och meisje toch…Ik voel met je mee!
:hug:
Tessa , wat enorm rot voor je. Ik duim heel hard dat het volgende maand weer raak mag zijn en mag blijven!!!
We krijgen trouwens zeker één negatieve reactie. Een schoonzus van 38 jaar wil graag kinderen, maar ze heeft nog steeds geen relatie. De vorige keren dat we het vertelde, was ze helemaal in tranen omdat zij ook graag wil. Mijn schoonmoeder belde vanmorgen en wil dat we het haar persoonlijk gaan vertellen, omdat via telefoon of mail blijkbaar te pijnlijk is voor haar. Natuurlijk vind ik het rot voor haar, maar ik zit me nu bijna schuldig te voelen dat we wel zwanger zijn. Daar heb ik wel moeite mee. We moeten het nu dus gaan vertellen en erop rekenen dat ze weer in huilen gaat uitbarsten. Daar zie ik wel erg tegenop.
Tessa, een dikke :-* , volgende maand wordt vast een goede maand voor je!
succes meid…
He, Winni, wat naar voor je schoonzus! Wat zijn wij dan toch allemaal gezegend met de kids! Zo ook in mijn omgeving, stellen die jaren bezig zijn om zwanger te raken, al een poos bezig met ivf en dan raken wij altijd zo vlot zwanger, hun zijn dan ook heel emotioneel hoor. Ze zijn bij ons zelfs niet op kraamvisite geweest, dat konden ze niet aan.
Ik snap je dilemma!
Ik weet niet hoe jij trouwens over vernoemen denkt, maar in onze kring gebeurt dat heel veel, dan wordt er ook vaak vernoemd naar iemand die geen kinderen kan krijgen. Dan hebben ze een soort peet kindje zeg maar. Misschien is dat nog wel een idee?
Nou in elk geval veel succes met vertellen tegen haar.
En ik hoop zeker dat we deze ronde weer zwanger mogen worden en blijven natuurlijk!!
Kusje en Karin, we gaan ervoor he?! En kusje jij hebt altijd gezegd dat jij in oktober zwanger zou worden, geld dat ook voor mij :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Groetjes Tessa
Tessa, ik heb bewondering voor de manier waarop je hiermee omgaat. Je lijkt me een sterke vrouw :-*
Wat een geweldig idee, dat vernoemen. Daar hadden we nog niet aan gedacht. Quint heeft de namen van de opa’s gekregen en Arwen de namen van de oma’s. Als het nu een meisje wordt dan zullen we de schoonzus zeker vernoemen. We hebben haar ook al “speciaal” gemaakt door haar als voogd te benoemen. Maar vernoemen, daar hadden we nog niet aan gedacht.
Wij hebben onze zonen wel vernoemd naar broers,opa’s en een vriend.Beide kids hebben 3 namen waarvan de ene wel een venoemde is en de andere gewoon leuk was.Guido (vernoemd) en Mathijs.We hebben al een hele leuke meisjesnaam liggen sinds we guido verwachtten,dus die houden we nog ff geheim :P.Maar oma en vriendin worden vernoemd.En mss schoonzus
Tessa meis,wat ontzettend balen voor je!! Ik vind ook dat je er heel goed mee omgaat,je bent natuurlijk teleurgesteld,maar accepteert het meteen en gaat weer door. Knap van je hoor…een dikke :hug: vanuit hier…
en meis, ik weet niet of je in oktober zwanger raakt,ik ben geen helderziende. Elke keer als ik over mezelf zo’n uitspraak deed,dacht ik er niet bij na,maar flapte er zomaar uit wanneer ik zwanger zou raken…en toevallig klopte het alle 4 de keren. Ik vind het heel moeilijk om dat zomaar over iemand anders te zeggen, omdat ik je niet blij wil maken met een dooie mus,maar ook niet verdrietig…
heel even over dat vernoemen, wij hebben geen van de kinderen vernoemd omdat we bijna alle namen van de opa’s en oma’s niet mooi vinden. En mijn nichtje is al vernoemd naar mijn moeder dus dan wil ik dat niet ook. Als we nu een meisje zouden krijgen willen we het eventueel wel vernoemen naar mijn schoonmoeder,die naam is wel mooi. Maar daar zijn we nog niet helemaal uit want we hebben ook andere leuke namen :mrgreen:
Winnie, lastig zoiets als met je schoonzus. Dan voel jij je schuldig terwijl je er eigenlijk helemaal niks aan kunt doen…het beste is om daar heel open en eerlijk in te staan. Dus tegen haar zeggen dat je het moeilijk vind, maar dat jullie er wel blij mee zijn. En als ze emotioneel wordt,troosten en zeggen dat het ook echt rot voor haar is. Veel meer kun je niet doen denk ik… :?
Voorbeeld van leuke benamingen:Bernard wordt voor een meisje Bernice als tweede naam :).Dus vernoem je wel,maar verbasterd
zo ook nog even een berichtje van deze kant…
Kheb hier nog veel buikpijn, en meer bloedverlies als een normale ongesteldheid, maar ja dat valt te verwachten he?!
Ik heb er ook nog es goed met mijn man erover gepraat, en we zijn het erover eens geworden om gewoon verder te gaan, een nieuwe ronde in.
We bekijken het gewoon van, ik heb een miskraam, heel jammer maar je doet er niks aan, en we hebben twee gezonde hele lieve kinders rondlopen, en we hopen dat als ik weer zwanger raak dat het dan goed gaat! (maar ja, eerst maar es zwanger worden he?! )
En over dat vernoemen, wij verbasteren de namen dan ook. Die ouderwetse namen zijn niet altijd leuk
En kusje, het was ook meer als geintje bedoeld hoor (of ik ook zwanger raak in oktober). Ik hoop in elk geval dat het voor jou uitkomt!!
En winni heb je het al verteld aan je schoonzus? En hoe ist met je zwangerschap, al veel kwaaltjes?
En Miranda, ben je nog steeds zo misselijk dat je moet overgeven? Lijkt mij echt naar om te hebben. Ik zelf was altijd wel misselijk, maar overgeven hoefde ik gelukkig nooit.
En Karin hoest met jou?
Groetjes Tessa
Tessa, ik heb de maand voor ik zwanger raakte van Arwen ook een vroege miskraam gehad. Volgens mij is het wel zo dat je dan de hormonen nog in je lichaam hebt en je meer kans hebt om zwanger te raken. Ik hoop het voor je
Het valt mee met de kwaaltjes hier. Ik ben af en toe een beetje misselijk en ik ben nu wel erg moe, maar daar is weinig aan te doen. We hebben het onze schoonzus niet verteld, we wachten eerst tot de echo, die heb ik op 13 oktober. Mijn man gaat dan daarna naar haar toe om het te vertellen.
Op het werk wil ik het ook nog zo lang mogelijk stil houden. Ik heb 21 oktober mijn jaargesprek en dat is vorig jaar niet zo goed gegaan. Dus ik wil eigenlijk nog niets vertellen, maar aangezien mijn buik nu al wat bol staat denk ik dat ik het niet lang geheim kan houden. Ik weet niet hoe ze reageren als ik vertel dat ik weer zwanger ben. Ik werk hier namelijk pas 4 jaar en dan nu voor de derde keer zwanger :oops:
Maar goed, volgend jaar krijgen we een reorganisatie, nieuwe afdeling, nieuwe baas, dus dan kan ik weer fris beginnen. Ik ben blij dat ik niet bij een organisatie werk die zwangere vrouwen eruit wil werken.
euh…"Pas"4 jaar???Had je al die tijd dan de boel dicht moeten houden zodat je ooit eens zwanger kon raken,maa wanneer het hun uitkomt?
Komt gek over hahahaha
Je laat je van je goeie kant zien toch altijd?En je komt toch ook weer terug?
Hoe het met mij gaat…mwah…Hopen dat ik zwanger raak snel,maar dat is niks nieuws…
:lol:
Karin, ik bedoel dat ik bij deze werkgever meer zwanger ben geweest dan niet. :mrgreen: Ze weten natuurlijk ook wel dat als ze een vrouw van 29 aannemen dat de kans redelijk is dat ze een keertje zwanger wordt. Maar tussen een keertje en drie keer in de eerste vier jaar is nogal een verschil :mrgreen:
Dan nog.Dat weten ze als ze jonge vrouwen in dienst nemen.En het is niet alsif jij van te voren wist dat jij 3 kids in 4 jaar zou krijgen toch?Misschien was je wel twe jaar later begonnen als je niet zo vroeg was begonnen.Had je hetzelfde probleem gehad
Lekker klussen!
Tessa, ik wist niet of je het als geintje bedoelde of niet dus ben er maar serieus op ingegaan… :oops:
En Winnie, 3 keer zwanger in 4 jaar kan ECHT niet hoor!! Ben je nou helemaal GEK geworden! :mrgreen: :mrgreen:
Maak je niet zo druk meis, net wat karin al zegt,dat kunnen ze toch vantevoren weten! Dus, lekker kinders baren hoor, zoveel je wilt :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ha ha, 3 vind ik toch echt genoeg hoor! :lol:
Ik sluit me helemaal bij Kusje aan hihihi :mrgreen: :mrgreen:
wij weten trouwens nog niet zeker of het stopt bij drie. :oops:
we zien wel, eerst maar es zwanger worden van nummer 3 haha :mrgreen:
greetz Tessa
ik eigenlijk ook niet,maar ik twijffel gewoon teveel… :oops:
hebben jullie m’n pb ontvangen? :oops:
Heb je mij een PB gestuurd? Ik heb namelijk geen PB van je…