wie gaat er ook voor een derde kindje?

Kusje, wat spannend, ben erg benieuwd hoor! Misschien zelf alvast een testje wagen?

En Kusje, weet je al wat meer?

hey dames! Hard gewerkt vandaag. Heb de huisartsenpost gebeld en die zeiden dat het niet meer nodig was dat ik langs kwam omdat ik geen pijn meer heb met plassen. Maarja, ik ben er nog steeds niet vanaf. Elk uur zit ik op de wc omdat ik moet plassen!! :shock: Ook als ik zwanger zou zijn is dat toch niet normaal, elk uur?? Nou zoals jullie al wel begrijpen hebben ze dus ook geen zwangersschapstest kunnen doen… :?

Als ik dinsdag niet ongesteld ben ga ik woensdag testen. Heb trouwens nu niks in huis anders had ik allang getest :mrgreen:

Hoe is het met jullie? Tessa, je voelt je dan wel opgelaten he zo bij de kassa, ik zou me ook echt rotschamen ja!Wat een draakjes he… :mrgreen: Marda, voel je al wat??

vandaag weer moeten werken,heb er spijt van want ik sukkel maar aan met die blaasontsteking en nu kan ik morgen pas een kuurtje halen…ik voel me echt beroerd… :cry: begrijp er niets van,hij was zo goed als weg…

hoe gaat het met jullie?

Heej allemaal

Hier weer ff berichtje van mij… hier alles verder wel goed…

heb alleen een raar vraagje ik heb opeens sinds vanavond dat ook al zit ik rustig… het net lijkt of ik opeens of ongi word of dat er urine wegloopt beiden is dit niet het geval… het is gewoon meer afscheiding maar oef zoveel meer dan normaal zelfs zo erg dat ik me om moest kleden :oops: :oops: … dit is me nu tot 3 keer toe gebeurd dat ik het op merkte en dacht shit moet maar ff naar toilet…

Erg prettig voel ik me er niet bij… Misschien is het de eisprong wel kan dat zo snel daarna… ???

heb dit nog nooit eerder opgemerkt namelijk ik voel eigenlijk mijn eisprong (als het de eisprong is) elke maand overduidelijk dan heb ik echt een behoorlijke tijd flinke maar dan ook flinke stekende buikpijn daarna is het over…

Deze keer had ik dan zondag avond en maandag een paar keer overdag…

nou misschien weten jullie iets…

Kusje vervelend meid dat je zo last hebt hoop dat ze je snel wat kunnen geven daarvoor ik weet hoe het is om blaasontsteking te hebben dat voelt echt niet fijn…

hoe gaat het met de rest hier? ik zag dat er bij een aantal spannende tijden aan breken ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: heel hard voor jullie dat het goed mag uitpakken met een positieve test…

Liefs An

Hey Annekep, de kans is erg groot dat je vanavond je eisprong hebt (gehad). meestal gaat de ovulatiepijn vooraf aan de eisprong. Ik voel mijn ei ook altijd heel erg goed, kan echt ziek zijn van de buikpijn, en meestal heb ik als de pijn dan weg is veel rekbaar slijm. Op dat moment ben je het meest vruchtbaar. Dus ik zou zeggen: :mrgreen: :mrgreen: Werk aan de winkel!!

Goedemorgen

Hoi kusje

dus het zou dus heel goed met de eisprong te maken kunnen hebben.

Maar de pijn had ik idd zondag avond ook al een keer… en maandag overdag ook een keer gevoeld… en ja gisteren 1x iets een steek en verder veel vocht verlies…

Dus ja werk aan de winkel :lol: :lol: … dan hebben we haast op tijd geklusd dus afwachten maar… maar goed ik ga er nog niet van uit dat het deze maand raak zal zijn…

oo kusje voor jou vandaag een spannende dag ga je testen?

ik ga duimen voor je

Groetjes An

Ja binnenkort hier ook klussen! :stuck_out_tongue:

Helaas dames, negatieve test! Ik wist het eigenlijk al,want we hadden niet geklust tijdens de "klus"dagen. Raar toch dat je ondanks al je twijffels toch teleurgesteld kunt zijn… :shock:

Hoi

Kusje das balen … maar ik vind het niet raar hoor dat je ondanks je twijfels terleurgesteld bent.

Ik heb dat in verleden heel veel gehad ooit zat ik ook hier op dit forum maar is een lang ingewikkeld verhaal.

Maar om een recente voorbeeld te noemen. vorige maand besloten we de voorbehoedsmiddelen te laten staan … dat besloten we net na de eisprong… dus wist ik ook dat we niet geklusd hadden met de ei dagen en toch twijfels maar toen mijn duivels er 1 maal waren was het ook weer ok… even de teleurstelling

Groetjes An

Annekep, dus ik begrijp dat jij ook twijffels hebt gehad? En jij hebt ook al twee kindjes of niet?

Voor jou is het dus ook weer spannend deze maand,je weet nooit natuurlijk he…ik ben overigens nog steeds niet ongesteld…maar de test bij de huisarts gisteren zei negatief dus dan zal het vandaag wel komen,meestal krijg ik het s’avonds. ben benieuwd! :shifty:

Hoi Hoi

Ja die twijfels heb ik ook wel gehad… zels vorige maand nog terwijl ik toch echt wel wist dat het niet kon… dan ben je idd wel ff teleurgesteld … maar ook eigenlijk gelijk wel het besef het kon ook helemala niet…

Ja deze maand word erg spannend al ga ik er weer niet van uit dat het raak is… omdat ik nog maar 1 eileider heb… denk ik dat het allemaal wel wat langer gaat duren…

We hebben wel ronde de goede datums geklusd… niet gericht er eigenlijk op maar wel op de goede dagen … dus ja de pijn voelde ik zondag al… en maandag heel kort en dinsdag ook nog volgens mij cyclus zou dinsdag mijn eisprong zijn maar ja voor het zelfde geld is dat wat eerder geweest of wel op de juiste tijd… heb deze maand niet getempt namelijk.

maar goed nu is het afwachten

Hoop voor je kusje dat er snel duidelijkheid komt nog steeds geen ongi laat je eigenlijk toch nog wel een beetje twijfelen tenminste zo ging dat bij mij altijd wel al zei een test dan negatief zolang de duivels er niet waren blijf je stiekum hopen…

Groetjes An

Annekep, heb je nog maar 1 eileider?? jeetje wat rot! Nou las ik toevallig vandaag wel een verhaal van een meisje die dat ook had en toch snel zwanger was geraakt. De artsen hadden tegen haar gezegd dat ze maar 2% kans had om zwanger te raken (niet dus!!)je weet het dus niet. Hoe vaal hoor je niet dat “normaal gezonde” stellen wel een jaar of langer bezig zijn,niks aan de hand en toch niet zwanger raken…Ik heb dan het geluk gehad dat ik elke keer na 9 maanden zwanger werd en de laatste keer zelfs al na 2 maanden! Ben nu dus erg benieuwd… :shifty:

Klopt kusje ik heb nog maar 1 eileider… voor 5 jaar terug is mijn linker eileider verwijderd na meerdere malen ontstoken te zijn geweest…

nu was rechts altijd nog prima in orde… en nadat ik dat toen gehad heb ook nooit weer aan de pil geweest want van de pil ging mijn cyclus de andere kant op werken 1 dag in de mand niet ongi de rest alleen maar dus alles was in de war nu slik ik dus al zo 5 en half jaar geen pil meer en heb atijd een cyclus tussen de 28 a 29 dagen dus dat is prima…

nu heb ik ook 1 maal een lichte ontsteking gehad aan de rechterkant de gynacoloog heeft het aan de binnenkant toen de tijd bekeken en heeft geoordeeld dat het er niet uit hoefde … mijn cyclus nu is nog steeds hetzelfde… en dmv tempen weet ik dat ik ook nog steeds een eisprong heb…menstruatie is normaal… maar… mocht ik binnen een 6 a 8 maand niet zwanger zijn wil ik wel doogestuurd worden naar gynacoloog… om het dan nogmaals allemaal eens te bekijken

ik heb natuurlijk wel meer verklevingen in mijn buik dan een ander omdat het ontstoken is geweest gevraagd of dit te verwijderen was … zou wel kunnen maar de kans dat het niet zo terug komt is erg groot dus waarschijnljik helpt het niet des te meer.

dus laat ik er niks aan doen en bouw ik nu wat op de basis van mijn lichaam zolang dit allemaal nog goed in orde is gaan we het er eerst zo maar eens op wagen…

dus ja eigenlijk wel dubbel spannend

voorheen voordat ik dit allemaal gehad had was ik ook altijd snel zwanger als ik dan kijk naar de twee die ik heb van de oudste was ik dwars door de pil( in hoeverre je het dwars door de pil heen kunt noemen) had hem 1 avond vergeten de volgende dag gewoon weer genomen maar wel zwanger) en van de jongste was ik in dec gestop en in feb. al zwanger dus ook vrij snel.

we wachten het af hoop voor jou ook dat het snel raak mag zijn meis

Groetjes An

Met onze eerste kind waren we een jaar eerder al gestopt met de pil omdat ik dus die “wachttijd” voor wilde zijn mochten we een kindje willen.Binnen een week was het dan ook raak dat ik in verwachting raakte om een week lang zonder bescherming te klussen.De tweede kind was 3 maanden kluswerk voor nodig.De derde was dus echt een one hitter geweest dus ja,ik heb wel hoop voor deze eigenlijk.Hopelijk wel een met een beter afloop…

hoi karin

Ja das idd mooi snel steeds

Zou super zijn als het deze keer idd wel zo snel raak zou mogen zijn…

Ik gun het jullie allemaal van harte… en voor allemaal toch weer spannend ondanks dat we het al twee keer eerder mee hebben gemaakt

:thumbup: :slight_smile:

Groetjes An

dames, hier zijn naar verwachting de :evil: :evil: gearriveerd!

Oo jammer kusje … maar wel duidelijkheid nu… nu kan je weer door naar de volgende ronde

Liefs an

:wall:

Karin, gaat het wel goed??