wie gaat er ook voor een derde kindje?

Jammer zeg anneke! En Tessa: ik teste ook pas echt een streepje ruim na mijn nod… En waarom bestel je ze niet nog een keer van internet? ik had er 3 voor 3.99 ofzo, en dan gelijk 6 gehaald :wink:

Annekep…jammer meid! :hug: volgende ronde wel raak?

Tessa, ik denk niet dat het uitmaakt waar je de testen van hebt,maar het kan idd zo zijn dat de test beinvloed is door bv de urine te lang laten staan of potje niet goed schoonmaken. Morgen weet je het (of heel stiekum vandaag ? :mrgreen: ) ben weer enorm benieuwd hoor! Wat denk je zelf?? :pray: :pray:

En wij zijn voorlopig uit de race helaas.De financiele middelen laten ons zover in de steek dat we nu door de bomen het bos niet meer zien omdat ik het afgelopen half jaar dus niet volledig kon werken door het verlies van de baby in de zwangerschap.We staan zwaar in het rood erdoor.

Het doet mij zoveel verdriet dit…Ik heb zo erg het gevoel dat ik gefaald heb door de baby te verliezen en dat we niet nog eens mogen proberen,maar nu wel ervan willen genieten…

Karin :hug:

wat verschrikkelijk vervelend allemaal voor je meid…ik wilde dat ik wat voor je kon doen… :? geldproblemen zijn altijd heel erg vind ik, en zeker als het gaat om iets wat je heel erg graag wilt. Het is niet jouw schuld dat je de baby verloren bent, jij kon er helemaal niets aan doen. Zo moet je niet over jezelf denken. Het is heel erg verdrietig en dat moet je een plaats geven,dat kost tijd! geef het die tijd en de ruimte. huil wanneer je dat kwijt moet en praat er veel over. Ik wens je heel veel sterkte toe en een hele dikke knuffel!! :hug:

Tessa, meid hoe ging het vandaag met jou?

Hey Karin, wat vreselijk voor je zeg!! Ik heb er niet veel verstand van, maar zat je niet in de ziektewet toen je je kindje verloren was dan? Want dat krijg je toch gewoon uitbetaald? Ik hoop voor je dat de situatie gauw beter wordt, er zijn trouwens instanties die je financieel kunnen helpen op de rit te komen he?! Elke woonplaats heeft er geloof ik wel 1.

Nou in elk geval van mij een dikke :hug: en veel sterkte hiermee!!!

En anneke wat ontzettend balen zeg :hug: nou op naar de volgende ronde dan maar, nieuwe ronde nieuwe kansen zeg ik altijd maar :wink:

En San nog 9 nachtjes slapen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: hihihi

En Kusje, tsja wat moet ik er van zeggen. Ik had testen besteld via internet (die sensitive extra gevoelig) maar er was wat mis gegaan met de verzending… Dus heb ik gisteren testen gehaald bij de apotheek (die geven volgens mij pas posi aan met veel hcg, ze zijn niet zo gevoelig), gaf eigenlijk in eerste instantie negatief aan, maar na een poosje zag ik duidelijk een streep. Maar ja niet binnen de aangegeven tijd. Dus ik ben er nog niet over uit. Kheb weer die testen besteld via internet, en die ga ik dan morgen of overmorgen doen (ligt eraan wanneer ik ze heb).

Ik heb wel sinds vandaag zere (.)(.) :oops: , tsja dan kan een goed of slecht teken wezen. Ik heb dat normaal als ik ongesteld ben of heel vlak ervoor, en ik heb dat heel erg als ik zwanger ben…

Ben verder wel vaak misselijk, maar ja misschien komt dat ook nog wel van de miskraam.

En Miranda, jij zei over laat testen na nod, ik ben eens gaan terug rekenen, en ik teste ook pas 2 dagen na mijn nod (bij mijn laatste miskraam). En als ik dat allemaal even nareken (ik denk dat die bloeding een eisprong is geweest, als het innesteling was had ik toch allllang posi moeten testen) dan zit ik morgen op 1 dag na mijn nod.

Dus we hopen dat TNT er maar lekker vlug over doet :shifty: dest te eerder we het weten he?! :mrgreen: want ik ben nu echt niet meer nieuwschierig hoor :liar: hihi

Wij gaan trouwens aankomende donderdag heeeeerlijk een weekend weg, in een huisje van mijn zus (lekker goedkoop :mrgreen:), dus kan ik dan tot maandag niet meekletsen :frowning: Maar heb er wel veel zin aan, lekker ontspannen genieten van mannetje en kids, heeeeeerlijk :inlove: (mocht ik niet zwanger zijn laat me dan niet dAn aan de rooie worden :wall: )

We gaan dan even lenker herfstwandelingen maken, gezellig zwemmen, beetje shoppen :dance:

Nou deze dame gaat zo heerlijk :zzz: , want ik heb vannacht niet zo best geslapen en moet er morgen weer vroeg uit, dus nog even gauw een paar uurtjes inhalen.

Nou allemaal welterusten, en zo gauw ik meer weet laat ik het jullie weten!!!

Groetjs Tessa :hand:

@ Tessa

Ik zal je sterker vertellen.Ik werd zelfs in de ww gezet omdat ik dus “ziek” werd in de periode dat mijn contract zou worden verlengd.En aangezien ze dat niet stilzwijgend mogen verlengen werd mijn contract ontbonden.Er werd mij wel gezegd dat ik als ik weer aan de slag zou gaan,mijn arbeidsverleden en contract volledig terug zou krijgen wat ook gewoon netjes gebeurd is.Maar ja,dan word je ziektegeld dus uitgekeerd door het gak en dat duurt ff,en is altijd veel lager dan je normale salaris.Na 3 weken ben ik weer aan de slag gegaan omdat ik thuis gek werd,maar het gevolg was wel dat ik niet volledig me uren weer kon oppakken.En als je iedere week wel een dag erbij hebt zitten dat je niet kan werken door je gemoedstoestand,is dat iedere keer een wachtdag die je niet uitbetaald krijgt.En omdat je niet voor iedere twee dagen je ziek kan melden (want ik zou dan persoonlijk ook raar gaan kijken als werkgever zijnde want het valt administratief niet te verwerken steeds) is het dus zo gelopen dat ik dus weken minder geld kreeg dan normaal.

Ik heb gelukkig wel veel begrip op mijn werk hiervoor,zelfs nu nog.En ze geven me alle tijd die ik denk nodig te hebben.Maar ja,zij betalen me niet,dat doet een andere instantie.

En van "Begrip"kan je geen eten kopen en je hypotheek betalen…

Tessa, hoe was het bij de vk? daar was je toch geweest?

Karin, je hebt idd gelijk, begrip is heel fijn,maar je kunt er niet de hypotheek van betalen…het is niet makkelijk allemaal…

Hey Karin, natuurlijk snap ik dat begrip niet helpt, maar daarom snap ik je wel, een paar jaar terug precies hetzelfde meegemaakt met vrienden. Die zijn naar zo’n financieel hulpbureau gegaan. (ze stonden 3000 euro in het rood). Die neemt dan al je financien over, je loon gaat dan naar hun rekening, en zij “betalen” je dan elke week uit, waar je dan de hele week van moet rondkomen. Zij lossen dan ook al je schulden af, en soms worden schulden zelfs kwijtgescholden, of lukt het hun om het zonder rente af te lossen. Maar zei helpen dan zeg maar, en als alles dan afgelost is dan helpen ze vaak ook om weer op weg te komen om alles zeg maar zelf te doen. Onze vrienden wilden dat eerst niet doen, maar ze zijn nu hartstikke blij dat ze het gedaan hebben, al hun schulden zijn afgelost, en ze hebben geleerd nu met weinig geld rond te komen.

Vaak is het zo dat je niet meer weet hoe het verder moet, dat je door het bos de weg niet meer ziet zeg maar, dan is het fijn als mensen je kunnen helpen door een oplossing te zoeken.

Ik hoop echt voor je dat je er weer bovenop komt, en dat je ook weer voor een derde kunt gaan!! Misschien is bovenstaande ook iets voor jullie?

En Kusje, had ik nog niet gezegd hoe et afgelopen was bij verloskundige?

Ik was helemaal schoon, ze kon zelfs de baarmoeder niet meer vinden (uitwendige echo), en zei dacht dat de bloeding een innesteling was of anders een eisprong. Nu moet ik haar een dezer dagen bellen om te zeggen wat er uit de test is gekomen, zwanger of niet zeg maar… Dus ik denk dat ik haar morgen bel. Nu is het wachten op de postbode :drool:

O kben nu zo benieuwd he, want eigenlijk voel ik me hartstikke zwanger, maar dan denk ik aan de andere kant dat dat misschien nog wel is van de miskraam. Vanmorgen was ik ook al weer misselijk, en m’n (.)(.) doen nog steeds zeer maar de :evil: :evil: blijven nog steeds uit. Ben ook al 6 dagen over tijd. Ze zeggen dat als je voor een miskraam heel regelmatig bent je dan na een miskraam gewoon van dezelfde cyclus kunt uitgaan. En het was ook nog eens een vroege miskraam, dus dan mag je er toch wel van uitgaan dat de rooie dan op tijd komt?

Nou hopelijk weet ik met een paar uur meer. Ik zal jullie in elk geval op de hoogte houden!

Dikke :-* Tessa

:wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: verdorie, ik weet het echt niet meer hoor :wall:

Heb net twee testen gedaan, 1 met de urine van vanmorgen en 1 met verse urine van net (smakelijk he?!)

Nou staat er op die van de ochtenurine 1 dunne vage streep (gewoon overal te zien, niet alleen in het licht zeg maar), en die andere geeft duidelijk negatief aan, daar zie ik ook geen voorgedrukt streepje ofzo.

Dus ja, wat is het dan he?!

Het is gewoon om gek van te worden. Waarom geen vette of helemaal geen streep???

Sorrie hoor moest me effe afreageren…

Groeties Tessa

he, tessa, wat raar zeg! eerst wel een streep en dan opeens niks! Ik neem als dat als je nu nog een test doet,het dan toch wel duidelijk moet zijn hoor! Ik denk dat die negatieve test niet klopt, waarschijnlijk lukt het niet met middagurine, en zit er in je ochtendurine wel genoeg hcg. Ik denk dat als je morgenochtend test, er een duidelijke streep zal staan! :smiley: ik duim voor je meid! :pray: :pray: :pray: :pray:

gelukkig had ik er 3 besteld, dus morgenochtend ga ik er 1 doen met “Verse” ochtendurine :mrgreen:

Heeft niemand hier ervaring met zulke streepjes dan? Ik zie hem nog steeds duidelijk.

Groetjes Tessa

als je naar onderstaande link gaat dan kun je op het onderste foto zien hoe mijn test er uitziet. Deze is van iemand anders maar de mijnes ziet er net zo uit

http://9maand.be/club/profiel/62063

nou meid, dat ziet er toch echt positief uit hoor! :smiley:

Dat er op je middagtest niets stond en die met ochtendurine wel is logisch als je nog maar net overtijd bent.

Dagurine bevat veel minder hormoon omdat je dan veel meer drinkt. Die van de ochtend heeft over het algemeen de hele nacht in je blaas gezeten en er is weinig vocht bijgekomen.

Dus, wat de deskundige betreft; je bent zwanger !! :dance:

Maarrrrr… omdat het vrij óude’ urine was zou ik het morgen opnieuw doen. Probeer het meteen na je ochtendplasje te testen.

Alvast een hele voorzichtige gefeliciteerd

nou ik durf er nog steeds niet van uit te gaan (ik hoop het natuurlijk wel), en morgen test ik gewoon opnieuw, maar dan direkt morgenochtend :mrgreen:

Mocht die nu weer zo vaag zijn, dan ga ik van het weekend eens een ander merkje kopen, prediktor ofzo. We gaan morgen aan het einde van de middag weg, maar zaterdag gaan we vast wel winkelen :smiley:

We komen pas maandagavond weer, dus je zullen me hier even moeten missen :wink:

Nou hopelijk morgen goed nieuws!

:zzz: :zzz: :zzz: :zzz:

Groets Tessa

tessa, laat je morgen nog even weten wat de test zegt voordat jullie weg gaan? moeten we je wel lang missen… :frowning: maar…ik hoop dat jullie het heel fijn gaan hebben!! :smiley:

nou de test blijft vaag :? , dus van et weekend maar een eentje van een ander merk halen. VOOR MIJ GEEN SENSITEST MEER!!! :evil:

Met welke merken hebben jullie goede ervaringen? Dan weet ik wat ik moet halen :mrgreen: Het lijkt me in elk geval slim om een test te hebben die een beetje gevoelig is, want blijkbaar maakt m’n lichaam nog niet zoveel HCG aan :roll: (Als ik tenminste zwanger ben he?!)

Dus ik hoop dat ik maandag goed bericht heb :shifty:

Groetjes Tessa

vaag? dus je ziet wel een streepje? Dan ben je dus zwanger! gefeliciteerd!! :smiley: :smiley: En veel plezier van de week!

tja, ookal is ie vaag, een streepje is een streepje! Dus hier alvast een voorzichtige gefeliciteerd!!!

nou ik ga er nog echt niet vanuit hoor, het is mij te vaag. De test van miskraam was ook wel vaag, maar niet zo vaag als nu.

Maar eh, mirande waar heb jij positief mee getest :mrgreen: