wie gaat er ook voor een derde kindje?

Miranda, hoe gaat het eigenlijk met jou? Voel je je goed? En karin, hoe is het nu met je?

ik had 3 dagen geleden erge buikpijn,m’n ei dus want die voel ik altijd,maar nu heb ik het weer! :shock: ik snap er niks van, dat heb ik nooit, 2x in de maand! Wat zou het zijn??! :?

hallo, waar is iedereen?? :?

ik heb nu ook al 3 dagen steekjes linksonder in m’n buik… :?

Ik ben er nog gewoon hoor. :slight_smile:

Helaas lijkt het er alleen weer niet op dat dat 3de kindje voorlopig gaat komen.

Er zijn grote tekenen van rode duiveltjes helaas.

Manlief liet ook nog vallen; zullen wij dan maar stoppen?

Soms denk ik daar zelf ook even aan, maar daarna is de wens om weer zo’n klein humpie vast te houden zooooo groot.

Jij succes met je steekjes, hopelijk is het een goed teken. spannend hoor.

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Wauw Tessa, gefeliciteerd!!! :clap: :mrgreen:

Tessa, gefeliciteerd!! geweldig meid!!! En meteen na de miskraam al, waauw!! Hoe voel je je, en heb jij ook steekjes (gehad)? en hoe was je weekend?

San, dankje! voor jou ook spannend! Dus je denkt dat je gewoon ongi wordt? Voel je niks dan?

Hartelijk dan voor de felicitaties!!

Ja, kben zelf ook harstikke blij, en tsja over kwaaltjes…

Ik heb zo’n week geleden ook van die steekjes in de buik gehad ja, maar dacht toen dat het kwam dat ik eindelijk eens ongesteld werd :mrgreen:

Afgelopen zaterdag had ik samen met m’n mannetje ook al getest met claerblue maar toen gaf ie niet zwanger aan. Terwijl je op dat staafje wel twee streepjes zag, 1 dikke en 1 licht gekleurde.

Nou op die van vandaag zag je dus twee dikke strepen :mrgreen:

We hebben trouwens een prachtig weekend gehad hoor, heeeeerlijk alleen veels te kort he :wink:

Ik zit nu alleen nog met de vraag hoe ver ik zwanger zou zijn.

Morgen bel ik in elk geval de verloskundige op kijken wat die zegt

En Kusje tjsa, ik sta er zelf ook wel van te kijken hoor, dat ik weer gelijk zwanger ben. Ik ben nu totaal 5 keer zwanger geweest en ALLEMAAL was ik direkt zwanger :eh:

Ik vind dat natuurlijk niet erg, maar soms voel ik me wel schuldig naar anderen toe hoor, dan denk ik hun lukt het niet en mijn man hoeft me maar aan te kijken (bij wijze van dan he?!) en ik ben zwanger…

Ben je trouwens nog steeds aan het twijfelen?

Miranda hoest met jou?

En San, ik blij voor je duimen hoor! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Tessa, die steekjes, voelde je die ook linksonderin je buik? En ik heb sinds vandaag last van verstopping :?

En jij hoeft je helemaal nergens schuldig over te voelen,jou lichaam bepaalt hoe en wat en daar heb je nou eenmaal geen in vloed op! geniet lekker van je zwangerschap meis!

Hallo, hier was ik weer?

Waar is iedereen toch?

Ik heb net de verloskundige gebeld, ze wilde me eerst pas over 3 weken langs laten komen, maar dat wil ik eigenlijk helemaal niet want dat zou betekenen dat we het al vroeg aan de familie en vrienden enzo moeten vertellen, want er lopen nu een paar bekenden van mij bij haar :oops:

Dus heb ik gevraagd of ik niet een echo in het ziekenhuis mag hebben, omdat het nu al 2 keer mis is gegaan en ik de laatste dagen last van buikpijn heb (ik denk dat dat gewoon bandenpijn is :mrgreen: )

Nu gaat ze proberen om binnen nu en een week een afspraak te maken bij een gynecoloog :smiley:

Ze belt me hier later over op. Ben ik wel blij mee, weet ik ook hoe ver ik nu zwanger ben, de verloskundige dacht trouwens ongeveer 5 weken, dus maak ik zo maar een banner van 5 weken, mocht het toch niet kloppen kunnen we hem zo weer veranderen toch?

Verder hier heeeeeel moe, vaak misselijk en zere (.)(.), kortom lekkere zwangerschapskwaaltjes :wink:

En Kusje, die steekjes in de buik voelde ik inderdaad ook links, en verstopping, de ene keer heb ik er wel last van en de andere keer niet. Kmoet zeggen dat het nu aardig goed gaat, maar dat komt denk ik ook door mijn veranderde eetpatroon, ik at namelijk nooit smorgens maar nu er een beepje in zit natuurlijk wel he?! :wink: En tjsa, dan krijg je meer vezels binnen… Ik zit nu ook elke dag braaf 3 stuks fruit te eten, jaja!!! Normaal eet ik zelden fruit :mrgreen:

En San, kom op de moed niet opgeven hoor! :-*

Groetjes Tessa

Hey, gefeliciteerd Tessa!!! Wat gaaf joh!

Ben hier een paar dagen niet geweest, de pc had kuren. Ik werd constant van i-net afgegooid met de medeling dat ik gehackt ben? En dat er allemaal virussen op de pc zitten. Dus die heb ik net ff opnieuw geïnstalleerd.

Vandaag bij de vk geweest, hartje gehoord, en alles was goed. Was wel ff flink aangekomen, ben nu 57 geloof ik, iets van 4 kilo erbij in 5weken…

wowie miranda, leuk he naar de verloskundige :smiley: daar kan ik ook al echt naar uitkijken, lekker weer hartjes horen enzo…

Heb je ook al een lekker buikje? Ik heb het idee dat die van mij al dikker is :oops: en ik niet alleen m’n kleren ook :mrgreen: ik heb al een paar rokken die ik niet meer aan kan :o

Groetjes Tessa

Tessa, fijn dat jullie weekend zo geslaagd was! En wat bedoel je met dat je niet pas over 3 weken naar de vk wilt omdat je het dan eerder moet vertellen? Als ze je eerder dan 3 weken inplant moet je het toch juist nog eerder vertellen? of snap ik het nou niet meer… :oops:

nog even over die steekjes haha…ik heb ze nu opeens niet meer…???voel nu helemaal niks meer…en of we nog twijffelen…eigenlijk niet meer… :oops: :oops: snap je het nog? :oops: de emotionel kant blijft overheersen…

he kusje, volgens mij heb ik het niet zo duidelijk verwoord :oops:

Maar anders had ik over 3 weken naar de verloskundige gemoeten en dan had ik het met 8 weken moeten vertellen, maar nu moet ik naar het ziekenhuis, daar kent mij niemand, en dan weet ik toch hoe ver ik ben :mrgreen: en of alles goed zit daarbinnen :pray: en dan maak ik daarna weer een afspraak met de verloskundige als ik 13 weken ofzo ben, snappie? Ik heb dat toen ook zo met mijn zoontje gedaan.

Normaal gesproken mag dat natuurlijk niet, je moet wel een medische indicatie hebben, maar omdat ik al 2 miskramen gehad hebt mocht dat na even praten wel :mrgreen:

En dan hoef ik het pas te vertellen als ik 13 weken ben :smiley:

Groetjes Tessa

Tessa gefeliciteerd meis!!

Wij hebben bewust niet geklust in de goede periode want we moeten er vanaf zien voorlopig.Finaniceel is het te gortig gewoon en we kunnen het niet maken in de omgeving om dan toch nog ff voor een derde te gaan.Gekke is wel dat ik nu inene een bloeding heb -.- en ziet het ernaaruit dat ik eerder ongie ga worden…vaaaaag.

O, Karin, heb je wel vaker een bloeding voor dat je ongesteld wordt dan? Anders is het alsnog spannend!

tessa, ik begrijp het! knap dat je zolang kan wachten et vertellen, ik kan dat niet hoor, bij ons moet iedereen altijd meteen weten, ik ben daar veel te flapuiterig voor haha! hoelang heb jij die steekjes gehad? ik voel nu nml. helemaal niks meer… :?

nee we zijn afgelopen maand uberhaupt niet echt samen geweest dus dat zou een onbevlekte ontvangenis moeten zijn dan :stuck_out_tongue:

Karin bedankt! Rot voor je dat nu allemaal zo moet gaan :hug:

Kusje, die steekjes had ik een paar dagen, kheb nu ongeveer een week last van ongiebuikpijn en onderin de rug pijn.

Verder veel moe :zzz: :zzz: :zzz: :zzz:

Als ik de kans krijg ga ik vanmiddag nog mooi even :zzz: :zzz: :zzz:

Groetjes Tessa

Tessaaaaaaaa

GEFELICITEERD!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

super leuk joh toch wel dus… nou ga er lekker van genieten meis…

sorry dat ik zo lang niet geweest ben zoooo druk geweest… en eigenlijk nog wel.

verder hier alles goed en gaat het zijn gang de klus periode komt er aan maar of het hem deze maand word :think: :think: wederhelft moet veel tot erg laat in de avond werken vanaf s morgens al vrij vroeg (drukke periode op het werk Tijdelijk) dus tja maar goed we zullen zien.

Vandaag flinke steken weer rechts in de buik dit zal wel weer de aanloop wezen naar de eisprong.

hoe is het verder met iedereen hier?

Nou laat nu sneller weer van me horen hoor

Liefs An

o, annekep…heb jij altijd steken VOOR je ei? Nu weet ik het helemaal niet meer… :? ik heb op dag 13 van m’n cyclus overduidelijk m’n ei gehad (ik voel hem altijd heel goed) en 3 dagen later kreeg ik steekjes linksonder in m’n buik. Deze duurde bijna een week, en ik heb dat eigenlijk nooit zo na m’n ei. Maar volgens mij is het voor een innestelling dan echt te vroeg…aaaarghh! ik word er :wall: :wall: :wall: van!