Wie gaat er binnenkort voor een vierde kindje? Deel 2

Hierbij de test, ik twijfel heel erg hoor…

Hey Mar,

Ik zie toch echt een tweede streepje staan.:shifty: Onder zie je hem duidelijker dan bovenaan. Dit is dus met middagurine?

Als het zo is dan moet je morgenochtend met ochtendurine een veel duidelijker beeld hebben.

Hopelijk zet je bloedverlies niet door :pray:

Hier weinig te melden. Ik heb enige afstand genomen van kok. Lees wel maar schrijf minder actief. Momenteel heb ik het best zwaar en ben dus veel met mijzelf bezig.

Gisteren weer een donkere streep op de ovutest. Nog niet positief maar dat mijn ei er aan komt is wel zeker.

Ben benieuwd of hij vandaag helemaal knalt. Dan nog 2 weken wachten…

Mijn temp is lager… ik denk dus toch een indrooglijntje ik heb daarom vanmorgen niet meer getest. Ik wacht nog even tot morgen.

Smurf ik hoop dat je test vandaag knalt!

ow marda, wat kunnen testen het toch spannend maken voor je he? Als je temp zakt, wordt je dan ongi?

Smurf :hug: goed om even afstand te nemen, dat geeft wat meer rust. Hoop voor je dat je een goed ei krijgt :pray:

Ik zie ook wel iets vaags naast de duidelijke streep, dus ben benieuwd of je inmiddels al een positieve test in handen hebt. :pray:

Smurf: :hug: Ik kan me goed voorstellen dat je even minder behoefte hebt aan kok. Ook al is het nog zo pril en klein… neemt niet weg dat het een klein litteken op je hart na laat en dat zal verwerkt moeten worden.

Hopelijk is het de aankomende ronde weer raak en gaat alles goed.

Hier gaat het wel goed, ben met vlagen wel misselijk, maar niet heel erg.

A.s. dinsdag weer een echo en daar ben ik ook wel blij mee, want ik had eergisteren ineens bruin bloedverlies… weet dat het niks hoeft te betekenen, maar toch… je voelt je toch ineens een stuk minder zeker.

Verder nog wel veel moe… maar we slapen maar gewoon voldoende. :smiley:

Klinkt als een vroege mk, de combi tussen heel pril en bloedverlies… Maar het zou ook zomaar innesteling kunnen zijn, en dat het ook nog heeel pril is?

Duimen dus maar!

Vanmorgen nog een testje gedaan en wederom een heeeeeel vaag lijntje, toen maar een test met kraanwater gedaan (ter vergelijk) en ook daarop kwam ook zo’n lijntje. :eh: Mijn conclusie, ook om andere redenen is dat het een vals positieve test was. Nu wachten op ongi. Toch balen…

Mar, je kansen zijn natuurlijk niet meteen verkeken he. Je hebt nog geen gewone test gedaan van kruitvak bijv. Zolang temp hoog blijft en je niet ongesteld bent kan het alle kanten op. :-*

@miranda79 wrote:

Klinkt als een vroege mk, de combi tussen heel pril en bloedverlies… Maar het zou ook zomaar innesteling kunnen zijn, en dat het ook nog heeel pril is?

Duimen dus maar!

Ben nu toch even nieuwsgierig op wie je reactie nu is. :slight_smile:

Marda; Misschien toch even met een ander merk testen, want als er een lijntje verschijnt met kraanwater… zou ik die hele test niet echt vertrouwen. :?

En anders wachten op de ongi… helaas… en dan op naar de volgende ronde? :wink:

Hoi meiden, hoe is het hier met iedereen?

Met mij gaat het goed, en de boys ook. Bas is een schatje, makkelijk kind, doe hem er zo bij :thumbup: BV loopt goed, sinds een paar dagen volledig zonder TH aan het voeden, gaat super :thumbup: Dus ik ben blij en gelukkig met mijn gezin :inlove:

Hier gaat het zijn gangetje. Ben alleen sinds vanmorgen echt non stop misselijk. Normaal gaat het weg als ik iets eet, maar vandaag dus niet.

Voel me er ook gewoon lamlendig door. Maargoed, gaat wel weer over.

Vorige week weer een goede echo gehad, dus de kids mochten het ook vertellen op school vorige week.

Ze waren erg trots, maar Larissa kwam daarna wel thuis dat ze het ook wel weer een beetje eng vond om weer grote zus te worden. Heb haar wel weer gerust kunnen stellen. Ze zit nu alleen een beetje met zichzelf in de knoop.

Ze voelt zich aan de ene kant al heel erg groot en aan de andere kant wil ze ook nog gewoon klein zijn. Maar dat hoort ook wel een beetje bij haar leeftijd.

Verder druk met mijn enorme peuter… heb er mijn handen vol aan.

Zelfs mijn moeder zei gisteren… het is wel een behoorlijk pittige tante aan het worden he? :lol: En mijn moeder is wat gewend! :lol: :lol:

Hier gaat alles zijn gangetje :eh:

De controles bij de verloskundige zijn op zich prima, mijn bloeddruk is aan de lage kant (beter te laag dan te hoog), maar mijn baarmoeder groei erg snel. Hij zit nu al ver boven mijn navel en dat moet dus goed in de gaten gehouden worden, omdat dit risico geeft voor het litteken van de keizersnede en ook kans op vroeggeboorte.

Ik begin verder wat last te krijgen van mijn bekken (vooral na veel fietsen op de bakfiets) dus de kids blijven voortaan op maandag over als manlief niet vrij is, zodat ik niet 4 keer op en neer hoef te fietsen.

Smurf, ik kan me voorstellen dat je even wat minder actief bent :hug:

WoLa, fijn om te horen dat alles goed gaat :thumbup:

Broekie, vervelend dat je zo misselijk bent, je verwacht toch dat na 12 weken de klachten minder zouden worden, hopelijk gaat het toch snel weer beter :hug:

Nog 8 nachtjes slapen en dan heb ik de 20-weken echo :dance:

Ik hoop dat alles goed is en we hopen dan ook te weten of we roze of blauw mogen gaan shoppen :inlove:

ff ego na enige tijd van afwezigheid :oops:

Ik ben opnieuw zwanger :inlove: :dance: :dance:

Gisterochtend positief getest. Vanmiddag weer een test gedaan en het hcg is flink gestegen. Ik krijg nu toch wel goede hoop :dance: :inlove:

Dit positieve teken doet mij veel goed. Ik ben gelijk weer opgewekter en minder verdrietig. Een zonnig randje om de donkere weken die komen.

Broekie, wat naar zeg van die misselijkheid. Je zou je juist vanaf nu beter moeten gaan voelen. Hopelijk is het gauw over :pray: :hug:

Sassie, hopelijk komt het litteken niet onder druk te staan. Dat lijkt me geen pretje. De kleine heeft het dus blijkbaar goed bij jou :inlove:

Nog maar 5 dagen tot de echo, spannend.

Wola, heerlijk dat het zo goed gaat!!

Mar, leuk je vanmorgen weer ff gesproken te hebben :-*

Smurf!!! :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: :inlove: :clap: :clap: :clap: :inlove: :inlove: :inlove: :dance: :dance: :dance:

Wauw meis! Gefeliciteerd! Natuurlijk ben je nu opgewekter dan eerst.

Het zal het verdriet niet wegnemen, maar het maakt wel plaats voor een stukje geluk en dat overwint altijd. :smiley:

Ik wens je een prachtige zorgeloze zwangerschap toe!

Ik wijd de misselijkheid aan het griepvirus wat hier al weken door het dorp dwaalt. Het schijnen er 3 te zijn (virussen dan ;)) en dat wisselt elkaar steeds af.

Mijn hub was gisteren ook erg intiem met de pot. :lol: Ik zei al dat hij niet zo erg mee hoefde te leven met de zwangerschap, dat ik dat gedeelte ook wel alleen af kon. :lol:

Ben nu alleen nog erg verkouden, maar verder voel ik me wel redelijk eigenlijk. Van het weekend heerlijk in huis klussen EINDELIJK!

En mijn hub heeft een heel erg positief functioneringsgesprek gehad! :dance:

Hij moet namelijk in Juli een contract verlenging krijgen en dat is toch wel spannend, want hij had een vaste baan in Almere.

Ze zijn zeer tevreden over hem en als hij gewoon zo door gaat en niet eens extreem gaat verzuimen of andere rare dingen gaat doen…

Krijgt hij hoogstwaarschijnlijk in Juli een contract voor onbepaalde tijd!!! :dance: Dat is toch wel een klein stukje rust wat terug keert.

Als ze je echt weg willen hebben, lukt ze dat toch wel, maar het is ook voor hub een heel fijn gevoel dat hij zo gewaardeerd wordt.

Zo maar even noedels maken voor zoonlief, want die moet straks weer naar judo. En dan eten wij lekker hamburgertjes… :drool:

Smurf78, gefeliciteerd :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance:

Dat is een hele mooie oplopende serie testen, dus ik kan me voorstellen dat je een stuk positiever bent dan de vorige keer, toen werden ze niet donkerder toch? Ik hoop dat deze keer alles goed blijft gaan!

Nog 5 nachtjes slapen inderdaad :inlove:

Broekie, fijn dat de misselijkheid niet door de hormonen kwam, maar door een virus, zodat je klachten nu alweer zo goed als over zijn.

even snel: smurf gefeliciteerd! wat een fantastisch nieuws :inlove: :dance: :dance: :dance:

Even snel.

Vanmiddag hadden we de 20-weken echo. De kleine lag languit dwars, dus het was moeilijk om alles goed te kunnen in beeld te krijgen, maar na wat gepor is het toch allemaal gelukt en voor zover ze kon beoordelen is alles in orde.

Op het laatst nog even tussen de beentjes gekeken en zo te zien is er een meisje op komst :inlove:

Fijn dat alles in orde was :inlove: en wauw een meid na drie knullen. Leuk zeg!

Sassie wat super, natuurlijk dat het allemaal in orde is, maar ook wat bijzonder dat je na 3 jongens ineens een meisje krijgt!! Hoe voelt dat, is het wennen?

Gefeliciteerd!!