Hey winni en kusje, ik ben nog steeds in discussie op een ander forum, wat heeft zij een rare gedachtengang zeg!
In het forum relaties.
Groetjes Tessa
Hier gaan de jongens waarchijnlijk ook op 1 kamer: we hebben twee grote kamer en 1 kleine. Jayden ligt op een grote kamer… Daar kunnen makkelijk twee 1 persoons bedden in, en waarschijnlijk behoudt Jayden zijn autobed, en neemt Tyrone zijn ledikant mee. Als de beeb er is, zal die eerst een tijd in de wieg liggen, en daarna de ledikant krijgen. En de jongens misschien een stapelbed: maar dan moet Jayden dus zijn nieuwe autobed alweer afstaan, of ie daar nou zo blij mee is? :think: . Dat is dus nog ff denken.
Hier kunnen we van de zolder ook een kamer maken, maar dan moet er eerst een vaste trap worden gebouwd. En omdathet eenhuurhuis is, en we misschien ook gaan verhuizen, weeten we nog niet of dat een optie is… (als geld geen rol speelde hadden we het wel allang gedaan )
Ohja, Winnie: hier beginnen de kids (gelukkig) nu pas door te krijgen dat je naar elkaar kan roepen , maar hier gaan ze er altijd pas om 9 uur uit, dus voor die tijd is het ook vrij rustig…
Tessa, ik heb ook even gereageert,vind het nogal kort door de bocht wat ze zegt ja… :think: de kindjes zitten nu even in bad,dus kon ik snelsnel even een berichtje posten. ga gauw weer naar ze toe,ben er straks weer! :mrgreen:
he kusje, ik kon ook snel even kijken, maar moet zo met eten beginnen en vanavond ga ik winkelen :mrgreen: dus kan ik er voorlopig even niet meer achter
Maar we spreken elkaar gauw weer!
Groetjes Tessa
Miranda, ik zag dat jij ook gepost had bij relaties over die moeder die meer kinderen dan 1 egoistisch vind als je het niet alle luxe kunt geven. Goede post van je :thumbup: . Ik hoop dat ze er omwille van haar kindje over na wilt denken…
Tessa, winkelen? relaxt! Ik moet dat toch ook weer eens doen hoor, lekker alleen of met een vriendin,maar met kinderen komt het er nou eenmaal niet snel van! ik moet zeggen dat ik er wel met volle teugen van geniet als ik het dan WEL een keer doe!
Dank je wel Kusje Zat wel ff te twijfelen hoor, want vond het opzich ook wel prive (die schuld bedoel ik, ben er niet trots op…) Maar dit is echt hoe ik erover denk, en ben er trots op om voor de derde keer zwanger te mogen zijn! We leven al teveel in een materialistische wereld, waarin veel alleen aan zichzelf (en hun naasten) denken… En daar bedoel ik mee: ookal hebben we het niet breed, als we wat extra geld hebben, gaat er óók wat naar de goede doelen: die hebben het nog harder nodig dan wij!
Miranda, ik vind niet dat je je hoeft te schamen voor het feit dat je een schuld hebt. Ik heb ze zelf helaas ook en ben hard op weg ze samen met manlief weg te werken en dat gaat heel goed! ik denk dat 85% van de Nederlanders een schuld heeft al dan niet groot. Soms kun je er niks aan doen en soms had je wijzer moeten zijn,tsja zo gaat dat nou eenmaal!
Ga nog ff popstars kijken, lig echt in een deuk hier! :lol: :lol:
Ja, ga ook afsluiten en lekker op de bank hangen Enne, we zijn blij dat we het nu kunnen gaan afbetalen. Het is balen dat we eraan gekomen zijn, maar nu is het zaak er zo snel mogelijk weer af te komen!
Tessa, lekker gewinkeld?? Nog wat leuks gekocht?
Gos wat duurt de maand weer lang…mijn twijffels zijn sinds een dag of 2 weer weg om het makkelijk te maken :roll: als ik dan mijn kroost samen in bad zie spelen denk ik…jaaaaaaahh…nog zo’n schattig drolletje erbij leuk!! was het maar oktober… :shifty:
Ha ha, Kusje, die twijfels ook he? Betekent dat dat jullie het toch nog proberen? Ik ga heel hard duimen dat het voor jullie ook gauw raak is!
Tessa, nog iets leuks gevonden?
Morgen gaan we het waarschijnlijk onze ouders vertellen. We wilden er eigenlijk mee wachten, maar morgenavond hebben we met een groep vrienden afgesproken. We hadden afgesproken om het weekend van 16/17 mei weg te gaan met zijn allen. Morgen gaan we definitief afspreken, maar ik wil helemaal niet meer mee, omdat ik 19 mei uitgeteld ben. Het scheelt nogal of we meegaan of niet, omdat we met zijn vieren zijn. Dus we moeten morgen vertellen dat we toch niet mee gaan en ik denk dat ze dan wel door hebben waarom niet. We willen dat onze ouders het eerder weten, dus die krijgen het nieuws morgen overdag te horen. Ik vind het eigenlijk wel jammer, had het graag nog even voor onszelf willen houden, maar we willen ook niet dat onze vrienden een huis voor 12 personen boeken ipv 8 personen.
Zowiezo is het zo erg de laatste tijd dat je bijna genoodzaakt bent je te moeten verdedigen als je gaat voor meer dan 1 kind.Twee kan nog…maar dan…
We leven vandaag de dag met de wetenschap en de kennis dat we onze kinderen alles MOETEN kunnen geven.Vaak uit oogpunt omdat we zelf vroeger “tekort zijn gekomen”.Het zorgt voor onnodig druk en onvrede met de dingen die je vandaag de dag van zou moeten gaan genieten ipv zorgen maken.Soort prestatiedrang zeg maar.
Ik ben van mening dat als ik mijn kinderen alle liefde en eten kan geven dat ik bezit,ben ik al voor de helft geslaagd in mijn leven.En so what als ze op 1 kamer slapen met zijn tweeen,of dat ze niet de schoenen kunnen krijgen waar de hele klas op loopt?Ze leren er niet van als ze alles maar krijgen en alles voor lief nemen.Want daar draaien we wel naartoe met de huidige maatschappij
Ook wij hebben een schuld en niet snel de middelen om dat af te kunnen betalen.Maar we zijn bezig.Het gaat heus wel goed op gegeven moment.Je krijgt wat je aankan.
Waar is die topic eigenlijk?ik wil die dame wel es lezen dan
Hallo allemaal!!
Jaja, ik ben er weer. Heb gisteravond heerlijk geshopt (nou ja heerlijk, ik was helemaal nat), maar ik ben niet echt geslaagt. Ik zocht mayoos voor mijn dochter die passen bij haar kleren, maar hebben ze de goede kleuren niet… Nog wel wat broeken voor haar gehaald. Kijk ik naar een jas voor mijn man (die heeft zelf een hekel aan winkelen :mrgreen: ) zijn ze mega duur rond de 200/300 euro is normaal!
Nou ja, misschien slaag ik nog wel ergens. Zelf koop ik in elk geval geen kleren meer, want straks kunnen we de positiekleren weer aan Met hoeveel weken hadden jullie al positiekleren aan? Ik best wel laat, met 18 weken ofzo, ik hoop dat ik nu wat eerder een buikje krijg Scheelt ook met het zomer/winter kleren wisselen, moet ik eerst zomerkleren eruit, winterkleren erin, en dan een maandje ofzoiets verder, winterkleren eruit en positiekleren erin. (sorrie kunnen jullie het nog volgen :oops: ) En dat vind ik een beetje veel werk, het zou makkelijker zijn als ik direkt na de zomerkleren de positiekleren erin kon doen!
Maja, we wachten het wel af.
En dat sommigen nu schulden hebben, dat vind ik heel niet raar hoor! Het kan soms tegenwoordig ook niet anders? Alles wordt maar duurder (tsja behalve de lonen he?!) We hebben geen schuld, maar ik kan ook niet zeggen dat we het heel breed hebben, we kunnen zeg maar net rondkomen. Ik kan allemaal kleertjes overerven van mijn broer, die zien er nog heel netjes uit, en zo hoef ik maar weing kleren te halen voor de kids En een echte luxe vankantie zit er voor ons ook niet in, maar het is toch het belangrijkste dat we ze liefde en geluk kunnen geven?! Zo leren zo goed met geld omgaan, hoe meer je uit te geven hebt, hoe makkelijker je het doet
Ik ben nog steeds heerlijk aan het genieten van “het zwanger zijn”. Wij kunnen nog steeds niet snappen dat het weer direkt gelukt is. Aan de andere kant voel ik me ook wel een beetje schuldig hoor, we hebben iemand in onze kenniskring die is al jaaaren bezig met zwanger worden, maar dat wil niet lukken, nu zijn ze met de tweede ivf bezig. Als ze dan horen dat wij weer in 1 keer… Ik vind het echt heel zielig voor ze!
Verder hier aan deze kant weinig nieuws.
Voor degenen die ervoor gaan veel succes met klussen! :mrgreen: :mrgreen:
En voor degenen die zwanger zijn, blijf heerlijk zweven op een rose wolk hahahaha :lol:
Groetjes Tessa
Winnie! Hoe was het gisteren? jullie hebben het toch aan je ouders en vrienden verteld?? ben benieuwd hoe ze reageerden!! Hier geen bijzonderheden. Gisteren weer gewerkt,een hoop lol gehad en toen ik s’avonds thuis kwam had mijn man lekker gekookt. S’avonds hebben we een filmpje gekeken en lekker tegen elkaar aan gehangen,heerlijk!
Tessa,ik lees dat je lekker geshopt hebt,stom he dat die jassen zo duur zijn! je kunt beter naar een tweedehands winkel gaan joh! Wat betreft die positiekleding; ik heb alles nog bewaard gelukkig. Ik ben in al die jaren geen gram aangekomen (helaas) dus alles past nog overal zeg maar haha! Nu nog een beebje in mijn buik… :roll:
Karin ,dat topic staat onder “relaties” en dan iets van: “ik wil graag een 2e kindje mijn man niet”. En je hebt gelijk,ik vind ook dat een kind er alleen maar van leert als het niet alles krijgt. Ze moeten ook leren om voor hun spullen te werken. Van ons krijgen ze echt geen rijbewijs ofzo hoor, hooguit een kleine bijdrage hierin! Ik las laatst in een blad dat het goed is om je kind weerbaar te maken, en dan door regelmatig duidelijk “nee” tegen je kind te zeggen. O,kind roept…straks verder…
Hallo…
ik bloed sinds net… Niet heel erg veel maar toch… aangezien ik al eerder een miskraam gehad heb.
Het is een beetje dubbel, met de miskraam heb ik 3 weken gevloeid (niet zo erg als ik ongesteld was hoor) en met mijn zoontje ook 3 weken. Dus het kan beide kanten opgaan, bah helemaal niet leuk.
Ik weet echt niet wat ik er van moet denken.
Groetjes Tessa
nou, ik denk dat het mis is. Ik heb zo’n vreselijk pijn in mijn rug… en het begint ook al pijn te doen in mijn buik…
O, ik baal zo!
Groetjes Tessa
Jeetje, dat méén je niet! Waarom nu weer? Is er geen kan meer op een innestelings bloeding ofzo? Het is ook wel erg vroeg nog natuurlijk, maar dat maakt het niet minder pijnlijk :hug:
Zelf heb ik pas getest wanneer ik me zwanger voelde, en achteraf bleek ik dan 7 weken ofzo zwanger te zijn: dan heb ik de eerste 3 weken al ‘gemist’ zegmaar (ik heb een hele onregelmatige cyclus, variërend van een jaar niet tot 3 keer in de maand…)
Rustig aan Tessa, laat het ff bezinken, en dan weer vol goede moed! Je weet nu hoe blij jullie waren met een (eventuele) derde wonder!
pff heb ontzettende buikpijn en heel erg misselijk, het voelt allemaal zo dubbel… Ik hoop in elk geval dat het vanzelf loslaat en dat ik niet weer een curetage hoef te doen.
Ik zal mijn onderschrift ook veranderen…
Tessa, meis!! Wat erg!! Ik wil je graag iets leukers vertellen maar als je buikpijn hebt klinkt het niet goed… :hug: :hug: . Laten we hopen dat het wat anders is. Bel de verloskundige anders,klint raar maar zij kan je hier doorheen helpen als het echt een miskraam is. Ik heb dat laatst ook gedaan en het was fijn om te weten dat ze kwam als het nodig was en voor vragen enz…
sterkte meis…en nogmaals :hug:
nou, ik denk dat ik het nog even afwacht. Het wil nog niet echt doorzetten. Heb wel buikpijn. Misschien dat ik morgen erachteraan ga bellen. Maar ze kunnen denk ik toch niet veel doen. Op een echo kunnen ze toch niet zien of het leeft of niet, want het hartje begint pas te kloppen met 6 weken.
Alleen als ik heel erg veel bloed ga verliezen of heel erge pijn krijg dan bel ik natuurlijk wel.
Groetjes Tessa