Wie gaat er binnenkort voor een vierde kindje? Deel 2

Iuno, fijn dat het goed gaat met J.anne!! Heb je nog een fotootje voor ons? :inlove:

@WoLa wrote:

Marda, ik reageerde hier op:

@Marda wrote:

Wola, ik zag prachtige foto’s op hyves, gaat alles nog steeds zo goed?

:wink:

:doh: Oh wat stom hahaha

Gefeliciteerd met de doop, prachtige foto!!

WoLa; Gefeliciteerd met de doop! Prachtige foto! :smiley:

Mooie foto wola :inlove:

Hier niet zo lekker. Gister is het bloeden begonnen ons geluk was helaas van korte duur. :cry: er wordt grote schoonmaak gehouden zeg :o ik hoop maar dat mijn cyclus niet weer vd leg is dadelijk. :pray:

Had al gereageerd bij de okt mama’s :hug: :hug: :hug:

Ik hoop dat je snel een mooie posi test in handen mag hebben en dat ie ook posi blijft! :hug:

Hier weer even een berichtje. Ik heb een weekje vakantie, manlief ligt op bed (heeft een griepje of flinke verkoudheid) en de kids zijn op de bso dus even tijd voor mezelf.

Smurf, wat ontzettend balen :hug:

Marda, jammer dat het bezoekje aan die homeopatische persoon wat onduidelijk was, ik zou ook vraagtekens hebben als ze een duur middel willen bestellen. Misschien kun je via de huisarts die mineralen ook via een bloedtest laten onderzoeken? Ik hoop dat die multivitamines wat helpen voor je.

WoLa, fijn om te horen dat alles goed gaat en een mooie doopfoto :inlove:

Broekie, nog een paar dagen en dan heb jij je echo, spannend.

Leuke reacties van jouw ouders en de kids :inlove:

@vakantie, ik zou gewoon op vakantie gaan, vanaf 36 weken zou ik NL niet verlaten, maar rond 6 maanden lijkt het me nog goed te doen. Toen ik 20 weken zwanger was van Luc en Stan zijn we nog naar Turkije gegaan, dat ging prima. Hoe lang is het ongeveer autorijden? Gaan julie kamperen of een huisje huren? Misschien wel een annuleringsverzekering erbij nemen?

ingemamavan4, fijn om te horen dat de jongens beter slapen en goed groeien :inlove:

Iuno, ook goed om te horen dat alles bij jullie prima gaat :inlove:

Hier gaat het verder wel aardig. Mijn buik groeit al goed (laatst vroeg een patient hoe lang ik nog moest) en de misselijkheid is over, alleen nog last van vermoeidheid en bandenpijn als ik teveel gedaan heb.

We hebben trouwens 26 maart (bij 18+3) de 20 weken echo :inlove:

Sassie; Het was 2 jaar terug zo’n 18 uur autorijden en dan reden we 's nachts terwijl de kinderen sliepen, maar we hebben inmiddels een peutertje natuurlijk en 18 uur in de auto staat me nogal tegen. :?

Als we met het vliegtuig zouden gaan, zou ik het nog wel doen. :slight_smile:

Leuke vooruitzichten dus voor jou! :smiley: Op naar 26 Maart!

Hier ook voor smurf een :hug: :-* :frowning:

smurf :hug:

broekie: 18 uur is idd wel erg lang met kinderen. Kunnen jullie niet overnachten onderweg (of is dat al gepland en heb ik daar overheen gelezen?). Wij rijden over het algemeen 12-14 uur en vind dat nog nèt in 1x te doen (als je met z’n 2-en afwisselend rijdt), als kind ook met vakanties altijd algauw zo’n 12 uur in de auto gezeten, 's winters in 1x door, 's zomers wel met overnachting. Hebben de laatste keren wel een draagbare DVD-speler mee gehad - dat scheelt aanzienlijk, ook met wat oudere kinderen. :smiley:

Iuno: Zou wel kunnen overnachten, maar denk dat dat echt geen succes wordt mijn kinderen kennende. :wink:

Bovendien rijden we niet afwisselend, want ik heb geen rijbewijs. :frowning:

Dus is het voor manlief een flinke ruk. Het was in 2011 wel goed te doen volgens hem hoor.

Hij heeft overdags veel geslapen, s’avonds laat rijden, de hele nacht door en 's morgens op een parkeerplaats in Frankrijk nog even uurtje of 2 geslapen en toen weer verder. We kwamen rond 16.00 aan op de camping, mocht vanaf 15.00 dus was heerlijk op tijd. :smiley:

Eerste dag is toch altijd een beetje verkennen en uitpakken, hub heeft toen lekker rustig aan gedaan. Wij hadden overigens ook een dvd spelertje mee hoor, ik denk dat het anders heel lastig wordt met een volle achterbank.

Maar ach… denk dat we gewoon lekker voor iets dichter bij huis kijken. Die verre vakantie komt wel weer, als we maar mooi weer hebben! :smiley:

Ik denk dat wij naar de Loire gaan, dat is ook niet zo ver weg, maar helaas is er geen goed weer garantie, aan de andere kant wordt het daar ook niet snik heet, dus dat is dan ook wel fijn. Het is een uurtje of 8 rijden, we doen het dit jaar voor het eerst met de kinderen, dus ben benieuwd.

Voordeel is dat wij een renault space hebben, kinderen zitten op losse stoelen met veel ruimte ertussen, dus geen gepluk en gefrunnik aan elkaar, dat scheelt al een boel gedoe haha.

Broekie wel lastig voor je man als hij 12 uur alleen moet rijden, ik zou dan echt overnachten ofzo hoor, voor ons zelf en wij rijden samen, zou ik het wat onverantwoord vinden om zo lang te rijden en niet te slapen tussendoor… Tip: ga in elk geval nooit op een parkeerplaats staan om een paar uurtjes te slapen, daar lees je de meest nare verhalen over.

Smurf hoe gaat het bij jou?

Sassie fijn dat het zo goed gaat!

Hier gaat alles zijn gangetje, geen bijzonderheden… :slight_smile:

8 uurtjes rijden is nog wel te doen ja! :smiley:

Maar hub wil echt op z’n minst zon hebben.

Hij rijd overigens echt niet in één ruk door hoor :wink: Regelmatig tussen stops, wat drinken, eten e.d. Bovendien zorgt hij dat hij vooraf voldoende slaap heeft gehad.

Slapen op de parkeerplaats doet alleen hij, wij zitten bij de auto en zijn wakker, zal nooit gezamelijk in de auto slapen. Als de één slaapt is de ander wakker. :wink:

Dat is zeker een voordeel zo’n ruime auto, dat hebben wij sowieso niet. Seat Ibiza station. :slight_smile:

We zien het wel, ligt er ook helemaal aan hoe ik me tegen die tijd voel.

Misschien voel ik me zo goed, dat we wel iets verder dan België gaan, maar in ieder geval niet helemaal naar het Zuiden.

Maar Oostenrijk en Zuid Duitsland lijkt me op zich ook wel leuk.

Wordt sowieso een last minute :wink:

Wij wisselen het af qua ver rijden; het ene jaar rijden we ver en het andere jaar houden we dichtbij vakantie :slight_smile: Ik rijd meestal niet trouwens, want ik houd het niet zo lang vol en mijn man kan toch niet rusten als ik rijd…

We hebben dit weekend geboekt voor een campingplekje in noord-holland. Beetje dure camping maar wel van alle kindergemakken voorzien (binnenbad, buitenbad, buitenspetterplaats, buitenspeeltuin en binnenspeeltuin), hoeven we ons om hen geen zorgen te maken 8)

@Broekie wrote:

We zien het wel, ligt er ook helemaal aan hoe ik me tegen die tijd voel.

Misschien voel ik me zo goed, dat we wel iets verder dan België gaan, maar in ieder geval niet helemaal naar het Zuiden.

Maar Oostenrijk en Zuid Duitsland lijkt me op zich ook wel leuk.

Ja leuk! Komen jullie gezellig ons bezoeken! :angel: :mrgreen:

Oh is misschien niet eens zo’n slecht idee! Wel leuk haha

Ik kom ook hier even onze mini 4.0 showen! :inlove:

ohhh fijn broekie, alles goed?!

Ja, alles was prima! :smiley:

De verloskundige (zij maakte de echo) zag het hartje kloppen.

Dat heb ik even niet zo snel kunnen zien, :think: en heb nog wel een getraind oog :wink:

Maar we zagen de kleine wel woelen :inlove: :inlove: :inlove:

Dat was leven genoeg voor mij!

Zat een paar daagjes terug met de groei, maar ze houden de datum van de 28ste voorlopig vast. :mrgreen:

Dus ik ga HEUL hard duimen dat deze op de datum geboren wordt… leuk cadeau voor mijn trouwdag! :inlove:

@Broekie wrote:

Oh is misschien niet eens zo’n slecht idee! Wel leuk haha

Ik kom ook hier even onze mini 4.0 showen! :inlove:

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Wat is het hier stil…

Smurf hoe is het bij jou??

Hoe gaat het hier met iedereen?

Ik heb een kleine update:

Ik had ruim een week geleden ineens een hogere temperatuur, waardoor ik er achter kwam dat ik onverwacht daarvoor een eisprong moet hebben gehad. Door aanhoudende klachtjes, gisteren maar wat testen bestelt, (ultragevoelige) en vanmiddag een gedaan, resultaat een heel vaag 2e lijntje… echt heel vaag, inmiddels ook weer wat bloedverlies, dus betwijfel of het wel klopt hoor! Ik ben wel heel benieuwd, morgen nog maar eens proberen. Ik hoop heel erg dat het raak is, maar echt vertrouwen heb ik niet.