wie gaat er ook voor een derde kindje?

ja zeker laat ik het weten wanneer ik wat meer weet.

De test doe ik tussen 9 en half 10 en om 11 uur moet ik bij de verloskundige wezen…

we :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

welterusten :-*

Groetjes Tessa

succes met de test en bij de verloskundige.

en tessa??

nou hehe hier eindelijk met een antwoord, maar nog steeds niet duidelijk… :cry:

Ik heb vanmorgen getest, en ik kon toen heeeeel vaaaaag een tweede lijntje zien, kmoest bij het raam kijken kon ik hem zien. Het is nu overigens een duidelijke dunne streep geworden (dunner dan controle streep)

De verloskundige heeft een echo gemaakt, maar de baarmoeder was niet te zien, ze zegt dat ik zowieso schoon ben van binnen anders had ze het wel gezien. Maar dan nu het volgende, ze denkt dat ik waarschijnlijk weer zwanger ben, dat die bloeding van vorige week een innestelingsbloeding was… En als dat het niet geweest is een eisprong. Maar ze vermoedt echt dat ik zwanger ben. Nu moet ik van haar volgende week dinsdag weer een test doen, en die uitslag moet ik dan naar haar doorbellen.

Dus het is weeeeeeeeeeeer zoals gewoonlijk afwachten :wall:

Groetjes Tessa

heeft iemand van jullie misschien ook weleens een test gehad, dat na de aangegeven tijd pas een echte streep gaven? Dat je hem eerst heel vaag ziet, maar daarna heel goed?

Ooo tessa je maakt het wel spannend hoor… maar zou super zijn!!! ik hoop zo dat de vk gelijk heeft!!

en over de vraag van de test… ja ik heb dat ook gehad toen ik zwanger was van mijn jongste is al heeel lang geleden maar was ook eerst vaag na 10 min of zo was ie mega duidelijk!! omdat ik toen toch nog twijfelde heb ik daarna een test gedaan bij moeders voor moeders twee dagen of drie dagen daarna geloof ik en die was gelijk duidelijk toen was ik overtuigd idd…

Ook super trouwens dat alles goed weg was en dat het goed schoon is is voor opnieuw zwanger zijn :inlove: wel niet worden heel belangrijk…

ik ga heeeeeel hard met je mee :thumbup: :thumbup: :thumbup: …

Ik moet nog paar dagen geduld hebben maar heb nog steeds twijfels…

misselijkheid met vlaagjes soms steekjes ook heel soms wat ik wel erg veel heb is de hele dag door gapen

Is of kan dit ook een erbij horen? nu moet ik wel zeggen dat ik momenteel in de ziekte wet zit en weinig doe overdag omdat ik weinig mag ivbm mijn pols… of zal ik daar gewoon lui van worden

Liefs Anneke

hey tessa, wat vervelend, nu moet je weer wachten!! :shock:

Waarom denkt de vk dat je zwanger bent dan als ze niks kon zien op de echo? Ik hoop het wel voor je,zou toch geweldig zijn,weer zo snel!! Ik heb nooit een test gehad waarbij je een heel dun streepje zag wat later dikker of duidelijker werd. Bij mij was ie wel eerst negatief en later positief,maar das niet hetzelfde…

Hoe voel je je trouwens?

Annekep, spannend joh! ben zeer benieuwd hoor! ik denk dat je wel lui kunt worden van de hele dag thuis zitten,maar voor hetzelfde geld ben je gewoon zwanger! :smiley:

Hey Kusje, de verloskundige denkt dat omdat die bloeding die ik na die tijd gehad heb, typisch iets is voor een innestelingsbloeding, dat ligt het meest voor de hand. En als ik dus zwanger ben is dat met een echo (uitwendig) niet te zien, omdat ik dan nog maar heel kort ben.

Ze dacht dat ik nu dan ongeveer 4 weken ben.

Met de miskraam teste ik trouwens ook pas positief 2 dagen na mijn nod.

En trouwens na mijn eerste miskraam was ik ook weer direkt zwanger dus het kan heel goed.

Ik heb vandaag trouwens wel ontzettende pijn in de rug onderin, had ik ook tijdens alle zwangerschappen, en veel plassen, alleen de zere borsten mis ik… (nou ja missen :wink: )

En annekep spannend, wanneer ga jij testen dan? (zouden we allebei een posi krijgen dan :mrgreen: )

Groetjes Tessa

Hoi tessa

Ik heb eigenlijk nog geen idee wanneer ik ga testen… denk wel ruim na mijn NOD… die kan dinsdag zijn maar ook nog wel woensdag aangzien ik meestal een cyclus heb van 28 a 29 dagen heeel soms 27 maar das maar heeeeel af en toe…

als ik dan nog niet ongi ben ga ik testen… maar met de jongste van mij teste ik pas heel laat positief echt heel laat… dus ja maar goed ik durf er eigenlijk ook nog niet op te hopen raar he… als ik ongi ga worden weet ik zeker dat ik misschien iets terleurgesteld zou zijn maar eigenlijk ga ik er vanuit dat ik ongi word

hoezo dubbel …

dus misschien wel tessa beiden een positieve test al zegt mijn vermoeden dat jij dit deze maand wel krijgt en ik nog ff moet wachten maar we zullen zien het blijft spannend

we blijven door :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Liefs Anneke

o.k begrijpelijk tessa, dan zal het idd een innestelling zijn geweest! heb je dat bij je eerdere zwangerschappen ook gehad? En wanneer ga je weer testen?

Tessa, ik bedoelde of je nog voor dinsdag gaat testen,mocht ik niet helemaal duidelijk zijn … :mrgreen:

jaja, ik snap je… Ik denk toch echt dinsdag pas, want kheb er maar 1 besteld via internet :mrgreen: Ik durf hem niet eerder te doen, want straks ben ik dan nog te vroeg :think:

Hoe ist met jou dan, nog steeds aan het twijfelen? Ik weet het ook niet meer hoor, als ik niet zwanger blijk te zijn, wel of dan niet voor een volgende gaan…

Maar ja laten we eerst maar es zekerheid hebben :smiley:

Anneke, ben je de dagen al aan het aftellen, moeilijk he, vooral de laatste dagen voor nod vind ik altijd lang duren.

Ik blijf :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor je.

En natuurlijk ook voor de rest van dit forum he?! :wink:

Nou, deze dame hier gaat het hoofd lekker op het kussen leggen :zzz: :zzz: :zzz: :zzz: :zzz: :zzz: :zzz:

Groetjes Tessa

hey dames! tessa, nog lekker geslapen? Tis alweer bijna bedtijd hihi :mrgreen:

Bij mij af en aan twijffels, we doen het nu dus maar 'veilig’voor zover ‘voor het zingen de kerk uit’ veilig is…ik kan pas donderdag naar de huisarts voor de nuvaring… :?

nog steeds geen :twisted: :twisted: ?

nop hier nog steeds geen red devuls… dus tsja, ik begin toch steeds meer te denken dat ik zwanger ben, maar ja aan de andere kant wil ik er ook weer niet te veel vanuit gaan want straks valt het weer tegen :?

En trouwens over die nuvaring, kun je die niet gewoon via de assistente van de dokter regelen? Ik bel dan altijd gewoon op en dan overlegt zij et met de dokter en dan kun je aan het einde van de dag de ringen ophalen bij apotheek :mrgreen:

Nou naar bed ga ik nog niet, ga zo lekker een filmpie kijken met m’n man en dan zo rond een uurtje of twaalf naar bed.

was het al maar dinsdag… :pray:

En hoe is het met de rest?

nou :hand: :hand:

Groetjes Tessa

Tessa, ik had de huisarts gebeld,maar die is op vakantie, en de vervangend arts wilde hem niet zomaar geven,moet ik met m’n eigen huisarts bespreken… :?

ik vind het knap dat je niet toch nog een extra test haalt,ik had het echt niet uitgehouden hoor! Ik duim voor jou en de rest van het forum dat je/jullie zwanger zijn!!! het ziet er in elk geval positief voor je uit tot nu toe!!

zo, nu ga ik naar m’n mandje! :zzz:

hihi mee to :zzz: :zzz: :zzz: :zzz: :zzz: :zzz:

Wat is et rustige hier!!

Ik ben net eens wezen zoeken op internet, en toen kwam ik dit tegen :shock: :shock: :shock:

Hoewel een zwangerschapstest een negatieve uitslag kan geven, wil dit niet altijd zeggen dat je niet zwanger bent. De test geeft alleen aan dat het zwangerschapshormoon hCG niet heeft kunnen aantonen. Hier kunnen verschillende oorzaken voor zijn:

. De test is te vroeg gedaan, hierdoor bevat het nog niet voldoende hCG

. De test is op tijd gedaan, maar de urine was niet geconcentreerd genoeg, en bevat te weinig hCG, dit kan het geval zijn na veel vocht te hebben gedronken.

. De urine die is opgevangen, heeft een tijdje gestaan en is dus niet meer vers.

. De urine is opgevangen in een potje dat niet geheel schoon en droog was en bevatte bijvoorbeeld nog wat schoonmaakmiddel.
Zwangerschapstest bewaar tip!!

Heb je thuis een zwangerschapstest gedaan, dan vind je het misschien leuk om die te bewaren voor later. Smeer het staafje in met blanke nagellak en de uitslag blijft zichtbaar.

Dat heb ik dus gedaan, ik heb s’middags pas getest met mijn ochtendurine met een olvarit potje die ik met water een beetje schoongemaakt heb. Zou dat invloed gehad hebben op mijn test?

Ik zit er nu ook heel hard over na te denken om morgenochtend een test te gaan halen bij de apotheek, dan wil ik die morgenmiddag doen. Ik kan gewoon niet meer wachten, ik ben zo nieuwschierig!!!

Heeft er ook iemand van jullie ervaring met apotheektesten?

Groetjes Tessa

Tessa Spannend

Meiden zoals jullie hier kunnen zien aan mijn banner… waren zelfs al twee dagen eerder mijn :evil: :evil: :evil: er helaas op naar de volgende ronde

Liefs Anneke

Apotheektesten zijn niet beter of slechter dan andere hoor.

Ik verkoop meestal gewoon het eigen merk omdat het stukken voordeliger is. Ik las wel op internet dat er gevoelige testen te koop zijn, hoe de eigen merken van de apotheken en drogisten zijn weet ik niet.

Hè verdikkie Annekep. Jammer hoor.

:wall: Inderdaad op naar de volgende ronde.