wie gaat er ook voor een derde kindje?

Hallo allemaal!!

Zo hier was ik weer, wat is het hier rustig zeg! Waar is winni :think: ??? Ik denk dat ze naar een ander forum is gestapt, ze is natuurlijk zwanger en zal wel met zwangeren willen praten :mrgreen: ik zag haar bij forum 9 maanden mama’s bij mei zwangeren.

pfff, ik weet niet wat et is, maar ik ben zo knot chagerijnig he?! Bah niet leuk, en de kinderen werken ook al niet mee… en kmoet nog zo veel doen… Wat een geklaag he?! Maar kmoest et effe kwijt!

En hier ook nog een nieuwtje… Mijn man en ik hebben eens goed gepraat en zijn tot het besluit gekomen… om te wachten met een derde als m’n zoontje en dochter allebei op de basisschool zitten!!! Ik kwam erachter dat mijn man het eigenlijk voor mij deed (voor een derde gaan zeg maar), hij wou liever wachten tot ze op school zitten, ik vind zelf dat je het echt allebei moet willen en anders niet doen, dus hebben we besloten om er toch nog maar even mee te wachten. Dus mijn klapperende eierstokken moeten maar mooi even wachten :mrgreen: :mrgreen:

Ik denk dat dit forum besmet is ofzo, hoeveel waren er wel niet aan het twijfelen en hebben de knoop doorgehakt om het toch niet te doen :smiley:

Dus knusje we zitten in hetzelfde schuitje, we kunnen teoretisch allebei nog zwanger zijn, nu nog afwachten wat de praktijk zegt :mrgreen:

Ik weet alleen nog niet of ik een voorbehoedsmiddel wil. We hebben het heel vaak voor het zingen de kerk uit gaan gedaan en dat is bij ons altijd goed gegaan. Ik kan niet zo goed tegen de hormonen van de pil enzo, mega vaak schimmelinfectie enzo (heb ik nu ook weer :oops: )

Nou kben benieuwd hoe het met jullie is nu!

Groetjes Tessa :wink:

Hier nog een dametje die na lang denken dat manlief er echt maar 2 wilde.(het is dat hij geen tijd voor een sterilisatie had, anders was mijn kans al zeker voorbij :slight_smile: )

Ruim een maand geleden is hij overstag gegaan en hopelijk mogen wij snel een 3de spruit in onze armen sluiten.

Omdat hij jaren riep dat hij 2 kindertjes(die zijn inmiddels alweer 6 en 7) wel genoeg vond zijn alle babyspulletjes al het huis uit. Dus het wordt weer net als bij de 1ste flink shoppen. :dance: Erg leuk, maar ik denk dat ik deze keer toch ook maar op mp ga snuffelen.

Ik denk zelf ook dat je zo’n wens wel tijdelijk uit practische overwegingen aan de kant kunt zetten maar als het echt kriebelt komt het denk ik vanzelf weer terug.

Het bleef bij mij ook wel kriebelen, maar omdat hij het echt niet wilde had ik het voor mijzelf diep weg gestopt. Zover dat ik alle spullen weg heb gedaan en echt dacht dat het er nooit meer van zou komen.

1,5 maand geleden klapperde mijn eierstokken in ene zo erg dat ik er weer een gesprek aan waagde. In de 1ste instantie zei hij weer nee, maar ik zag al iets meer twijfel en de avond erna zei hij; laat de rubbers maar liggen waar ze liggen. Ik heb het echt tig keer nagevraagd, want je moet er wel beide achter staan. Maar het was echt volmondig; JA! :dance:

Zo tessa, ben jij ook zo stront sjagerijnig?? hier is het ook echt niet normaal hoor, kan mezelf wel schieten af en toe!! Bah, bah,bah! Ik hoop maar dat je je snel weer wat gezelliger voelt en ik mezelf ook… :hug:

En ik lees dat jij ook zo’n enige schimmel hebt…pfff…hier dus nog zo een…is goed voor je sexleven he :liar: :wall: :wall:

Spannende dagen nu weer, ik voel niks (behalve jeuk haha)in elk geval vole ik me niet zwanger ofzo. En als ik nu ongesteld wordt ga ik meteen op dag 1 van de cyclus de nuvaring halen. Tessa,we gaan behoorlijk gelijk op in alles he hahaha,echt bijzonder! :smiley: Verder wil ik de mensen die wel heel graag nu meteen een derde willen heel veel succes wensen en natuurlijk klusplezier :mrgreen:

San, leuk he lekker babywinkelen!! :smiley:

san,onze verhaallijn loopt bijna gelijk :).

Wij waren ook klaar met 2 kids omdat me man dat eerder goed vond zo dan ik.Ook wij hebben alles weggedaan zodra de jongste groter werd.Maar toen raakte ik inene in verwachting zonder dat we daar mee bezig waren en dat was redelijk een schok.Na veel praten en ook wennen (ik heb al eerder de details hierover in het forum gezet) besloten we door te gaan.Eigenlijk konden we niet anders en was het eigenlijk een kwestie van alles goed op een rij zetten.Helaas verloor ik mijn baby met 17 weken.Ook mijn man zou voor een sterilisatie gaan dus toen ik een test wilde doen omdat ik maar niet ongie werd.Wat de uitslag ook zou worden.En toen we de baby na de gevreesde grens verloren hebben we goed nagedacht en was het eigenlijk juist mijn man die zei dat we eens moesten gaan nadenken over die sterilisatie. :slight_smile:

En zijn we nu 3 en een half maand verder en ook al heb ik nog steeds verdriet van mijn te vroeg geboren zoon,we gaan er wel voor…

Hallo allemaal

Ik ga me hier ook maar bij aansluiten … ook hier gaan we voor een derde kindje… nou ja derde ja voor ons beiden is het ons derde kindje … maar zal het even uit leggen.

Ik heb van mezelf al twee kids (twee jongens) 13 en 11 jaar en van de vader van de kinderen gescheiden… mijn vriend heeft zelf ook twee kinderen (twee meiden) van 8 en 5 jaar. ja je hoort vele denken zo das al een huis vol ja dat is het idd en bere gezellig.

Maar bij ons beiden zit toch nog heel erg dat we van ons samen nog wel graag een kleintje zouden willen… dus vandaar dat het voor ons appart ons derde kindje word maar zou de 5e in de rij worden.

Dus vorige maand besloten om de de voorbehoedsmiddelen te laten staan… aan de pil zat ik al jaren niet meer dus ontpillen hoef ik niet. Dit verhaal staat wel in een andere topic van mij.

Maar de rubbers blijven mooi in de la… en we gaan zien waar het schip strand… :smiley: aangezien ik nog maar 1 eileider heb ook daar heb ik al een topic over geopend.

Nou voor iedereen veel klus plezier en ik zal zoveel ik kan hier lezen en jullie op de hoogte houden van alles

Groetjes Anneke

Ook hier welkom! :slight_smile:

Anneke welkom.

Karin; wat een vreselijk verhaal; ben je net goed en wel gewend aan je cadeautje en dan gaat het niet goed. Hopelijk kunnen jullie het een plaatsje geven en is het jullie snel nog een keer gegund.

Wat is de leeftijd van jouw oudste 2 kinderen?

Ik ben inmiddels nog niet ongesteld(4 dagen overtijd), maar blijf maar ongi achtige buikpijn houden. Daarnaast was mijn temperatuur vanmorgen iets lager dan de afgelopen weken en van wat ik gelezen heb heb ik begrepen dat je dan ongesteld wordt. Ik reken er dus maar op, maar blijf stiekem hopen dat mijn lichaam mij voor de mal houdt. :naughty:

Staat onder me banner :stuck_out_tongue:

Maar ze zijn 6 en 3 jaar oud…

Welkom Annekep! wanneer is je NOD?

nu heb ik er ook nog een keelontsteking bij… :?

Nou Kusje, das nou ook wat! We treffen het wel he? :wink:

Ik heb overigens elke maand een schimmelinfectie, soms twee keer per maand, het is bij mij iets hormonaals, niks aan te doen zegt de dokter. Dus elke maand heb ik er standaard een kuur voor, och ja alles went…

Jij hebt trouwens eerder zekerheid als mij, ik moet nog zo’n beetje twee weken wachten… wat duurt wachten dan lang he?!

En annekep welkom, hoe meer zielen hoe meer vreugd :mrgreen:

Groeties Tessa

ik heb het ook elke maand sinds ik gestopt ben met m’n voorbehoedsmiddel, ik vind het echt vervelend.heb er nu zo’n zalfje voor met van die hulzen, nou ik vind het maar onhandig spul eigelijk,maar als het werkt…stja,dan zetten we maar even door he!

ja, spannende dagen, maar ik weet bijna zeker dat ik niet zwanger ben en heb jij al enig id Tessa?

Hoi Hoi

Mijn Nod duurt nog ff heb hem net achter de rug nog een goede drie weken dan zit ik ook voor mijn Nod weer

dus mijn eisprong moet nu nog eerst komen spannend!!! :thumbup: :dance:

Groetjes Anneke

Hey Kusje, wat voor merk zalf is dat? Canesten? Ik heb canesten vaginaal tabletten die helpen mij heel goed, je krijgt er dan 3 van die je voor het slapen gaan moet inbrengen. Ik heb die zalf vroeger ook wel gehad, maar das een gesmeer van niks.

Bij de tweede dag merk je verbetering.

En tsja of ik zwanger ben, kwee nie, aan de ene kant heb ik wel verschijnselen aan de andere kant denk ik van niet :think:

Kwas vandaag heel duizelig vaak van die ongsteldheidspijn, maar kben niet misselijk en kheb geen zere borsten, dus tsja et kan beide kanten op.

Kheb in elk geval wel voor de zekerheid zwangerschapstesten besteld via internet, heb ik die in huis

Groetjes Tessa

Tessa, volgens mij is het daktarin,kan dat? Het ligt boven en ben te lui om te kijken :oops: maar volgens mij heet het iets van daktarin ofzo. Ik heb nu ook al een blaasontsteking :shock: de klachten zijn niet aan te slepen zeg,zo irritant!

Ik voel ook niets van een eventuele zwangerschap dus reken er echt niet op. Bij jou zou het dan al wel vroeg zijn als je nu al duidelijk iets zou voelen ,maar je weet nooit he! heb je je ei wel goed gevoeld?

Ik was vandaag met mijn zoontje in een kledingwinkel, en op een gegeven moment kwam hij met het hoofd van een etalagepop aanzetten,ik schaamde me rot joh! Snel dat hoofd er weer op terug gezet (hartstikke scheef natuurlijk)en de winkel uitgewandeld met een rood hoofd. :oops: Thuis kon ik er eigenlijk wel om lachen pffff… :lol:

HAHAHAHAHa ik lach me rot!! Wat een schattig ventje heb je toch!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Maar over die zalf, daktarin kan kloppen, dat is ook voor schimmelinfectie. Maar je hebt (om maar een voorbeeld te noemen) tig verschillende shampoos voor je haar zo heb je dat ook voor schimmelinfecties. Canesten is dus eigenlijk precies het zelfde als daktarin alleen heeft canesten een vorm van zalf of een vorm van tabletten. Snappie? :wink:

En dat ik de kwaaltjes zo vroeg voel, dat heb ik bij alle zwangerschappen al zo gehad, en ja m’n ei was afgelopen weekend.

Nou ja gewoon afwachten maar.

He welterusten nog he?! (als je al niet lekker ligt te slapen…)

Groetjes Tessa

ja…schattig is hij wel ja,maar soms ook een enorme boef! :mrgreen: hebben die van jou ook wel eens van zulke streken?

Ik ben net terug van de huisartsenpost omdat ik steeds meer last krijg van m’n blaasontsteking. Moest ik urine meenemen. Kom ik daar,zeg ik tegen die vrouw aan de balie:" ik weet niet of ik zwanger ben, dus als er rekening gehouden kan worden met de medicatie,dan graag". Ze vroeg of ik al een test had gedaan. “Nee nog niet,kan pas over een dag of 4”. Mocht ik gaan zitten in de wachtkamer. Wordt ik heel snel weer geroepen (terwijl de wk vol zat :oops: )“staat de arts er opeens ook bij. Ja,zegt ze hoe ver denk je dat je zwanger kan zijn?” Ehm…3,5 week dan" aldus ikke.Keken ze elkaar aan. “zie je wel, zegt de ene vrouw tegen de arts”. Kom morgeneochtend maar even terug dan met ochtendurine,want dan heeft de urine langer in je blaas gezeten,kunnen we het beter zien. We zien nu wel wat ontstekingscellen zitten,maar niet veel." Ik dacht: wat willen ze nou weten?? Of ik zeker weten zwanger ben, of dat ik echt een blaasontsteking heb?? Ik was te verbouwereerd door wat ze vroegen en zeiden, dus ging zonder meer te vragen naar huis… :? :shock: ik snap er niks van hoor…ontstekingcellen zijn toch ontstekingscellen? dan heb ik toch gewoon (al is het een lichte) blaasontsteking? ) zouden ze dan bv een licht zwangerschapsstreepje hebben gezien, en dat ze het zeker willen weten ofzo?? wat denk jij/ jullie?? verwarrend hoor… :?

het zu kunnen :slight_smile: Je weet nooit…ik duim voor je!

o kusje, wat vreselijk spannend!!! Ik weet wel dat blaasontsteking vaak voorkomt bij zwangeren :oops: had ik ook vaak last van als ik zwanger was. Maar beetje vaag dat je geen kuurtje hebt meegekregen, want er zijn kuurtjes speciaal voor zwangeren bij blaasontsteking :think:

Ga in elk geval veel water drinken, dat spoelt goed door!

Ik hou morgen de site goed in de gaten, want zo wordt ik wel nieuwsgierig hoor!!

En tsja over mijn kinders, die zijn altijd zulke schatjes, vreten nooit iets uit :liar: ik heb gemiddeld genomen, een liter per week aan drinken over de vloer, heel fijn als je vloerbedekking hebt, en tjsa kheb een dochter die ook wel es wat uitvreet in de winkel :roll: ; zo stond ik van laatst de boodschappen op de band te doen bij de kassa, pakt ze me de pot appelmoes van de band en laat hem zo (expres) pats, op de vloer vallen!!! :shifty: Het was een en al smurrie… en dan voel je je wel een beetje lullig ja, er stond een hele rij achter mij :oops:

Verder geen nieuws van deze kant.

En, hoest verder met de rest?

Groetjes Tessa