreemd, want ik voelde mij wel zwanger (echt gek, dat had ik nog nooit eerder gehad.)

Maar na 3 dagen bloed/bruinverlies nam het weer af. Ik had 's ochtends wel wat rood verlies, maar naarmate de dag vorderde nam het af tot helemaal niets. Op mijn NOD (zondag) was het gestopt en had ik besloten om de dag daarna een test te doen.

Die bleek positief t zijn binnen 30 minuten na de test, maar die was zooooo licht, dat ik het toch niet helemaal vertrouwde. Het streepje verscheen pas na 20 a 25 minuten (volgens de gebruiksaanwijzing moet je het dan toch als een positieve test beschouwen, maar dat wilde ik nog niet helemaal.) Toen heb ik op donderdag nog een test gedaan en ja hoor, die was binnen 2 minuten positief.

Afgelopen donderdag MvM op bezoek gehad en die test was gigantisch positief, dus het zit wel goed daar beneden. Ben wel onzeker (zoals altijd de eerste 3 maanden! :roll:), maar het voelt allemaal wel goed, dus we zullen zien waar het schip strandt.

Mijn termijnecho zal pas halverwege december zijn, dus ik mag voorlopig alleen genieten van de wcpot… :liar:

Ik blijf jullie volgen!!! :wink:

Ik ben echt erg benieuwd!

Kirsten,

Hier precies hetzelfde verhaal!!!

Vorige week maandag(dagen voor de gemiddelde NOD) roze slijm, dag erna ietsje bloedverlies en savonds barstte het los. Gewoon helderrood. Dat nog 1 dag en daarna alleen wat bruinig en weinig. Nu nog steeds elke dag lichtjes bruine afscheiding. Heeel vreemd.

En moe joh ongelofelijk!!!

Eergisteren toch maar getest en hij was en bleef zeer negatief.

Als ik jouw verhaal zo lees gooi ik er deze week misschien toch nog maar een testje tegenaan.

Ik ben alweer aan het tempen voor mijn nieuwe cyclus en daarbij is de temp wel ietsje gedaald, dus dat zou weer geen goed nieuws zijn.

Daarnaast vroeg manlief gisteren alweer wanneer hij weer aan de klus kon, buiten het feit dat ik dus nog wat vloei en ik er dus even niet aan moet denken weet ik nu niet eens vanaf wanneer ik moet gaan rekenen.

Wat grappig, meiden!!! :lol:

Ik heb bij de andere 2 ook braaf getempt en wilde dat voor de 3e dus ook doen en bedacht mij dat midden in mijn cyclus. Maar ben wel begonnen. Zo van: “Dan zie ik een duidelijke daling en weet ik weer hoe het ook alweer zat.”

Maar mijn temp bleef hoog, ondanks het bloedverlies (zo rond de 37º a 37,1º.) Dus eigenlijk kon ik de klok er op gelijk zetten. Ik heb een lichte dip naar 36,9º gehad, 2 dagen, ten tijde van het bloedverlies, en daarna weer naar de 37,1º. Daar zit ik nu nog steeds op (met uitschieters naar 37,2º, maar dat alleen als ik gebroken nachten door de meiden heb… :roll:)

Ik wist nog van vorige keren dat mijn temp voor de eisprong rond de 36,6º lag, dus het niet dalen van de temp was ook een indicatie. Maar toch… (Ben dus gewoon in 1 keer zwanger geraakt! :oops:)

Wie weet meiden!!! Errug benieuwd! Zit hier te duimen voor jullie! :-*

bij jouw dus wel een hogere temp. mmmm

Hier iets lager, maar erg schommelend van 36,7(laagste) naar vnl. 36,9.

het gekke is dat hij deze maand helemaal niet echt hoog is geweest. Alsof ik geen eisprong heb gehad. Maar ja, wel een beetje ongi dus…

Tessa, hoe was het bij de gyneacoloog? San, misschien toch nog maar een testje doen? kirsten nog boven de pot gehangen??

Hier nog geen test gedaan, doe hem morgenochtend voordat ik ga werken,dan is manlief er ook. Nu maar hopen dat ik niet te vroeg ben :?

Heb weer prikjes in m’n onderbuik,en nu beperkt het zich niet meer tot 1 kant,maar gewoon de hele onderkant van m’n buik. En gisteren had ik steken in m’n vagina :oops: zou dat ook een verschijnsel kunnen zijn…?

ben ik even, kheb niet de put om alles uit te lagen, ga zo slapen ben beremoe, heb vandaag veel te verwerken gekregen…

morgen zal ik alles wel vertellen… tis in elk geval niet goed :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

och hemel…

o…Tessa…nee he… :hug: