Wie gaat er binnenkort voor een vierde kindje? Deel 2

Wow smurf… wat gaaf… ik hoop het zo, ik duim voor je!! :pray: :pray: :pray:

En broekie, jij misschien dus ook… wat spannend!! :pray: :pray: :pray:

test is negatief. Kan dus nog alle kanten op…heb nog geen goed zicht op mijn cyclus. Zit nu op dag 31, vorige maand was 37 dagen dus er zit niets anders op dan af te wachten haha.

Of ik ben gewoon niet zwanger en wordt morgen ongesteld of ik ben gewoon nog te vroeg. Ben wel misselijk ook nu. Kan ook een buikgriep zijn. Je weet het niet he…behalve dat de test nu nog negatief is :mrgreen:

Smurf; Jammer dat hij negatief was, maar wat je al zegt misschien gewoon te vroeg getest of helemaal niet zwanger.

Was vanmorgen ook weer met vlagen wat flauw, het is niet echt misselijk, maar beetje flauw gevoel. En ben nog steeds verschrikkelijk moe.

Nu had ik gisteren ook wel een intensieve dag en daarvoor een korte nacht, maar ben gisteren na het eten op de bank in slaap gevallen en normaal doe ik dat echt niet. Kids waren nog niet eens allemaal op bed.

We gaan het zien. forumdinnetje had nog een stapel testen over en die stuurt ze nog even naar me op. Scheelt toch weer 5,- :wink:

Oh smurf, jammer, maar wie weet… ik duim nog even door!

Broekie, spannend ook draaien mijn duimen voor jou!

Hier vandaag goed nieuws gehad… het is even een rollercoaster geloof ik… ik ben toe aan rust, ik vertel later meer.

Dat rollercoaster gevoel herken ik Marda!

Maar liever goed nieuws dan slecht nieuws! Goed begin van je weekend!

Oh Mar ik hoop zo dat het goede nieuws is wat ik denk. Jullie verdienen rust :-* :pray:

Ik ben toch minder zeker van mijn zaak…vanmorgen is mijn temp gezakt, niet extreem laag zoals mijn gem. temp voor de eisprong maar wel een duikje naar beneden. Deze ochtend ook niet misselijk. Vrees dat ik ongesteld ga worden meiden.

Waar dan de misselijkheid vandaan is gekomen geen idee. De jongste is sinds 2 dagen ook ziek met hoge koorts en klaagt nu over zijn buik. Wie weet heb ik wel een licht virusje onder de leden gehad of is er een bevruchting geweest die niet goed is, wat zo vaak gebeurd.

Ben nog niet ongesteld, ook geen spotting dus dat is goed maar dat sterke goede voorgevoel is wel weg nu met deze temp en de negatieve test. :wink:

Wat jammer smurf… maar wie weet, volgende maand is het februari :wink:

Ik heb goed nieuws inderdaad…

Manlief heeft binnen 1 dag al ander werk gevonden, hij mocht gister ergens op gesprek komen en is ‘zo goed als’ aangenomen. Volgende week nog even alles concreet afronden. Ze hadden wel een max. salariseis, die helaas toch wat lager ligt dan wat hij eerst verdiende, maar het is in elk geval beter dan geen baan. Vanuit daar kan hij, als hij dat zou willen, altijd nog verder kijken. Verder denkt de huisarts dat mijn moedervlek onschuldig is, als ik wil kan ik hem wel weg laten halen en dan wordt deze ook opgestuurd, maar dat is aan mijzelf. Dat was dus een geruststelling.

Alleen een zwangerschap willen we waarschijnijk wel uitstellen, tijdens de eerste weken dat mijn man bij een nieuwe werkgever werkt, is het gewoon niet zo handig om zwanger te worden. Ook moet ik even kijken welke mogelijkheden het nieuwe salaris biedt. Het heeft dan ook geen haast; een vijfde kindje is heel gewenst, maar kan later ook nog, ik ben nog relatief jong (32). Dus we moeten het allemaal maar even laten bezinken. Voor nu ben ik gewoon blij dat mijn man een baan heeft, want dat is het belangrijkste.

oh wat fijn Marda :thumbup: :thumbup: :dance: :dance: en wat een geluk ook, zo snel :shock: Dat was dan ook echt het weekje wel voor jullie. Fijn dat ie goed is afgelopen :smiley: En idd, je bent nog best jong (was al onder de indruk van je leeftijd op fb :wink: ) Dus jullie hebben nog alle tijd 8)

Ik ben hierna voor mijn gevoel echt wel klaar. Wil het niet nog een keer doen allemaal eerlijk gezegd. Ook qua ruimte en financiën lijkt het me niet echt haalbaar, nog meer kids. Nu is mijn man ook op zoek naar ander werk, maar hoe dat af gaat lopen is nog de vraag. Vooral omdat hij nu in het onderwijs zit (en daar de papieren voor heeft) en eruit wil, en dus nergens anders papieren voor heeft. We zullen zien wat het brengt, hij gaat nu een soort outplacementtraject in en krijgt dus zijn ontslag over 18 maanden (voorwaarde om zijn traject bekostigd te krijgen)…best spannend! :shifty:

Als ik hier de ruimte en euros had was het hier denk ik ook niet bij 4 gebleven … Maar wil het hele gezin nog wat kunnen bieden dus is het hier klaar zo…

Smurf: Er is nog niets gezegd he? :wink: Kan nog alle kanten op. Maar als het niet zo is… dan maar een hele spannende valanetijns outfit kopen :wink:

Marda: Dat is absoluut goed nieuws zeg! Fijn dat hij zo snel weer aan het werk kan. Wat je al zegt… het is minder erg om een stapje terug te doen, dan helemaal zonder werk… het zal vast meer zijn dan een uitkering. :slight_smile:

Je bent inderdaad nog jong, dus daar hoef je je niet al te druk over te maken. Eerst alles een beetje op een rijtje.

WoLa; Dit is voor ons ook echt de allerlaatste. Lastige tijd om wat anders te zoeken en dan ook nog totaal iets nieuws. Mijn man is vorig jaar naar een andere werkgever over gestapt, maar zij hebben hem benaderd. We zijn er in salaris wel op vooruit gegaan, dus wel een goede stap geweest, maar wel weer met jaarcontract… en hij heeft een vaste baan achter gelaten.

Achja… ook met vast contract kun je zo je baan kwijt raken, het zegt echt heel weinig tegenwoordig.

Wat houdt zo’n outplacementtraject in?

Onder mijn www staat mijn fb.

Ik dacht vanmorgen dat ik het ‘zwanger zijn’ gevoel ook kwijt was, maar in de loop van de dag toch weer met vlagen wat flauw, wederom heel veel oprispingen, opgezet gevoel in m’n onderbuik en ik was om 16.45 alweer doodop. :smiley:

Ik zal maandag de testen ontvangen… dinsdag ochtend eerste testje doen. :pray:

Even snel: Broekie ik heb je toegevoegd op fb… mijn foto heeft 2 handen met een klavertje, alleen gelieve niks over kok of kinderwens op fb. :wink:

Uiteraard… geldt voor mij ook. :wink:

Gezellig!

Ben heel benieuwd hoor Broekie :pray:

Ik ben nu ook moe :zzz: niet meer echt misselijk geweest maar wel gevoelige borsten en gevoelig voor geurtjes. Manlief komt net uit de voetbal en ik ruik alleen maar bier :lol:

Hopelijk zijn dat toch nog goede voortekenen.

Wel weer spannend allemaal hier …

Zelfde voor mij onder ww fb…

Spannend hier zeg! Gaan we hopen op 2 positieve testen en een gezond geboren baby komende week :inlove: :inlove: :inlove:

Ik hoop het ook voor je Wola :pray:

Hier nog geen ongi. Temp een tiende gestegen sinds gisteren.

Heb besloten op zijn vroegst pas woensdag/donderdag weer te testen. Meer omdat ik dan op dag 37 zit net als de duur van mijn vorige cyclus.

spannend smurf, ik :pray: met je mee hoor, op naar een hele positieve week!!

hier dus nog BIB…

Je houdt het spannend WoLa! :lol:

nou, ik niet hoor, als het aan mij lag was ie dit weekend geboren…maar de baby vindt het blijkbaar nog geen tijd…

Nou geef je beebje eens ongelijk! Veel te koud! :lol:

Ik ben met nr 1 en nr 2 tijdens een hittegolf bevallen. Bij nr 2 (thuisbevalling) was het in de slaapkamer om 23.30 nog 25 graden. :shock:

Heb er wel leuke foto’s aan over gehouden… vk met enorme zweetdruppels op haar hoofd. :lol: Ze wilde ze graag hebben, kon ze aan haar hub laten zien dat ze ook hard werkte :wink:

Ik zal haar enorm gaan missen bij een volgende zwangerschap, wat was en ben ik gek op die meiden. Maarja… zij zitten in Almere en ik niet meer. :frowning:

Maar wil ze nog wel even op de hoogte stellen als ik wel zwanger ben. :slight_smile: