gaat prima!Maar het was meer een reactie op jouw duiveltjes
ow! hahahahahahahahaha! ik dacht al…
He, Kusje wat sneu… Maar willen jullie nog toch wel voor een derde gaan? Ik dacht dat je besloten had om toch nog maar te wachten?
Hier nog steeds twijfels hoor, aan de ene kant wil ik het wel, maar aan de andere kant lijkt het me ook erg druk. Dus zolang wij het nog niet zeker weten, wachten we nog even. Al zou ik nu wel zwanger kunnen zijn, want we hebben het afgelopen maand niet veilig gedaan. Dus das gewoon nog afwachten. Ik weet ook niet of ik mijn ei al wel gehad heb, dus is het ook moeilijk te weten wanneer ik mijn nod heb…
Ik hoop dat er gauw meer zwangeren mogen zijn op dit forum
Ik wens in ieder geval iedereen veel succes :mrgreen:
En ik had nog zo es een vraagie tussendoor, mijn dochter heeft nu een heel erge periode van weglopen :wall: :wall: :wall: Op straat vliegt ze zo bij me vandaan, en zie haar dan maar es terug te krijgen he?!
Hebben jullie dat ook meegemaakt, en zoja wat deden jullie ertegen?
Het liefst deed ik een lang touw om haar heen zodat ze geen kant op kan (hahahaha, geintje, maar soms…) Ik weet heus wel dat elk kind er een periode van heeft, maar zij heeft het wel heel extreem, zodra ze een kans ruikt, vliegt ze weg!
Nou de groeties van Tessa
Hey Tessa, ik ben de draad een beetje kwijt bij mezelf…toen ik een negatieve test had bij de huisarts was ik echt teleurgesteld. Dus ik ga van de week de nuvaring halen,die kan ik eruit halen wanneer ik wil,maar het hangt ervan af hoe ik me voel of ik hem wel ga gebruiken of niet,snap je het nog… :oops: :oops:
Mijn jongste van 2.5 loopt ook steeds weg en deed dat van het begin af aan al, om gek van te worden. Hij gaat dus mooi altijd de buggy in en komt er pas uit op plekjes waar ik hem niet echt “kwijt” kan raken. helaas voor hem maar ik moet er niet aan denken dat hij de straat op loopt of dat ik hem kwijtraak ofzo… :shock:
meiden, hebben jullie soms ook zo’n last van je schuldig voelen naar de kinderen toe als je een "off day"hebt gehad? Ik heb de laatste tijd vaak van die dagen, en zeker voordat ik ongesteld moet worden,dan doe ik weinig tot niets leuks met de kinderen, alleen het nodige (dus eten,wassen,schone luier,troosten bij pijn,uit school halen…)en voel ik me s’avonds zo verschrikkleijk schuldig als ze op bed liggen…dan denk ik: weer een dag die ik niet terug kan draaien…ik weet niet zo goed wat ik ermee moet,maar het maakt me wel verdrietig
Ik weet precies hoe je je voelt.Alleen heb jij het met sommige dagen,ik heb ze soms weken.Maar dat komt gewoon weer door wat ik heb meegemaakt afgelopen tijd dus ik probeer mijn weg te vinden nog terug naar mijn oude ik.Een kindje verliezen is zwaarder dan ik ooit voor mogelijk heb kunnen houden,ook al verlies je je baby met 17 weken zwangerschap.
Wat betreft dat weglopen.Ik heb dat met mijn kinderen eigenlijk nooit gehad.Ze bleven altijd keurig bij me en vanaf hun 2e jaar ben ik juist die buggy steeds minder gaan gebruiken omdat er nog een kleintje aankwam en niet twee wagens kan voortduwen in mijn uppie :).Overal waar ik heenging,steeds vaker laten lopen.Handje geven met oversteken,dat wa de enige verplichting die ik ze gaf.Verder mochten ze loslopen zeg maar en bleven ze ook in de buurt.
mbt het weglopen: Jayden luistert ook heel goed, en die heb ik vanaf het begin af aan, dat ie kon lopen, lopend aan een handje meegenomen overal naartoe. Toen ie wat steviger liep, mocht hij loslopen, maar met oversteken altijd een handje (zelfs een fietspad oid: drempel is oversteken)
Nu loopt ie nog steeds altijd zo mee, en blijft keurig staan voor het oversteken. Heb het vermoeden dat het met Tyrone wat lastiger gaat worden, want dat is er ook zo een die gaat lachen en wegrennen als je in de buurt komt (een zogenaamd: '"pak me dan, als je kan! ") Maar ik hoop dus dat dit hetzelfde gaat als met Jayden…
En die offday: helaas heb ik die ook vaak genoeg. Dan zit ik op de bank te bedenken wat ik kan gaan doen met hun, maar ik heb ook echt nergens zin in. Ik zou kunnen gaan kleien met ze, of schilderen, of naar buiten naar de speeltuin, het park, de stad, de kinderboerderij… Maar dan wil ik gewoon niks en hoop ik maar dat ze zichzelf vermaken… Net als vanochtend. Op een gegeven moment zie je dat het genoeg is voor ze, dat ze er nu echt uit willen, en dan pak ik toch maar de buggy voor Tyrone en gaan we ff het park in… Ff in de frisse lucht is altijd goed, ook voor mezelf (knap er meestal ook wel vanop)
o…ik ben “blij” om te horen dat ik niet de enige ben die daar echt last van kan hebben…je kunt je er echt naar van voelen!
Zo dalijk gaan we op kraamvisite bij vrienden van ons. Ik kan niet wachten tot ik dat hummeltje kan zien en vasthouden! het blijft geweldig :oops: …wat gaan jullie doen vandaag?
Hallo allemaal!!
Over die offday, tsja die hebben we denk ik allemaal wel, kheb er ook al weken last van, bleh, er kan af en toe een goede dag tussen zitten… maar gr…, misschien komt het ook wel omdat de blaadjes van de boom vallen, dat hoor je vaak toch?
Kzit hier trouwens nog met een vraagie, wat zouden jullie doen? Ik verlies nu al vier dagen vleugjes bruine afscheiding, soms met stolseltjes (sorrie, kweet nie hoe ik et anders moet zeggen :oops: ), zou het komen omdat ik misschien tijdens de miskraam niet alles verloren heb? Of is dit normaal? Het zet niet door tot een menstruatie ofzo. Ik heb algelopen weekend een paar keer buik en rugpijn gehad, maar niet heel de dag door ofzo. Zou ik de verloskundige hierover op moeten bellen, of een huisarts? Als ik maar wist wat het was, ik vind dat ik tijdens de miskraam wel kort gevloeid, 5 dagen maar.
Nou kwacht jullie antwoord wel af.
Hebben jullie nog leuke dingen gedaan vandaag?
Groetjes Tessa
Tessa, ik zou morgen zeker even de huisarts bellen of idd een verloskundige want je zult niet de eerste zijn bij wie er nog restjes zitten van de miskraam. Normaalgesproken krijg je na het verliezen van de mk nog een echo (heb ik ook gehad) om zeker te weten of je baarmoeder leeg is. heb jij die al gehad of niet? Anders echt even opperen!
het kan ook onschuldig zijn, maar aangezien er stolseltjes bij zitten en het bruin is is het twijffelachtig. Bij een eventuele innesteling verlies je volgens mij geen stolseltjes. Al hoop ik stiekum dat dat het is…
Kheb verloskundige gebeld.
Kmoet vrijdagmorgen om 11 uur langs komen voor een onderzoek waaronder echo om te kijken of alles wel weg is.
Wat duurt vrijdag dan lang…
Heeft niemand van jullie ervaring met bruin verlies?
Het zou inderdaad ook nog een innesteling wezen of eisprong. Kweenie we wachten vrijdag maar af.
Groetjes Tessa
Hoi allemaal
Goed weekend gehad allemaal?
Ik heb een rustig maar goed weekend gehad… ik ga hier mijn laaste weekje in dat ik moet wachten… spannend spannend…
Eigenlijk ga ik er wel van uit dat het nog niet gelijk raak is… maar goed ongemerkt ga je toch op dingetjes letten…
*gisteren opeens toen ik op bed lag had ik aan beiden kanten in de liezen en onderin mijn buik steken of trekkerig gevoel( niet dat je dat nu al zou kunnen merken maar goed voelde het wel) maar ik rekte me uit dus ja kan ook weer zoveel zijn dan he.
Sinds vandaag meer dorst dan anders… dus hang regelmatig onder de kraan hahaha :lol: geen idee of dat er ook wat mee te maken kan hebben.
zit een week voor NOD en mijn borsten zijn al wel pijnlijk tenminste mijn tepels… zijn pijnlijke maar goed weet eigenlijk niet of ik dat normaal ook heb
dus al met al heb ik dit er wel neergezet maar zal toch nog een week wachten worden :think: :think: :think:
Groetjes Anneke
Spannend tessa en annekep! Tessa voel jij ook al wat wat kwaaltjes betreft? Misschien is het toch een innesteling dan,want wat zei de vk? En annekep,klinkt wel heel goed,maarja je lijf kan je zo goed voor de gek houden he…af en toe echt lastig! Ik hoop in elk geval dat het raak is voor jullie!
hier nog steeds twijffels…bah bah bah!
Vandaag gewerkt, daarna kindjes opgehaald,gegeten en nu liggen ze op bed. manlief speelt gitaar,ik bler af en toe wat mee en dalijk gaan we samen koffie drinken voor de buis haha hoe burgerlijk kun je zijn he. maar ik vind het heerlijk en mijn man ook dus waarom zouden we het veranderen! Wat hebben jullie zoal gedaan vandaag?
Ik ben met de kids en een vriendin naar Kronenburg (winkelcentrum) geweest voor de boodschappen. Erg gezellig: en ineens zijn we Jayden kwijt :shifty:
We liepen wel vlak langs de mac, dus ik had al een vermoeden: loop naar binnen, jahoor, daar staat meneer bij de rij :mrgreen: 'gaan frietjes ete!"
was zijn mededeling Heb hem toen maar even duidelijk gemaakt dat hij nÃet zo weg mag lopen, en dat hij mij moet kunnen zien. (en nee, geen frietjes gegeten )
Tessa, wat moeilijk zeg, goed dat je de vk voor een afspraak heb gebeld!
Anneke: je kan jezelf ook helemaal gek daarmee maken he? Maar hoop niet de de teleurstelling dan al te groot is mocht het niet zo zijn?
wat heb ik het afgelopen weekend gedaan…hmmz…ik weet wel wat ik zondag heb gedaan en dat was niet best.Ik heb eoa allergische aanval gehad en had in ieder geval geen silliconen meer nodig in mijn lippen.Wat kunnen die dingen uitzetten zeg…In 10 minuten tijd kwam dat opzetten.In de loop van de dag begon ,mijn hele lijf gek te doen.Ik heb overal pijn en jeuk en branderiug gevoel.De Huisartsenpost gaf me zondag een infuusmedicijn waarvan ik de hele dag heb geslapen.Ik kreeg een pil mee die ik savond sion moest nemen,maar waar ik gigantische maagpijn van kreeg.Huisarts vandaag zei ook niet te weten hoe of wat.Wel dat ik 9 jaar geleden ben getest op huisstofmijt en dat wist ik niet eens…maar daar was ik gevoelig voor.Kan zijn dat dat het euvel is,maar goed…ondertussen trekt het maar niet weg -.-
Als ik aan de zwaardere medicijnen moet kan ik het zwanger worden nog beter uitstellen dus -.- en zoal sje kan zien aan mijn banner moet ik niet te lang meer wachten.Aaarrgh,het zit me niet mee…
Jeetje karin, klinkt niet goed meid!! Had je wat gegeten ofzo dan? het kan toch niet opeens zomaar opkomen zetten?? Getsie akelig hoor voor je…ik hoop maar dat het losloopt meid! :hug:
Hoi Hoi
Miranda: nee joh tuurlijk zal er een beetje teleurstelling zijn maar zoals ik al eerder zei ik ga er deze ronde nog helemaal niet vanuit dat het raak zal zijn… dus we gaan de dagen mooi door … en we zien het volgende week wel … waarom denk ik dat het nog niet raak zal zijn omdat ik nog amar 1 eileider heb dus ik besef me heel goed dat het gewoon wat langer zou kunnen duren.
Karin: Jeetje meis dat is niet mis… ik hoop voor je dat je er zo snel mogelijk van af bent.
Kusje: eigenlijk niet heel veel bijzonders gedaan nu kan ik momenteel ook niet veel zit thuis met mijn pols… waar ik rust mee moet houden…
as woensdag weer naar de huis arts voor de 4e keer want door de rust word het niks niet minder ondanks de pols spalk .
Verder veel opgeruimd thuis de zolder is over de kop geweest wederhelft de zware dingen ik de dozen enz uitgezocht. nu kan er weer een feestje gegeven worden daar wist niet dat ik zoveel ruimte hier over had hahaha.
Verder kwamen de meiden van wederhelft zondag hier te slapen tot vandaag dus we hadden weer een vol huis maar bere gezellig
Groetjes Anneke
Annekep, spannend!! Ik zal :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor je…
En Kusje, ik denk dat ik vanmiddag voor de zekerheid maar een testje ga doen… Straks komt die bloeding doordat ik zwanger ben? Dat had ik met mijn jongste zoontje ook…
En wat die twijfels betreft, erg he?! Hier gaat et net zo he, maar ja wie weet is de keus voor ons al gemaakt?
Wat leuk trouwens dat je man gitaar speelt, muziek vind ik zowieso altijd al mooi!
Hey miranda, wat een slimme zoon heb je toch, hahahaha!! Kvind et echt komisch!!
En Karin, vind je dat niet moeilijk joh, ik ben ook allergisch voor heel veel dingen, maar zo’n reactie als jij gehad hebt, dat heb ik nog nooit gehad, stom dat ze er niets iets voor kunnen geven dat de klachten gewoon ophouden. Belangrijk is nu om er achter te komen, bij wat voor voedsel of inhalatie allergie je de klachten krijgt, dan kun je die eventueel vermijden.
Nou kzal jullie nog wel laten weten hoe die test vanmiddag afgelopen is!
Groetjes Tessa
Hoi Hoi
Tessa heb je al een test gedaan??? spannend
Dank je wel voor het duimen … hier blijft het ook spannend…
Dorst blijft nog wel wat maar goed kan ook wel gewoon dorst zijn.
Wat me wel opvalt is dat ik zo heel nu en dan af en toe wat steekjes voel in mijn buik onderin… zijn niet extreem sterk en overheersend maar zo nu en dan voel ik wat.
Nog wel steeds hele zere tepels… maar goed nu let je er op andere maanden misschien niet dus ja kan me zo ook niet terug herinneren of ik er normaal last van heb. wel paar dagen voor NOD maar kan me zo niet herinneren een week voor NOD.
dus niks nieuws eigenlijk dus ga gewoon afwachten tot volgende week :lol: kan ook niet anders he :lol: mijn wederhelft zei gisteren wel opeens heej an wat me opvalt is dat je minder pukkels in je gezicht hebt dat heb je normaal wel ruim voor je NOD …
nou hou jullie op de hoogte
Groetjes Anneke
Tessa, al een test gedaan? Ik ben niet helemaaaaal niet nieuwschierig! :liar:
Annekep, wel typisch dat je vriend iets aan je ziet…wie weet…