zo, hier ben ik dan eindelijk… Kheb getest, maar kweetnie wat ik ervan moet denken (dat heb ik weer ja). Ik zie heeeeeeeeeeeel vaaaaaaaaaaag een lijntje lopen, dus tsja niet duidelijk genoeg voor mij, maar om het te negeren ook weer niet. Dus heb ik maar besloten om vrijdag voor dat ik naar de verloskundige ga, gewoon nog een keer te testen.
Eigenlijk ook wel logisch dat ie niet duidelijk is (mocht ik toch zwanger zijn) want dan zou ik (Denk ik) vorige week woensdag bevrucht zijn. Dan is een positieve test ook wel vroeg he?!
Maar aan de andere kant, bij mijn zoontje teste ik ook een week voor mijn nod positief. Dus het blijft jajajaja, gewoon afwachten tot vrijdag.
En qua verschijnselen, ik heb ze allemaal, behalve de zere borsten niet, dus daar kan ik ook al niet op afgaan.
Nou dikke :-* en we blijven :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor iedereen
Groetjes Tessa
Tessa! :wall: :wall: hoe vaag is vaag? kun je geen foto op t forum zetten? :mrgreen: :mrgreen: aaarghh!! wat een onzekerheid he, om gek van te worden!!
haha, op een foto kun je al helemaal niks zien. Vooral niet met dat toestel van mij
En ben jij er al over uit? Ik weet wel, als ik niet zwanger blijk te zijn zal ik wel teleurgesteld zijn, raar he, terwijl ik aan de andere kant wil wachten met een derde. Wat zit ik toch raar in mekaar…
Groetjes Tessa
o, heb jij ook al zo’n leuk toestel wat je zelf nog aan moet zwengelen hahahaha! Hier nog zoeen! :mrgreen:
Ja, ik zit in hetzelfde schuitje Tessa. Ik hoop steeds stiekum dat ik zwanger ben, en ben echt teleurgesteld als het niet zo is,maar verstandelijk is het een echte “nee”…moeilijk,moeilijk…gebruiken jullie nu wel voorbehoedsmiddelen dan?
nou echt voorbehoedsmiddelen gebruiken we niet, maar we doen het ‘voor het zingen de kerk uit’. Heb al aan verschillende vormen van anticonceptie gezeten, ook de nuvaring, maar het resultaat daarvan was dat ik vaker wel een schimmelinfectie had dan niet… En ja om dan van die rubberen dingen te gebruiken vind ik al helemaal niets.
En tot nog toe is deze methode altijd goed gegaan bij ons.
We hebben alleen deze maand ons er niet aan gehouden omdat we niet zeker ervan waren van wel of niet een derde. Snappie?
En het is precies zoals je het zegt. Mijn gevoel zegt we gaan direct voor een derde, maar m’n verstand zegt wacht nog even. En ja, wat volg je dan he?!
Groetjes tessa
O tessa wat spannend meid… jammer idd dat je geen foto kan posten en dat het daarop niet te zien is… dus jij nog tot vrijdag wachten… lijkt me nog lang duren in jou situatie… voor mij duurt het nog langer…
Sinds gister avond zo misselijk als wat… gehoopt op dat het bleef tot gister avond maar sta vanmorgen weer net zo beroer op… :roll:
Nou met veel dingen kanik zeggen mmm misschien heb ik dat normaal voor mijn NOD ook wel maar met deze beroerdheid weet ik toch wel zeker dat ik dat normaal niet heb… misschien is het wel iets wat in de lucht hangt… afwachten afwachten…
want net zoals iemand al zei je lichaam kan je zoveel voor de gek houden…
Hier blijft het dus spannend
Tessa ik hoop voor jou dat je vrijdag een positieve test in handen hebt al waren/zijn jullie er dan nog niet uit over wel of geen derde…
Groetjes Anneke
Tjonge wat herkenbaar toch allemaal.
Vorige maand was ik na 4-5 dagen overtijd ongesteld en behoorlijk teleurgesteld. Mede ook omdat ik bij mijn vorige kids het in 1x raak was. Ik weet uiteraard ook wel dat dat niet altijd zo is, :naughty: zeker niet als je boven de 35 bent, maar toch hoop je er stiekem op.
Deze maand had ik in ene weer zooooveel twijfels. Mijn andere kids zijn niet gezond(1 pdd nos/ad(h)d en 1 met coeliakie en blijvend ondergewicht)wat veel energie kost, maar ook geeft en toch wil ik het nog een keer overdoen. Het ene moment denk ik: waar begin je aan en het volgende moment zeg ik tegen manlief; het zijn mijn goeie dagen :dance: Kortom, laten wij hopen dat de natuur het voor ons bepaald.
Hoi San
herkenbaar hoor
ik zelf heb hier ook een zoon met kenmerken van PDD… dan heb jij het idd ook niet rustig… hoop voor je meis dat je er uit komt
Groetjes Anneke
San en Annekep ik begrijp die twijffels wel, zeker als je kindje(s) niet gezond zijn! Het is behoorlijk zwaar dan lijkt me, en dan nog 1! En je weet natuurlijk ook niet zeker of dat kindje wel gezond is…zwaar hoor… :hug:
Tessa hoe voel je je? En Annekep ben je nog steeds zo misselijk??
Jeetje, wat spannend weer! Misschien binnenkort nog een paar positieven testen dus?!
En Tessa, hij is zeker niet dom, haha: toen we naar Kronenburg gingen zette ik mijn auo in de parkeergarage. Hij had zijn raamje zelf helemaal naar beneden gedraaid (prima: hij krijgt het koud ) Maar wanneer ik mijn gordel los maak, maakt hij die van hem los, en doet zo de deur open :eh: . Dat kon helemaal niet want ik heb natuurlijk kinderslot. Wat heeft die slimmerd nou gedaan, gewoon via het open raam van buitenaf de deur geopend :mrgreen: . Enhij was zo snel, hij wist precies dat ie van binnen niet open ging en van buiten dus wel :mrgreen: . Tja, vind het heel inventief, en best wel handig dát ie het weet: stel dat er iets gebeurt, dan weet hij wel hoe ie eruit moet. Maar toch maar even gezegd dat hij dit voortaan niet zelf moet doen, en wachten tot Ãk mijn gordel los heb (deed ie dus ook, maar dat herhaal ik maar ff voor de duidelijkheid: stel dat ie het ineens doet bij een stoplicht? :think: )
Haha,Miranda, wat een bijdehand kindje zeg!! Ik moest vandaag ook erg lachen om mijn jongste van 2,5. Ik had een appeltje geschild en hij zei:" mama zitten, kom" dus ik met hem op de bank. maar ik sla altijd automatisch m’n benen over elkaar. Wta doet ie, gaat ie ook met z’n beentjes over elkaar heen zitten, hahahahaha! Ik moest zo lachen,het zag er ook zo ongecontroleerd uit en dan als jongetje! :mrgreen: Op die leeftijd vind ik ze zowieso heel erg grappig (behalve als ze last hebben van driftbuien…)
Haha, ja inderdaad, heel herkenbaar! Alles nadoen wat jij zelf zegt of doet: ik herken mezelf (of papa) er dan ook echt in!
Zoals laatst: zitten we te eten, andijviestampot. Heb de slavinken nog in de pan zitten, die eet/schep ik altijd later op. Maar Jayden smaakte die stampot niet geloof ik, want hij zegt ineens:
'mama, dat vin ik nie de bdoeling :snooty: ’
‘wat is niet de bedoeling?’
'Nee mama, dat is niet de bdoeling! Ik wil KIP" en wijst naar de slavinken :mrgreen:
‘nou schat, dat is geen kip, maar vlees; slavink heet dat… (ondertussen lachen) maar jij krijgt zo een stuk slavink hoor’ :mrgreen:
Echt waar, je kon me opvegen: precies op de manier hoe ik het altijd zeg als ik binnenkom terwijl ze en ravage hebben aangericht (dat vind ik niet leuk, en dat is nie tde bedoeling zeg ik dan vaak)
o, hahahahaha!! die van mij zegt dus ook tegen alle vlezen ‘kip". of eigenlijk "kippie’ hahahaha! en dat gaat erin als koek die vleesjes!! best slim eigenlijk om dat later op hun bordje te doen,anders eten ze geen groente en aardappels meer… :think:
Ja inderdaad: dan begint ie met het vlees en wil ie nog een stukje, als hij eerst de rest dan moet opeten, hoeft ie niet meer… Maar vaak als ik het later opschep, dan heeft ie het nog niet gezien en dus al wat gegeten. En als ik dán dus het vlees opschep, eet ie het andere vaak ook nog… Maar hij had echt een paar dagen dat hij gewoon 's avonds helemaal niet at, zelfs zonder te proevenschoof ie zijn bord weg Nouja, dan maar niet hoor, ik ging en ga ervan uit dat ie wel weer eet als ie zin had…
En ja hoor: vandaag zijn hele bord leeg, plus extra (vegetarisch) sate!
Hallo allemaal!
Ja, dwingen met eten doen wij ook niet, ik denk dat je daarmee de strijd alleen maar erger maakt. Maar nu moet ik zeggen dat m’n kinders tot nog toe eigenlijk alles wel opeten, er kan een dag tussen zitten maar ze lusten alles :mrgreen: Wel makkelijk. Wij scheppen trouwens het vlees ook pas later op, anders ben ik bang dat ze bij ons de groente ook niet opeten want het zijn echte vleeseters :lol:
En ik heb hier weeeeer een schimmelinfectie :oops: , de hormonen gaan weer flink aan de haal met me, de vorige is nog niet zolang geleden, en juist nu ik morgen naar verloskundige moet :oops: :oops:
Ik heb gisteren nog een test besteld via internet, ik hoop dat ie vandaag binnenkomt, dan kan ik hem morgen nog doen voor ik naar de verloskundige ga.
Als ik niet zwanger ben zal ik me wel lullig voelen daar, ik had toch altijd gedacht dat de eerstvolgende keer dat ik daar weer zou komen, dat ik dan een prachtig beebje kon horen of zien…
Maar we zien wel wat er morgen uitkomt.
Hoe gaat et verder met jullie?
Groetjes Tessa
Heejj allemaal
Wat leuk en herkenbaar om die verhalen te lezen over de kinderen… ik heb ze al ouder dan is het toch al even anders. maar is wel erg herkenbaar want zo deed ik dat ook altijd met het eten … vlees later eerst aardappels en groente daarna het vlees :mrgreen:
Tessa meis vervelend dat je weer een schimmelinfectie hebt… voor mij is het al weer een tijdje geleden dat ik er 1 heb gehad… en die ik toen had vernam ik ook nog niet eens toevallig omdat ik bij de huisarts onderzocht werd kwamen we er achter en dat was nog een fikse ook de huisarts was helemaal verbaasd dat ik die niet vernam… maar die zat meer inwendig dus toen ook gelijk wat voor gekregen.
Kusje ik voel me nu weer redelijk gister avond nog wel even misselijk geweest gisteren overdag paar keer maar niet meer in zo mate als gister ochtend en die avond daarvoor…
Merk wel dat ik veel snaai… nog wel veel drink en soms een raar gevoel heb in mijn onderbuik… maar goed wie weet is dat ook we de aanloop periode voor de ongi… dus blijf rustig afwachten(heb ook geen andere keus) maar de drang om te testen begint wel te groeien al helpt dat helemaal niks natuurlijk. :think:
Hoe voelen jullie je en hoe is het met de rest?
Groetjes Anneke
hallo, de test zat vanmiddag bij de post!! :mrgreen: :mrgreen:
Dus ik kan morgenochtend een testie wagen
Groetjes Tessa
He gets, tessa, jij ook weer aan de schimmel? Ik ben er sinds gisteren vanaf, nu maar hopen dat ie ff wegblijft. Maar heb nu weer last van een soort van ‘winterdip’ ofzo,ben al een paar dagen down en voel me vaak verdrietig zomaar…vind het erg naar want ik heb dan echt rare gedachtes. het stomme is dat ik zo helemaal niet ben eigenlijk,maar hoe het nu opeens zo komt… :think: heb er gisteravond eens goed met mijn mannetje over gepraat,hij heeft me vastgehouden en goed geluisterd,het luchtte echt even op…hebben jullie hier nooit last van?
Tessa spannend morgen, ik ben heel benieuwd!!
Hey Kusje, dat komt me heel bekend voor… Ik had daar vorige week ook al last van, gewoon nergens zin an hebben, chagerijnig, en overal donkere wolken zien. Maar wees gerust :hug: het gaat voorbij!
Het komt denk ik doordat ‘de bladeren vallen’, ik weet niet of je die uitdrukking kent? Als mensen bijv. een depressieve geschiedenis hebben of overspanne ofzo, dan hebben ze altijd meer last in de herfst, heel typisch maar waar.
En over die schimmelinfectie, de vorige is nog geen twee weken geleden
Ik kon wel zwanger wezen :oops: :oops: :oops:
ben best wel zenuwachtig voor morgen, die test en daarna die echo…
Maar ik blijf duimen ook voor jullie!!
Groetjes Tessa
ja, ik ken die uitdrukking wel ja. ik denk ook dat het zo iets is…
ja, het kan zijn dat je zwanger bent. een schimmelinfectie heb je sneller als je zwanger bent dus wie weet!!
succes morgen!! laat je weten wat er uit de test komt? Ik zit al heel vroeg op het forum :mrgreen: :mrgreen: