Wola, hartelijk gefeliciteerd met W.out!!
Jij bent nog flink op touw gezien je zwangerschapsduur!
Veel plezier vandaag!
Broekie, wanneer ga jij nu precies testen?
Zodra het salaris erop staat
Broekie, moeten we dan gewoon nog een paar dagen wachten, of verwacht je het salaris vandaag? Ik ben niet nieuwsgierig hoor :liar:
Salaris komt vandaag!
- :thumbup:
Hoi meiden,
Hier een berichtje van mij.
Ik heb zojuist positief getest!
Ben nog even helemaal in de wolken. :inlove: :inlove: :inlove:
@Broekie wrote:
Hoi meiden,
Hier een berichtje van mij.
Ik heb zojuist positief getest!
Ben nog even helemaal in de wolken. :inlove: :inlove: :inlove:
jaaaaaaaa :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: gefeliciteerd!!!
Dank je wel WoLa!
Ben je een beetje de dag doorgekomen? Of begint de drukte nu pas?
Wow Broekie!!!
Hartelijk gefeliciteerd!!! :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: :inlove:
Echt helemaal top, en wat snel ook… :shock:
Geniet er van!!
(stiekem een beetje jaloers :silenced: :oops: )
@Broekie wrote:
Dank je wel WoLa!
Ben je een beetje de dag doorgekomen? Of begint de drukte nu pas?
ja, toen je dat schreef begon het pas 8) Maar niet veel bezoek hoor, alleen mijn ouders, partner van mijn moeder en mijn broer waren er. Mijn schoonouders konden niet reizen vanwege het slechte weer in het noorden, dus die komen een andere keer (zij wonen in groningen).
W. heeft in elk geval een fijne verjaardag gehad en voelde zich helemaal happy :thumbup:
Broekie gefeliciteerd :inlove:
Broekie, wanneer ben je eigenlijk uitgerekend… ik zat even te denken, ik testte 2 jaar geleden op 28 januari positief en bleek toen achteraf al 5,5 week zwanger. Ik was op 27 september uitgerekend, jij zal ook ongeveer dan zijn uitgerekend toch?
Uitgaande van mijn laatste menstruatie ben ik 28 september uitgerekend (onze trouwdag :inlove: )
Dank jullie voor de felicitaties. Voelt nog een beetje onwerkelijk, hoewel de misselijkheid vanmorgen en de vermoeidheid het wel aardig duidelijk maken.
Wola gefeliciteerd met w. Fijne dag gehad?
Broekie gefeliciteerd het kon ook niet anders he :inlove:
Snel gegaan zeg :shock: geniet ervan.
Wola gefeliciteerd met w. Fijne dag gehad?
Broekie gefeliciteerd het kon ook niet anderd he :inlove:
Snel gegaan zeg :shock: geniet ervan.
Smurf, dank je wel! :inlove:
Het is zeker snel gegaan. Bijna onwerkelijk zelfs.
En dan te bedenken dat ik vorig jaar nog in een rouwproces zat omdat hub zei niet meer kinderen te willen, ineens omslaat… en dan in eens besluit er helemaal voor te gaan. :shock:
Het is dat ik me al zwanger voelde en de test een bevestiging was, maar anders zou ik denken dat de test gek was geworden.
BIB
Had gister een goede dag, maar vandaag…zie er tegenop om de dag door te komen :? vannacht echt een slechte nacht gemaakt; toen ik net lag is de baby 2 uur bezig geweest met trappelen en draaien :? en toen ik eindelijk sliep werd de jongste wakker, we zijn er samen een keer of 10 uit geweest. Zucht…zwaar vermoeiend. Mijn humeur is ook niet zo best, arme kindjes :oops:
Wola, even een dikke knuffel voor jou!! :hug:
Hopelijk blijft beebje vandaag nog even zitten, eerst maar eens een goede nacht slaap!
Broekie, wat leuk om uitgerekend te zijn op jullie trouwdag! :inlove:
Hoe voel je je verder? Hoe was de reactie van je man, wanneer vertellen jullie het de kinderen?
De kinderen komen er wel weer overheen hoor als mama even lekker sjaggie is en een kort lontje heeft.
Pff klinkt echt als een rotnacht ja. :hug:
Hier met vlagen misselijk, maar vooral moe.
Vind het sowieso wel al erg vermoeiend om door die sneeuw heen te banjeren… ligt hier een aardig pak waar ik 4 keer per dag doorheen moet.
Straks even een kleinigheidje halen voor een jarig vriendinnetje van Larissa. Larissa kreeg haar eerste uitnodiging… uitgerekend op de dag dat ze moet voor zwemmen (kijken welk niveau ze heeft om te starten). Dat wil ik eigenlijk niet uitstellen, dus toch feestje maar afgezegd, hoe sneu ik het ook vind.
Vincenzo donderdagavond 1e judo training… kijken of we het iets voor hem vinden.