Geweldig Iuno :inlove: Lekker van genieten!!
Iuno, lijkt me inderdaad gek om na 3 jongens ineens een meisje te krijgen… zo kan ik me weer niks voorstellen bij een jongen…
Heel leuk voor jullie meisje, 3 grote broers :inlove:
Smurf, hoe staat het met je temp?
hihi spannend hoor Broekie
Iuno, ook mij lijkt het heel gek om ineens een meid te hebben. Leuk dat je nu kan shoppen voor meiden :inlove:
Mar, ik heb geen clue haha. Volgens FF geeft hij nu toch weer aan dag 20 ei, ondanks de mega dip dus…ik wacht het maar gewoon af. We hebben zeer regelmatig geklust dus in principe maakt het daar niet voor uit.
Ik hou nu eerst maar 12 jan. voor ogen. Ben ik dan niet ongesteld en geen positieve test dan verschuif ik het naar 16 jan.
Mijn lijf houdt het spannend deze maand :lol:
WoLa; Ja, inderdaad… catched me by surprise…
Ik vond die laatste paar weekjes altijd het ergste… op een gegeven moment wil je je kleintje gewoon zien, ruiken en kunnen aankijken… en dan lijken die laatste weken wel maanden :lol:
Dus hoop dat ukkepukkie zich lekker op tijd komt melden
Iuno: Ja, ik ben net zo verbaasd hahaha
Lijkt mij inderdaad ook wel even wennen na 3 jongens… maar wel ontzettend leuk. Ik dacht na nr 1 dat ik echt een jongens mama was, maar heb wel geleerd dat ik ook wel een meisjes mama ben.
Smurf; Spannend meid… blijft altijd een beetje gokken natuurlijk tenzij je een ‘stipt op tijd’ cyclus hebt natuurlijk.
Ben het grijze grauwe weer wel een beetje zat… Laat het of winter zijn met ijs en sneeuwpret of voorjaar met een zonnetje erbij Maar niet dit weer.
Vandaag ook lekker een beetje niksen… :lol:
Hoe is het met iedereen?
Inge; Wat een plaatjes van knullen! Heb even in het SF gekeken. Wat een rijkdom zeg! :inlove:
Smurf; Hoe is het bij jou? Heb je zelf een voorgevoel?
Marda; Hoe is het nu bij jou? Hoe bevalt de nieuwe school van de kinderen?
Ik heb gisteren op school twee goede gesprekken gehad.
Eerst bij zoonlief zijn meester, ze gaan kijken of ze hem op school met de materie en kennis de ze hebben hem net even iets meer unnen gaan begeleiden in zijn sociaal-emotioneel gebied.
Vincenzo is een beetje een einzelganger volgens de meester en kan geen aansluiting vinden, ze willen nu een handelingsplan gaan schrijven in samenspraak met ons (ouders), Vincenzo zelf en de IB-er.
Ik ben zo blij met deze aanpak, ook heeft de meester een beetje dezelfde visie op de pdd-nos van zoonlief. Wij zeggen ook altijd; “Oke, hij heeft een labeltje, maar dat labeltje is meer voor ons om handvatten te kunnen krijgen, maar absoluut geen masker waar hij zich achter kan verschuilen, we schuiven dus ook geen vervelend gedrag altijd maar op de pdd-nos.”
En zo denkt de meester er ook over. Dan zou je alles er wel op kunnen schuiven.
Larissa is heel erg lekker vooruit gegaan op school. Ze had iets achterstand toen we hier kwamen, kwam meer omdat ze op de oude school gewoon nog niet zo ver waren, maar ze heeft alles goed ingehaald en heeft allemaal ruim voldoendes en met rekenen gaat ze ook erg goed en dat vond ze zelf het moeilijkste. Ze doet het ook goed in de groep.
Altijd lekker om even die bevestiging te krijgen.
Ik heb wederom van die “kwaaltjes” (gevoelige buik, gevoelige tepels, moe en met vlagen misselijk) maar die heb ik vaker gehad de afgelopen maanden, dus ik ga nergens van uit. Lijkt me ook een beetje snel om nu al echt kwaaltjes te hebben. We wachten het heel braaf af…
Hub had er verder niks meer over gezegd, dus heb het eens aan hem gevraagd of hij bewust nu wilde beginnen of dat het meer was dat hij niet zo lang zonder kon…
Maar hij heeft er bewust voor gekozen, ik is blij! :mrgreen: :inlove:
Ga nu de kiddies naar school brengen.
spannend hoor broekie 8) Wat fijn dat het goed gaat op school en ze ook de juiste aanpak proberen te vinden voor V. Dat moet een goed gevoel geven!
Marda, hoe vinden de kids het op de nieuwe school?
Voor jullie ook een paar foto’s van gisteravond :inlove:
Papa
Wout
Niek
Tim
Alledrie vol aandacht voor de babybuik :inlove:
Wat een leuke foto’s!! Mooie buik :inlove:
Heb je al voortekenen dat de bevalling snel gaat beginnen?
Ik las laatst ergens dat je het kunt zien als je temp weer opnieuw daalt, maar of dat waar is?
De start op de nieuwe school ging er goed, er hangt daar zo’n fijne sfeer… ik ben erg blij dat de start in elk geval goed ging.
Balen is wel dat onze auto gisteren kapot is gegaan, waarschijnlijk defecte startmotor… Als het goed is wordt hij vandaag gemaakt… wel lastig.
Verder weinig te melden, ongi is zo goed als over… maar geen idee wanneer ik weer een eisprong heb, dat is afwachten, daarom nu ook even minder er mee bezig.
Hoe gaat het met de rest?
Broekie, smurf… hoe gaat het met wachten?
Prachtige foto’s WoLa! En wat een schitterende buik!
Ja, dat ze zo hun best doen voor hem geeft zeker een goed gevoel. Niet alleen voor mij maar vooral ook voor Vincenzo.
Marda, geen voortekenen hoor! Kindje lag vorige week ingedaald, gister weer niet. Maar dat zegt natuurlijk niets. Moet alleen nu wel weer de vk bellen als de vliezen spontaan breken, en gaan liggen. Maar dat verwacht ik niet, bevalling is hier nog nooit begonnen met gebroken vliezen.
ALS er al voortekenen zijn dan kan ik als enige noemen: nesteldrang, maar dat heb ik al weken :lol: :lol:
Leuke foto’s !
Ik heb de laatsten en eersten ook geplaatst in het sf van jan2013
Verder ook weinig te melden vooral genieten !
Mooie foto’s Wola! :inlove:
Inge, heerlijk om te lezen dat jullie zo aan het genieten zijn.
Mar, wat fijn dat de eerste indruk positief is. Balen zeg van de auto grrr.
Broekie, en heb jij al een voorgevoel?
Hier nog aan het wachten. Nu 9 dagen na mijn eisprong. Over 3 dagen zou ik kunnen testen. Heb altijd een korte lf.
Vind het wel spannend, heb namelijk niet het gevoel dat ik ongesteld ga worden. Mijn buik is ook iets opgezet en ben soms wat weeiig.
Dat herken ik wel van de vorige keren.
Maar goed, je weet nooit voor hetzelfde geldt word ik gewoon ongesteld.
Marda: Wat fijn dat ze zo’n goede start op school hebben gemaakt. Dat scheelt al een hoop. Balen zeg van jullie auto Dat zal ook wel weer een flinke kostenpost zijn.
WoLa: Hier ook nooit spontaan gebroken vliezen. Hebben ze altijd moeten breken bij mij. Bij Larissa was dat wel komisch. Ze vroeg of ik kon aangeven wanneer mijn wee over was. Zodat de stagiair de vliezen kon breken, maar daar was ze even mee bezig dus toen kwam langzaam aan de wee weer opzetten… en toen zat haar hele arm onder hahaha
Ik vond dat altijd zo’n eng idee dat je vliezen konden breken… durfde ook geen boodschappen meer te doen, had echt nachtmerries dat ik in een drukke rij bij de kassa stond en dat daar dan mijn vliezen zouden breken hahahaha
Inge: Inderdaad, lekker van genieten!
Smurf: jij een goed gevoel dus?
Ben nieuwsgierig, ga je over 3 dagen ook al testen?
Ik had gisterenavond ineens een heel erg sterk voorgevoel dat ik zwanger was. Maar het kan ook zijn omdat ik het gewoon graag wil. Volgens mijn hub zou het pas raar zijn als het niet raak is… :oops: Hij had er goed zijn best op gedaan zei hij. :lol:
Nu moet ik vanmiddag naar de tandarts voor waarschijnlijk een wortelkanaalbehandeling. Ze hebben een foto van een maand of 4 geleden waarop het e.e.a. al duidelijk is, dus hopelijk hebben ze geen nieuwe foto nodig.
Denk dat ik toch maar wel ga aangeven dat ik er liever even mee wacht.
Ze gaan nu toch enkel het hoognodige doen.
Hub zei dat het nu zo klein zou zijn dat het feitelijk gezien nog niks is, maar ergens heb ik zoiets van… maar stel nou dat het wel zo is… en het gaat mis, zal ik het mezelf altijd kwalijk nemen (ik ken mezelf goed genoeg).
Of klink ik nu heel gek? :think:
Spannend Broekie :thumbup: Die wortelkanaalbehandeling zou ik wel gewoon doen, dat is niet iets waar je 9 maanden mee wilt wachten toch? En daarnaast gewoon aangeven dat je geen extra foto’s wilt.
WoLa; die wortelkanaal behandelingen staan inderdaad al gepland.
Nu wilde hij ook meteen even 3 kiezen trekken! :shock:
In één zit een gaatje en die kies is al meerdere malen gevuld, staat ook erg scheef. Eigenlijk functioneert die kies eigenlijk niet, maar als ik die laat trekken zou die kies die eronder zit volgens hem er ook uit moeten omdat die dan ook geen functie meer heeft… zou houd ik geen kies over! :shock:
Ook wilde hij een verstandskies (die nog niet eens helemaal door is) eruit halen. Ik heb geen last van deze kies, dus ik zou niet weten waarom die er nu al uit moet. Kan hem er altijd nog uit laten halen.
Vind de wortelkanaal behandelingen en de gaatjes nu even belangrijker.
De afspraken zijn in Maart gepland, dus als het wel zo is, dan ben ik al wat verder in de zwangerschap.
Het gevoel van zwanger lijkt wel steeds iets sterker te worden en vanmorgen zei ik tegen hub dat ik van het weekend vast een testje wil halen en vroeg wat hij dacht. Hij heeft hetzelfde voorgevoel. :lol:
Ben ook begonnen met foliumzuur, want als het niet raak is willen we het meteen een volgende ronde proberen. :inlove:
Hoe voel jij je?
Marda, hoe is het met jou?
Smurf? Al stiekem een testje gedaan?
Onze wens moet voorlopig de ijskast in…
Mijn man heeft gister te horen gekregen dat het bedrijf waar hij werkt in de problemen zit, waardoor er vanaf volgende week geen werk meer is… Ze gaan proberen het bedrijf te redden door nieuwe klanten aan te trekken, maar of dat lukt is nog maar de vraag en daardoor heeft hij voorlopig in elk geval binnen dat bedrijf even geen baan meer…
Ook heb ik een moedervlek die sinds een paar weken steekt en een paar dagen geleden zag ik ook dat deze groter geworden is… morgen moet ik naar de huisarts, ik zie er erg tegenop Ik hoop maar dat het niet kwaadaardig is.
Genoeg reden om het uit te stellen…
Het uitstellen vind ik niet zo´n ramp, wat er aan de hand is wél…
Uit ervaring weet ik dat het tij zomaar weer kan keren, maar op dit moment weet ik even niet of en wanneer.
:hug: :hug: :hug: :hug:
Jeetje Marda… dat zijn geen dingen die je nu wilt horen (of eigenlijk nooit niet!).
Wat voor werk doet je man?
Wat ontzettend k*t zeg…
En dan ook nog zo’n moedervlek… ik dat het niks ernstigs is.
Heel begrijpelijk dat je het even wilt uitstellen. :hug: :hug: :hug:
ow marda ik kan me voorstellen dat dit niet de start van het jaar is waarop je hoopte :hug: Sterkte! Ik heb ook een paar moedervlekjes die in een van de zwangerschappen zijn verschenen en intussen wat verdikt zijn…moet ik eigenlijk ook mee naar de ha…maar zie daar ook wat tegenop, helemaal omdat ze rondom mijn borsten zitten en die heb ik straks toch echt nodig om te kunnen voeden…Dacht ook dat die moedervlekjes door de hormonen veranderen, toch? :shifty:
Broekie, dat is idd wel veel kiezen getrek ineens…die slechte kan ik me wel voorstellen, maar de gezonde kiezen? Als je geen ruimtegebrek hebt en ze niet heel scheef in de kaak staan kun je ze volgens mij gewoon laten zitten.
Ik zei al tegen hub… de tandarts zal ook wel crisis hebben
De kiezen staan wel scheef, maar ik heb er verder geen last van en ze zitten er al járen.
Eerst gewoon het noodzakelijke doen.
Ben niet zo gek bang voor kiezen trekken heb twee relatief goede ervaringen ermee gehad, dus dat is het niet, maar wil ook nog gewoon kunnen eten.
Ik zit op mijn werk dus ff snel. Mar dikke kus!
Broekie, denk dat ik morgen n testje waag…4 dgn voor nod. Heb n sterk voorgevoel
Net uit het niets weer misselijk, kokhalzen. exact vd vorige keren. Ook geen tekenen v e naderende ongi…spannend…
Spannend smurf! Ik voor je!!!
Ik heb ook vlagen dat ik misselijk ben. Vermoeid, maar dat zal meer komen doordat ik maar 3,5 uur geslapen heb en ik ook geen 18 meer ben.
Maar heb ook al 3 dagen dat ik om 20.00 op de bank lig weg te sukkelen.
Ohja en veel boeren. :lol: We gaan het zien.
Ik zou dinsdag kunnen testen, maar misschien waag ik me er toch aan om het eerder te doen. :oops:
Ik weet niet hoe lang ik me kan beheersen als ze hier in huis liggen.