Kan ik ook nog aanschuiven ik het kwartet ?? Ik heb er straks alleen 1 gecopierd om vals te kunnen spelen
Ah, geen punt hoor ik geef ook nog bvā¦ dat verschil merkt ie vast niet Kan hij ook pootjes geven? Kijk nu heb ik ook Kwartet!! :dance:
@ingemamavan4 wrote:
Kan ik ook nog aanschuiven ik het kwartet ?? Ik heb er straks alleen 1 gecopierd om vals te kunnen spelen
:lol: hmm daar kan ik niet tegenopā¦ Ik heb alleen maar enkele exemplaren, dan heb jij dus gewonnen! :lol:
Haha! :lol: :lol: Mag ik ook meedoen met kwartetten? Heb 3x piemel in de aanbieding, maar mān joker houd ik nog ff achter de hand. :mrgreen:
@ marda
Mijn zus heeft ook 5 kids - g e w e l d i g !
Maar voor ons zijn 4 er denk ik ook wel genoeg. Voor hub zowieso en ik ben voor het eerst tijdens een zs niet al in mān hoofd bezig met de volgende :oops: , dus denk/hoop dat het hierna bij mij ook niet meer zal gaan kriebelen - al zou ook ik niets tegen wat later nog evt. een (of 2) ācadeautje(s)ā hebben.
@mamaMarije wrote:
@Marda wrote::lol: Hahahahaha Marijeā¦ :lol:
Ja wij willen persĆĀ© een jongetjeā¦ al moeten er nog 80 kindjes komen het MOET MOET MOET!!! Whaha of toch nietā¦ :think: Nee bij nader inzien gaan wij deze keer toch maar voor een labrador, alhoewelā¦ dat was bij jullie ook niet gelukt toch?? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Oh ja en anders kunnen we ook gewoon kwartetten samen, dan ruilen we er gewoon eentje om, dan is het āprobleemā ook opgelost, niet waar?? :lol:
Tja meisjes zijn ons ook niet gelukt, dus laat je vooral niet tegenhouden door onze niet succesvolle golden retriever pogingen :lol: .
Enneā¦ heb jij voor mij van de categorie peutersā¦ die zonder piemel?
Kwartet!
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
En euhā¦marda, heb jij voor mij in de categorie zindelijk er eentje zonder piemel? Krijg ik hier ĆĀ³ĆĀ³k niet voor elkaar
@WoLa wrote:
En euhā¦marda, heb jij voor mij in de categorie zindelijk er eentje zonder piemel? Krijg ik hier ĆĀ³ĆĀ³k niet voor elkaar
Oh das jammer; mijn peuter zonder piemel, helaas ook in de catogorie niet zindelijkā¦ heb ik al met MamaMarije geruildā¦ Dus als je die wilt hebben moet je bij haar zijnā¦
Ik heb met en bijna zindelijkā¦ En houd van knutselen en kan erg druk zijnā¦ Graag ruilen voor 1 met strikjes en een jurk en houd van poppen spelen en rozeā¦
Hier nu nog 2 zindelijk over, heb nog niet gehoord van Marda of ze de 8+, schoolkind of kleuterversie nou wilde hebben?
Potver, weer meer luiers kopen dus Marda?
Heb jij dan niet nog een zindelijke in de aanbieding?
Wel een beetje eerlijk ruilen he.
Oh, hier zijn ze allemaal blond.
En voor het gemakā¦ de tweede heeft door zijn HB een (kleine) handleiding, maar is verder wel een heerlijk joch, zo ontzettend bijdehand. Echt geschikt als je van wat aparte humor houdt :thumbup: (ik hou er wel van ).
Wel het duurst in onderhoud, want hij heeft een brilā¦
Mamamarije, die luiers krijg je er gewoon bijā¦ doen we niet moeilijk over.
Is echt een schatje hoor, lief blonde krullentjesā¦ maar kan vreslijk schreeuwen als ze boos is Moet ook wel met een paar oudere kinderen erbij
Hmmm lastige keuze, heb je er ook een die het leuk vindt met meiden speelgoed te spelen en graag meiden kleren aan heeft, scheelt ook in de kostenā¦
Inge, hier wel 4 meiden maar helaas niet het type strikjes en popjesā¦
Nummer 1, houdt niet meer van roze en prinsessen dingen (is al 9)
Nummer 2, wil later met een meisje trouwen, niet echt type roze met popje
nummer 3, heb ik al geruild inmiddels
Nummer 4 Wil helemaal niks van strikjes weten en gebruikt popjes om mee te timmeren.
@Marda wrote:
Is echt een schatje hoor, lief blonde krullentjesā¦ maar kan vreslijk schreeuwen als ze boos is Moet ook wel met een paar oudere kinderen erbij
Hmmm lastige keuze, heb je er ook een die het leuk vindt met meiden speelgoed te spelen en graag meiden kleren aan heeft, scheelt ook in de kostenā¦
Ah blond, dat valt hier dus niet op in de menigte :lol: .
En schreeuwen.... dat kan ZL4 ook al heel goed met zijn 21 maand. Idd eens over de rest heen proberen te komen he.
Mmmm spelen met meidenspeelgoed... dan moet je ZL3 hebben denk ik. Die is ook heel lief met zijn muis, heeft die afentoe in de draagdoek en nog niet teveel beinvloed door zijn recente schoolgang over wat cool is en niet :) .
Meidenkleren gaat met geen van allen lukken... sowieso niet roooooze, want dat is voor meeeeeeisjes.
ZL3 was dik 1,5 toen op de achterkant van de HEMA folder een leuk jurkje stond. Ik: oh die is leuk, wil je die hebben?
Isse meisje!
ZL2 is dan wel weer van het lieve meelevende soort en heel gevoelig... speelt vaak met meiden.
ZL1 zou je gewoon ook direct aan je oudste kunnen koppelen :lol: .
Goh het zou wat zijn he... je kids ruilen.
Hoewel er best afentoe eentje tijdelijk achter het behang zou mogen... moet ik er toch niet aan denken om ze niet meer te hebben hoor.
@Marda wrote:
Nummer 4 Wil helemaal niks van strikjes weten en gebruikt popjes om mee te timmeren.
Haha, dat zijn nou meiden naar mĆĀ¬jn hart. :lol:
Zijn ze niet geweldig? :inlove:
Bij nader inzien denk ik dat ik ze toch lekker voor mezelf houd !
8+ heeft bruine haren en bruine ogen
Smurf van bijna 3 heeft blauw/grijze ogen en blonde haren ā¦
3&4 word voor ons nog een verassing ā¦ Wel iets waar ik benieuwd naar benā¦
Ik val haast van mān bank van het lachen! :lol: :lol: :lol:
Tja, ik kan helaas nog niet meedoen met kwartetten.
Maar laat ik nu een meisje meisje hebben
Ćā°ĆĀ©ntje die het liefst in de winter in haar zwierige zomerjurk rond loopt, haar prachtige lange bruine haren gevlochten wil hebben of strikjes in. Liever laarzen met een hakje draagt dan sneakers en vooral een echte poppenmama isā¦ hoewel ze soms behoorlijk eng doet tegen haar ākindjesā
Jongste meid is ook wel echt een meisje, houdt wel van poppen en kan ook wel eventjes spelen, maar niet zo lang. Kan wel HEEL goed en hard gillen en is een echte drama queen, is heel goed in het ānet doen alsofā en dan vooral als je nep huilt even stiekem door je vingers heen kijken of mensen wel naar je kijken.
Oudste = enige zoon door de pddnos een extra handleiding, maar gouden hartje, heel zorgzaam en speelt ook graag met zijn zusjes, dus ook met poppen als dat moet. Maar het liefst gewoon voetballen met zijn klasgenoten.
Wat is moeder zijn toch een geweldig gevoel!
:inlove:
@Marda wrote:
:lol:
Die nummer 4 van jou past dan wel in de categorie āhoudt van timmerenā daar heb ik een van met piemel :mrgreen: Tis ook een echte helper :thumbup:
Hier 2 in de categorie āgek op papaā (zondagmiddag bij samen met hem in slaap gevallen terwijl ze orgelmuziek luisterden :lol: )
En hier bijna 4 mannetjes op de bank!
WoLa: wat een prachtige fotoās! :inlove: Ik blijf het nog altijd prachtig vinden om papaās met kinderen te zien. :inlove: Kan ik helemaal van smelten, maar het meest bij mijn eigen vent hoor haha
En die laatste foto, zo lief. Nog even geduld en dan kun je ze alle 4 op de kiek zetten! :mrgreen:
Vanmorgen op weg naar school vroeg zoonlief aan dochter lief;
Wil jij later kinderen?
dochter: Ja, echt wel!
zoon: hoeveel wil jij er?
dochter: weet ik nog niet precies, ik denk een stuk of 10 :mrgreen:
zoon: ik wil er wel 2, maar ik weet niet hoe mijn vrouw dat vind (let wel heeft nog geen verkering ofzo, maar maakt zich nu al druk om zijn vrouw haha)
Dus ik zei: Als V. nou 3 kinderen neemt en S. ook, dan neemt L. 4 kinderen en dan ben ik oma van 10 kleinkinderen!
Nou dat vonden ze eigenlijk ook wel een goed idee :lol:
Zo grappig om die gesprekjes te horen van hun twee.
@Broekie wrote:
Jongste meid is ook wel echt een meisje, houdt wel van poppen en kan ook wel eventjes spelen, maar niet zo lang. Kan wel HEEL goed en hard gillen en is een echte drama queen, is heel goed in het ānet doen alsofā en dan vooral als je nep huilt even stiekem door je vingers heen kijken of mensen wel naar je kijken.
Nou, 't is net of je MIJN jongste beschrijft, maar die heeft toch echt een piemeltje, hoor! :mrgreen:
Oh leuk, kunnen we ze niet koppelen?! :lol: Past wel goed bij elkaar dan hahaha