Hier vanmorgen ook een negatieve test. Wel nog steeds flauw, maar misschien heb ik gewoon wat onder de leden.
Smurf; Heb jij wel goed nieuws?
WoLa: Ik volg jou ook via januari mama’s, ben namelijk helemaal niet nieuwsgierig.
Heb ook maar getest, geen beter nieuws…negatief.
Temp wederom keurig hoog 37.0.
Snap weinig meer van mijn cyclus. Kijkende naar mijn temp kaart kan mijn lf nu op dit moment variëren van 16 dagen na eisprong, 11 dagen erna of 8 dagen na eisprong. Mijn temp is pas 7 dagen echt aaneengesloten “hoog”, boven de 36.8 dus.
Ga nu dus echt even wachten met testen.
Lekker vaag allemaal…
Net even 1 waarde uit de kaart gehaald (want heb toch niet op dag 20 mijn ei gehad) en nu geeft hij aan op dag 27 een eisprong. Dan moet ik nu dus nog 4 dagen wachten voordat ik uberhaupt kans zou kunnen hebben op een licht positieve test. Als deze dag wel klopt acht ik de kans op succes alleen wat kleiner hebben alleen die dag geklust :wall:
Blijft dus nog even spannend?
Ik ben ook uitgegaan van een cyclus van 28, maar dit was mijn eerste cyclus na het stoppen met de pil. Geweldig natuurlijk als het in één keer raak is, maar daar gaan we niet vanuit en dan is het op naar ronde nr 2.
Smurf en Broekie… Lastig die onzekerheid voor jullie…
Hopelijk alsnog goed nieuws, ik blijf duimen. Zo lang een nieuwe ronde er nog niet is kan het natuurlijk nog alle kanten op
Wola, hoe gaat het met jou? Ik ben benieuwd of je al bent bevallen.
Inge, hoe gaat het met de kleine mannen? Lekker aan het genieten? Is het erg druk van 2 naar 4, of valt het wel mee?
Mijn man krijgt morgen het contract van zijn nieuwe baan, ik ben benieuwd wanneer hij met zijn nieuwe werkzaamheden mag beginnen.
Het was wel even pittig vorige week, maar deze nieuwe mogelijkheid voelt inmiddels wel écht goed. Ik ben benieuwd hoe het gaat verlopen.
Een aantal op het wachtbankje … Ik kom steeds spieken en hoop op pos testen ! Maar nog geen nieuws…
Hier vol op aan het genieten … De mannen krijgen zo weer een fles… Drukte valt me nog mee… Misschien ook wel omdat ik nog vol op thuis ben en nog nergens heen ga… D speelt nu buiten in de sneeuw met de buurmeisjes … M rust uit naast mij op de bank van ruim 2,5uur sneeuw spelen…
J lig lekker op mijn arm te slapen maar is wat onrustig want fles tijd komt er aan… En N ligt nog heerlijk in de box te slapen … En hub komt net de straat in rijden en gaat met de jongens ff sleeen … Kan ik flessen geven en eten maken
nog BIB hoor, maar ben het wel zat eigenlijk :shifty:
Zonnetje, fijn dat het zo lekker loopt daar, genieten!
Broekie en smurf, spannend nog steeds dus…ben benieuwd!
Marda: Een mooie dag dus voor jullie vandaag! :dance: :dance: :dance: :dance: Ik hoop dat je man het naar zijn zin heeft straks op zijn nieuwe werkplek. Het bied in ieder geval weer nieuwe kansen en mogelijkheden.
Ik denk dat ik me rond Juni ook weer zorgen maak (wel en geen contractverlenging) Nu denk ik… hij werkt goed, hard en krijgt regelmatig complimenten van collega’s en klanten, dus een reden voor ontslag is er niet. Met het bedrijf gaat het ook goed, dus kan eigenlijk niet echt mis gaan. Maar blijft wel spannend als je weer “opnieuw” moet beginnen.
Hier nog geen voortekenen van een naderende ongi. Maar dat zegt ook weinig natuurlijk. Maar ook geen ‘overduidelijke’ zwangerschapssymptomen.
Ik had gisteren nog wat testjes besteld op internet, want we verwachtte de belastingteruggave gisteren… maar die kwam niet… :evil:
We hebben het één keer uit handen gegeven i.v.m. de koop van ons huis.
Hij vertelde ons dat het vanaf januari gewoon per maand is en omdat we net niet helemaal rondkomen zonder die toeslag (ook i.v.m. dubbele lasten door overstappen zorgverzekering, dure dec maand).
We moeten onze draai nog even vinden op één salaris en de nieuwe lasten. Komt wel weer goed, maar kan dus even geen nieuwe testjes halen. Dus ik moet tot a.s. maandag wachten (als ik vrij/zat/zon niet gewoon ongi wordt dan he)
Smurf?
Beebje van WoLa… kom maar op!! Mama kan niet meer wachten! :lol:
Inge: Heerlijk om te lezen dat het zo lekker loopt. En tja, voor mij lijkt een tweeling op zich al “drukker” maar ik zit en heb nooit in die positie gestaan. Denk dat je er pas echt een oordeel over kan geven als je zelf in de situatie zit en blijkbaar gaat het jou gewoon HEEL goed af! :lol: :lol: :lol: :inlove: :inlove: :inlove:
Fijne dag allemaal!
Even snel (kom later iets uitgebreider op iedereen reageren) maar hier zo goed als zeker een nieuwe ronde. Temp vanmorgen gekelderd naar de 36.7 en licht roze bij het afvegen. Op naar een vruchtbare februari
Jammer Smurf, maar even door de “rode” appel heen bijten en dan weer een nieuwe ronde in! Succes, maar vooral veel plezier toegewenst natuurlijk
Wat jammer Smurf… :hug:
Heb je nu daardoor wel meer inzicht in de afgelopen cyclus?
Broekie, wat lief van je!
Een spannend dagje inderdaad voor ons vandaag… ook weer een nieuw begin. Ik ben ook erg benieuwd naar de inhoud van alles
Fijn dat het goed gaat met het werk van je man, ik kan je onzekerheid ook wel voorstellen hoor, al komt het je verhaal zo lezende vast goed!
Spannend dat je nog niet ongi bent, ik duim nog even voor je door
Inge, fijn dat je zo aan het genieten bent.
Wola, bijna jou uitgerekende datum, met welke zwangerschapsduur ben je de vorige keren bevallen?
Fijne dag!
BIB nog hier.
Fijn Marda, het nieuwe contract voor je man :thumbup:
Broekie, nog even spannend dus
Smurf, hoop voor jou op een vruchtbare ronde in februari
Marda, bij de 2e beviel ik net na middernacht met 39.3 en de derde kwam nog wat eerder met 39.2…dus ik hoopte dat deze nog iets eerder zou komen…helaas…heb het gevoel dat ik nu overtijd loop :? Moet echt nog even doorbijten…
en de oudste dan?
met 41 :shifty: En die is van 21 januari :shifty: dus ik hoop maar dat het niet aan de winter ligt…
De kans dat deze baby nu dichtbij of zelfs op Wouts verjaardag komt wordt in elk geval steeds groter…had er liever een week tussen gehad.
@WoLa wrote:
De kans dat deze baby nu dichtbij of zelfs op Wouts verjaardag komt wordt in elk geval steeds groter…had er liever een week tussen gehad.
snap ik, ik was bij de jongste heel erg blij dat hij tot in de buurt van de UD bleef zitten en niet spontaan eerder kwam als de rest. Zodat er idd genoeg tijd tussen de verjaardag van onze 2e en hem kwam.
Nu is hij een dag na zijn vader jarig :lol:
Ik ga bij een volgende zwangerschap ook gewoon uit van 42 weken, die van mij komen altijd te laat. :roll:
BIB
Zo meiden, ik ga mijn spannende weekend in… maandag zal ik 's middags meteen naar de DA rennen om een test te halen!
Als ik nog niet ongi ben geworden.
Broekie, wat spannend meid! Ik duim op een knal positieve test
Wola, nog steeds bib :naughty: :mrgreen: Het is inderdaad ook veel te koud buiten Gaat het nog wel een beetje?
Mar, hoe is het gegaan met manlief en de kids deze week? Hopelijk krijgen jullie nu een tijdje rust, dat is jullie gegund :hug: :-
Inge, nog steeds heerlijk aan het genieten van je jongens? Hopelijk gaat alles goed met ze. Hoe vinden de grote broers het? Is je man nog vrij de komende tijd of sta je er al snel alleen voor?
Mamamarije, grappig he hoe dingen lopen. Een jaar heeft 365 dagen en toch zijn ze dan zo dicht na elkaar jarig.
Wij hebben 4 weken zitten tussen de verjaardagen van de oudste twee.
Dit komt vooral doordat T bijna 4 weken te vroeg geboren is Was in dezelfde week uitgerekend.
Van R en mijn mk met 6 weken was ik beide in april uitgerekend. Ook zo bizar…
Hier niet zoveel te melden. Zit in een rustige fase haha. Eerst maar eens door de rode appel heen bijten zoals Broekie zei haha en dan weer wachten op mijn eisprong. Ga deze maand wel naast het tempen een keer ovutesten gebruiken. Meer om inzicht te krijgen in mijn cyclus. Dan kan ik daarna weer alleen tempen maar dan kan ik mijn grafiek beter uitlezen.
Ja genieten zeker !! Het is nu ook iets makkelijker geworden want flesjes om de 3 uur zijn om de 4 uur ongeveer geworden dus ook wel lekker iets meer de ruimte in tijd… En nu het om de 4 uur is drinken ze ook meer en beter in totaal dus nu tijd voor heel hard groeien !!
Mijn man was de eerste dagen nog vrij tot de 6 de of zo en is daarna weer gaan werken … Is wel eens iets later begonnen maar voor de rest door de week gewoon weer aan het werk… Vorige week hadden we nog kraamzorg en afgelopen week veel alleen met de kids geweest… Lukt wel alleen huishouden bewaar ik voor de avond en weekend dat red ik er nog niet bij maar dat komt wel weer… Zo tussen door een keer met stofbezem/swiffer door de kamer en een wasje draaien en opvouwen,eten koken en de vaatwasser lukt nog net zo overdag en dan houd het ook wel op zo ongeveer…
Nu is mijn zusje 2 weken vrij dus die zal er ook veel zijn en zal mij dan hier ondersteunen… En dan kan ik met haar ook even weer wat extra dingen doen waar ik de afgelopen 2 weken geen tijd voor heb gehad…
Voor de rest ga ik weer zitten duimen voor jullie en nu genieten van het weekend… Zo voor het eerst met de mannetjes onder de douche kijken hoe ze dat vinden…